quote:In deel XXI schreef Nuek het volgende:
[..]
Alsof jij nog slank de zomer in gaat
Hahaha!quote:
Wouw ! Goed zegquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:21 schreef DoucheMeermin het volgende:
[..]
Hahaha!
Ik ben dik van binnen en maat 36 van buiten. Ben wel zo'n beetje op streef nu maar pak in kledingwinkels standaard veels te grote dingen. Verkopers die het voor me pakken, bij de Levis ofzo, dan denk ik, wááát dat pas ik nooit, veels te klein en dan is het soms nog te groot. En dan denk ik, het is geen kleine broek, maar hij lijkt wel klein.
Of ik loop langs een etalageruit en denk, goh slank persoon, leuke broek. Ow wacht dat ben ik.
Heb ik dus al eens gehad, herken mezelf onbewust blijkbaar niet![]()
En voel me hartstikke dik nog steeds, heb wel dat ik ergens zit en zo in elkaar kruip, je weet wel, armen voor je buik enzo. Alsof er nog wat te verbergen valt. Net terug van vakantie, in bikini lopen, voelde me soms heel opgelaten. Andere mensen zeiden bij het eten, verslik je je niet? Jij hoeft toch niet op te letten? Die geloofden niet eens dat ik 4 maanden geleden nog 90 kilo woog.
Heb trouwens het verschil eens tegen elkaar aangezet:
http://www.jacqie.net/upload/1116322791.jpg
M'n vriend lijnde overigens mee, das ook wel te zien denk ik.
Nou nog geestelijk bijtrekken aan de nieuwe maten![]()
Waar gaat de benzine van een auto heen?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:27 schreef MaRySe het volgende:
Wat ik me afvraag.. Als je afvalt.. Waar gaat dat dan heen
Verdampt, maar dat is vloeibaar. Vet niet. Is toch raar als je er over na gaat denkenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:30 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Waar gaat de benzine van een auto heen?
Verbrand dus, de energie wordt eruit gehaald, en daar blijft een afvalstof over welke door de uitlaat eruit gaat.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:33 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Verdampt, maar dat is vloeibaar. Vet niet. Is toch raar als je er over na gaat denken
Slechte dag gehad
Morgen weer een dag
Ja okey, maar ik bedoel dat ik het gek vind dat je gewoon zelf kan beïnvloeden hoe dik of dun je bentquote:Op woensdag 18 mei 2005 00:00 schreef DoucheMeermin het volgende:
Volgens mij is vet wel redelijk vloeibaar toch, das het toch ook als het afgezogen wordt, van die gele blubber.
Wel eens op tv gezien, góóóór.
Sterker nog, dik zijn schijnt geen erfelijk iets te zijn, of genetisch bepaald maar geestelijk volgens de laatste wetenschappelijke berichten. Er zijn een soort neurotransmitters in vetcellen gevonden, die staan dus in contact met je hersens.quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:02 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja okey, maar ik bedoel dat ik het gek vind dat je gewoon zelf kan beïnvloeden hoe dik of dun je bentraar idee maar misschien denk ik er te veel over na
Ja zo zou ik eten ook moeten zienquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:58 schreef DoucheMeermin het volgende:
[..]
Sterker nog, dik zijn schijnt geen erfelijk iets te zijn, of genetisch bepaald maar geestelijk volgens de laatste wetenschappelijke berichten. Er zijn een soort neurotransmitters in vetcellen gevonden, die staan dus in contact met je hersens.
Ben het er wel mee eens. Bedoel, hoeveel waarde hecht je aan eten?
Je zou ook kunnen denken, eten is een kortstondig genot (hoelang doe je nou helemaal over het eten van een patatje? De spijt dat je het gegeten hebt duurt vaak langer).
Dus waarom zou je voor je lol eten? Eten is noodzakelijk, zonder eten kan je niet. Maar waarom er een genot van maken? Tis geen genieten want van slecht eten wordt je dik, je krijgt last van je maag, de race misschien, je wordt futloos van veel kalorieen, slijtage aan gewrichten van overgewicht en ga zo maar even door.
Ik probeer in eten noodzaak te zien en dat lukt tot nu toe vrij aardig. Doordat ik geen suiker en slechte koolhydraten eet heb ik ook geen zin er meer in. En omdat het me weinig uitmaakt wat ik eet, smaakt een salade net zo goed. Op een gegeven moment went alles.
Als ik echt trek heb in een koekje dan ga ik mezelf inbeelden dat ik best wel een koekje kan nemen want het valt allemaal reuze mee met mij.quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:20 schreef DoucheMeermin het volgende:
Als het maar helpt, ik ging wel eens bikini's kijken op Wehkamp.nl. Bizar maar ik moest en ik zou een leuk figuur hebben voor al die mooie bikini's. Heeft geloof ik wel geholpen!
Ik snoep helemaal niet, als je dingen vervangt, zoals Cola Light... dan blijf je een bepaalde zoetbehoefte houden die je juist best makkelijk kunt afleren. Neem alleen wel eens een plakje ontbijtkoek of suikervrije jam op brood.
Verder geen zoet.
No wayquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Okay, nu maak je veel mensen hier (mij in elk geval) nieuwsgierig naar die foto
Ik weeg nu 64 kg. maar heb echt nog zo een buikje dat je vast kunt pakken. Ik gok dat bij de 60 kg dat buikje weg isquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Too bad, het was een poging waard
Maar wat is je streven dan qua gewicht enzo...? Voor slank de zomer in moet je haast maken, maar gewoon slank worden moet op zich te doen zijn, als je maar gemotiveerd bent
Genieten van eten is per definitie niet slecht hoor.quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:58 schreef DoucheMeermin het volgende:
[..]
Sterker nog, dik zijn schijnt geen erfelijk iets te zijn, of genetisch bepaald maar geestelijk volgens de laatste wetenschappelijke berichten. Er zijn een soort neurotransmitters in vetcellen gevonden, die staan dus in contact met je hersens.
Ben het er wel mee eens. Bedoel, hoeveel waarde hecht je aan eten?
Je zou ook kunnen denken, eten is een kortstondig genot (hoelang doe je nou helemaal over het eten van een patatje? De spijt dat je het gegeten hebt duurt vaak langer).
Dus waarom zou je voor je lol eten? Eten is noodzakelijk, zonder eten kan je niet. Maar waarom er een genot van maken? Tis geen genieten want van slecht eten wordt je dik, je krijgt last van je maag, de race misschien, je wordt futloos van veel kalorieen, slijtage aan gewrichten van overgewicht en ga zo maar even door.
Ik probeer in eten noodzaak te zien en dat lukt tot nu toe vrij aardig. Doordat ik geen suiker en slechte koolhydraten eet heb ik ook geen zin er meer in. En omdat het me weinig uitmaakt wat ik eet, smaakt een salade net zo goed. Op een gegeven moment went alles.
Het was opeens kwijtquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dus over 4 kg krijgen we foto's
Ik kan je niet bij het lijstje toevoegen, dat moet schatje doen, ik kan niet meer editten helaas... Maar 8 kilo is al een behoorlijke prestatie moet ik zeggen!![]()
I know, hou zelf wel van lekkere verse rauwkost ook. Of een stukje ontbijtkoek.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:22 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Genieten van eten is per definitie niet slecht hoor.
Er bestaat ook wel ‘goed’ eten waarvan je kan genieten
grappig dat riep ik ook altijdquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:00 schreef DoucheMeermin het volgende:
[..]
I know, hou zelf wel van lekkere verse rauwkost ook. Of een stukje ontbijtkoek.
Ik heb zojuist een navelpiercing laten zetten. Dat riep ik altijd, als ik ooit nog slank word dan...
Nou... vandaag maar eens de stap gezet. Schieten zelf voel je amper maar ben nu wel zwaar misselijk.
Maar ben er toch erg blij mee.
Fotootje (Let op, beetje bloed op te zien, klik niet als je daar niet tegen kan):
http://www.jacqie.net/upload/1116593060.jpg
Nog een beetje mn wasbord gaan tunen maar duurt nog een week of 6 tot 8 tot er een leukere in mag dus alle tijd.![]()
Thnxquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je wasbord tunen
Ik vind dat je zo een mooi, schattig buikje hebt
Valt wel mee toch, ben altijd wel beetje van de alles of niets aanpak. Irritant, dat welquote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jezus... je wilt wel erg veel hè! Ik ken een hoop slanke vrouwen, maar d'r zijn er toch behoorlijk wat bij bij wie het niet meer volledig egaal is als je gaat zitten... Maar goed, dat is een persoonlijke voorkeur natuurlijk
Die piercing ziet er wel aardig uit, ben niet into piercings verder... kweenie... da's niet helemaal mijn ding.
Ik wil ook een zichtbaar wasbordjequote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jezus... je wilt wel erg veel hè! Ik ken een hoop slanke vrouwen, maar d'r zijn er toch behoorlijk wat bij bij wie het niet meer volledig egaal is als je gaat zitten... Maar goed, dat is een persoonlijke voorkeur natuurlijk
Die piercing ziet er wel aardig uit, ben niet into piercings verder... kweenie... da's niet helemaal mijn ding.
dank jequote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:38 schreef MaRySe het volgende:
[..]
gewicht delen door je lengte in het kwadraat.
Bijvoorbeeld :
65 : (1.70x1.70) = BMI
Boven de 25 heb je overgewicht, is ander topic voor.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:06 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dank je
mijn BMI is ongeveer 26,8.
Wat is goed, 20 ofzo?
okay, dank je welquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:12 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Boven de 25 heb je overgewicht, is ander topic voor.
Boven de 30 heb je heel gevaarlijk overgewicht.
Tussen de 18.5 en 25 heb je acceptabel gewicht.
Tussen de 23 en 25 ben je aan de hoge kant en tussen de 18.5 en 20 ben je aan de lage kant.
Je moet natuurlijk ook rekening houden met je bouw en dat soort dingen, of je heel gespierd bent etc. Het zijn richtlijnen, is voor iedereen weer anders.
Wat is je lengte/gewicht dan ?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:15 schreef The_Hives het volgende:
[..]
okay, dank je wel
als ik er dus nog 7 kilo vanaf haal, blijf ik vrij hoog zitten: 24,6. Dan moet ik dus wel een zware bouw hebben
1m 78 ongeveer. En 84/85 kg. Heb wel een vrij brede bouw.quote:
Volgens de cijfers heb je met 79 kilo een gezond gewicht. Maar je moet het zelf inschattenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:18 schreef The_Hives het volgende:
[..]
1m 78 ongeveer. En 84/85 kg. Heb wel een vrij brede bouw.
dan doe ik het met mijn streven van 75 kg dus goedquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:21 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Volgens de cijfers heb je met 79 kilo een gezond gewicht. Maar je moet het zelf inschattenSpieren wegen zwaarder dan vet dus als je heel gespierd bent kun je ook een heel hoog BMI hebben.
Zo das niet verkeerd zo voor de zomer, jij maakt echte hurry ermee! Gefeliciteerd, hou die goeie moed erin!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:13 schreef Viperdesign het volgende:
Ben zes kilogram kwijtgeraakt in twee weken..
*blij is*
Kut ik heb net 6 chocolade koekjes gegetenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:13 schreef DoucheMeermin het volgende:
[..]
Zo das niet verkeerd zo voor de zomer, jij maakt echte hurry ermee! Gefeliciteerd, hou die goeie moed erin!![]()
dat ga ik binnenkort laten doen. Kan ook bij deze sportschoolquote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:06 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Laat anders je vetpercentage meten dat is nog nauwkeuriger
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:36 schreef DoucheMeermin het volgende:
@ The_Hives: Met zulke resultaten heb je gewoon pimprecht!
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:13 schreef Viperdesign het volgende:
Ben zes kilogram kwijtgeraakt in twee weken..
*blij is*
Das jezelf alibi's verschaffen vind ik.quote:Op zondag 22 mei 2005 00:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zondigen mag af en toe
Morgen gewoon weer vrolijk verder gaan met waar je mee bezig was
Dat is niet zondigen, dat is een heel pak koekjes naar binnenwerkenquote:Op zondag 22 mei 2005 00:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zondigen mag af en toe
Morgen gewoon weer vrolijk verder gaan met waar je mee bezig was
Gekke mutsquote:Op zondag 22 mei 2005 09:55 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Dat is niet zondigen, dat is een heel pak koekjes naar binnenwerken!
Nou.. Komende weken geen koek/snoep voor mij
quote:Op zondag 22 mei 2005 10:52 schreef DoucheMeermin het volgende:
[..]
Gekke muts![]()
Anders koop je toch geen koekjes meer. En als je ze zelf niet koopt, schaf een kamelenzweep aan om degene die het wel doet te kunnen bestraffen.![]()
Hongeren. Ben een luie donder.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:24 schreef The_Hives het volgende:
doe je dat samen met een dieet of alleen met sport?
Whahahaha! Mja das waar. Gaan we na examen samen bikkelen in sportschool & zwembadquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:12 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Als ik echt trek heb in een koekje dan ga ik mezelf inbeelden dat ik best wel een koekje kan nemen want het valt allemaal reuze mee met mij.
Nu heb ik een foto van mij in bikini.. Daar ga ik nu naar kijken als ik weer koekjes wil eten
Haha ga eens weg uit dit topicquote:Op zondag 22 mei 2005 23:06 schreef snowqueen911 het volgende:
Ow en Ryse: tijdens examen blijf ik nog wel ff schansen hoor! En laatste examen dag koop ik bonbons of ene taartje voor mezelfen daarna... 5 kilo'tjes eraf sporten
Jawel, er is weer over negedacht hoor!quote:
Gaat op den duur veel langzamer werken, dat is dan ook de reden dat ik er af en toe een maaltijd doorheen gooi.quote:Op maandag 23 mei 2005 08:31 schreef Mr.J het volgende:
Enig idee wat er nu met stofwisseling gebeurt Einstein?
Probeer voor de gein eens elke 2 uur kleine maaltijden. Zo blijft je stofwisseling hoog waardoor je lichaam niet de noodzaak heeft reservers op te slaan.quote:Op maandag 23 mei 2005 09:25 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Gaat op den duur veel langzamer werken, dat is dan ook de reden dat ik er af en toe een maaltijd doorheen gooi.
Weeg nu overigens 92,5KG. (BMI=24,96)
Oki. Dank.quote:Op maandag 23 mei 2005 10:01 schreef Mr.J het volgende:
Probeer voor de gein eens elke 2 uur kleine maaltijden. Zo blijft je stofwisseling hoog waardoor je lichaam niet de noodzaak heeft reservers op te slaan.
Ondertussen zal je wel als Kate Moss uitzienquote:Op maandag 23 mei 2005 14:24 schreef DoucheMeermin het volgende:
Whoeiii was ook weer een halve kilo kwijt. Ben inmiddels al dunner dan m'n slanke zus gnagna.
Sinds m'n vakantie (incl. vakantie) al weer 2 kilo afgevallen. Gaat lekker op het moment.
Up net een fotootje vanwege de topic over navels:quote:Op maandag 23 mei 2005 14:49 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ondertussen zal je wel als Kate Moss uitzien?
Foto's!!! In bikini, maar mag ook met kleren aanquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:08 schreef Actress het volgende:
Hoi allemaal,
Nou, ik ben de laatste tijd niet meer afgevallen. En ben ook wel tevreden met hoe ik nu ben.
Was zaterdag op de foto gegaan tijdens t uitgaan, en zag hem vandaag op inet staan, en ik dacht nu voor t eerst van wow, ben eigenlijk helemaal niet meer dikhihi. Voelt goed
![]()
![]()
Dusse, laat de zomer maar komen, ik durf wel in mn bikini
91,2KG. Het gaat nu niet mee zo hard.quote:Op maandag 23 mei 2005 09:25 schreef Viperdesign het volgende:
Weeg nu overigens 92,5KG. (BMI=24,96)
Dan schiet het al op hequote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:47 schreef MaRySe het volgende:
Examens
Niet goed voor me.
Gister zat m'n vetrol klem tussen mn riem en het bureau![]()
Wat een pijnlijke manier om plaatselijk vet te verliezen. Minder eten klinkt humaner.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:47 schreef MaRySe het volgende:
Gister zat m'n vetrol klem tussen mn riem en het bureau![]()
Nergens last van gehadquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:08 schreef Mikkie het volgende:
Tip van vandaag: ga vlak voor het avondeten op de weegschaal staan. Je hebt de hele dag gezweet, bent veel vocht verloren en hebt nog niet gegeten. Doet het altijd goed voor het gevoel van afgevallen zijn
Warm weer is best ergens goed voor
Kan je hier uitrekenen: http://www.runinfo.nl/energieverbruik.htmquote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:28 schreef arco_corleone het volgende:
ik heb gehoord dat er ergens een site is waar je een gelopen afstand kan meten hoeveel kilometer dat was. Weten jullie misschien waar die is. En wat is de ideale afstand/duur om te joggen om wat overtollige kilootjes eraf te lopen. 1 uur/ 2 uur?
Nouja niet echt heel erg toch, BMI van 27. En das eigenlijk nog een beetje een lulgetal bij lange mensen vind ik vaak.quote:
maar ik heb echt een buikquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:44 schreef DoucheMeermin het volgende:
[..]
Nouja niet echt heel erg toch, BMI van 27. En das eigenlijk nog een beetje een lulgetal bij lange mensen vind ik vaak.
Ik woog 90 bij 1.70. Dus valt nog best mee hoor.
Tja... als je er echt van baalt... de ergste buik is weg te werken weet ik uit ervaringquote:
Bedankt, voor die site. Ik heb dus gisteravond eventjes 20 kilometer gejogt. Van die andere website werd ik niet zoveel wijzer. Hardlopen met 18km/uur verbrand je de meeste kcal mee. Maar is er ook ergens te zien op welke manier je juist je vet verbrand. Jij gaf al aan met fietsen en zwemmen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:51 schreef DoucheMeermin het volgende:
[..]
Kan je hier uitrekenen: http://www.runinfo.nl/energieverbruik.htm
Maar met hardlopen verbrand je niet zo snel vet. Meer een conditiesport. Voor vetverbranding kun je beter fietsen, zwemen of low impact aerobics doen (gaat erom dat je hartslag weinig omhoog gaat tijdens de inspanning bij vetverbranding).
Owja, voor een route wordt dit wel eens door hardlopers gebruikt:
http://www.nl.map24.com/
Haal je makkelijk, moet je dus geen conditiesporten doen maar zwemmen, fietsen, aerobics.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:15 schreef arco_corleone het volgende:
[..]
Bedankt, voor die site. Ik heb dus gisteravond eventjes 20 kilometer gejogt. Van die andere website werd ik niet zoveel wijzer. Hardlopen met 18km/uur verbrand je de meeste kcal mee. Maar is er ook ergens te zien op welke manier je juist je vet verbrand. Jij gaf al aan met fietsen en zwemmen.
Ik heb zelf niet echt last van een buikje, misschien beginnend, maar er zit toch wel wat vet over dat sixpackje. Met de vakantie over 2,5 maand zou ik graag met wat zichtbare buikspiertjes over het strand willen lopen. Wat is nou de beste manier om wat van dit vet weg te werken? En is daar nog genoeg tijd voor?? Is er misschien ergens een trainingsschema voor? Alvast bedankt
Warm weer= geen zin om te sporten + veel ijsjes eten en drinkenquote:Op maandag 30 mei 2005 09:57 schreef knuffeldees het volgende:
warm weer = veel zweten + geen zin om veel te eten + suikerspin= gewicht zakt
idd behalve dan die suikerspin. Maar ik heb vandaag nog niks gegeten, alleen een pakje vifit gedronken. Straks gezond bruin brood eten en vanmiddag appeltje en dan weer terugfietsen. Ben goed bezig vandaagquote:Op maandag 30 mei 2005 09:57 schreef knuffeldees het volgende:
warm weer = veel zweten + geen zin om veel te eten + suikerspin= gewicht zakt
Je kunt van die ingepakte ontbijtkoekplakken kopen bij de supermarkt.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:23 schreef kikoooooo het volgende:
Zo, ik ga dr ook weer tegen aan, maarja... we zien wel hoe ver ik kom...
Zat net even foto's van de vakantie vorig jaar, en toen zag ik er toch echt een stuk beter uitVrees dat ik veel te laat weer ben begonnen, maar we gaan vanmiddag iig weer lekker sporten (daar was ik nog steeds mee bezig) maar de patat blijft voorlopig staan!
Ook ga ik vanaf nu mn portmonnee thuis laten als ik aan t werk ga, op de 1 of andere manier kan ik mezelf er niet vanaf zetten om toch maar weer een saucijzenbroodje te kopen bij de pomp oid
Ik heb dagen dat ik de 1000 niet eens haal. Ben dan ook in nog geen 5 maanden 24 kilo kwijt.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:29 schreef kikoooooo het volgende:
Mijn dieet bestaat uit wel iets meer dan 1500 kcal hoor
Als ik op 1500 ga zitten heb ik echt t gevoel dat ik doodga
Mijn ontbijt bestaat alleen al uit 1000 kcalquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:35 schreef DoucheMeermin het volgende:
[..]
Ik heb dagen dat ik de 1000 niet eens haal. Ben dan ook in nog geen 5 maanden 24 kilo kwijt.
Zonder honger en jo-jo-en, ondanks dat ik op vakantie 2 weken niet gelijnd heb (was zelfs een kilo kwijt bij terugkomst).
Heb een beetje m'n eigen plan getrokken qua dieet, en vriend er ook strak op gezet. (die zit nu op 15 kilo verlies maar had ook minder overgewicht).
Omdat in m'n omgeving veel mensen vragen hoe we dat gefixt hebben, heb ik alles eens uitgetikt.
Ben geen schrijver dus alles gewoon uitgetikt zoals wij het beleven zeg maar. Maar misschien vind je het leuk om eens te lezen. Documentje (word) staat hier
Heb wel ervaring met afvallen hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:35 schreef DoucheMeermin het volgende:
[..]
Ik heb dagen dat ik de 1000 niet eens haal. Ben dan ook in nog geen 5 maanden 24 kilo kwijt.
Zonder honger en jo-jo-en, ondanks dat ik op vakantie 2 weken niet gelijnd heb (was zelfs een kilo kwijt bij terugkomst).
Heb een beetje m'n eigen plan getrokken qua dieet, en vriend er ook strak op gezet. (die zit nu op 15 kilo verlies maar had ook minder overgewicht).
Omdat in m'n omgeving veel mensen vragen hoe we dat gefixt hebben, heb ik alles eens uitgetikt.
Ben geen schrijver dus alles gewoon uitgetikt zoals wij het beleven zeg maar. Maar misschien vind je het leuk om eens te lezen. Documentje (word) staat hier
Sorry maar een vrouw heeft toch gemiddeld op een dag 'maar' 2000 calorieën nodig?! Hoeveel neem jij dan als je niet op dieet bentquote:
Zelfs ik eet minder als 2000 Kcalquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:06 schreef babaloe het volgende:
[..]
Sorry maar een vrouw heeft toch gemiddeld op een dag 'maar' 2000 calorieën nodig?! Hoeveel neem jij dan als je niet op dieet bent![]()
Ik vind het nl. vrij normaal om zoveel op een dag te eten.
Ik zeg ook niet dat je 1000 moet aanhouden maar misschien heb je er deels wat aan.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:57 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Heb wel ervaring met afvallen hoor
Vorig jaar van 112 naar 88 gegaan, zit nu op 93... dus die 5 wil ik er sowieso af
Duh... als ik jouw sig zie, dan verbrand je vast ook wel watquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:24 schreef Mr.J het volgende:
Ik zit op zo'n 4500/5000kcal. En dat is om niet af te vallen.
Van de winter maar weer richting 6000...
Snap ikquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:27 schreef DoucheMeermin het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je 1000 moet aanhouden maar misschien heb je er deels wat aan.
Als ik onder de 1000 zonder honger kan doen, wellicht kun je er ideeen uithalen hoe je zelf minder honger hebt tijdens dieeten. Maar moet je zelf weten, doe je een suggestie die hier erg goed werkt. Das dus niet bedoeld als dé manier om af te vallen want ben geen dietiste.
moet lukken lijkt mequote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:55 schreef MaRySe het volgende:
Als ik nou elke dag een uur ga sporten
Kan ik me dan helemaal lens vreten en toch afvallen ?
90,5KG. Gezondigd in het weekend.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:45 schreef Viperdesign het volgende:
91,2KG. Het gaat nu niet mee zo hard..
83 weer een halve kilo kwijtquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:59 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
90,5KG. Gezondigd in het weekend..
Welquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:59 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
moet lukken lijkt me
Op hetzelfde gewicht blijven wil iig wel dan. Elke dag sporten hou je toch niet vol![]()
Vond het een leuk stukje om te lezen. Vooral waar je uitlegt hoe mensen op een andere manier tegen voedsel aan kunnen kijken.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:35 schreef DoucheMeermin het volgende:
Vlgs mij heb je niet eens apparatuur nodig. Een goed boek met daarin diverse oefeningen is wellicht wel zinvol.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:10 schreef PrewT het volgende:
Helaas heb ik geen geld om naar een fitnesschool te gaan. Nu vraag ik me af: welke thuis oefeningen kan je doen om wat buikspieren te trainen? Ik kan wat aanschaffen om mee te trainen, maar financieel zit een sportschool er helaas niet in... :|
Als er vet voor zit, groeien de spieren onder het vet, waardoor je buik nog dikker lijktquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:14 schreef kantoorslaaf het volgende:
[..]
Vlgs mij heb je niet eens apparatuur nodig. Een goed boek met daarin diverse oefeningen is wellicht wel zinvol.
Crunches ken je waarschijnlijk wel?? Deze iedere dag een kwartier doen moet al een hoop doen voor je.
Is het niet zo dat je vet verbrand als je aan het trainen bent?? dus dan kan je toch ook lijnen en sporten tegelijk, dan train je je vet weg en ontwikkel je je spieren. Toch??quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:15 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Als er vet voor zit, groeien de spieren onder het vet, waardoor je buik nog dikker lijkteerst lijnen dus
Dat is een slimmequote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:15 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Als er vet voor zit, groeien de spieren onder het vet, waardoor je buik nog dikker lijkteerst lijnen dus
Klopt, maar alleen buikspieren trainen werkt nietquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:19 schreef kultivate het volgende:
[..]
Is het niet zo dat je vet verbrand als je aan het trainen bent?? dus dan kan je toch ook lijnen en sporten tegelijk, dan train je je vet weg en ontwikkel je je spieren. Toch??
Of je gaat, of je gaat niet. Maar zeiken doen we nietquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:20 schreef kikoooooo het volgende:
Het regent en het onweert en mn moeder heeft de auto meeIk wil sporten verdomme
Pak de fiets, mooie outdoortraining toch?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:20 schreef kikoooooo het volgende:
Het regent en het onweert en mn moeder heeft de auto meeIk wil sporten verdomme
ben wel goed, ga me niet zeiknat laten regenen, sporten en vervolgens weer de zeiknatte kleren aantrekken!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:23 schreef kantoorslaaf het volgende:
[..]
Pak de fiets, mooie outdoortraining toch?![]()
Ja idd daar heb je ook weer gelijk in je moet dan wel gaan cardioen ofzo dat je overal vet verbrandt.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:20 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Klopt, maar alleen buikspieren trainen werkt niet
Ik doe voor mezelf hardlopen / lijnen en s' Avonds voor het slapen gaan 6serie's push-ups van 10, voor de borstkast echt mooi te krijgenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:35 schreef kultivate het volgende:
[..]
Ja idd daar heb je ook weer gelijk in je moet dan wel gaan cardioen ofzo dat je overal vet verbrandt.
Maar echt hardlopen vind ik niet zo leuk, na de stage wil ik eens beginnen met spinningquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:40 schreef kultivate het volgende:
goed bezig. Ik fiets elke dag 16 km en verder valt het een beetje tegen savonds moet ik ook maar eens wat van die push ups enz gaan doen.
Bedankt! Ik denk ook wel dat lijnen een beetje psygisch is ja.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:52 schreef kantoorslaaf het volgende:
[..]
Vond het een leuk stukje om te lezen. Vooral waar je uitlegt hoe mensen op een andere manier tegen voedsel aan kunnen kijken.
Ik probeer mijn vriendje al tijden duidelijk te maken dat sommige dingen helemaal niet lekker zijn, en dat als hij dan wil snoepen dat de tweede hap niet lekkerder is dan de eerste
Helaas snappen suikerjunken dat vaak niet![]()
Vind het sowieso knap dat je in vrij korte tijd zoveel bent afgevallen. Wat ik opmerkelijk vind is dat je geen "loshangend vel" hebt zoals je wel eens van mensen ziet die vrij vlot veel zijn afgevallen. Zit je, behalve je gewenste wasbordje, nu op streefniveau?
Ik doe niets meer dan site-ups aan m'n buikspieren.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:10 schreef PrewT het volgende:
Ik lees hier altijd veel mensen die elkaar tegen spreken, over eiwitten en bepaalde sporten bijvoorbeeld. Ik weet er zelf niet erg veel vanaf dus ik ga maar daar niet in mengen.
Het probleem is: ik heb een buikje, geen dikke armen of bolle kop alleen een buikje. ik ben nooit echt sportief geweest (en nog steeds niet overigens), dus ik hoopte dit wel 'even' te kunnen wegwerken met dieeten. Echt niet dus! Ikeet geen snoep of koekjes meer, nauwelijks friet of vette hap, eet minder vlees, drink veel water en eet veel -verse!- groenten. Ik kan overal makkelijk van af blijven en ben in een maand tijd een kilo'tje afgevallen. Maar aan mijn buik is niets te zien.
Na wat 'inlezen' hier, denk ik dat het er mee te maken heeft dat ik totaal geen buikspieren heb (ze zijn ook niet te voelen of te vinden). Ik heb wel eens gelezen dat deze werken als een korset.
Helaas heb ik geen geld om naar een fitnesschool te gaan. Nu vraag ik me af: welke thuis oefeningen kan je doen om wat buikspieren te trainen? Ik kan wat aanschaffen om mee te trainen, maar financieel zit een sportschool er helaas niet in... :|
edit:
Nu lees ik net dus dat je eiwitten nodig hebt voor de opbouw van spieren. Betekent het dan dat het eten van minder vlees een slecht idee is in mijn geval?![]()
Ik denk, gauw ff antwoorden want ik moest nog wegquote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:48 schreef PrewT het volgende:
bah, je moet toch wel stiekem gaan houden van allemaal die snelle 'antwoorders' op fok![]()
Ik zal alles es doorlezen en me er eens goed in verdiepen, als ik nog wat vrgane heb stel ik ze wel. Alvast bedankt!![]()
Toppiequote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:39 schreef Nuek het volgende:Kom ik er net achter dat mijn BMI al rond de 24 hangt
![]()
![]()
![]()
![]()
Ow... betekent dat dat dat niet moeilijk was voor mij?quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:03 schreef DoucheMeermin het volgende:
[..]
ToppieVoor een man is dat eigenlijk moeilijker dan voorvrouw.
Gefeliciteerd!!!
Sorryquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:11 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ow... betekent dat dat dat niet moeilijk was voor mij?(lekker dat dat zeg!)
Ik vind het wel een beetje een crashdieet zo en erg eenzijdig. Zou het zelf amper volhouden denk ik.quote:Op woensdag 1 juni 2005 07:27 schreef robijn het volgende:
Maandag begonnen met het EGA dieet,ik weeg bij 1,59 lengte 86 kilo,een kilo of 20 te veel.
Maar ik weet niet wat ik fout doe maar ik heb vreselijk honger.ben bang dat ik het zo niet volhou.
Een voorbeeld van de dieet dag.
ontbijt:een x fruit-een boterham met mager beleg,en een glas karnemelk.
lunch:2 bruine boterhammen met mager beleg en fruit.
diner:1 ons aardappelen 1 ons vlees(gegrild)veel groente.
Om een uur of 7 neem ik dan nog wat kwark met fruit.
tussendoor neem ik nog wel 2 maal een opkikkertje.
Moet wel zeggen dat ik een hele grote eter ben.dus misschien dat de honger wel overgaat als mijn maag er aan gewend is.
Heb je ook al gezien dat er helemaal geen Niek staat?quote:Op woensdag 1 juni 2005 08:37 schreef DoucheMeermin het volgende:
[..]
Sorry![]()
ken iemand die Niek heet, dan denk je al gauw bij zo'n naam, tis een man.
![]()
[..]
Jawel toch?quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:09 schreef Nuek het volgende:
[..]
Heb je ook al gezien dat er helemaal geen Niek staat?
Ik begon je net aardig te vindenquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:20 schreef DoucheMeermin het volgende:
[..]
Jawel toch?![]()
Uiteraard maar als Niek een mannennaam is, het lijkt op Nuek. Scheelt 1 letter, dus onbewust ga je er van uit dat iets dan een mannennaam is, maar excuses, foutje van mij.
Lekker dan, kan ik weer opnieuw beginnenquote:
Plaatselijk vet verbranden is niet mogelijk (helaas), je verbrand vet over je hele lichaam.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:15 schreef TheUnreal het volgende:
Het liefst in 1.5 maandJa ik weet dat ik laat ben begonnen maar heb er wel wat voor over. Ik doe nu naast sportschool ook beetje joggen/hardlopen, 10km ongeveer schat ik. Ik heb dit nu 2x gedaan. Ik wil ook wel gaan fietsen als dat zou schelen. Ik bedoel ik hoef niet perse alleen rond mn buik af te vallen, ook op bijvoorbeeld armen en benen mag het iets minder. Maar buik wil ik wel graag een beetje blokjes krijgen. Zie namelijk over 1,5 - 2 maanden een meisje waar ik wel mee verder wil ja
. Maar dat is een ander verhaal.
Welkom in deze topic.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:16 schreef ViSioN_TFH het volgende:
(nieuw in dit topic)
1m82 (23.55) weeg nu 77.8 kg en ga 74.0 kg wegen.
Alleen 1 ding snap ik niet.. volgens die BMI kan ik dus 65 kg wegen.. dan leef ik al niet meer kan ik garanderen, gezien de 74 als zeer lastig zal worden.. Daarnaast wordt ook geen onderscheidt gemaakt tussen man en vrouw of rekening gehouden met de droge massa van een persoon. Dus hoeveel heb je eigenlijk aan die BMI ??
Verder standaard verhaal, ik moet die paar kilotjes er nog even aftrainen voor de zomer, staat wel zo netjes op t strandNormaal gewicht tijdens opbouwtraining periode is 80.x kg
Methode is intensieve cardio training, aerobe training, fitness, low cal/carb dieet met aanvullende proteines uit kwark, mager vlees etc. Werkte vorig jaar perfect![]()
Wel grappig om te zien in dit topic of t nog een beetje opschiet tov resultaten van anderen
Misschien helpt het door foto's te kijken van een lichaam waar je naar toe wilt uiteindelijk. Ik heb wel eens gelezen dat dat zeker kan schelen kwa motivatie!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:28 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben de laatste tijd echt te slecht bezig. Weinig sporten en veel eten. En ik ben ook te lui om iets te gaan doen
Das een hele mooie maat!!! Gefeliciteerd!!!quote:
wokken zekerquote:Op zondag 12 juni 2005 12:18 schreef MaRySe het volgende:
Ik was gister naar een all you can eat restaurant
begin eens te posten wat je eet op een dagquote:Op maandag 13 juni 2005 19:51 schreef happytreefriend het volgende:
Hallo mensen,
Ik ben een jonge van 22 jaar en weeg nu 82 kg. dit is officeel niet te zwaar maar ik vind dat ik te veel vet op me buik heb een een zwembandje rondom heb. hoe krijg ik dat het snelste weg?
moet ik gaan hardlopen of bepaalde oeveningen doen?
Hardlopen, fietsen, zwemmen. Bewuster eten, minder/niet snoepen, vervang het drinken van frisdranken door het drinken van water, minder/geen fastfood meer, dat soort dingen. En dan maar volhouden.quote:Op maandag 13 juni 2005 19:51 schreef happytreefriend het volgende:
Hallo mensen,
Ik ben een jonge van 22 jaar en weeg nu 82 kg. dit is officeel niet te zwaar maar ik vind dat ik te veel vet op me buik heb een een zwembandje rondom heb. hoe krijg ik dat het snelste weg?
moet ik gaan hardlopen of bepaalde oeveningen doen?
Zal ook vast wel nut hebben. Als je voelt dat je hartslag flink omhoog gaat en je sneller en dieper moet inademen om het vol te houden, ga je na een tijdje vet verbranden. Je moet niet gaan skeeleren tot je moe word, als je merkt dat je echt moe word en het steeds meer inspanning kost moet je juist verder gaan. Pas dan ga je echt vet verbranden namelijk. Het is niet te zeggen na hoeveel minuten oid dat precies is, dat moet je zelf een beetje aanvoelen. Hoe langer je vervolgens door gaat met skeeleren hoe meer vet je verbrandquote:Op maandag 13 juni 2005 20:14 schreef kikoooooo het volgende:
Skeeleren, helpt dat een beetje om af te vallen?
Ik heb net, na 7 jaar geen skeeler aangeraakt te hebben, mn broertjes skeelers eens even geprobeerd, heb 10 km gedaanIn t begin echt wel even weer wennen, als klein mannetje heb ik echt van mn 8e tot mn 14e zo'n beetje elke dag op die dingen gestaan en durfde ik alles
![]()
Was wel even weer heerlijk, vind t fijner dan hardlopen iig... kan iemand me vertellen of het een beetje nuttig is, dat skeeleren?
Ik eet 2 boterhammen en 1 glas jus in de ochtendquote:Op maandag 13 juni 2005 20:12 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
begin eens te posten wat je eet op een dag
Hardlopen is idd prima om vet te verbranden
Je kan niet bepalen waar je lichaam vet verbrand, dat bepaalt je lichaam zelfquote:Op maandag 13 juni 2005 20:31 schreef happytreefriend het volgende:
Ik eet 2 boterhammen en 1 glas jus in de ochtend
2 boterhammen en 2 flesjes water in de middag
en avondeten en wat water op de avond.
ik heb de hele tijd al aan de lijn gedaan.
maar nu ben ik denk ik wel genoeg afgevallen
alleen heb ik nu nog een zwembandje en een te dikke buik nog
welke oefeningen zijn allemaal goed om me buik weg te krijgen?
zitups?
quote:Op maandag 13 juni 2005 22:00 schreef Nuek het volgende:
Zo'n X-box dansmat is ook erg leuk en vermoeiend
Vooral een goedkope gaat een miskoop worden.... Als je dan een apparaat aanschaft neem dan een crosstrainer, dan train je iig je hele lijf ipv plaatselijk.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:57 schreef TheUnreal het volgende:
Ik heb gehoord dat zo'n steps apparaat een goede manier is om vet te verbranden. Ik zit er nu over te denken om zo'n ding aan te schaffen voor thuis. Niet zo'n dure maar gewoon echt simpel en goedkoop. Dan kan ik elke avond even fanatiek op dat ding. Is er misschien iemand met informatie over zo'n apparaat. ? Is het een beetje de moeite; werkt het. En verkopen ze die dingen ook bij SportsWorld en misschien nog een prijsindicatie
Alvast heel erg bedankt
Toch knap hoorquote:Op zondag 19 juni 2005 11:41 schreef Viperdesign het volgende:
Viperdesign (192cm) (23,1) was 102,5kg, is nu 85,1kg en wil graag 76,0kg wegen. -17,4kg.
Schiet niet op..
Ik ben nog niet bikiniproofquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
We wachten nog steeds op je bikinifoto's hè
Kwarkquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:09 schreef MaRySe het volgende:
Als ik 2 broodjes hagelslag eet, 1 water ijsje, ijsje met 2 bolletjes van de italiaan en gewoon avond eten.
Wat kan ik dan nog eten aan fruit/andere dingen
60 is officieel heel weinig voor bij 175 (Dan heb je een BMI van 18 of zo) maar jij ziet er gewoon gezond uitquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:55 schreef Lenny83 het volgende:
Hoi!
Ik heb hier nog nooit wat gepost, maa rik heb de afgelopen maanden wel flink meegelurkt in dit topic. Ik heb er ook veel steun aan gehad en sommige tips gebruikt tijdens het afvallen.
En het is me gelukt!Ik ga/ben slank de zomer in!
en daar ben ik best trots op!
Om dit topic weer wat nieuw leven in te blazen, wat foto's voor en na
Ik woog 74,4 en weeg nu 60! Ik ben 1.75 m. lang.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je moet wel boter eten hoorquote:
Heel knap!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:55 schreef Lenny83 het volgende:
Hoi!
Ik heb hier nog nooit wat gepost, maa rik heb de afgelopen maanden wel flink meegelurkt in dit topic. Ik heb er ook veel steun aan gehad en sommige tips gebruikt tijdens het afvallen.
En het is me gelukt!Ik ga/ben slank de zomer in!
en daar ben ik best trots op!
Om dit topic weer wat nieuw leven in te blazen, wat foto's voor en na
Ik woog 74,4 en weeg nu 60! Ik ben 1.75 m. lang.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar, in halvarine zitten toch nog calorien. Nu, heb ik liever een beetje chocola dan boter op mijn brood! Maar ik heb wel net een boterham met boter en chocolade hagelslag op (ja, ik lust boter alleen op toast (dat smelt lekker!) en bij hagelslag.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:42 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Je moet wel boter eten hoorNeem dan halvarine.. Zitten bepaalde vitaminen en vetten in die je nodig hebt.. (Ik lust het alleen met hagelslag)
Niet verbrand ofzoquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:57 schreef MaRySe het volgende:
[afbeelding]
Hier kun je wel m'n bikini op zien
Als je conditie eenmaal goed op peil is dan is het erg goed te doen inderdaad, ik ren in de sportschool zo een 4 keer per week meestal 80 minuten lang op 11 km/u , dat is een dikke 14.5 kilometer per keer.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:42 schreef Mauritsz het volgende:
Het wordt altijd vnl. in eten gezocht, maar als je jezelf aanleert gewoon geregeld en veel te bewegen hoef je daar niet specifiek op te letten.
Ik beweeg vrij veel; twee keer per week hockeyen, minstens een tennispartij per week en ik ga iedere dag hardlopen, zo'n 10 km.Met hardlopen start ik rond 8.00, dan kom ik dus net uit bed. Je wordt er fris van, en dat luizige gevoel verdwijnt dat je hebt wanneer je een hele dag binnen zit.
Als het warm is neem ik gewoon een ijsje, ik ben trouwens verslaafd aan ijskoffieIk heb een vrij tanige bouw: ik weeg 76 bij 1.91m
Je kunt het vergelijken met de oudheid, de mensen moesten toen veel bewegen om hun voedsel te verzamelen, door de consumptiemaatschappij is dat onnodig geworden, je moet het dus kunstmatig in stand blijven houden. En hardlopen is echt een goede manier.
Je woont bij mij in de buurt. Zit je al bij een sportschool?quote:Op zondag 10 juli 2005 14:24 schreef IrisVrede het volgende:
Hoi Allemaal,
ondanks mijn bmi moest ik me hier melden dus dat doe ik dan maar braaf![]()
IrisVrede (1m66) (25,4) was 70 kg, weegt nu 70kg en wil graag 60 kg wegen 0,0
De aanpak:nou ik mag in ieder geval al geen varkensvlees eten en met melkproducten moet ik ook al oppassen>> dus toetjes en veel snacks vallen al af.![]()
Maar goed ik ben dus zeer goed geworden in het vinden van producten die dan wel mogen. En eerlijk gezegd zitten er dan nog best wel veel ongezonde dingen tussen.
Wat ga ik wel doen>>>
1. keuzes maken (de gezondste kiezen)
2. meer water of thee drinken (ja ik vind frisdrank dus best makkelijk)
3. meer bewegen (brrr)![]()
4. mensen zoeken die meedoen voor de motivatie (en als ze in buurt wonen gezellig samen eten en bewegen)
Oja ik heb dus het boekje: "Slank worden en blijven met Vetverbrandende voeding" dus die ga ik er zowiezo bij gebruiken.
Allemaal alvast bedankt en ik wens jullie veel succes!!!![]()
![]()
quote:Op zondag 10 juli 2005 16:44 schreef IrisVrede het volgende:
zohee hartstikke goed >>> 13 kg tjonge !!Go for it!!
![]()
Ik ben nu 5 dagen bezig. Als ik het meer dan 10 dagen vol hou dan vind ik het knapquote:Op zondag 10 juli 2005 21:18 schreef MaRySe het volgende:
Ik had ook zo een plan om elke dag hard te gaan lopen voor m'n conditie
Samen is niet echt handig, althans, wel gezellig natuurlijk maar niet bepaald het meest effectief. Allereerst omdat je ademhaling erg belangrijk is bij het hardlopen, als je gaat praten verandert je ademhaling en dat is niet goed. Daarnaast heeft iedereen een ander tempo waarbij hij of zij zich goed bij voelt, en dat tempo kan je het best volgen, in plaats van je aan te passen aan het tempo van iemand anders.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:17 schreef MaRySe het volgende:
Ik woon heel erg niet in de buurt
Gelukkig heb ik vriendinnen en een broertje die willen hardlopen!
Kwark wordt ook omgezet in vetten als je lichaam het niet nodig heeft voor je spieren. Dus als je niet per se spieren hoeft op te bouwen (of te behouden bij een specifiek dieet), dan is het ook niet nodig dat je extra kwark gaat eten voor de eiwitten.quote:
Als ik alleen ga, dan stop ik toch de hele tijd. M'n broertje heeft een betere conditie dus die zegt steeds dat ik door moet rennen.quote:Op maandag 11 juli 2005 22:39 schreef pulsar2kx het volgende:
[..]
Samen is niet echt handig, althans, wel gezellig natuurlijk maar niet bepaald het meest effectief. Allereerst omdat je ademhaling erg belangrijk is bij het hardlopen, als je gaat praten verandert je ademhaling en dat is niet goed. Daarnaast heeft iedereen een ander tempo waarbij hij of zij zich goed bij voelt, en dat tempo kan je het best volgen, in plaats van je aan te passen aan het tempo van iemand anders.
Viperdesign (192cm) (23,1) was 102,5kg, is nu 82,0kg en wil graag 76,0kg wegen. -20,5kg.quote:Op zondag 19 juni 2005 11:41 schreef Viperdesign het volgende:
Zitten. En ga dan wat eten. Als je maar íets neemt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:03 schreef IrisVrede het volgende:
@viperdesign: Go Viper!!![]()
Ff een vraagje: wat doe ik het beste als ik duizelig word???
Vroegâh zwom ik in een kwartiertje meer dan een kilometer dus op zich is het niet echt heul veul.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Onderschat ik die 500 meter nou zo ontzettend, of is het inderdaad maar een klein eindje?
Dat is best wel snel volgens mij!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:38 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Vroegâh zwom ik in een kwartiertje meer dan een kilometer dus op zich is het niet echt heul veul.
Dan heb je een BMI van 18.9, dat is engquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:27 schreef sefer het volgende:
Yeah, ik ga ook meedoen!
Ik ben al een paar weekjes bezig, maar aangezien ik eind augustus naar NY ga, wil ik er natuurlijk wel leuk uitzien en leuke kleding kopen.
Sefer (1m75) (21.1), was 66 kilo, weegt nu 64.4 en wil graag 58 kg wegen -1.6
![]()
Nou, bij mij is het echt absoluut niet engquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:51 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Dan heb je een BMI van 18.9, dat is eng
Is dat wel goed? Volgensmij zit je nu juist op eengoed gewicht vergelekenquote:Op zondag 24 juli 2005 16:24 schreef mirrie1986 het volgende:
Wil ook meedoen.
Ga beginnen met fysiotherapie, dus wil ik graag wat minder wegen..
mirrie1986, (178 cm),(22,23) was 73,5 kg, weegt nu 70,5 en wil graag 63 kg wegen. -3
Waarom lijkt jou dat te weinig? Je hebt met een lengte van 178 cm en 63 kg een BMI van bijna 20.quote:Op maandag 8 augustus 2005 08:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is dat wel goed? Volgensmij zit je nu juist op eengoed gewicht vergeleken
met je lengte. 63 kilo lijkt mij toch echt te weinig voor iemand van 178 cm.
Maar het is jou lichaam, jij moet het bepalen.![]()
Inmiddels is het wat anders:quote:Op zondag 29 mei 2005 22:14 schreef sjak het volgende:
sjak (1m79) (24,7) was 80,0 kg, weegt nu 80,0 kg en wil graag 67-70 kg wegen -0,0
Succes daar! (Het is daar in ieder geval wat drukker in het topic)quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:48 schreef Kroeltroel het volgende:
Ik ben weer verhuisd naar de Dieetclubbers![]()
![]()
Hopelijk tot gauw.......
Is dat duur? anders pak ik me de fiets welquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:39 schreef MaRySe het volgende:
Nee joh spinning is leukIk doe het ook
!
En er zijn ook zeker veel mannen bij mij en jeugdigen
Nog steeds. Geen last van een jojo effect.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:43 schreef Viperdesign het volgende:
Ben niet meer van plan nóg meer af te vallen. Zit nu op 82 kilo en dat vind ik eigenlijk wel best..
Kut, dat is duurquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:47 schreef MaRySe het volgende:
Hangt van je sportschool af
Ik betaal 30 euro voor een maand en dan kan ik elke dag sporten en er is 6x per week spinning
Je moet gewoon even goed zoeken naar een goede sportschool die goedkoop is en een actie heeft of zo iets.
Ik ben nu al aan m'n tweede sportschool bezig en heb nog nooit inschrijfgeld hoeven betalenGewoon een kwestie van goed onderhandelen.
hahaquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:36 schreef Asskicking-fatboy het volgende:
m00 :p
Zomer is dan al zogoed als voorbij, maargoed ik meld me dan toch maar eventjes
Asskicking-fatboy (1m86) (24,57) was 125 kg, weegt nu 85,0 kg en wil graag 80 wegen -40
1 Maart 2005 gestart met het afvallen en dit heb ik nu bereikt na een half jaar.
* Asskicking-fatboy
- 17 jaar
- Mannelijk
- bla
Ik heb me streefgewicht gezet op 80 kg voorlopig. Ik wil uiteindelijk tussen de 73 en 76 kg uitkomen. Eerst maar eens richting de 80kg werken
en je bent 1,50m?quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:00 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik moet toch weer eens serieus aan de slag want ik ben inmiddels 63,5![]()
Nee 1,68. Maar ik ben dus weer aangekomen. Niet al te lang geleden woog ik nog 61 kilo. Dus ik moet stoppen met aankomen, en weer afvallen. Anders ben ik binnen de kortste keren klant bij het dieetclubtopicquote:
Probeer anders eens zilvervliesrijst (bruine rijst).quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:10 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Nee 1,68. Maar ik ben dus weer aangekomen. Niet al te lang geleden woog ik nog 61 kilo. Dus ik moet stoppen met aankomen, en weer afvallen. Anders ben ik binnen de kortste keren klant bij het dieetclubtopic*moppert*
Het is gewoon weer hetzelfde liedje: teveel pasta en rijst, te weinig groenten en aardappelen. Dat was de vorige keer ook al het geval...
dieetzout is als je voor je gezondheid geen echt zout mag etenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:22 schreef Iksje het volgende:
Nog nooit van dieetzout gehoord... wist niet dat dat bestond
Zal er maar ver weg van blijven![]()
Hebben we al gekocht, maar als je dat 2 á 3 maal in de week neemt, op 2 á 3 verschillende manieren, dan tikt dat wel aan, met ongeveer 370 calorieën per 100 gram.quote:Op maandag 12 september 2005 14:33 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Probeer anders eens zilvervliesrijst (bruine rijst).
Ongetwijfeld, maar dan moet het wel omgezet worden in kracht en niet in vet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |