Dan hoor ik het morgen wel van je, lieverd.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:25 schreef Haushofer het volgende:
Daar moet ik even een nachtje over nadenken.
quote:Maar het idee was wel leuk hoor. Echt waar.![]()
Die liefde is mij veel belangrijker dan het shirt, Lupjequote:Op maandag 16 mei 2005 22:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het màg natuurlijk wel. Ik maak er met liefde eentje voor je, hoor.
quote:Op maandag 16 mei 2005 22:26 schreef Doffy het volgende:
Die liefde is mij veel belangrijker dan het shirt, Lupje
quote:Op maandag 16 mei 2005 22:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat vinden jullie ervan als het avatar-t-shirt idee van de baan is?
Die komt nog.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik had een lynchpartij verwacht omdat het idee uberhaupt was ontstaan eik.
quote:Op maandag 16 mei 2005 22:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat vinden jullie ervan als het avatar-t-shirt idee van de baan is?
Nee.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik geloof dat er niemand bezwaar tegen heeft als we géén t-shirts doen...
Na lang wikken en wegen heb ik toch maar besloten dat ik geen bezwaar heb.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik geloof dat er niemand bezwaar tegen heeft als we géén t-shirts doen...
Ja. Je moet dan met me naar bed.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:01 schreef Haushofer het volgende:
Maar misschien kan ik het wel goed maken![]()
Daar doe ik natuurlijk niet moeilijk overquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja. Je moet dan met me naar bed.
Ik wel. Mijn topic hier loopt ook denderendquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:17 schreef Doffy het volgende:
Nog steeds bezig met je inflatie-onderzoek, Lupje?
Nee, ik probeer gewoon mijn reputatie in stand te houden.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:17 schreef Doffy het volgende:
Nog steeds bezig met je inflatie-onderzoek, Lupje?
Inderdaad!quote:
Och, als je daarop kickt kunnen we jou ook net zo goed 'doen'. Ik zal even een natuurkundig verantwoorde methode uitdenken.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:25 schreef Alicey het volgende:
Op welke manier gaat dat gebeuren Maethor, en val ik ook nog in de prijzen?
Toch geen slinger van 20m?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:26 schreef Maethor het volgende:
[..]
Och, als je daarop kickt kunnen we jou ook net zo goed 'doen'. Ik zal even een natuurkundig verantwoorde methode uitdenken.
Zoiets zat ik wel aan te denken.quote:
Natuurlijk durf je wel. Ik wil best je handje vasthouden als je het eng vindt hoor!quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:12 schreef FuifDuif het volgende:
Nee, Alicey, ik durf niet. Mijn identiteit zou ontmaskerd worden.
Maar zou je het leuk vinden, als ik zou komen?quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Natuurlijk durf je wel. Ik wil best je handje vasthouden als je het eng vindt hoor!
Ik welquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:18 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Maar zou je het leuk vinden, als ik zou komen?
quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:18 schreef FuifDuif het volgende:
Maar zou je het leuk vinden, als ik zou komen?
Jammer...quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:43 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb even gekeken wanneer de examens zijn waarvoor ik me heb opgegeven, en dat blijkt 13/14/15 juni te zijn, of in ieder geval 2 van deze dagen. Ik vrees dus dat ik me voor de zekerheid maar terug ga trekken van de meet, aangezien ik nogal van het uitstellen ben en waarschijnlijk dat weekend op het laatste moment nog veel wil/moet gaan leren.
Ik vind het ook wel jammer, had er best wel zin inquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Jammer...
Maar ik heb ook een meet afgezegd vanwege mijn examens, dus het valt goed te begrijpen
Jammerquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:43 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb even gekeken wanneer de examens zijn waarvoor ik me heb opgegeven, en dat blijkt 13/14/15 juni te zijn, of in ieder geval 2 van deze dagen. Ik vrees dus dat ik me voor de zekerheid maar terug ga trekken van de meet, aangezien ik nogal van het uitstellen ben en waarschijnlijk dat weekend op het laatste moment nog veel wil/moet gaan leren.
Ik vind het echt leuk als je komt.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:59 schreef FuifDuif het volgende:
Ik denk er zelf nog even over na. Dit meen ik serieus.
Dat zal niet zo snel gebeuren. Ik ben ook niet belachelijk gemaakt om mijn topics (Ik heb ook een rijke voorgeschiedenis.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:02 schreef FuifDuif het volgende:
Oke, maar stel nu he, dat ik kom en ik word uitgelachen en belachelijk gemaakt vanwege mijn topics, want dat is mijn angst.
Ik denk eigenlijk dat dat wel meevalt.. De meeste meetgangers bij een WFL-meet zijn redelijk open-minded en zullen niet snel eventuele vooroordelen overhand geven. Bovendien denk ik dat niemand echt "puur" is en precies zoals diegene post..quote:Ik zal daar komen als normaal mens en niet zoals ik hier ben. Dat wil niet zeggen dat ik hier een trol ben en niet meer dan dat, maar in het echt ben ik een meer vriendelijk mens. Ik ben bang dat mijn imago hier nare consequenties zal hebben voor mij als fysiek persoon daar.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:02 schreef FuifDuif het volgende:
Oke, maar stel nu he, dat ik kom en ik word uitgelachen en belachelijk gemaakt vanwege mijn topics, want dat is mijn angst. Ik zal daar komen als normaal mens en niet zoals ik hier ben. Dat wil niet zeggen dat ik hier een trol ben en niet meer dan dat, maar in het echt ben ik een meer vriendelijk mens. Ik ben bang dat mijn imago hier nare consequenties zal hebben voor mij als fysiek persoon daar.
Ik in eerste instantie meestal ook.. Ik geloof zelfs dat op de vorige WFL-meet een paar WFL'ers nog een keer bezorgd hebben gevraagd of alles wel goed was.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ben in het echt heel stil, verlegen en lief...
Ik heb het tot nu toe niet anders meegemaakt op WFL-meets.quote:Bovendien heb ik zelfs wel eens een extreem-rechts persoon gemeet, en dat ging ook gewoon goed. Wederzijds respect enzo
Bij jou zal dat niet anders zijn, en ik denk dat anderen daar net zo over denken.
Hmmm, bij mij hebben mensen volgensmij wel door dat ik zo benquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik in eerste instantie meestal ook.. Ik geloof zelfs dat op de vorige WFL-meet een paar WFL'ers nog een keer bezorgd hebben gevraagd of alles wel goed was.Ook dat verandert echter gedurende de dag.
[..]
(..)
jaquote:
Bij mij schijnt het iets anders te zijn dan verwacht wordt.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:20 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, bij mij hebben mensen volgensmij wel door dat ik zo ben
Kun je niet jezelf discipline opleggen om er eerder mee te beginnen?quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ja
Als het nou een week later was geweest, waren mijn examens voorbij.
Ik had jullie graag eens in het echt gezien, inclusief duifje
Ik ga as. zaterdag op vakantie en als ik terugkom is het nog maar twee weken. Misschien dat ik wel op tijd klaar ben en op zondag niet meer hoef te leren, maar dat is te laat om nog mee te gaan. Ik kan het niet van tevoren zo inplannen, want leren gaat voor.quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kun je niet jezelf discipline opleggen om er eerder mee te beginnen?
Ok, jammer in dat geval.. De meet in Groningen die later komt misschien een optie?quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ga as. zaterdag op vakantie en als ik terugkom is het nog maar twee weken. Misschien dat ik wel op tijd klaar ben en op zondag niet meer hoef te leren, maar dat is te laat om nog mee te gaan. Ik kan het niet van tevoren zo inplannen, want leren gaat voor.
Ik voor mezelf heb gemerkt dat het posten in WFL leuker is geworden sinds de vorige meet. Vooral in de LFC, dat moet ik er wel bij zeggen. Maar je leert de mensen achter de avatar wel beter kennen, en dat komt de discussie en het wederzijds begrip ten goede. Daarom was het ook zo jammer dat Boomstam de vorige keer niet kon komen, maar was het wel leuk dat rudeonline er wel was; ook al heeft geen zinnig WFL-mens een boodschap aan zijn "visie". Als mens maakt hem dat niet minder leuk en/of interessant.quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:43 schreef miss_sly het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |