Hoe komt het dat het zo snel en ook zo heftig op komt zetten?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Verscheidene...mar in de eerste plaats verdriet en woede, die snel in me komen opzetten, en die ik ook snel uit. Het is dan niet echt prettig om met me te maken te hebben
Niet vanzelfsprekend denk ik.. Denk wel dat je partner er mee overweg mee moet kunnen..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:29 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het is net als met drinken. geniet, maar toon emoties met mate
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:29 schreef het_fokschaap het volgende:
het is net als met drinken. geniet, maar toon emoties met mate
da's ook zo met drankquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Niet vanzelfsprekend denk ik.. Denk wel dat je partner er mee overweg mee moet kunnen..
mja, ik ben ook niet zo'n emotioneel typ, al kan ik me voorstellen dat bepaalde emoties best leuk zijn. maar naar mijn idee wordt het belang van emoties vaak overschat !quote:
O, projectpracticum. Ik dacht al, Haus aan het meten bij zn stage?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:37 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Experiment van het Hall-effect. Hadden we vorige week al gedaan, maar nu doet de pc daaro erg moeilijk. En da's jammer, want hij heeft ook maar de helft van de metingen doorverstuurd naar mn hotmail ipv alles.![]()
Ik denk dat het belangrijk is dat ze compatible zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:34 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mja, ik ben ook niet zo'n emotioneel typ, al kan ik me voorstellen dat bepaalde emoties best leuk zijn. maar naar mijn idee wordt het belang van emoties vaak overschat !
Geeeen idee...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoe komt het dat het zo snel en ook zo heftig op komt zetten?
Die metingen doe je toch in een middag.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:35 schreef Maethor het volgende:
[..]
O, projectpracticum. Ik dacht al, Haus aan het meten bij zn stage?![]()
Mja, ik ben tijdens het projectpracticum ook niet zo onder de indruk geraakt van de kwaliteit van de apparatuur aldaar. En dat is zacht uitgedrukt. Sommige apparaten waren ouder dan ikzelf, en dat was er duidelijk aan af te zien.
Daar betaal je collegegeld voor.
Heb je dat altijd gehad? Ik ken eigenlijk normaalgesproken alleen de 2 "halven".. Snel emoties tonen maar binnen een redelijke grens, of zelden emoties tonen maar wanneer het gebeurt over the top..quote:
de getoonde emoties of de personen die deze emoties tonen ?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk dat het belangrijk is dat ze compatible zijn.
Ik zou mezelf niet tot een van de twee groepen rekenen...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Heb je dat altijd gehad? Ik ken eigenlijk normaalgesproken alleen de 2 "halven".. Snel emoties tonen maar binnen een redelijke grens, of zelden emoties tonen maar wanneer het gebeurt over the top..
Hoewel ik zelf de laatste tijd ook overemotioneel ben.. Maar dat is misschien omdat ik iets in te halen heb.
Het is erg frustrerend als je weet hoe het moet, maar je de apparatuur niet zover kunt krijgen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:39 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Die metingen doe je toch in een middag.
En waarschijnlijk sneller, omdat je weet in welk gebied je moet weten.
quote:Maar ja, Haus is en theoreet en heeft het te druk met WFL vrouwen.![]()
![]()
De personen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:40 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
de getoonde emoties of de personen die deze emoties tonen ?
Maar het is dus wel altijd zo geweest?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik zou mezelf niet tot een van de twee groepen rekenen...
Daar heb je toch engineers voor?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:41 schreef Maethor het volgende:
[..]
Het is erg frustrerend als je weet hoe het moet, maar je de apparatuur niet zover kunt krijgen.
[..]
Nee hoor, dan ben je nog jong en onschuldig.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:05 schreef STORMSEEKER het volgende:
Ik ben wel net over de 1200. Met 1200 ben je toch nog niet te ver heen he?
Wij behoren hier tot de jongere generatie. (Ik zit ook nog ruim onder de 2000)quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:05 schreef STORMSEEKER het volgende:
Ik ben wel net over de 1200. Met 1200 ben je toch nog niet te ver heen he?
* Doffy lacht over 34 dagen Yosomite toequote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:49 schreef Yosomite het volgende:
Wij behoren hier tot de jongere generatie. (Ik zit ook nog ruim onder de 2000)
Wij hebben nog een leven. Aan ons behoort de toekomst.
Wij kunnen de WFL-ers toelachen. Ha ha ha.![]()
![]()
![]()
Maar ook: hoe treurig om nu al verslaafd te zijn, geen leven meer te hebben.![]()
![]()
![]()
Wij leven met jullie mee 2000+ posters.
Dat meeleven doet mij goed.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:49 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Wij behoren hier tot de jongere generatie. (Ik zit ook nog ruim onder de 2000)
Wij hebben nog een leven. Aan ons behoort de toekomst.
Wij kunnen de WFL-ers toelachen. Ha ha ha.![]()
![]()
![]()
Maar ook: hoe treurig om nu al verslaafd te zijn, geen leven meer te hebben.![]()
![]()
![]()
Wij leven met jullie mee 2000+ posters.
Welkom terug Lupa!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat een gemuts over emoties hier!
Ik ken nog een leuke mop over 2 tensoren die zitten te klaverjassenquote:
Wat zijn tensoren?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:44 schreef Haushofer het volgende:
Ik ken nog een leuke mop over 2 tensoren die zitten te klaverjassen
Je mag sowieso geen emomuts zijn van Lupa.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:52 schreef Reya het volgende:
Hoooi Lupa
En ja, ik ben een emomuts, en zeker voor een man
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je mag sowieso geen emomuts zijn van Lupa.
Normaliter wel, maar toen helaas niet. Toen was het zo van "misschien weet die en die nog hoe dit werkt".quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je eerste stap van je ontdoen van je leven!
Theoretische natuurkundigen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:55 schreef Maethor het volgende:
[..]
Normaliter wel, maar toen helaas niet. Toen was het zo van "misschien weet die en die nog hoe dit werkt".Op stage hebben we gewoon een werkplaats, ideaal.
Alles went hoor!quote:![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zullen we gezellig samen gaan krassen in R&P?
Kort door de bocht zijn het gewoon meerdimensionale vectoren, al krijgt Thabit een hartaanval als ie dit leest. Een scalar is een nuldimensionale tensor (bijv. de 'm' in F = ma), en een standaard vector is een ééndimensionale (bijv. de 'F' in F = ma, of de 'a'). Deze laatste heeft dan bijv. elementen ai. Een matrix is de volgende, een tweedimensionale tensor met elementen aij. Und so weiter.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |