Is dat duur? anders pak ik me de fiets welquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:39 schreef MaRySe het volgende:
Nee joh spinning is leukIk doe het ook
!
En er zijn ook zeker veel mannen bij mij en jeugdigen
Nog steeds. Geen last van een jojo effect.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:43 schreef Viperdesign het volgende:
Ben niet meer van plan nóg meer af te vallen. Zit nu op 82 kilo en dat vind ik eigenlijk wel best..
Kut, dat is duurquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:47 schreef MaRySe het volgende:
Hangt van je sportschool af
Ik betaal 30 euro voor een maand en dan kan ik elke dag sporten en er is 6x per week spinning
Je moet gewoon even goed zoeken naar een goede sportschool die goedkoop is en een actie heeft of zo iets.
Ik ben nu al aan m'n tweede sportschool bezig en heb nog nooit inschrijfgeld hoeven betalenGewoon een kwestie van goed onderhandelen.
hahaquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:36 schreef Asskicking-fatboy het volgende:
m00 :p
Zomer is dan al zogoed als voorbij, maargoed ik meld me dan toch maar eventjes
Asskicking-fatboy (1m86) (24,57) was 125 kg, weegt nu 85,0 kg en wil graag 80 wegen -40
1 Maart 2005 gestart met het afvallen en dit heb ik nu bereikt na een half jaar.
* Asskicking-fatboy
- 17 jaar
- Mannelijk
- bla
Ik heb me streefgewicht gezet op 80 kg voorlopig. Ik wil uiteindelijk tussen de 73 en 76 kg uitkomen. Eerst maar eens richting de 80kg werken
en je bent 1,50m?quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:00 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik moet toch weer eens serieus aan de slag want ik ben inmiddels 63,5![]()
Nee 1,68. Maar ik ben dus weer aangekomen. Niet al te lang geleden woog ik nog 61 kilo. Dus ik moet stoppen met aankomen, en weer afvallen. Anders ben ik binnen de kortste keren klant bij het dieetclubtopicquote:
Probeer anders eens zilvervliesrijst (bruine rijst).quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:10 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Nee 1,68. Maar ik ben dus weer aangekomen. Niet al te lang geleden woog ik nog 61 kilo. Dus ik moet stoppen met aankomen, en weer afvallen. Anders ben ik binnen de kortste keren klant bij het dieetclubtopic*moppert*
Het is gewoon weer hetzelfde liedje: teveel pasta en rijst, te weinig groenten en aardappelen. Dat was de vorige keer ook al het geval...
dieetzout is als je voor je gezondheid geen echt zout mag etenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:22 schreef Iksje het volgende:
Nog nooit van dieetzout gehoord... wist niet dat dat bestond
Zal er maar ver weg van blijven![]()
Hebben we al gekocht, maar als je dat 2 á 3 maal in de week neemt, op 2 á 3 verschillende manieren, dan tikt dat wel aan, met ongeveer 370 calorieën per 100 gram.quote:Op maandag 12 september 2005 14:33 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Probeer anders eens zilvervliesrijst (bruine rijst).
Ongetwijfeld, maar dan moet het wel omgezet worden in kracht en niet in vet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |