Ik wil ze geloof ik helemaal niet leren... Ik ben tot nu toe heel gelukkig zonder die woorden.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:18 schreef Alicey het volgende:
Ik ook niet, maar in OUD leer je ze.In een slechte bui kan ik echter wel soortgelijke woorden ombuigen tot iets jeukends.
Je mist er niets aan hoor.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik wil ze geloof ik helemaal niet leren... Ik ben tot nu toe heel gelukkig zonder die woorden.
KvK ken ik als Kamer van Koophandel. Wat het in OUD betekent weet ik niet.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat is KvK dan? Neuken?
Klussen voor Kidsquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat is KvK dan? Neuken?
Ik ben bang. Heel bang.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:22 schreef Alicey het volgende:
KvK ken ik als Kamer van Koophandel. Wat het in OUD betekent weet ik niet.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:25 schreef miss_sly het volgende:
Klussen voor Kids
je hebt ook FvF
Fucken voor Fun
Waarom miepen over plopdag?
Ik denk dat dat wel meevalt hoor.. Genoeg moeders die ook gaan gillen bij dat soort woorden.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik weet ineens weer waarom ik geen kinderen wil. Dan word ik ook zo.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:31 schreef het_fokschaap het volgende:
ow, ik dacht dat plopdag de dag was dat die moeders aan het biggen waren
quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Denk toch dat ik het bij FvF houd.
Wat is biggen nou weer dan?quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:31 schreef het_fokschaap het volgende:
ow, ik dacht dat plopdag de dag was dat die moeders aan het biggen waren
Ik doelde op het woordje.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Waarom niet? FvF is leuk! Kinderen zijn stom!
Sure.quote:
Je bedoelt bevallen? Biggen werpen? Ik dacht dat je iets anders ranzigs bedoelde.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:35 schreef het_fokschaap het volgende:
moet iemand uit de grote stad dat een friezin vertellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |