abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27475058
quote:
Op maandag 30 mei 2005 09:57 schreef knuffeldees het volgende:
warm weer = veel zweten + geen zin om veel te eten + suikerspin = gewicht zakt
Warm weer= geen zin om te sporten + veel ijsjes eten en drinken niet goed dus
  maandag 30 mei 2005 @ 12:37:17 #102
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_27478674
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 90% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 12:49:58 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_27478741
quote:
Op maandag 30 mei 2005 09:57 schreef knuffeldees het volgende:
warm weer = veel zweten + geen zin om veel te eten + suikerspin = gewicht zakt
idd behalve dan die suikerspin. Maar ik heb vandaag nog niks gegeten, alleen een pakje vifit gedronken. Straks gezond bruin brood eten en vanmiddag appeltje en dan weer terugfietsen. Ben goed bezig vandaag
  maandag 30 mei 2005 @ 12:48:25 #104
593 sjak
Juffie Bloem
pi_27478964
Ik ga ook goed, heb vandaag al een liter water op. Wat fruit en een broodje.
En vanochtend al buikspieroefeningen gedaan. Vanavond lekker zwemmen.
Nu ga ik met de auto even naar de andere kant van Amsterdam, met de fiets is veel te ver.
Lekker douchen!
pi_27482173
Vanavond rennen: (20min - 1min pauze - 10min - 1min pauze - 10min rennen) 40min in totaal, wil mijn conditie namelijk verbeteren en tevens afvallen

Nadeel is tijdgebrek...
pi_27505105
Zo, ik ga dr ook weer tegen aan, maarja... we zien wel hoe ver ik kom...

Zat net even foto's van de vakantie vorig jaar, en toen zag ik er toch echt een stuk beter uit Vrees dat ik veel te laat weer ben begonnen, maar we gaan vanmiddag iig weer lekker sporten (daar was ik nog steeds mee bezig) maar de patat blijft voorlopig staan!

Ook ga ik vanaf nu mn portmonnee thuis laten als ik aan t werk ga, op de 1 of andere manier kan ik mezelf er niet vanaf zetten om toch maar weer een saucijzenbroodje te kopen bij de pomp oid
pi_27506779
Goede voornemens dus allemaal Vasthouden
Ik heb gister lekker ge-aerobict en vanavond weer stepsles, mijn favoriete les is dat op dinsdagavond.
Bij ons op de sportschool zijn de meeste instructeurs overfanatieke negers of hele drukke dames maar die vanavond les geeft is wel een geduldige gozer. Heb ik nodig want ben al maanden bezig en nog steeds een choreografisch drama hahaha. Maar LB, ik zweet en ik beweeg. Das belangrijkste.

Ik heb trouwens gisteren m'n vet weer eens gemeten:
29,5% (20,7 kilo)

was vorige week maandag
29,9% (20,9 kilo)

Gaat lekker snel dus Qua kleding lijkt het veel sneller te gaan
Ook een nadeel, kan nu nog maar 1 broek aan. Morgen even langs m'n zus, die heeft nog wat te klein spul. Kunnen we dealen, zij mijn te grote broeken en ik haar te kleine.
Die zit trouwens wel gebakken met zo'n lijnende zus want heb ladingen kleding die ik maar 1 of 2x aan gehad heb. En allemaal Mexx, Esprit etc.
Ga nog wel 1 en ander laten inmaken want wel zonde. Beetje verkeerd ingeschat wat mijn uiteindelijke maat zou worden, heb veel al gekocht voor ik de maat had.
This is my world This is my planet And My Planet ROCKS
pi_27507133
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 10:23 schreef kikoooooo het volgende:
Zo, ik ga dr ook weer tegen aan, maarja... we zien wel hoe ver ik kom...

Zat net even foto's van de vakantie vorig jaar, en toen zag ik er toch echt een stuk beter uit Vrees dat ik veel te laat weer ben begonnen, maar we gaan vanmiddag iig weer lekker sporten (daar was ik nog steeds mee bezig) maar de patat blijft voorlopig staan!

Ook ga ik vanaf nu mn portmonnee thuis laten als ik aan t werk ga, op de 1 of andere manier kan ik mezelf er niet vanaf zetten om toch maar weer een saucijzenbroodje te kopen bij de pomp oid
Je kunt van die ingepakte ontbijtkoekplakken kopen bij de supermarkt.
Snelle Jelle heet dat. Ik zorg zelf altijd dat ik dat ik een plak ontbijtkoek bij me heb (koop ze zelf bij de Makro in kleinere plakjes per doos, als je pasje kan bemachtigen...).
Of een evergreen... kan ik me ook aardig aan te buiten. Maar dat soort momenten moet je gewoon te slim af zijn en wat verstandigers eten bij lekkere trek. Dat sausijzenbroodje is wel ff 446 kcal en baggervet. In een dieet zou je er dan 2 mogen en een glaasje melk ofzo, lekker dagrantsoen
pi_27507408
Mijn dieet bestaat uit wel iets meer dan 1500 kcal hoor

Als ik op 1500 ga zitten heb ik echt t gevoel dat ik doodga
pi_27507454
Gister niet wezen spinnen.. Dan vanavond maar zwemmen
pi_27507624
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 11:29 schreef kikoooooo het volgende:
Mijn dieet bestaat uit wel iets meer dan 1500 kcal hoor

Als ik op 1500 ga zitten heb ik echt t gevoel dat ik doodga
Ik heb dagen dat ik de 1000 niet eens haal. Ben dan ook in nog geen 5 maanden 24 kilo kwijt.
Zonder honger en jo-jo-en, ondanks dat ik op vakantie 2 weken niet gelijnd heb (was zelfs een kilo kwijt bij terugkomst).
Heb een beetje m'n eigen plan getrokken qua dieet, en vriend er ook strak op gezet. (die zit nu op 15 kilo verlies maar had ook minder overgewicht).
Omdat in m'n omgeving veel mensen vragen hoe we dat gefixt hebben, heb ik alles eens uitgetikt.
Ben geen schrijver dus alles gewoon uitgetikt zoals wij het beleven zeg maar. Maar misschien vind je het leuk om eens te lezen. Documentje (word) staat hier
  dinsdag 31 mei 2005 @ 11:38:28 #112
593 sjak
Juffie Bloem
pi_27507729
Ik ben gisteren heerlijk wezen zwemmen. Het was wel erg druk in het bad. Vanavond ga ik weer.
Dan naar een ander zwembad, daar zijn wat meer banen om te zwemmen dus dan is het wat beter verdeeld.

Qua niet snoepen gaat het redelijk. Ik merk dat ik toch wel vaak in de verleiding kom. Net lag er cake omdat een collega afscheid neemt vandaag en ik heb toch een plakje genomen. Dan neem ik maar geen soep vandaag
Lekker douchen!
pi_27508063
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 11:35 schreef DoucheMeermin het volgende:

[..]

Ik heb dagen dat ik de 1000 niet eens haal. Ben dan ook in nog geen 5 maanden 24 kilo kwijt.
Zonder honger en jo-jo-en, ondanks dat ik op vakantie 2 weken niet gelijnd heb (was zelfs een kilo kwijt bij terugkomst).
Heb een beetje m'n eigen plan getrokken qua dieet, en vriend er ook strak op gezet. (die zit nu op 15 kilo verlies maar had ook minder overgewicht).
Omdat in m'n omgeving veel mensen vragen hoe we dat gefixt hebben, heb ik alles eens uitgetikt.
Ben geen schrijver dus alles gewoon uitgetikt zoals wij het beleven zeg maar. Maar misschien vind je het leuk om eens te lezen. Documentje (word) staat hier
Mijn ontbijt bestaat alleen al uit 1000 kcal
pi_27508361
Ik doe een dieet van 2000 calorieën
pi_27508374
quote:

[..]

Heb wel ervaring met afvallen hoor

Vorig jaar van 112 naar 88 gegaan, zit nu op 93... dus die 5 wil ik er sowieso af
pi_27508679
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 11:56 schreef MaRySe het volgende:
Ik doe een dieet van 2000 calorieën
Sorry maar een vrouw heeft toch gemiddeld op een dag 'maar' 2000 calorieën nodig?! Hoeveel neem jij dan als je niet op dieet bent

Ik vind het nl. vrij normaal om zoveel op een dag te eten.
pi_27508922
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 12:06 schreef babaloe het volgende:

[..]

Sorry maar een vrouw heeft toch gemiddeld op een dag 'maar' 2000 calorieën nodig?! Hoeveel neem jij dan als je niet op dieet bent

Ik vind het nl. vrij normaal om zoveel op een dag te eten.
Zelfs ik eet minder als 2000 Kcal , ik ben een weightwatcher-dieet aan 't volgen en ben mannetje
  dinsdag 31 mei 2005 @ 12:24:32 #118
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_27509289
Ik zit op zo'n 4500/5000kcal. En dat is om niet af te vallen.

Van de winter maar weer richting 6000...
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_27509364
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 11:57 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Heb wel ervaring met afvallen hoor

Vorig jaar van 112 naar 88 gegaan, zit nu op 93... dus die 5 wil ik er sowieso af
Ik zeg ook niet dat je 1000 moet aanhouden maar misschien heb je er deels wat aan.
Als ik onder de 1000 zonder honger kan doen, wellicht kun je er ideeen uithalen hoe je zelf minder honger hebt tijdens dieeten. Maar moet je zelf weten, doe je een suggestie die hier erg goed werkt. Das dus niet bedoeld als dé manier om af te vallen want ben geen dietiste.
pi_27509402
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 12:24 schreef Mr.J het volgende:
Ik zit op zo'n 4500/5000kcal. En dat is om niet af te vallen.

Van de winter maar weer richting 6000...
Duh... als ik jouw sig zie, dan verbrand je vast ook wel wat
pi_27510020
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 12:27 schreef DoucheMeermin het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat je 1000 moet aanhouden maar misschien heb je er deels wat aan.
Als ik onder de 1000 zonder honger kan doen, wellicht kun je er ideeen uithalen hoe je zelf minder honger hebt tijdens dieeten. Maar moet je zelf weten, doe je een suggestie die hier erg goed werkt. Das dus niet bedoeld als dé manier om af te vallen want ben geen dietiste.
Snap ik

Ga best al goed vandaag.

Vanochtend een bord brinta, net 2 meergranen boterhammen met kipfilet + een vers geperste jus

en dat terwijl mn moeder stokbrood gekocht had
pi_27510146
Als ik nou elke dag een uur ga sporten
Kan ik me dan helemaal lens vreten en toch afvallen ?
pi_27510265
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 12:55 schreef MaRySe het volgende:
Als ik nou elke dag een uur ga sporten
Kan ik me dan helemaal lens vreten en toch afvallen ?
moet lukken lijkt me

Op hetzelfde gewicht blijven wil iig wel dan. Elke dag sporten hou je toch niet vol
pi_27510268
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 11:45 schreef Viperdesign het volgende:
91,2KG. Het gaat nu niet mee zo hard. .
90,5KG. Gezondigd in het weekend. .
pi_27510424
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 12:59 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

90,5KG. Gezondigd in het weekend. .
83 weer een halve kilo kwijt in 3 of 4weken iets van 8kilo kwijt
pi_27510736
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 12:59 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

moet lukken lijkt me

Op hetzelfde gewicht blijven wil iig wel dan. Elke dag sporten hou je toch niet vol
Wel
pi_27511879
quote:

Vond het een leuk stukje om te lezen. Vooral waar je uitlegt hoe mensen op een andere manier tegen voedsel aan kunnen kijken.
Ik probeer mijn vriendje al tijden duidelijk te maken dat sommige dingen helemaal niet lekker zijn, en dat als hij dan wil snoepen dat de tweede hap niet lekkerder is dan de eerste
Helaas snappen suikerjunken dat vaak niet

Vind het sowieso knap dat je in vrij korte tijd zoveel bent afgevallen. Wat ik opmerkelijk vind is dat je geen "loshangend vel" hebt zoals je wel eens van mensen ziet die vrij vlot veel zijn afgevallen. Zit je, behalve je gewenste wasbordje, nu op streefniveau?
Don't follow me, I'm lost too
pi_27512465
Ik lees hier altijd veel mensen die elkaar tegen spreken, over eiwitten en bepaalde sporten bijvoorbeeld. Ik weet er zelf niet erg veel vanaf dus ik ga maar daar niet in mengen.

Het probleem is: ik heb een buikje, geen dikke armen of bolle kop alleen een buikje. ik ben nooit echt sportief geweest (en nog steeds niet overigens), dus ik hoopte dit wel 'even' te kunnen wegwerken met dieeten. Echt niet dus! Ikeet geen snoep of koekjes meer, nauwelijks friet of vette hap, eet minder vlees, drink veel water en eet veel -verse!- groenten. Ik kan overal makkelijk van af blijven en ben in een maand tijd een kilo'tje afgevallen. Maar aan mijn buik is niets te zien.

Na wat 'inlezen' hier, denk ik dat het er mee te maken heeft dat ik totaal geen buikspieren heb (ze zijn ook niet te voelen of te vinden). Ik heb wel eens gelezen dat deze werken als een korset.
Helaas heb ik geen geld om naar een fitnesschool te gaan. Nu vraag ik me af: welke thuis oefeningen kan je doen om wat buikspieren te trainen? Ik kan wat aanschaffen om mee te trainen, maar financieel zit een sportschool er helaas niet in... :|

edit:
Nu lees ik net dus dat je eiwitten nodig hebt voor de opbouw van spieren. Betekent het dan dat het eten van minder vlees een slecht idee is in mijn geval?
pi_27512597
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 14:10 schreef PrewT het volgende:
Helaas heb ik geen geld om naar een fitnesschool te gaan. Nu vraag ik me af: welke thuis oefeningen kan je doen om wat buikspieren te trainen? Ik kan wat aanschaffen om mee te trainen, maar financieel zit een sportschool er helaas niet in... :|
Vlgs mij heb je niet eens apparatuur nodig. Een goed boek met daarin diverse oefeningen is wellicht wel zinvol.
Crunches ken je waarschijnlijk wel?? Deze iedere dag een kwartier doen moet al een hoop doen voor je.
pi_27512647
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 14:14 schreef kantoorslaaf het volgende:

[..]

Vlgs mij heb je niet eens apparatuur nodig. Een goed boek met daarin diverse oefeningen is wellicht wel zinvol.
Crunches ken je waarschijnlijk wel?? Deze iedere dag een kwartier doen moet al een hoop doen voor je.
Als er vet voor zit, groeien de spieren onder het vet, waardoor je buik nog dikker lijkt eerst lijnen dus
pi_27512822
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 14:15 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Als er vet voor zit, groeien de spieren onder het vet, waardoor je buik nog dikker lijkt eerst lijnen dus
Is het niet zo dat je vet verbrand als je aan het trainen bent?? dus dan kan je toch ook lijnen en sporten tegelijk, dan train je je vet weg en ontwikkel je je spieren. Toch??
pi_27512859
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 14:15 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Dat is een slimme
Ik weet niet of het voor de vraagsteller ook geldt dattie eerst moet afvallen, maar persoonlijk kan ik hier wel iemand verder mee helpen (had er nooit over nagedacht dat het vet gewoon blijft zitten)

Weet jij toevallig ook of er nou daadwerkelijk verschil is tussen een "vetbuik" en een "bierbuik"??
pi_27512869
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 14:19 schreef kultivate het volgende:

[..]

Is het niet zo dat je vet verbrand als je aan het trainen bent?? dus dan kan je toch ook lijnen en sporten tegelijk, dan train je je vet weg en ontwikkel je je spieren. Toch??
Klopt, maar alleen buikspieren trainen werkt niet
pi_27512871
Het regent en het onweert en mn moeder heeft de auto mee Ik wil sporten verdomme
pi_27512926
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 14:20 schreef kikoooooo het volgende:
Het regent en het onweert en mn moeder heeft de auto mee Ik wil sporten verdomme
Of je gaat, of je gaat niet. Maar zeiken doen we niet
pi_27512944
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 14:20 schreef kikoooooo het volgende:
Pak de fiets, mooie outdoortraining toch?
pi_27513312
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 14:23 schreef kantoorslaaf het volgende:

[..]

Pak de fiets, mooie outdoortraining toch?
ben wel goed, ga me niet zeiknat laten regenen, sporten en vervolgens weer de zeiknatte kleren aantrekken!

maargoed, t is droog! Ik ga dr vandoor!
pi_27513352
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 14:20 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Klopt, maar alleen buikspieren trainen werkt niet
Ja idd daar heb je ook weer gelijk in je moet dan wel gaan cardioen ofzo dat je overal vet verbrandt.
pi_27513397
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 14:35 schreef kultivate het volgende:

[..]

Ja idd daar heb je ook weer gelijk in je moet dan wel gaan cardioen ofzo dat je overal vet verbrandt.
Ik doe voor mezelf hardlopen / lijnen en s' Avonds voor het slapen gaan 6serie's push-ups van 10, voor de borstkast echt mooi te krijgen
pi_27513521
goed bezig. Ik fiets elke dag 16 km en verder valt het een beetje tegen savonds moet ik ook maar eens wat van die push ups enz gaan doen.
pi_27513557
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 14:40 schreef kultivate het volgende:
goed bezig. Ik fiets elke dag 16 km en verder valt het een beetje tegen savonds moet ik ook maar eens wat van die push ups enz gaan doen.
Maar echt hardlopen vind ik niet zo leuk, na de stage wil ik eens beginnen met spinning
pi_27514286
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 13:52 schreef kantoorslaaf het volgende:

[..]

Vond het een leuk stukje om te lezen. Vooral waar je uitlegt hoe mensen op een andere manier tegen voedsel aan kunnen kijken.
Ik probeer mijn vriendje al tijden duidelijk te maken dat sommige dingen helemaal niet lekker zijn, en dat als hij dan wil snoepen dat de tweede hap niet lekkerder is dan de eerste
Helaas snappen suikerjunken dat vaak niet

Vind het sowieso knap dat je in vrij korte tijd zoveel bent afgevallen. Wat ik opmerkelijk vind is dat je geen "loshangend vel" hebt zoals je wel eens van mensen ziet die vrij vlot veel zijn afgevallen. Zit je, behalve je gewenste wasbordje, nu op streefniveau?
Bedankt! Ik denk ook wel dat lijnen een beetje psygisch is ja.
Dat ik zo snel strak ook in het vel zou zitten had ik amper verwacht. Wel het pappen en nathouden beleid gevolgt ook. Veel smeren met bodylotion en veel water drinken.
Ik zit wel redelijk op m'n streef nu. Weeg qua gewicht niet zo weinig, op m'n eigen weegschaal 66/67 kilo en op de sportschool 70/71. (lengte is 1.70)
maar heb wel maat 36 nu, spijkerbroek maat 30. Nog wat finetunen, wat lovehandle laten krimpen, maar das geen maanden werk meer
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 14:10 schreef PrewT het volgende:
Ik lees hier altijd veel mensen die elkaar tegen spreken, over eiwitten en bepaalde sporten bijvoorbeeld. Ik weet er zelf niet erg veel vanaf dus ik ga maar daar niet in mengen.

Het probleem is: ik heb een buikje, geen dikke armen of bolle kop alleen een buikje. ik ben nooit echt sportief geweest (en nog steeds niet overigens), dus ik hoopte dit wel 'even' te kunnen wegwerken met dieeten. Echt niet dus! Ikeet geen snoep of koekjes meer, nauwelijks friet of vette hap, eet minder vlees, drink veel water en eet veel -verse!- groenten. Ik kan overal makkelijk van af blijven en ben in een maand tijd een kilo'tje afgevallen. Maar aan mijn buik is niets te zien.

Na wat 'inlezen' hier, denk ik dat het er mee te maken heeft dat ik totaal geen buikspieren heb (ze zijn ook niet te voelen of te vinden). Ik heb wel eens gelezen dat deze werken als een korset.

edit:
Nu lees ik net dus dat je eiwitten nodig hebt voor de opbouw van spieren. Betekent het dan dat het eten van minder vlees een slecht idee is in mijn geval?
Ik doe niets meer dan site-ups aan m'n buikspieren.
Omdat ik een lage beginnende hernia heb vanaf m'n 18e die ik vooral beginnend wil houden ook nog eens alleen maar rechte siteups, dus handen achter m'n hoofd, knieen opgetrokken en bovenlijf steeds omhoog een stukje.
Nooit helemaal plat weer gaan op de grond, das heel slecht voor je rug en niet nodig voor je buikspieren. Je kan bijvoorbeeld in 2 bewegingen op, 1 omlaag... korte stukjes op etc.
Wat ik zelf niet kan maar goed voor de lovehandles: linkerelleboog dan naar je rechterknie, rechter elleboog naar je linkerknie afwisselend.
Je benen omhoog als je buikspieren traint, etc.
Als je op een beetje zachte ondergrond ligt gaat dat prima. Heb je niets voor nodig verder.
En je wordt wel dikker ja van buikspieroefeningen. Je spieren ontwikkelen zich vaak wat sneller dan je het vet verbrandt. Dus beetje erbij lijnen is wel slim. Maar dat dikke ben je vaak met een weekje zeker weer kwijt.
Eiwit is idd handig voor het behoud ook van je spieren. Je verliest nl ook spiermassa als je normaliter lijnt en juist dat zou je in stand moeten houden want dat houdt je verbranding hoog (en dat voorkomt weer dat jojo effect).
Lijnen zit em niet in geld eigenlijk maar beetje verstandig en uitgebalanceerd eten en consequent bewegen. Als je je perfecte lijntje eenmaal hebt zou 2x week bewegen moeten volstaan om bij te houden.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 15:18:41 #143
593 sjak
Juffie Bloem
pi_27514826
Hier doe ik er 3 keer per week 3 van. http://www.bodystore.nl/b(...)kspieroefeningen.php
Lekker douchen!
pi_27515850
bah, je moet toch wel stiekem gaan houden van allemaal die snelle 'antwoorders' op fok
Ik zal alles es doorlezen en me er eens goed in verdiepen, als ik nog wat vrgane heb stel ik ze wel. Alvast bedankt!
pi_27529722
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 15:48 schreef PrewT het volgende:
bah, je moet toch wel stiekem gaan houden van allemaal die snelle 'antwoorders' op fok
Ik zal alles es doorlezen en me er eens goed in verdiepen, als ik nog wat vrgane heb stel ik ze wel. Alvast bedankt!
Ik denk, gauw ff antwoorden want ik moest nog weg
  dinsdag 31 mei 2005 @ 23:39:38 #146
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_27530089
Kom ik er net achter dat mijn BMI al rond de 24 hangt

Proud Powerpauper
pi_27530783
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 23:39 schreef Nuek het volgende:
Kom ik er net achter dat mijn BMI al rond de 24 hangt

Toppie Voor een man is dat eigenlijk moeilijker dan voorvrouw.
Gefeliciteerd!!!
  woensdag 1 juni 2005 @ 00:11:16 #148
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_27530991
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 00:03 schreef DoucheMeermin het volgende:

[..]

Toppie Voor een man is dat eigenlijk moeilijker dan voorvrouw.
Gefeliciteerd!!!
Ow... betekent dat dat dat niet moeilijk was voor mij?
(lekker dat dat zeg!)
Proud Powerpauper
pi_27533234
Maandag begonnen met het EGA dieet,ik weeg bij 1,59 lengte 86 kilo,een kilo of 20 te veel.
Maar ik weet niet wat ik fout doe maar ik heb vreselijk honger.ben bang dat ik het zo niet volhou.
Een voorbeeld van de dieet dag.
ontbijt:een x fruit-een boterham met mager beleg,en een glas karnemelk.
lunch:2 bruine boterhammen met mager beleg en fruit.
diner:1 ons aardappelen 1 ons vlees(gegrild)veel groente.
Om een uur of 7 neem ik dan nog wat kwark met fruit.
tussendoor neem ik nog wel 2 maal een opkikkertje.
Moet wel zeggen dat ik een hele grote eter ben.dus misschien dat de honger wel overgaat als mijn maag er aan gewend is.
pi_27533769
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 00:11 schreef Nuek het volgende:

[..]

Ow... betekent dat dat dat niet moeilijk was voor mij?
(lekker dat dat zeg!)
Sorry ken iemand die Niek heet, dan denk je al gauw bij zo'n naam, tis een man.
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 07:27 schreef robijn het volgende:
Maandag begonnen met het EGA dieet,ik weeg bij 1,59 lengte 86 kilo,een kilo of 20 te veel.
Maar ik weet niet wat ik fout doe maar ik heb vreselijk honger.ben bang dat ik het zo niet volhou.
Een voorbeeld van de dieet dag.
ontbijt:een x fruit-een boterham met mager beleg,en een glas karnemelk.
lunch:2 bruine boterhammen met mager beleg en fruit.
diner:1 ons aardappelen 1 ons vlees(gegrild)veel groente.
Om een uur of 7 neem ik dan nog wat kwark met fruit.
tussendoor neem ik nog wel 2 maal een opkikkertje.
Moet wel zeggen dat ik een hele grote eter ben.dus misschien dat de honger wel overgaat als mijn maag er aan gewend is.
Ik vind het wel een beetje een crashdieet zo en erg eenzijdig. Zou het zelf amper volhouden denk ik.
Neem er anders 3x daags een
eiwitshake bij.
Ik doe dat met 200 ml vetvrije melk van campina en 1 eetlepel (10 gram).
Of gewoon halfvolle melk want een beetje vet in je dieet heb je nodig om uberhaubt te kunnen verbranden. Ook kun je eens als tussendoor een plak ontbijtkoek of een evergreen nemen.
Misschien dat het iets langzamer dan gaat maar een dieet wat je niet kan vol houden heb je niks aan. En als je maag zich aanpast kun je altijd nog steeds iets minder gaan eten.
Maar honger hebben tijdens een dieet is echt niet nodig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')