abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 mei 2005 @ 13:16:45 #1
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_27080975
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 29% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 12:49:55 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_27083336
quote:
In deel XXI schreef Nuek het volgende:

[..]

Alsof jij nog slank de zomer in gaat

Ik ben al slank.. Diep van binnen
pi_27083379
Waarom is er geen OP meer zoals in dit topic: Slank de zomer in deel XX ?
  dinsdag 17 mei 2005 @ 14:30:35 #4
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_27083408

[ Bericht 88% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 12:49:55 ]
Zerg schreef:
pi_27084011
zet mij ook maar bij die lijst in de openingspost.
Kultivate (1.89) (Geen idee) was 91,5 is nu 88,6 en wil graag 82.

helpt wel qua motivatie hoop ik
pi_27085035
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 14:28 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Ik ben al slank.. Diep van binnen
Hahaha!
Ik ben dik van binnen en maat 36 van buiten. Ben wel zo'n beetje op streef nu maar pak in kledingwinkels standaard veels te grote dingen. Verkopers die het voor me pakken, bij de Levis ofzo, dan denk ik, wááát dat pas ik nooit, veels te klein en dan is het soms nog te groot. En dan denk ik, het is geen kleine broek, maar hij lijkt wel klein.
Of ik loop langs een etalageruit en denk, goh slank persoon, leuke broek. Ow wacht dat ben ik.
Heb ik dus al eens gehad, herken mezelf onbewust blijkbaar niet
En voel me hartstikke dik nog steeds, heb wel dat ik ergens zit en zo in elkaar kruip, je weet wel, armen voor je buik enzo. Alsof er nog wat te verbergen valt. Net terug van vakantie, in bikini lopen, voelde me soms heel opgelaten. Andere mensen zeiden bij het eten, verslik je je niet? Jij hoeft toch niet op te letten? Die geloofden niet eens dat ik 4 maanden geleden nog 90 kilo woog.
Heb trouwens het verschil eens tegen elkaar aangezet:
http://www.jacqie.net/upload/1116322791.jpg
M'n vriend lijnde overigens mee, das ook wel te zien denk ik.
Nou nog geestelijk bijtrekken aan de nieuwe maten
This is my world This is my planet And My Planet ROCKS
pi_27085135
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 15:21 schreef DoucheMeermin het volgende:

[..]

Hahaha!
Ik ben dik van binnen en maat 36 van buiten. Ben wel zo'n beetje op streef nu maar pak in kledingwinkels standaard veels te grote dingen. Verkopers die het voor me pakken, bij de Levis ofzo, dan denk ik, wááát dat pas ik nooit, veels te klein en dan is het soms nog te groot. En dan denk ik, het is geen kleine broek, maar hij lijkt wel klein.
Of ik loop langs een etalageruit en denk, goh slank persoon, leuke broek. Ow wacht dat ben ik.
Heb ik dus al eens gehad, herken mezelf onbewust blijkbaar niet
En voel me hartstikke dik nog steeds, heb wel dat ik ergens zit en zo in elkaar kruip, je weet wel, armen voor je buik enzo. Alsof er nog wat te verbergen valt. Net terug van vakantie, in bikini lopen, voelde me soms heel opgelaten. Andere mensen zeiden bij het eten, verslik je je niet? Jij hoeft toch niet op te letten? Die geloofden niet eens dat ik 4 maanden geleden nog 90 kilo woog.
Heb trouwens het verschil eens tegen elkaar aangezet:
http://www.jacqie.net/upload/1116322791.jpg
M'n vriend lijnde overigens mee, das ook wel te zien denk ik.
Nou nog geestelijk bijtrekken aan de nieuwe maten
Wouw ! Goed zeg

Ik heb juist dat ik maat 34/36 uit het kleding rek graai en dan o sjit heb toch 38+ nodig. (Is gelukkig alweer 36/38)
pi_27085334
Gaat met jou ook de goeie kant op dus Ben blij dat te lezen, lekker als je gewoon fijn in je vel zit.
Ik leef nog steeds met 22 kilo meer geestelijk, maar heb ook 3 jaar lang er niks aan gedaan.
Dus als ik maat 36 dan pak en die past, dan ben ik nog geneigd om te denken, klopt niks van die maten.
pi_27085889
tvptje
pi_27102061
Wat ik me afvraag.. Als je afvalt.. Waar gaat dat dan heen
pi_27102196
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 23:27 schreef MaRySe het volgende:
Wat ik me afvraag.. Als je afvalt.. Waar gaat dat dan heen
Waar gaat de benzine van een auto heen?
pi_27102290
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 23:30 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Waar gaat de benzine van een auto heen?
Verdampt, maar dat is vloeibaar. Vet niet. Is toch raar als je er over na gaat denken

Slechte dag gehad
Morgen weer een dag
pi_27102968
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 23:33 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Verdampt, maar dat is vloeibaar. Vet niet. Is toch raar als je er over na gaat denken

Slechte dag gehad
Morgen weer een dag
Verbrand dus, de energie wordt eruit gehaald, en daar blijft een afvalstof over welke door de uitlaat eruit gaat.

Nu mag je t zelf omzetten naar t menselijk lichaam
pi_27103275
Volgens mij is vet wel redelijk vloeibaar toch, das het toch ook als het afgezogen wordt, van die gele blubber.
Wel eens op tv gezien, góóóór.
pi_27103361
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 00:00 schreef DoucheMeermin het volgende:
Volgens mij is vet wel redelijk vloeibaar toch, das het toch ook als het afgezogen wordt, van die gele blubber.
Wel eens op tv gezien, góóóór.
Ja okey, maar ik bedoel dat ik het gek vind dat je gewoon zelf kan beïnvloeden hoe dik of dun je bent raar idee maar misschien denk ik er te veel over na
  woensdag 18 mei 2005 @ 09:57:50 #16
34182 knuffeldees
Fris en Fruitig
pi_27108549
Eindelijk weer iets van deze kant ...
Het is de laatste tijd niet zo goed gegaan... was weer omhoog gekropen en ben nu gelukkig weer 65 kilo, dus we beginnen gewoon weer van voren af aan

Knuffeldees (1.71) (22.2) was 86, is nu 65, en wil graag 61 kg wegen. -21

Mijn dieet is aangepast omdat ik tijdelijk geen werk heb en beweeg dus ook veel minder, ik denk dat het daar ergens fout gegaan is..

Verder sport ik 3 keer per week, waarvan op dinsdagavond Pilates...en sinds het foutgelopen is probeer ik de andere 2 dagen zoveel mogelijk cardio te doen, ik deed eerst voornamelijk krachttraining omdat ik op streefgewicht was...velen zeggen dat je spieren daar zwaarder van worden (ja dat zal wel maar dat wil ik dus niet ) dus ik ga het weer op mijn manier doen

Maar op naar een goede zomer
Dubbel zo Frissss
pi_27108572
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 00:02 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Ja okey, maar ik bedoel dat ik het gek vind dat je gewoon zelf kan beïnvloeden hoe dik of dun je bent raar idee maar misschien denk ik er te veel over na
Sterker nog, dik zijn schijnt geen erfelijk iets te zijn, of genetisch bepaald maar geestelijk volgens de laatste wetenschappelijke berichten. Er zijn een soort neurotransmitters in vetcellen gevonden, die staan dus in contact met je hersens.
Ben het er wel mee eens. Bedoel, hoeveel waarde hecht je aan eten?
Je zou ook kunnen denken, eten is een kortstondig genot (hoelang doe je nou helemaal over het eten van een patatje? De spijt dat je het gegeten hebt duurt vaak langer).
Dus waarom zou je voor je lol eten? Eten is noodzakelijk, zonder eten kan je niet. Maar waarom er een genot van maken? Tis geen genieten want van slecht eten wordt je dik, je krijgt last van je maag, de race misschien, je wordt futloos van veel kalorieen, slijtage aan gewrichten van overgewicht en ga zo maar even door.
Ik probeer in eten noodzaak te zien en dat lukt tot nu toe vrij aardig. Doordat ik geen suiker en slechte koolhydraten eet heb ik ook geen zin er meer in. En omdat het me weinig uitmaakt wat ik eet, smaakt een salade net zo goed. Op een gegeven moment went alles.
pi_27115710
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 09:58 schreef DoucheMeermin het volgende:

[..]

Sterker nog, dik zijn schijnt geen erfelijk iets te zijn, of genetisch bepaald maar geestelijk volgens de laatste wetenschappelijke berichten. Er zijn een soort neurotransmitters in vetcellen gevonden, die staan dus in contact met je hersens.
Je zou ook kunnen denken, eten is een kortstondig genot (hoelang doe je nou helemaal over het eten van een patatje? De spijt dat je het gegeten hebt duurt vaak langer).
Dus waarom zou je voor je lol eten? Eten is noodzakelijk, zonder eten kan je niet. Maar waarom er een genot van maken? Tis geen genieten want van slecht eten wordt je dik, je krijgt last van je maag, de race misschien, je wordt futloos van veel kalorieen, slijtage aan gewrichten van overgewicht en ga zo maar even door.
Ik probeer in eten noodzaak te zien en dat lukt tot nu toe vrij aardig. Doordat ik geen suiker en slechte koolhydraten eet heb ik ook geen zin er meer in. En omdat het me weinig uitmaakt wat ik eet, smaakt een salade net zo goed. Op een gegeven moment went alles.
Ja zo zou ik eten ook moeten zien
Ik heb gister iets van 4 mini milkyway's gegeten (Want ze zijn ZO lekker) Heb er per stuk maar 30sec. plezier van gehad.. *hap*slik*weg*
En heb wel nog meer "hele" lekkere dingen gegeten.. Is inderdaad jammer dat je er zo weinig plezier aan beleefd

Ik ga voortaan wel voor de zuurtjes of de kauwgumpjes

Ik dacht net ook.. Ik MOET een chocolat chip cookie hebben. Het MOET.
Toen zag ik m'n camera liggen Fototjes gemaakt. Foto's bekeken...
Toen dacht ik onnee... ik moet echt geen koekje

Fotot's maken helpt echt voor mij 1. Je bent afgeleid 2: Je ziet de werkelijkheid onder ogen.

Dus niet van "Deze spiegel maakt dik" "De weegschaal is stuk" maar gewoon een foto als bewijs (Niet dat ik walg van mezelf hoor Maar voor mij werkt dit)
pi_27116469
Als het maar helpt, ik ging wel eens bikini's kijken op Wehkamp.nl. Bizar maar ik moest en ik zou een leuk figuur hebben voor al die mooie bikini's. Heeft geloof ik wel geholpen!
Ik snoep helemaal niet, als je dingen vervangt, zoals Cola Light... dan blijf je een bepaalde zoetbehoefte houden die je juist best makkelijk kunt afleren. Neem alleen wel eens een plakje ontbijtkoek of suikervrije jam op brood.
Verder geen zoet.
  woensdag 18 mei 2005 @ 20:05:41 #20
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_27127201

door al dat slechte eten van de laatste tijd en dat vele bier ben ik 2 kg aangekomen

ik heb 't gevoel dat ik zo'n dikke buik heb nu hé

Ondanks dat ik wel regelmatig naar de sportschool ga de laatste tijd, langzaam maar zeker ben ik mijn eetpatroon langzaam aan aan het passen, al lukt dat niet precies zoals ik 't wil 't is al een stap!

Helaas train ik niet zoveel met gewichten en dergelijken omdat ik vanwegen mijn enkel veel moet fietsen wat ik dan ook veel doe, 30 minuten bij aankomst en voordat ik wegga ook nog 'n keer 20 minuten, daartussen zitten 20 minuten met overige training. Waarom niet meer? Omdat ik daar gewoon de tijd niet voor heb! Erg genoeg!

Fietsen naar school gaat wel op zich, ben de laatste tijd niet zoveel op school meer, maar dat is vanaf komende week ook weer anders dus

Ik loop tegenwoordig wel naar de fitness, niet meer met de fiets maar lopend, in een vrij snel tempo, de fitness is hier niet zó ver vandaan, maar je loopt er toch wel 10 minuten op of zow, maar 10 minuten is 10 minuten!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_27127445
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 14:20 schreef DoucheMeermin het volgende:
Als het maar helpt, ik ging wel eens bikini's kijken op Wehkamp.nl. Bizar maar ik moest en ik zou een leuk figuur hebben voor al die mooie bikini's. Heeft geloof ik wel geholpen!
Ik snoep helemaal niet, als je dingen vervangt, zoals Cola Light... dan blijf je een bepaalde zoetbehoefte houden die je juist best makkelijk kunt afleren. Neem alleen wel eens een plakje ontbijtkoek of suikervrije jam op brood.
Verder geen zoet.
Als ik echt trek heb in een koekje dan ga ik mezelf inbeelden dat ik best wel een koekje kan nemen want het valt allemaal reuze mee met mij.

Nu heb ik een foto van mij in bikini.. Daar ga ik nu naar kijken als ik weer koekjes wil eten
  donderdag 19 mei 2005 @ 11:57:48 #22
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_27145177

[ Bericht 92% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 12:49:56 ]
Zerg schreef:
pi_27145402
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 11:57 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Okay, nu maak je veel mensen hier (mij in elk geval ) nieuwsgierig naar die foto
No way Ik vind het zelf al vunzig dat ik hem heb. Laat staan dat ik het op internet ga zetten
Als ik mijn doel heb bereikt, dan mogen jullie hem wel zien
Uiteraard met een foto van het doel !
  donderdag 19 mei 2005 @ 12:25:42 #24
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_27146115

[ Bericht 93% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 12:49:56 ]
Zerg schreef:
pi_27146651
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 12:25 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Too bad, het was een poging waard
Maar wat is je streven dan qua gewicht enzo...? Voor slank de zomer in moet je haast maken, maar gewoon slank worden moet op zich te doen zijn, als je maar gemotiveerd bent
Ik weeg nu 64 kg. maar heb echt nog zo een buikje dat je vast kunt pakken. Ik gok dat bij de 60 kg dat buikje weg is Weet het niet zeker maar gok ik. Dus nog 4 kg er af, misschien wat meer, misschien wat minder !

Doe mij maar weer in het lijstje !

Maryse (1m74) (21.1) was 72,0 kg, weegt nu 64.0 kg en wil graag 60 kg wegen -8,0
  donderdag 19 mei 2005 @ 12:57:09 #26
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_27147214

[ Bericht 93% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 12:49:56 ]
Zerg schreef:
pi_27158454
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 09:58 schreef DoucheMeermin het volgende:

[..]

Genieten van eten is per definitie niet slecht hoor.
Er bestaat ook wel ‘goed’ eten waarvan je kan genieten
pi_27159289
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 12:57 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Dus over 4 kg krijgen we foto's

Ik kan je niet bij het lijstje toevoegen, dat moet schatje doen, ik kan niet meer editten helaas... Maar 8 kilo is al een behoorlijke prestatie moet ik zeggen!
Het was opeens kwijt En je ziet er ook niks van
Maar over 4 kilo hopelijk wel !!
  donderdag 19 mei 2005 @ 21:24:00 #29
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_27164401
GWS (1.68) (21,6) was 67,5 kg, is nu 60,9 kg en wil graag 56,0 kg wegen. -6,6

Ik heb mij ook maar weer eens gewogen. Ik heb nu een nieuwe baan en ben veel te druk bezig met werken in plaats van afvallen. Gelukkig ben ik ook te druk bezig om te eten, dus afvallen lukt nog steeds...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  vrijdag 20 mei 2005 @ 13:40:31 #30
56198 Kroeltroel
Kroelt heel wat weg ;)
pi_27183376
Kroeltroel (1,83) (24,9) was 90,0 kg, is nu 83,4 kg en wil graag 73,0 kg wegen. -6,6

Daar ben ik ook weer eens
Heb wel heeeeel lang niets van me laten horen. Het lijnen was een beetje naar de achtergrond verdwenen wegens andere problemen.... Nu dat allemaal ietsjes beter gaat, ook maar weer eens flink aan de lijn. Was weer wat aangekomen Zit inmiddels weer met een gezond bmi ('t ken net, he?!) en ga er weer flink tegenaan!
Ik tel calorieen, tussen de 1250 en 1500 per dag is mijn streven. De afgelopen weken zat ik gemiddeld rond de 1400 en daarmee lukt het aardig moet ik zeggen.

Zo, en nu eerst eens even bijlezen......
Op naar de 73!!!!
pi_27186398
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 18:22 schreef Sjaak-Banaan het volgende:

[..]

Genieten van eten is per definitie niet slecht hoor.
Er bestaat ook wel ‘goed’ eten waarvan je kan genieten
I know, hou zelf wel van lekkere verse rauwkost ook. Of een stukje ontbijtkoek.

Ik heb zojuist een navelpiercing laten zetten. Dat riep ik altijd, als ik ooit nog slank word dan...
Nou... vandaag maar eens de stap gezet. Schieten zelf voel je amper maar ben nu wel zwaar misselijk.
Maar ben er toch erg blij mee.
Fotootje (Let op, beetje bloed op te zien, klik niet als je daar niet tegen kan ):
http://www.jacqie.net/upload/1116593060.jpg
Nog een beetje mn wasbord gaan tunen maar duurt nog een week of 6 tot 8 tot er een leukere in mag dus alle tijd.
pi_27186592
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 15:00 schreef DoucheMeermin het volgende:

[..]

I know, hou zelf wel van lekkere verse rauwkost ook. Of een stukje ontbijtkoek.

Ik heb zojuist een navelpiercing laten zetten. Dat riep ik altijd, als ik ooit nog slank word dan...
Nou... vandaag maar eens de stap gezet. Schieten zelf voel je amper maar ben nu wel zwaar misselijk.
Maar ben er toch erg blij mee.
Fotootje (Let op, beetje bloed op te zien, klik niet als je daar niet tegen kan ):
http://www.jacqie.net/upload/1116593060.jpg
Nog een beetje mn wasbord gaan tunen maar duurt nog een week of 6 tot 8 tot er een leukere in mag dus alle tijd.
grappig dat riep ik ook altijd
  vrijdag 20 mei 2005 @ 17:18:03 #33
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_27191687

[ Bericht 94% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 12:49:56 ]
Zerg schreef:
pi_27192864
@ Maryse: Hahahaha ja, vriendin van mij ook, de ultieme droom he.
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 17:18 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Je wasbord tunen

Ik vind dat je zo een mooi, schattig buikje hebt
Thnx Maar mag nog wel wat vet vanaf, heb er leuke ruitjes onder zitten
Ik vind een heupbroek, kort truitje en navelpiercing pas mooi als het ook nog strak staat als je zit.

PS wil over 6 weken deze erin: http://www.alloverpiercings.nl/upload/product/2148.jpg
of weet iemand nog een site waar ze leukere hebben? Zoek iets van zilver met kristal of swarovsky kristal.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 18:24:01 #35
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_27193427

[ Bericht 94% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 12:49:56 ]
Zerg schreef:
pi_27197895
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 18:24 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Jezus... je wilt wel erg veel hè! Ik ken een hoop slanke vrouwen, maar d'r zijn er toch behoorlijk wat bij bij wie het niet meer volledig egaal is als je gaat zitten... Maar goed, dat is een persoonlijke voorkeur natuurlijk

Die piercing ziet er wel aardig uit, ben niet into piercings verder... kweenie... da's niet helemaal mijn ding.
Valt wel mee toch, ben altijd wel beetje van de alles of niets aanpak. Irritant, dat wel
Ik heb verder ook geen piercings, dus ook weinig kaas van gegeten!
Maar vind het wel leuk in een bikini, zo'n twinkeldingetje.
Heb trouwens er 1 besteld, tis deze geworden:

klik
Liefde op het eerste gezicht, met bijpassende oorbellen.
Lijkt me wel mooi zonder andere sieraden om.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 21:10:34 #37
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_27198352
ook even pimpen (meedoen ) (al weet ik niet of het veel is )

ben geloof ik sinds maart aan het sporten na 6 jaar lang niets doen. Blijf gewoon eten en drinken (bier ).

Was 93 kg ben nu ongeveer 84-86 kg. Wil naar 75-80kg ongeveer.

Sport zo vaak mogelijk in de week nu. 4-6 keer per week. Ik begon met 1000 Kcal tot 1200 Kcal per keer. Nu zit ik op 1300-1700 Kcal per keer. Afhankelijk hoe ik me voel na mn werk.

Ik doe alleen cardio training:

Begin met 15 minuten fietsen. 105 rpm 170 wat.
Daarna 1 uur rotex op hartslag 155
daarna 15-30 minuten hardlopen. Gemiddeld 10 km per uur. (vandaag bijvoorbeeld een kwartier op 11km per uur en 3,5 graden stijging. Daarna 8 minuten 10km per uur en 3 graden stijging.)

Kilo's boeien me eigenlijk niet. Wil van mn onderkin, borsten en buik af
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
  vrijdag 20 mei 2005 @ 21:31:08 #38
50936 The_Hives
pi_27199012
hoe bereken je je BMI eigenlijk
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_27199213
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 21:31 schreef The_Hives het volgende:
hoe bereken je je BMI eigenlijk
gewicht delen door je lengte in het kwadraat.

Bijvoorbeeld :

65 : (1.70x1.70) = BMI
pi_27199316
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 18:24 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Jezus... je wilt wel erg veel hè! Ik ken een hoop slanke vrouwen, maar d'r zijn er toch behoorlijk wat bij bij wie het niet meer volledig egaal is als je gaat zitten... Maar goed, dat is een persoonlijke voorkeur natuurlijk

Die piercing ziet er wel aardig uit, ben niet into piercings verder... kweenie... da's niet helemaal mijn ding.
Ik wil ook een zichtbaar wasbordje Dat je het verschil tussen middenstuk en zijkant buik ziet! Diep van binnen heb ik spieren Moet alleen nog wat naar buiten komen
  vrijdag 20 mei 2005 @ 22:06:40 #41
50936 The_Hives
pi_27200067
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 21:38 schreef MaRySe het volgende:

[..]

gewicht delen door je lengte in het kwadraat.

Bijvoorbeeld :

65 : (1.70x1.70) = BMI
dank je

mijn BMI is ongeveer 26,8.

Wat is goed, 20 ofzo?
Fok! Federatie
pi_27200266
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 22:06 schreef The_Hives het volgende:

[..]

dank je

mijn BMI is ongeveer 26,8.

Wat is goed, 20 ofzo?
Boven de 25 heb je overgewicht, is ander topic voor.
Boven de 30 heb je heel gevaarlijk overgewicht.
Tussen de 18.5 en 25 heb je acceptabel gewicht.
Tussen de 23 en 25 ben je aan de hoge kant en tussen de 18.5 en 20 ben je aan de lage kant.

Je moet natuurlijk ook rekening houden met je bouw en dat soort dingen, of je heel gespierd bent etc. Het zijn richtlijnen, is voor iedereen weer anders.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 22:15:00 #43
50936 The_Hives
pi_27200336
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 22:12 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Boven de 25 heb je overgewicht, is ander topic voor.
Boven de 30 heb je heel gevaarlijk overgewicht.
Tussen de 18.5 en 25 heb je acceptabel gewicht.
Tussen de 23 en 25 ben je aan de hoge kant en tussen de 18.5 en 20 ben je aan de lage kant.

Je moet natuurlijk ook rekening houden met je bouw en dat soort dingen, of je heel gespierd bent etc. Het zijn richtlijnen, is voor iedereen weer anders.
okay, dank je wel

als ik er dus nog 7 kilo vanaf haal, blijf ik vrij hoog zitten: 24,6. Dan moet ik dus wel een zware bouw hebben
Fok! Federatie
pi_27200383
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 22:15 schreef The_Hives het volgende:

[..]

okay, dank je wel

als ik er dus nog 7 kilo vanaf haal, blijf ik vrij hoog zitten: 24,6. Dan moet ik dus wel een zware bouw hebben
Wat is je lengte/gewicht dan ?

Fok!Dieetclub deel 62
  vrijdag 20 mei 2005 @ 22:18:46 #45
50936 The_Hives
pi_27200448
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 22:16 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Wat is je lengte/gewicht dan ?
1m 78 ongeveer. En 84/85 kg. Heb wel een vrij brede bouw.
Fok! Federatie
pi_27200535
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 22:18 schreef The_Hives het volgende:

[..]

1m 78 ongeveer. En 84/85 kg. Heb wel een vrij brede bouw.
Volgens de cijfers heb je met 79 kilo een gezond gewicht. Maar je moet het zelf inschatten Spieren wegen zwaarder dan vet dus als je heel gespierd bent kun je ook een heel hoog BMI hebben.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 22:27:10 #47
50936 The_Hives
pi_27200702
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 22:21 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Volgens de cijfers heb je met 79 kilo een gezond gewicht. Maar je moet het zelf inschatten Spieren wegen zwaarder dan vet dus als je heel gespierd bent kun je ook een heel hoog BMI hebben.
dan doe ik het met mijn streven van 75 kg dus goed . Daarna zal ik nog minder op gewicht letten omdat ik dan met gewichten ga trainen om het vel wat strakker te krijgen .
Fok! Federatie
pi_27201784
Laat anders je vetpercentage meten dat is nog nauwkeuriger
pi_27202744
@ The_Hives: Met zulke resultaten heb je gewoon pimprecht!

@ Maryse: Dat m'n zijkanten beetje invallen, dat heb ik al maar wil echt een blokjespatroon erop.

Overigens, vetpercentage meten kom ik best hoog mee uit, m'n zus ook (die heeft een mooi figuur).
Daar waag ik me geen depressie meer aan.
pi_27208352
Vrouwen hebben meestal wel hoger dan mannen, dus zo erg is dat niet.
pi_27216550
Ben zes kilogram kwijtgeraakt in twee weken. .

*blij is*
pi_27229400
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 15:13 schreef Viperdesign het volgende:

*blij is*
Zo das niet verkeerd zo voor de zomer, jij maakt echte hurry ermee! Gefeliciteerd, hou die goeie moed erin!
pi_27229717
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 22:13 schreef DoucheMeermin het volgende:

[..]

Zo das niet verkeerd zo voor de zomer, jij maakt echte hurry ermee! Gefeliciteerd, hou die goeie moed erin!
Kut ik heb net 6 chocolade koekjes gegeten
  zaterdag 21 mei 2005 @ 22:24:06 #54
50936 The_Hives
pi_27229857
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 23:06 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Laat anders je vetpercentage meten dat is nog nauwkeuriger
dat ga ik binnenkort laten doen. Kan ook bij deze sportschool
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 23:36 schreef DoucheMeermin het volgende:
@ The_Hives: Met zulke resultaten heb je gewoon pimprecht!
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 15:13 schreef Viperdesign het volgende:

*blij is*

doe je dat samen met een dieet of alleen met sport?
Fok! Federatie
  zondag 22 mei 2005 @ 00:41:26 #55
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_27234556

[ Bericht 92% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 12:49:57 ]
Zerg schreef:
pi_27235798
quote:
Op zondag 22 mei 2005 00:41 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Zondigen mag af en toe

Morgen gewoon weer vrolijk verder gaan met waar je mee bezig was
Das jezelf alibi's verschaffen vind ik.
Net als: Tis kerst, tis vakantie, tis weekend, keertje kan wel, ben jarig vandaag, de nicht van de buurvrouw is jarig, ik vier vandaag... etc.
Mijn zus zegt altijd: Mensen worden niet dik tussen kerst en oudejaar. Maar tussen oudejaar en kerst (ze werkt op acceptatie van levensverzekeringen en das een gevleugelde uitspraak daar).
Geheel mee eens.
Maar als je al zondigt, jammer dan, vreet vooral niet uit schuldgevoel de rest van het pak koekjes leeg
pi_27238128
quote:
Op zondag 22 mei 2005 00:41 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Zondigen mag af en toe

Morgen gewoon weer vrolijk verder gaan met waar je mee bezig was
Dat is niet zondigen, dat is een heel pak koekjes naar binnenwerken !
Nou.. Komende weken geen koek/snoep voor mij
pi_27238861
quote:
Op zondag 22 mei 2005 09:55 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Dat is niet zondigen, dat is een heel pak koekjes naar binnenwerken !
Nou.. Komende weken geen koek/snoep voor mij
Gekke muts
Anders koop je toch geen koekjes meer. En als je ze zelf niet koopt, schaf een kamelenzweep aan om degene die het wel doet te kunnen bestraffen.
pi_27249263
quote:
Op zondag 22 mei 2005 10:52 schreef DoucheMeermin het volgende:

[..]

Gekke muts
Anders koop je toch geen koekjes meer. En als je ze zelf niet koopt, schaf een kamelenzweep aan om degene die het wel doet te kunnen bestraffen.

Ja m'n ouders zijn eetverslaafd

Vandaag nog maar 2 kleine koekjes het gaat beter !
pi_27249529
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 22:24 schreef The_Hives het volgende:
doe je dat samen met een dieet of alleen met sport?
Hongeren. Ben een luie donder. .
pi_27259729
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 20:12 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Als ik echt trek heb in een koekje dan ga ik mezelf inbeelden dat ik best wel een koekje kan nemen want het valt allemaal reuze mee met mij.

Nu heb ik een foto van mij in bikini.. Daar ga ik nu naar kijken als ik weer koekjes wil eten
Whahahaha! Mja das waar. Gaan we na examen samen bikkelen in sportschool & zwembad
pi_27259804
Ow en Ryse: tijdens examen blijf ik nog wel ff schansen hoor! En laatste examen dag koop ik bonbons of ene taartje voor mezelf en daarna... 5 kilo'tjes eraf sporten
pi_27260658
quote:
Op zondag 22 mei 2005 23:06 schreef snowqueen911 het volgende:
Ow en Ryse: tijdens examen blijf ik nog wel ff schansen hoor! En laatste examen dag koop ik bonbons of ene taartje voor mezelf en daarna... 5 kilo'tjes eraf sporten
Haha ga eens weg uit dit topic Het is SLANK de zomer in, niet "graatmager" de zomer in !

Je hebt al een BMI van 14 :/

pi_27261505
Kunnen we elkaar straks ana's noemen en pronken met de uitstekende ribben
  maandag 23 mei 2005 @ 08:31:15 #65
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_27264676
quote:
Op zondag 22 mei 2005 17:57 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Hongeren. Ben een luie donder. .
Jawel, er is weer over negedacht hoor!

Afvallen? Gewoon jezelf uithongeren!

Enig idee wat er nu met stofwisseling gebeurt Einstein?
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_27265495
quote:
Op maandag 23 mei 2005 08:31 schreef Mr.J het volgende:
Enig idee wat er nu met stofwisseling gebeurt Einstein?
Gaat op den duur veel langzamer werken, dat is dan ook de reden dat ik er af en toe een maaltijd doorheen gooi.

Weeg nu overigens 92,5KG. (BMI=24,96)
pi_27265654
Eerst bleef ik telkens op hetzelfde gewicht, maar nu vliegen de kg's eraf wat raar

DaYwaLkuR (1.87) was 91, is nu 83.5, en wil graag rond de 70 kg wegen. (-13,5)
  maandag 23 mei 2005 @ 10:01:34 #68
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_27266370
quote:
Op maandag 23 mei 2005 09:25 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Gaat op den duur veel langzamer werken, dat is dan ook de reden dat ik er af en toe een maaltijd doorheen gooi.

Probeer voor de gein eens elke 2 uur kleine maaltijden. Zo blijft je stofwisseling hoog waardoor je lichaam niet de noodzaak heeft reservers op te slaan.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_27266479
quote:
Op maandag 23 mei 2005 10:01 schreef Mr.J het volgende:
Probeer voor de gein eens elke 2 uur kleine maaltijden. Zo blijft je stofwisseling hoog waardoor je lichaam niet de noodzaak heeft reservers op te slaan.
Oki. Dank. .
pi_27274871
Whoeiii was ook weer een halve kilo kwijt. Ben inmiddels al dunner dan m'n slanke zus gnagna.
Sinds m'n vakantie (incl. vakantie) al weer 2 kilo afgevallen. Gaat lekker op het moment.
pi_27275732
quote:
Op maandag 23 mei 2005 14:24 schreef DoucheMeermin het volgende:
Whoeiii was ook weer een halve kilo kwijt. Ben inmiddels al dunner dan m'n slanke zus gnagna.
Sinds m'n vakantie (incl. vakantie) al weer 2 kilo afgevallen. Gaat lekker op het moment.
Ondertussen zal je wel als Kate Moss uitzien ?
pi_27276326
quote:
Op maandag 23 mei 2005 14:49 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Ondertussen zal je wel als Kate Moss uitzien ?
Up net een fotootje vanwege de topic over navels:
http://www.jacqie.net/upload/1116853181.jpg Valt wel mee dus.
Naast Kate Moss ben ik nog steeds een paard met piercing vrees ik.
  maandag 23 mei 2005 @ 15:26:27 #73
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_27277008
Snik snik...

op de weegschaal gaan staan van 't weekende en ik had er gewoon 3 kg aan zitten

Had de laatste tijd al niet meer veel en intensief aan sport gedaan, fietsen voor mijn enkel, maar dan mag ik geen weerstand voeren op de fiets. Ik baal!

Wil 'n afspraak maken met mijn huisarts om 's te kijken naar mijn enkel, want dit duurt me veels te lang! Ben het beu om de hele tijd te horen dat ik niets mag doen vanwegen... Zijn die lui gewoon aan het staken :|
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  maandag 23 mei 2005 @ 15:38:12 #74
1087 Merisse
broddeltante
pi_27277419
Uh-oh ik sta niet meer in het lijstje:
Merisse (1m70) (24,4) was 81,5 kg, weegt nu 70,5 kg en wil graag 68 kg wegen - 11

Ik ben de laatste tijd aan het jojoen als een gek, in het weekend lekker eten en met name wijntjes met hapjes erbij en dan door de week weer streng lijnen om het eraf te krijgen. Het scheelt soms wel 3 kilo Extreem he? Het is niet goed ik weet het
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_27309929
Hoi allemaal,

Nou, ik ben de laatste tijd niet meer afgevallen. En ben ook wel tevreden met hoe ik nu ben.
Was zaterdag op de foto gegaan tijdens t uitgaan, en zag hem vandaag op inet staan, en ik dacht nu voor t eerst van wow, ben eigenlijk helemaal niet meer dik hihi. Voelt goed

Dusse, laat de zomer maar komen, ik durf wel in mn bikini
pi_27315403
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 15:08 schreef Actress het volgende:
Hoi allemaal,

Nou, ik ben de laatste tijd niet meer afgevallen. En ben ook wel tevreden met hoe ik nu ben.
Was zaterdag op de foto gegaan tijdens t uitgaan, en zag hem vandaag op inet staan, en ik dacht nu voor t eerst van wow, ben eigenlijk helemaal niet meer dik hihi. Voelt goed

Dusse, laat de zomer maar komen, ik durf wel in mn bikini
Foto's!!! In bikini, maar mag ook met kleren aan
Am I losing all, that’s meant to be?
pi_27402151
quote:
Op maandag 23 mei 2005 09:25 schreef Viperdesign het volgende:
91,2KG. Het gaat nu niet mee zo hard. .
pi_27402234
Examens
Niet goed voor me.

Gister zat m'n vetrol klem tussen mn riem en het bureau
pi_27402811
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 11:47 schreef MaRySe het volgende:
Examens
Niet goed voor me.

Dan schiet het al op he
  vrijdag 27 mei 2005 @ 12:35:24 #80
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_27403756

[ Bericht 92% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 12:49:57 ]
Zerg schreef:
pi_27403874
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 11:47 schreef MaRySe het volgende:
Wat een pijnlijke manier om plaatselijk vet te verliezen. Minder eten klinkt humaner.

Succes met je examens, zou zeggen, laat dat dieeten lekker even wapperen want diploma is veel belangrijker. Die paar kilo kan je altijd kwijt.
  vrijdag 27 mei 2005 @ 18:08:04 #82
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_27413563

[ Bericht 56% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 12:49:57 ]
Zerg schreef:
pi_27413987
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 18:08 schreef Mikkie het volgende:
Tip van vandaag: ga vlak voor het avondeten op de weegschaal staan. Je hebt de hele dag gezweet, bent veel vocht verloren en hebt nog niet gegeten. Doet het altijd goed voor het gevoel van afgevallen zijn

Warm weer is best ergens goed voor
Nergens last van gehad
pi_27415489
ik heb gehoord dat er ergens een site is waar je een gelopen afstand kan meten hoeveel kilometer dat was. Weten jullie misschien waar die is. En wat is de ideale afstand/duur om te joggen om wat overtollige kilootjes eraf te lopen. 1 uur/ 2 uur?
pi_27420088
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 19:28 schreef arco_corleone het volgende:
ik heb gehoord dat er ergens een site is waar je een gelopen afstand kan meten hoeveel kilometer dat was. Weten jullie misschien waar die is. En wat is de ideale afstand/duur om te joggen om wat overtollige kilootjes eraf te lopen. 1 uur/ 2 uur?
Kan je hier uitrekenen: http://www.runinfo.nl/energieverbruik.htm
Maar met hardlopen verbrand je niet zo snel vet. Meer een conditiesport. Voor vetverbranding kun je beter fietsen, zwemen of low impact aerobics doen (gaat erom dat je hartslag weinig omhoog gaat tijdens de inspanning bij vetverbranding).

Owja, voor een route wordt dit wel eens door hardlopers gebruikt:
http://www.nl.map24.com/
pi_27420132
Ik weeg 95 (1,86m) dat is te zwaar
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_27421663
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 22:53 schreef Beach het volgende:
Nouja niet echt heel erg toch, BMI van 27. En das eigenlijk nog een beetje een lulgetal bij lange mensen vind ik vaak.
Ik woog 90 bij 1.70. Dus valt nog best mee hoor.
pi_27422066
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 23:44 schreef DoucheMeermin het volgende:

[..]

Nouja niet echt heel erg toch, BMI van 27. En das eigenlijk nog een beetje een lulgetal bij lange mensen vind ik vaak.
Ik woog 90 bij 1.70. Dus valt nog best mee hoor.
maar ik heb echt een buik
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_27422583
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 23:57 schreef Beach het volgende:

[..]

maar ik heb echt een buik
Tja... als je er echt van baalt... de ergste buik is weg te werken weet ik uit ervaring
En anders, kijk om je heen met dat warme weer, wie heeft er nou geen buik.
Je valt tegenwoording haast op met een platte buik.
  zaterdag 28 mei 2005 @ 08:49:55 #90
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_27426418
Ik sta er ook niet meer in! En ik móet toch echt nog wel afvallen!!!!
Wie zet me erbij? Thanks!

Sugar (1m68) (23,7) was 76 kg, weegt nu 67 kg en wil graag 63 kg wegen -9
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_27427920
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 22:53 schreef Beach het volgende:
Ja dan ben je zwaar.
En nu?
pi_27429036
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 22:51 schreef DoucheMeermin het volgende:

[..]

Kan je hier uitrekenen: http://www.runinfo.nl/energieverbruik.htm
Maar met hardlopen verbrand je niet zo snel vet. Meer een conditiesport. Voor vetverbranding kun je beter fietsen, zwemen of low impact aerobics doen (gaat erom dat je hartslag weinig omhoog gaat tijdens de inspanning bij vetverbranding).

Owja, voor een route wordt dit wel eens door hardlopers gebruikt:
http://www.nl.map24.com/
Bedankt, voor die site. Ik heb dus gisteravond eventjes 20 kilometer gejogt. Van die andere website werd ik niet zoveel wijzer. Hardlopen met 18km/uur verbrand je de meeste kcal mee. Maar is er ook ergens te zien op welke manier je juist je vet verbrand. Jij gaf al aan met fietsen en zwemmen.
Ik heb zelf niet echt last van een buikje, misschien beginnend, maar er zit toch wel wat vet over dat sixpackje. Met de vakantie over 2,5 maand zou ik graag met wat zichtbare buikspiertjes over het strand willen lopen. Wat is nou de beste manier om wat van dit vet weg te werken? En is daar nog genoeg tijd voor?? Is er misschien ergens een trainingsschema voor? Alvast bedankt
pi_27429955
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 12:15 schreef arco_corleone het volgende:

[..]

Bedankt, voor die site. Ik heb dus gisteravond eventjes 20 kilometer gejogt. Van die andere website werd ik niet zoveel wijzer. Hardlopen met 18km/uur verbrand je de meeste kcal mee. Maar is er ook ergens te zien op welke manier je juist je vet verbrand. Jij gaf al aan met fietsen en zwemmen.
Ik heb zelf niet echt last van een buikje, misschien beginnend, maar er zit toch wel wat vet over dat sixpackje. Met de vakantie over 2,5 maand zou ik graag met wat zichtbare buikspiertjes over het strand willen lopen. Wat is nou de beste manier om wat van dit vet weg te werken? En is daar nog genoeg tijd voor?? Is er misschien ergens een trainingsschema voor? Alvast bedankt
Haal je makkelijk, moet je dus geen conditiesporten doen maar zwemmen, fietsen, aerobics.
Zelf doe ik steps, vet vliegt er echt vanaf. Dat is echt zo hard gegaan. (-24 kilo in nog geen 5 maanden)
Ik heb er zelf ook 1 (besteld via een groothandel) maar zag ze toevallig eergister voor dezelfde prijs bij de Daka sports liggen. (109 euro, voor een Reebok, hoop geld maar niet duur)
Daarnaast heb ik nog van die hand gewichtjes, trek ik mezelf min of meer mee op als ik de step op stap. Zo voelt het dan, maar feitelijk krijg je natuurlijk mooie gespierde armen en schouders ervan.
En tis leuk om te doen, zet een leuke stepcd op, lekker hard, zijn goeie mixen en voor ik het weet ben ik een uur zoet. Mocht je interesse hebben in steppen en stepcd's dan moet je maar ff mailen, ze zijn moeilijk te krijgen.

PS: Het is belangrijk je dat je hartslag niet heel erg omhoog gaat tijdens sporten, daarmee verbrand je juist veel vet. Maar je bouwt ook nog wel spiermassa op hoor, wat langzamer misschien maar je krijgt zo wel mooi droog lijf juist.
pi_27433494
Update lijstje:

oud:
Actress (1m72) (22.6) was 75,1 kg, weegt nu 66.8 kg en wil graag 64 kg wegen -8.3

nieuw:
Actress (1m72) (22.4) was 75,1 kg, weegt nu 66.3 kg en wil graag 64 kg wegen -8.8

Tot mn verbazing was ik gisteravond ineens 66.3 En heb r helemaal niet veel voor gedaan.. hihi
  zondag 29 mei 2005 @ 22:14:57 #95
593 sjak
Juffie Bloem
pi_27465855
Het wordt tijd om me hier weer eens te melden. Ik moet nu snel gaan afvallen, ik heb een goede reden... Voor 10 september wil ik min. 10 kg kwijt zijn.
Tips zijn welkom!

Ik ben al begonnen met veel water te drinken, nu ga ik (drastisch) minder eten. In ieder geval absoluut niet meer snoepen. Vanaf deze week heb ik ook veel tijd over want mijn studie is klaar, ik ga daarvoor in de plaats lekker zwemmen. Hardlopen is geen optie meer op het moment (sorry, Yppy), ik heb twee maanden terug mijn enkelbanden gescheurd en het gaat nog steeds niet geweldig.
En vanochtend heb ik voor het eerst in lange tijd weer gepilatest, dat viel tegen zeg, wat ben ik stijf. En dat terwijl ik wel alweer een aantal weken 3x per week buikspieroefeningen doe

Ik dacht de laatste tijd wel aardig bezig te zijn, maar ik kom alleen maar aan, tijd om eerlijk te worden tegen mezelf en jullie weer in te schakelen
sjak (1m79) (24,7) was 80,0 kg, weegt nu 80,0 kg en wil graag 67-70 kg wegen -0,0

[ Bericht 8% gewijzigd door sjak op 29-05-2005 22:43:40 ]
Lekker douchen!
pi_27467896
2 weken lang weer met de auto gegaan ipv de fiets, weeg nu weer 90 hetzelfde dus wat ik woog toen ik begon met afvallen.
  zondag 29 mei 2005 @ 23:40:44 #97
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_27468825

[ Bericht 93% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 12:49:57 ]
Zerg schreef:
pi_27473533
Ja idd vanochtend weer lekker op de fiets gegaan.
  maandag 30 mei 2005 @ 09:57:47 #99
34182 knuffeldees
Fris en Fruitig
pi_27474237
warm weer = veel zweten + geen zin om veel te eten + suikerspin = gewicht zakt
Dubbel zo Frissss
pi_27474404
Examens zijn bijna klaar dus ik ga weer zeer fanatiek sporten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: