Maar niet met slingers van 20 meter lang.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:44 schreef Doffy het volgende:
En: we mogen met z'n allen Alicey spanken, na afloop!![]()
Oh.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar niet met slingers van 20 meter lang.
Waarom zuigt het omniversum?quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:42 schreef nikk het volgende:
[..]
Ah okee. Hoe dan ook, omniversum zuigt. Al jaaaaaren.
Seriously, gooi echt liever meteen je geld weg.
Die constatering is dan waarschijnlijk persoonsgebonden, want ik ben meerder keren bij het Omniversum geweest, maar ik heb nooit het gevoel gehad geen waar voor mijn geld te hebben gekregen...quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:42 schreef nikk het volgende:
[..]
Ah okee. Hoe dan ook, omniversum zuigt. Al jaaaaaren.
Seriously, gooi echt liever meteen je geld weg.
Het lijkt mij ook wel leuk. Iets vergelijkbaars heb je in Dwingeloo (Planetron) en dat vond niet onaardig.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oniversum zuigt helemaal niet, ik vind het erg leuk juist!
Ik ook niet, die lui een belletje geven kan echter geen kwaad denk ik..quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wordt het zo langzamerhand ook eens tijd om dat Omniversum te reserveren? Ik heb eigenlijk geen idee hoe het zit met drukte daar...
Voor zover ze op het forum er niet zijn is het denk ik wel verstandig..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 08:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Misschien moeten we alle users met een ? even een mailtje sturen en vragen of ze voor eind volgende week een besluit willen nemen en dat hier melden...?
Oki ik houd het even in de gaten dan.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zou jij dat voor je rekening willen nemen, gezien het feit dat ik momenteel niet zoveel online ben? Heb in de mail gevraagd of men voor 20 mei wil laten weten of men komt.
quote:Op maandag 16 mei 2005 22:13 schreef Alicey het volgende:
* Alicey wacht op een woedende menigte die Lupa gaat lynchen.
Ben ik ook bang van ja.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Dan word jij vast meegelyncht.
Mijn roze-rode shirt! Wat doe je?!quote:Op maandag 16 mei 2005 22:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat vinden jullie ervan als het avatar-t-shirt idee van de baan is?
Daar moet ik even een nachtje over nadenken.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dan hoor ik het morgen wel van je, lieverd.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:25 schreef Haushofer het volgende:
Daar moet ik even een nachtje over nadenken.
quote:Maar het idee was wel leuk hoor. Echt waar.![]()
Die liefde is mij veel belangrijker dan het shirt, Lupjequote:Op maandag 16 mei 2005 22:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het màg natuurlijk wel. Ik maak er met liefde eentje voor je, hoor.
quote:Op maandag 16 mei 2005 22:26 schreef Doffy het volgende:
Die liefde is mij veel belangrijker dan het shirt, Lupje
quote:Op maandag 16 mei 2005 22:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Die komt nog.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik had een lynchpartij verwacht omdat het idee uberhaupt was ontstaan eik.
quote:Op maandag 16 mei 2005 22:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik geloof dat er niemand bezwaar tegen heeft als we géén t-shirts doen...
Na lang wikken en wegen heb ik toch maar besloten dat ik geen bezwaar heb.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik geloof dat er niemand bezwaar tegen heeft als we géén t-shirts doen...
Ja. Je moet dan met me naar bed.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:01 schreef Haushofer het volgende:
Maar misschien kan ik het wel goed maken![]()
Daar doe ik natuurlijk niet moeilijk overquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja. Je moet dan met me naar bed.
Ik wel. Mijn topic hier loopt ook denderendquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:17 schreef Doffy het volgende:
Nog steeds bezig met je inflatie-onderzoek, Lupje?
Nee, ik probeer gewoon mijn reputatie in stand te houden.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:17 schreef Doffy het volgende:
Nog steeds bezig met je inflatie-onderzoek, Lupje?
Inderdaad!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |