SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plaats een topicreport, misschien past Haus het dan voor je aan.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:58 schreef het_fokschaap het volgende:
hmmm, misschien was verwent toch beter dan vermaakt in de TT
Alicey, kan jij vermaakt veranderen in verwent ?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:02 schreef Maethor het volgende:
[..]
Plaats een topicreport, misschien past Haus het dan voor je aan.
oeh...verwennen en plezieren...die Haus tochquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:11 schreef Alicey het volgende:
Natuurlijk kan dat schaapie, verwennen is nog veel beter.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:15 schreef Alicey het volgende:
Misschien wil Haus jou op de meet ook wel verwennen en plezieren hoor.
Ja hoi, erg leuk dat ik een eigen naamtopic heb, maar ben nu even mijn meetresultaten kwijt en zit een computer te vervloeken.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:08 schreef Yosomite het volgende:
Het mailtje luidt als volgt:
Hallo Haus,
Er is speciaal voor jou een topic gemaakt.
Omdat we je missen heb ik besloten (namens) alle WFL-ers (behalve enkele) je te mailen en te vragen of je weer snel aanwezig kunt zijn.
Yozo
* Alicey hopt bij Reya op schootquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:54 schreef Reya het volgende:
Goedemiddag
Ik zie al dat Haus zijn geschenken niet hoeft. Geen nood, ik neem ze met alle plezier over![]()
F5 weg slopen?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:09 schreef Yosomite het volgende:
Zeg, zo kan ik niet werken, als ik constant op F5 moet klikken.
Doe eens wat!
Is al een topic in R&P over geweest, die inmiddels vol is, en waar toch wel duidelijk het tegendeel uit bleek.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:34 schreef Yosomite het volgende:
Proefschrift door A vd Troost (24.5.2005):
Marriage in Notion. A study on the context and process of marital satisfaction,
Uit de samenvatting:
Tevreden relaties kenmerken zich door ‘zorgende’ mannen: mannen die hun vrouwelijke kenmerken inzetten, zoals door het tonen van gevoelens of het zorg dragen voor kinderen.
Emoties tonen is vrouwelijk?
Zorg dragen voor de kinderen is vrouwelijk?
Ik betwijfel dat.quote:Stelling: Als het mannendeel van WFL hun emoties toont op het forum, m.a.w. een van hun vrouwelijke kenmerken inzet, blijft de discussie - situatie op het forum tot een ieders tevredenheid.
Wat was je aan het meten?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:49 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja hoi, erg leuk dat ik een eigen naamtopic heb, maar ben nu even mijn meetresultaten kwijt en zit een computer te vervloeken.
Vriendelijke groet, Haus.
Ik ben je aan het observerenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:08 schreef Alicey het volgende:
* Alicey kijkt in volle afwachting naar wat Reya gaat doen.
Experiment van het Hall-effect. Hadden we vorige week al gedaan, maar nu doet de pc daaro erg moeilijk. En da's jammer, want hij heeft ook maar de helft van de metingen doorverstuurd naar mn hotmail ipv alles.quote:
Nee, dit keer was het niet mijn schuld.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:50 schreef Alicey het volgende:
Heeft de computer ze zoek gemaakt, of heb jij ze zoek gemaakt?
Ik toon heel vaak emoties en ik beleef ze ook vrij intens, maar ik heb eerder het gevoel dat relaties - van alle soorten - daardoor kapot gaan...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:34 schreef Yosomite het volgende:
Proefschrift door A vd Troost (24.5.2005):
Marriage in Notion. A study on the context and process of marital satisfaction,
Uit de samenvatting:
Tevreden relaties kenmerken zich door ‘zorgende’ mannen: mannen die hun vrouwelijke kenmerken inzetten, zoals door het tonen van gevoelens of het zorg dragen voor kinderen.
Emoties tonen is vrouwelijk?
Zorg dragen voor de kinderen is vrouwelijk?
Stelling: Als het mannendeel van WFL hun emoties toont op het forum, m.a.w. een van hun vrouwelijke kenmerken inzet, blijft de discussie - situatie op het forum tot een ieders tevredenheid.
Het ligt er aan wat voor soort emoties dat zijn.. Emotie is ook noodzakelijk voor het slagen van een relatie lijkt mij..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik toon heel vaak emoties en ik beleef ze ook vrij intens, maar ik heb eerder het gevoel dat relaties - van alle soorten - daardoor kapot gaan...
Ik betwijfel of de emoties die ik ken me daarmee nou echt helpen...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het ligt er aan wat voor soort emoties dat zijn.. Emotie is ook noodzakelijk voor het slagen van een relatie lijkt mij..
Welke emoties doel je nu op?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik betwijfel of de emoties die ik ken me daarmee nou echt helpen...
Verscheidene...mar in de eerste plaats verdriet en woede, die snel in me komen opzetten, en die ik ook snel uit. Het is dan niet echt prettig om met me te maken te hebbenquote:
het is net als met drinken. geniet, maar toon emoties met matequote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik toon heel vaak emoties en ik beleef ze ook vrij intens, maar ik heb eerder het gevoel dat relaties - van alle soorten - daardoor kapot gaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |