Dan maak je er een pakket van ipv een kaart.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar ik moet het afscheidscadeau presenteren...
Ik WIST het hè, ik wíst het gewoon!quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:06 schreef Alicey het volgende:
Prima, we doen er een stukje paardenrookvlees bij.
jij springt naakt uit een taart ?quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar ik moet het afscheidscadeau presenteren...
Het cadeau ligt op school.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:06 schreef Alicey het volgende:
Dan maak je er een pakket van ipv een kaart.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:07 schreef het_fokschaap het volgende:
jij springt naakt uit een taart ?
veel plezier !
quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:07 schreef Doffy het volgende:
Voor jou hebben we stront van Schotse Hooglanders!
O, o, o, o mijn reputatie.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:08 schreef Doffy het volgende:
En je kan de aanwezige heren afwerken, Lupa!
Je weet hoe ik over paarden denk.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik WIST het hè, ik wíst het gewoon!
Die was geloof ik wat onverwachter.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:07 schreef Doffy het volgende:
[..]
Voor jou hebben we stront van Schotse Hooglanders!
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:49 schreef Alicey het volgende:
Mijn collega's zitten hier allemaal met koptelefoons op.. Zo horen ze mijn gezeur niet.
waarover zeur je dan zoal ?quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:49 schreef Alicey het volgende:
Mijn collega's zitten hier allemaal met koptelefoons op.. Zo horen ze mijn gezeur niet.
Nouja, alle computers zijn vandaag tegen me (Er zijn gewoon van die dagen dat ze massaal in verzet komen). Ik heb de neiging om dan erg melig en sarcastisch te worden. Blijkbaar zo erg dat mijn collega's het niet meer aan kunnen horen.quote:
betekent dit dat we koptelefoons mee moeten nemen naar de meet ?quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, alle computers zijn vandaag tegen me (Er zijn gewoon van die dagen dat ze massaal in verzet komen). Ik heb de neiging om dan erg melig en sarcastisch te worden. Blijkbaar zo erg dat mijn collega's het niet meer aan kunnen horen.
Als jullie lief zijn hoef ik niet melig en sarcastisch te worden.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:04 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
betekent dit dat we koptelefoons mee moeten nemen naar de meet ?
Ik ben hartstikke liefquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als jullie lief zijn hoef ik niet melig en sarcastisch te worden.
En ik ben ook niet into slagwerkquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:44 schreef Alicey het volgende:
Hoeft ook niet verkeerd te zijn. Doe jij het nodige slagwerk?![]()
![]()
Goede tip.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:45 schreef Doffy het volgende:
[..]
En ik ben ook niet into slagwerkVraag Bensel maar!
![]()
Het is een ontroerde smiley.. We zijn ontroerend lief.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:48 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
die laatste smiley maakt het dan weer ongeloofwaardig
Zo is het maar netquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is een ontroerde smiley.. We zijn ontroerend lief.
mag ik een teiltje ?quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Doffy's ware coming out ! De nacht na de meetquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:52 schreef Doffy het volgende:
[..]![]()
JIJ bent jaloers dat Lupa niet bij jou komt slapen!
Ah, je hebt stekeltjes.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:52 schreef Doffy het volgende:
[..]
Er is maar één iemand die Doffy mag aaien, en dat is.
Iddquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat zou wel sneu zijn voor Doffy'squote:Op donderdag 19 mei 2005 16:53 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Doffy's ware coming out ! De nacht na de meet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |