Warm weer= geen zin om te sporten + veel ijsjes eten en drinkenquote:Op maandag 30 mei 2005 09:57 schreef knuffeldees het volgende:
warm weer = veel zweten + geen zin om veel te eten + suikerspin= gewicht zakt
idd behalve dan die suikerspin. Maar ik heb vandaag nog niks gegeten, alleen een pakje vifit gedronken. Straks gezond bruin brood eten en vanmiddag appeltje en dan weer terugfietsen. Ben goed bezig vandaagquote:Op maandag 30 mei 2005 09:57 schreef knuffeldees het volgende:
warm weer = veel zweten + geen zin om veel te eten + suikerspin= gewicht zakt
Je kunt van die ingepakte ontbijtkoekplakken kopen bij de supermarkt.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:23 schreef kikoooooo het volgende:
Zo, ik ga dr ook weer tegen aan, maarja... we zien wel hoe ver ik kom...
Zat net even foto's van de vakantie vorig jaar, en toen zag ik er toch echt een stuk beter uitVrees dat ik veel te laat weer ben begonnen, maar we gaan vanmiddag iig weer lekker sporten (daar was ik nog steeds mee bezig) maar de patat blijft voorlopig staan!
Ook ga ik vanaf nu mn portmonnee thuis laten als ik aan t werk ga, op de 1 of andere manier kan ik mezelf er niet vanaf zetten om toch maar weer een saucijzenbroodje te kopen bij de pomp oid
Ik heb dagen dat ik de 1000 niet eens haal. Ben dan ook in nog geen 5 maanden 24 kilo kwijt.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:29 schreef kikoooooo het volgende:
Mijn dieet bestaat uit wel iets meer dan 1500 kcal hoor
Als ik op 1500 ga zitten heb ik echt t gevoel dat ik doodga
Mijn ontbijt bestaat alleen al uit 1000 kcalquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:35 schreef DoucheMeermin het volgende:
[..]
Ik heb dagen dat ik de 1000 niet eens haal. Ben dan ook in nog geen 5 maanden 24 kilo kwijt.
Zonder honger en jo-jo-en, ondanks dat ik op vakantie 2 weken niet gelijnd heb (was zelfs een kilo kwijt bij terugkomst).
Heb een beetje m'n eigen plan getrokken qua dieet, en vriend er ook strak op gezet. (die zit nu op 15 kilo verlies maar had ook minder overgewicht).
Omdat in m'n omgeving veel mensen vragen hoe we dat gefixt hebben, heb ik alles eens uitgetikt.
Ben geen schrijver dus alles gewoon uitgetikt zoals wij het beleven zeg maar. Maar misschien vind je het leuk om eens te lezen. Documentje (word) staat hier
Heb wel ervaring met afvallen hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:35 schreef DoucheMeermin het volgende:
[..]
Ik heb dagen dat ik de 1000 niet eens haal. Ben dan ook in nog geen 5 maanden 24 kilo kwijt.
Zonder honger en jo-jo-en, ondanks dat ik op vakantie 2 weken niet gelijnd heb (was zelfs een kilo kwijt bij terugkomst).
Heb een beetje m'n eigen plan getrokken qua dieet, en vriend er ook strak op gezet. (die zit nu op 15 kilo verlies maar had ook minder overgewicht).
Omdat in m'n omgeving veel mensen vragen hoe we dat gefixt hebben, heb ik alles eens uitgetikt.
Ben geen schrijver dus alles gewoon uitgetikt zoals wij het beleven zeg maar. Maar misschien vind je het leuk om eens te lezen. Documentje (word) staat hier
Sorry maar een vrouw heeft toch gemiddeld op een dag 'maar' 2000 calorieën nodig?! Hoeveel neem jij dan als je niet op dieet bentquote:
Zelfs ik eet minder als 2000 Kcalquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:06 schreef babaloe het volgende:
[..]
Sorry maar een vrouw heeft toch gemiddeld op een dag 'maar' 2000 calorieën nodig?! Hoeveel neem jij dan als je niet op dieet bent![]()
Ik vind het nl. vrij normaal om zoveel op een dag te eten.
Ik zeg ook niet dat je 1000 moet aanhouden maar misschien heb je er deels wat aan.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:57 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Heb wel ervaring met afvallen hoor
Vorig jaar van 112 naar 88 gegaan, zit nu op 93... dus die 5 wil ik er sowieso af
Duh... als ik jouw sig zie, dan verbrand je vast ook wel watquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:24 schreef Mr.J het volgende:
Ik zit op zo'n 4500/5000kcal. En dat is om niet af te vallen.
Van de winter maar weer richting 6000...
Snap ikquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:27 schreef DoucheMeermin het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je 1000 moet aanhouden maar misschien heb je er deels wat aan.
Als ik onder de 1000 zonder honger kan doen, wellicht kun je er ideeen uithalen hoe je zelf minder honger hebt tijdens dieeten. Maar moet je zelf weten, doe je een suggestie die hier erg goed werkt. Das dus niet bedoeld als dé manier om af te vallen want ben geen dietiste.
moet lukken lijkt mequote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:55 schreef MaRySe het volgende:
Als ik nou elke dag een uur ga sporten
Kan ik me dan helemaal lens vreten en toch afvallen ?
90,5KG. Gezondigd in het weekend.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:45 schreef Viperdesign het volgende:
91,2KG. Het gaat nu niet mee zo hard..
83 weer een halve kilo kwijtquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:59 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
90,5KG. Gezondigd in het weekend..
Welquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:59 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
moet lukken lijkt me
Op hetzelfde gewicht blijven wil iig wel dan. Elke dag sporten hou je toch niet vol![]()
Vond het een leuk stukje om te lezen. Vooral waar je uitlegt hoe mensen op een andere manier tegen voedsel aan kunnen kijken.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:35 schreef DoucheMeermin het volgende:
Vlgs mij heb je niet eens apparatuur nodig. Een goed boek met daarin diverse oefeningen is wellicht wel zinvol.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:10 schreef PrewT het volgende:
Helaas heb ik geen geld om naar een fitnesschool te gaan. Nu vraag ik me af: welke thuis oefeningen kan je doen om wat buikspieren te trainen? Ik kan wat aanschaffen om mee te trainen, maar financieel zit een sportschool er helaas niet in... :|
Als er vet voor zit, groeien de spieren onder het vet, waardoor je buik nog dikker lijktquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:14 schreef kantoorslaaf het volgende:
[..]
Vlgs mij heb je niet eens apparatuur nodig. Een goed boek met daarin diverse oefeningen is wellicht wel zinvol.
Crunches ken je waarschijnlijk wel?? Deze iedere dag een kwartier doen moet al een hoop doen voor je.
Is het niet zo dat je vet verbrand als je aan het trainen bent?? dus dan kan je toch ook lijnen en sporten tegelijk, dan train je je vet weg en ontwikkel je je spieren. Toch??quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:15 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Als er vet voor zit, groeien de spieren onder het vet, waardoor je buik nog dikker lijkteerst lijnen dus
Dat is een slimmequote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:15 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Als er vet voor zit, groeien de spieren onder het vet, waardoor je buik nog dikker lijkteerst lijnen dus
Klopt, maar alleen buikspieren trainen werkt nietquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:19 schreef kultivate het volgende:
[..]
Is het niet zo dat je vet verbrand als je aan het trainen bent?? dus dan kan je toch ook lijnen en sporten tegelijk, dan train je je vet weg en ontwikkel je je spieren. Toch??
Of je gaat, of je gaat niet. Maar zeiken doen we nietquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:20 schreef kikoooooo het volgende:
Het regent en het onweert en mn moeder heeft de auto meeIk wil sporten verdomme
Pak de fiets, mooie outdoortraining toch?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:20 schreef kikoooooo het volgende:
Het regent en het onweert en mn moeder heeft de auto meeIk wil sporten verdomme
ben wel goed, ga me niet zeiknat laten regenen, sporten en vervolgens weer de zeiknatte kleren aantrekken!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:23 schreef kantoorslaaf het volgende:
[..]
Pak de fiets, mooie outdoortraining toch?![]()
Ja idd daar heb je ook weer gelijk in je moet dan wel gaan cardioen ofzo dat je overal vet verbrandt.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:20 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Klopt, maar alleen buikspieren trainen werkt niet
Ik doe voor mezelf hardlopen / lijnen en s' Avonds voor het slapen gaan 6serie's push-ups van 10, voor de borstkast echt mooi te krijgenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:35 schreef kultivate het volgende:
[..]
Ja idd daar heb je ook weer gelijk in je moet dan wel gaan cardioen ofzo dat je overal vet verbrandt.
Maar echt hardlopen vind ik niet zo leuk, na de stage wil ik eens beginnen met spinningquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:40 schreef kultivate het volgende:
goed bezig. Ik fiets elke dag 16 km en verder valt het een beetje tegen savonds moet ik ook maar eens wat van die push ups enz gaan doen.
Bedankt! Ik denk ook wel dat lijnen een beetje psygisch is ja.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:52 schreef kantoorslaaf het volgende:
[..]
Vond het een leuk stukje om te lezen. Vooral waar je uitlegt hoe mensen op een andere manier tegen voedsel aan kunnen kijken.
Ik probeer mijn vriendje al tijden duidelijk te maken dat sommige dingen helemaal niet lekker zijn, en dat als hij dan wil snoepen dat de tweede hap niet lekkerder is dan de eerste
Helaas snappen suikerjunken dat vaak niet![]()
Vind het sowieso knap dat je in vrij korte tijd zoveel bent afgevallen. Wat ik opmerkelijk vind is dat je geen "loshangend vel" hebt zoals je wel eens van mensen ziet die vrij vlot veel zijn afgevallen. Zit je, behalve je gewenste wasbordje, nu op streefniveau?
Ik doe niets meer dan site-ups aan m'n buikspieren.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:10 schreef PrewT het volgende:
Ik lees hier altijd veel mensen die elkaar tegen spreken, over eiwitten en bepaalde sporten bijvoorbeeld. Ik weet er zelf niet erg veel vanaf dus ik ga maar daar niet in mengen.
Het probleem is: ik heb een buikje, geen dikke armen of bolle kop alleen een buikje. ik ben nooit echt sportief geweest (en nog steeds niet overigens), dus ik hoopte dit wel 'even' te kunnen wegwerken met dieeten. Echt niet dus! Ikeet geen snoep of koekjes meer, nauwelijks friet of vette hap, eet minder vlees, drink veel water en eet veel -verse!- groenten. Ik kan overal makkelijk van af blijven en ben in een maand tijd een kilo'tje afgevallen. Maar aan mijn buik is niets te zien.
Na wat 'inlezen' hier, denk ik dat het er mee te maken heeft dat ik totaal geen buikspieren heb (ze zijn ook niet te voelen of te vinden). Ik heb wel eens gelezen dat deze werken als een korset.
Helaas heb ik geen geld om naar een fitnesschool te gaan. Nu vraag ik me af: welke thuis oefeningen kan je doen om wat buikspieren te trainen? Ik kan wat aanschaffen om mee te trainen, maar financieel zit een sportschool er helaas niet in... :|
edit:
Nu lees ik net dus dat je eiwitten nodig hebt voor de opbouw van spieren. Betekent het dan dat het eten van minder vlees een slecht idee is in mijn geval?![]()
Ik denk, gauw ff antwoorden want ik moest nog wegquote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:48 schreef PrewT het volgende:
bah, je moet toch wel stiekem gaan houden van allemaal die snelle 'antwoorders' op fok![]()
Ik zal alles es doorlezen en me er eens goed in verdiepen, als ik nog wat vrgane heb stel ik ze wel. Alvast bedankt!![]()
Toppiequote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:39 schreef Nuek het volgende:Kom ik er net achter dat mijn BMI al rond de 24 hangt
![]()
![]()
![]()
![]()
Ow... betekent dat dat dat niet moeilijk was voor mij?quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:03 schreef DoucheMeermin het volgende:
[..]
ToppieVoor een man is dat eigenlijk moeilijker dan voorvrouw.
Gefeliciteerd!!!
Sorryquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:11 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ow... betekent dat dat dat niet moeilijk was voor mij?(lekker dat dat zeg!)
Ik vind het wel een beetje een crashdieet zo en erg eenzijdig. Zou het zelf amper volhouden denk ik.quote:Op woensdag 1 juni 2005 07:27 schreef robijn het volgende:
Maandag begonnen met het EGA dieet,ik weeg bij 1,59 lengte 86 kilo,een kilo of 20 te veel.
Maar ik weet niet wat ik fout doe maar ik heb vreselijk honger.ben bang dat ik het zo niet volhou.
Een voorbeeld van de dieet dag.
ontbijt:een x fruit-een boterham met mager beleg,en een glas karnemelk.
lunch:2 bruine boterhammen met mager beleg en fruit.
diner:1 ons aardappelen 1 ons vlees(gegrild)veel groente.
Om een uur of 7 neem ik dan nog wat kwark met fruit.
tussendoor neem ik nog wel 2 maal een opkikkertje.
Moet wel zeggen dat ik een hele grote eter ben.dus misschien dat de honger wel overgaat als mijn maag er aan gewend is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |