Keej, danst goed!quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh, sorry. Ik bedoelde neuken.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je bedoelt bevallen? Biggen werpen?
ranzigs ? ik ? kijk mijn postgeschiedenis nog eens goed na !quote:Ik dacht dat je iets anders ranzigs bedoelde
Alsof bevallen niet iets ranzigs is.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:37 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]jaaaa, plop, plop, plop !
[..]
ranzigs ? ik ? kijk mijn postgeschiedenis nog eens goed na !
Oeioeioei, discipline-probleempje weer?quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zou verdorie vandaag de hele dag lezen. En nu zit ik de hele dag te fokken!En zometeen moet ik weg, dus het heeft nu ook al geen zin meer om nog te gaan lezen.
Schaapje vond er echter niets ranzigs in, vdaar.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Daarom zei ik 'iets anders ranzigs'.
Ik zal je morgen aan het werk sturen als ik je zie. Je moet morgen lezen?quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja! Disciplineer mij! Als ik morgenochtend op Fok kom, moet je me wegsturen.
nou ja, ik heb er zelf ooit 9 maanden in gelegen. dan went het.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Schaapje vond er echter niets ranzigs in, vdaar.
Onder andere. Ik heb een te reviewen boek en het lijkt erop dat het niet leuk is. Maar het is wel 430 pagina's.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:41 schreef Alicey het volgende:
Ik zal je morgen aan het werk sturen als ik je zie. Je moet morgen lezen?
Oei, da's dan flink worstelen..quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Onder andere. Ik heb een te reviewen boek en het lijkt erop dat het niet leuk is. Maar het is wel 430 pagina's.
Alles went.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:42 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nou ja, ik heb er zelf ooit 9 maanden in gelegen. dan went het.
Honden zijn er gek op!quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als je negen maanden in de stront gaat liggen, went dat ook. Je wilt echt nooit meer anders!
volgens mij heb jij hier zelf ooit verklaard dat je koeienstront lekker vond. heb je daar 9 maanden in gelegen ?quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als je negen maanden in de stront gaat liggen, went dat ook. Je wilt echt nooit meer anders!
Dat was paardenstront.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:45 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
volgens mij heb jij hier zelf ooit verklaard dat je koeienstront lekker vond. heb je daar 9 maanden in gelegen ?
Je geheugen is te goed. Koeienstront ruikt lekker. Of het lekker is om in te liggen, weet ik niet. Rozen ruiken ook lekker, maar je kunt er beter niet in gaan liggen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:45 schreef het_fokschaap het volgende:
volgens mij heb jij hier zelf ooit verklaard dat je koeienstront lekker vond. heb je daar 9 maanden in gelegen ?
en dat op mijn leeftijd !quote:
Da's dan ook weer waarquote:Koeienstront ruikt lekker. Of het lekker is om in te liggen, weet ik niet. Rozen ruiken ook lekker, maar je kunt er beter niet in gaan liggen.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maethor is een boerenlul! Maethor is een boerenlul! Maethor is een boerenlul!
Ik dacht dat je er trots op was? Zal ik een T-shirt voor je maken met de tekst "Proud to be a boerenlul"?quote:
een bondage demo van Meet op de meet.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:59 schreef Alicey het volgende:
*meeroept met Lupa* Wie weet neemt Meet wel wraak dan.
Oh shit.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:00 schreef Maethor het volgende:
Maethor is een heel verlegen jongetje, hoor. Dus als jullie zo gaan doen komt ie niet meer.
Tuuwk wel, want Alicey is een heel verlegen meisje. Daarom roep ik allerlei dingen op een forum, in het echt durf ik het niet.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:00 schreef Maethor het volgende:
Maethor is een heel verlegen jongetje, hoor. Dus als jullie zo gaan doen komt ie niet meer.
Inderdaad *groepsknuffel*quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh shit.
Maethor, je bent heel lief. Je bent alleen een culinair onbenul, maar dat geeft helemaal niks hoor! We houden toch van je!
quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh shit.
Maethor, je bent heel lief. Je bent alleen een culinair onbenul, maar dat geeft helemaal niks hoor! We houden toch van je!
Maethor gaat ook niet echt met een slinger lopen zwaaien.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tuuwk wel, want Alicey is een heel verlegen meisje. Daarom roep ik allerlei dingen op een forum, in het echt durf ik het niet.
En ik dan...?quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:02 schreef Doffy het volgende:
Nou ik voel een bondage-whisky-TRU-WFL-Schotland meet aankomen
Dat valt al weer mee.. Ik blijf er toch altijd een beetje bang van met Friezen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:03 schreef Maethor het volgende:
[..]
![]()
[..]
Maethor gaat ook niet echt met een slinger lopen zwaaien.
Wat wil jij er nog bijhebben dan? Ik vind bondage, whisky, TRU, WFL en Schotland allemaal wel lekker/fijn/leuk (Wat specifiek van toepassing is voor het begrip), maar we kunnen er nog veel meer bijdoen hoor.quote:
Ik wil graag paarden erbij.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:05 schreef Alicey het volgende:
Wat wil jij er nog bijhebben dan? Ik vind bondage, whisky, TRU, WFL en Schotland allemaal wel lekker/fijn/leuk (Wat specifiek van toepassing is voor het begrip), maar we kunnen er nog veel meer bijdoen hoor.
stuur hem maar een kaartje, blijf je lekker Fokken !quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jongens, ik ga zo weg. Ik heb een afscheidsfeestje van een van mijn favo docenten.
Veel plezier.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jongens, ik ga zo weg. Ik heb een afscheidsfeestje van een van mijn favo docenten.
Maar ik moet het afscheidscadeau presenteren...quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:05 schreef het_fokschaap het volgende:
stuur hem maar een kaartje, blijf je lekker Fokken !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |