abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28128365
Ookal ben ik niet bikiniproof.. Het strand was leuk
  woensdag 22 juni 2005 @ 12:21:17 #202
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_28129399
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 90% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 12:49:58 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_28141780
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 12:21 schreef Mikkie het volgende:

[..]

We wachten nog steeds op je bikinifoto's hè
Ik ben nog niet bikiniproof
Die komen nog wel.. ooit..
pi_28142479

Hier kun je wel m'n bikini op zien
  woensdag 22 juni 2005 @ 22:49:58 #205
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_28147918
* zwahiel zit officieel weer op 't zelfde niveau als dat ie begonnen is...

Ik haat mijn weegschaal en mijn cm

Ik zit weer op 94, da's in 4 weken een dikke 5 kg eraan!
Stress om me heen, dipje, hooikoortsshizzel, onregelmatigheid en te slecht eten... Meer hoef ik niet te zeggen, ow ja het ontbreken van sport door sheer tijd te kort (ja dus wel!)

Ik ben nu weer 'n beetje langzaam op gang aan het komen, met mijn enkel gaat het EINDELIJK eens beter! Ik voel 'm nu steeds minder nadat ik hogere schoenen gescoord heb, mijn buik is 3 ~ 5 cm in omtrek toegenomen Mijn buikspieren zijn weg aan het ebben (tijd om ze aan te gaan pakken dus!) maar op zich voel ik me nu redelijk...

Half half uit mijn financiële dal aan het komen, redelijk met school, ben wat rustiger aan het worden qua omgang nu, mijn ritme komt langzaam terug. In mijn koppie wordt 't ook weer 's wat rustiger

Alle redenen om gewoon opnieuw te beginnen.

Dit jaar heeft me veel gebracht, maar ook veel schommelingen en dergelijken. Ik heb veel bereikt maar ook veel laten liggen, dus ik begin er gewoon opnieuw aan, het schooljaar is bijna afgelopen. Nog maar een paar dagen en dan is het alweer vakantie, ik ga ongeveer de hele vakantie werken, van 7.30 tot 18 uur werken fulltime 5 dagen per week, zonder pauze werken! Mijn geld verdienen, zoeken naar het vaste ritme, 's avonds sporten, aangezien ik nu helemaal alleen in Utrecht rond hang omdat de rest allemaal op vakantie is kan ik me mooi daarvoor in gaan zetten!

Ik krijg weer een doel in mijn leven, niet allemaal losse doelen maar écht iets om naar toe te streven, iets om naar te verlangen
Nu maar hopen dat het zo wordt zoals ik het me nu voorstel...

ik stort mijn hartje maar weer eens uit...
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_28154749
Wat goed dat het weer aan het lukken is je leven ! Het afvallen komt wel weer..
pi_28157973
Lalalalaa.. Zo, wat mij betreft ís het zomer En? Is het gelukt bij iedereen??
pi_28180524
Als ik 2 broodjes hagelslag eet, 1 water ijsje, ijsje met 2 bolletjes van de italiaan en gewoon avond eten.

Wat kan ik dan nog eten aan fruit/andere dingen
pi_28181934
ik geef maar weer eens een update.
_Supreme (1.72) was 70 kg, is nu 64.5 kg en wil graag 62 wegen. -5.5

Ik schommel echt enorm rond die 64/65/66 grens, echt gemeen
Heb weken niks gedaan omdat ik examens gehad heb, en ben deze week weer een beetje begonnen met fitnissen .
Ik zweete me dus ECHT kapot! Ik was ook heel rood . Dat je conditie zo snel achteruit kan gaan.

maar ik wil echt naar die 62, want ben nog niet helemaal tevreden als ik daar aan het water lig. Wel al een stuk beter dan vorig jaar . ik zag laatst een foto daarvan.
Tri State. Tri State. !
pi_28520973
Hoi!

Ik heb hier nog nooit wat gepost, maa rik heb de afgelopen maanden wel flink meegelurkt in dit topic. Ik heb er ook veel steun aan gehad en sommige tips gebruikt tijdens het afvallen.
En het is me gelukt! Ik ga/ben slank de zomer in! en daar ben ik best trots op!

Om dit topic weer wat nieuw leven in te blazen, wat foto's voor en na
Ik woog 74,4 en weeg nu 60! Ik ben 1.75 m. lang.

dinsdag 5 juli 2005 @ 19:09:08 #211
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_28521477
Wat een verschil zeg Heel knap van je. Gefeliciteerd met je nieuwe lijf!
Proud Powerpauper
  dinsdag 5 juli 2005 @ 19:09:38 #212
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_28521497
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 00:09 schreef MaRySe het volgende:
Als ik 2 broodjes hagelslag eet, 1 water ijsje, ijsje met 2 bolletjes van de italiaan en gewoon avond eten.

Wat kan ik dan nog eten aan fruit/andere dingen
Kwark
Proud Powerpauper
pi_28522328
goed gedaan lenny83 mag je zeker trots op zijn, je ziet er goed uit
pi_28523024
Hallo !

Ook ik ben van plan om wat aan de lijn te gaan doen...
Ben de laatste tijd weer behoorlijk aangekomen voor m'n gevoel en weeg nu 105.

Ben verder sowieso ook behoorlijk groot en breed dus het is niet zo dat ik uberdik ben maar toch wel TE dik voor mezelf... Het is misschien te laat om nog af te vallen voor de zomer maar toch...

Ik heb verder niet echt een streefgewicht of een dieetaanpak gekozen. Ik weet niet of dit in principe wel slimmer is of niet ?
Mijn plan is in ieder geval om wat minder vet te gaan eten, at eerst redelijk vaak vet door de week (MAC, kebab, vette rookworst ofzo ), en om savonds wat minder chips ofzo te gaan eten. Wel sta ik nog open voor een goede vervangen voor dit savonds eten want ik heb meestal wel honger rond die tijd (zijn bijv krackers met kipfilet of snijworst een optie ?)
En verder is het de bedoeling om sowieso wat op te letten of ik geen dingen eet waarin veel calorien of vet zit...
Ook dronk ik door de week nog al eens regelmatig bier, dit wil ik proberen ook te minderen. In het weekend zal ik dit niet echt minderen denk ik, zal dit een groot probleem zijn ?

Alvast bedankt
pi_28535937
Wow Lenny83, supergoed gedaan, en wat lekker voor jezelf ook om die foto's nu zo naast elkaar te kunnen zien. Echt gaaf

Ik ben behoorlijk slank deze zomer ingegaan en ben zelfs met mijn oh zo geliefde hardlopen gestopt omdat ik te mager werd (op zich niet qua bouw maar wel qua borsten ) en toen we het daar vanmiddag over hadden zei een vriendin dat ze het wel mooi vond hoe mijn lichaam nu is. Dat vond ik echt superfijn om te horen, want dat zeggen vrouwen niet zo snel is mijn ervaring (ja, wel dat ze andermans lichaam mooi vinden, maar niet dat ze het lichaam van een behoorlijk tengere vrouw mooi vinden).
pi_28536749
Ik ben dunnig aan het worden !
pi_28536785
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 18:55 schreef Lenny83 het volgende:
Hoi!

Ik heb hier nog nooit wat gepost, maa rik heb de afgelopen maanden wel flink meegelurkt in dit topic. Ik heb er ook veel steun aan gehad en sommige tips gebruikt tijdens het afvallen.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

60 is officieel heel weinig voor bij 175 (Dan heb je een BMI van 18 of zo) maar jij ziet er gewoon gezond uit
pi_28538731
Ik ben ook bezig geweest;

pi_28540742
Allright dp81! Echt supergoed gedaan!
pi_28560095
Bedankt allemaal voor de toffe reacties! Daar doe je het dan toch ook een beetje voor!
  vrijdag 8 juli 2005 @ 10:47:59 #221
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_28616311
Twee jaar geleden ben ik in ongeveer 4 weken tijd van 104kg naar 89kg gegaan. (dit is van zomer 2003 - kerst 2003 volgehouden). Ik ben ongeveer 1.85m.

Een paar tips die mij hielpen (sommige weten mensen al wel!):
* Drink geen dranken met heel veel suiker er in (drink Cola light in plaats van Cola, etc...)
* Eet elke dag optijd (ontbijt 8.00, middag eten 12.00-13.00, avond eten 17.00-18.00)
* Eet niet zoveel tussen avond tijd en als je naar bed gaat - tuurlijk kan er wel wat fruit in, of wat groente - lekker gezond doen, maar nooit te veel.
* Als je honger hebt tijdens de dag, niet snacken - eet bijvoorbeeld Wasa knackertjes (of zoiets) met heel veel vezels!
* Neem geen boter
* Elke ochtend 35-40 minuten joggen - het ging elke dag sneller! - het is natuurlijk niet continu joggen, maar joggen totdat je een beetje uitgeput bent, en dan door blijven wandelen, en dan weer beginnen
* Na het joggen eet ik voor 1-2uur helemaal niets - alleen water. (zodat het vet kan worden omgezet in suikers om mijn suiker spiegel normaal te houden)
* Let op de energie waarde van de verschillende *kleine* dingen - niet alleen suiker of vet gehalte

Ik heb mezelf niet uitgehongerd, omdat ik dat niet gezond vind. Maar ik heb gewoon op alles gelet!

Jammer genoeg is er nu 8kg bijgekomen - dus ik weeg nu 97kg
De boosdoeners:
- Stress! - examens, universiteit, op mezelf wonen
- Vrouwen - 6 weken geleden is het uit gegaan met mijn *vriendin*, en dan heb ik 4 weken heel veel troep binnen gewerkt!
- Ijs - hier kan ik liters van wegwerken
- Chocola - hier kan ik kilo's van wegwerken

Ik weet zeker dat het met eten te maken heeft omdat ik per dag zeker 40 minuten wandelde voor de laatste 2 jaar.

Ik vind mezelf dus te dik, en omdat ik wat aantrekkelijker wil worden en omdat het gezonder is ben ik van plan om er aan te werken!.

Deze week ben net thuis gekomen, en ik ben gisteren begonnen met joggen en minder eten. Ik ben van plan om eerst naar de 90kg te gaan, en dan de 85kg. Alleen, ik heb een paar vraagjes!

1/. Ik heb een redelijk groot buikje! Hoe kom ik daar het makkelijkst van af?
2/. Ik heb ook man borsten (geen DD hoor! ). Hoe kan ik die kleiner maken?
3/. Zijn er nog andere tips?

Ik ga niet slank de zomer in! Maar ik ga wel slank(er) de zomer uit!!

Oh, en Lenny dat ziet er goed uit! Knap hoor!

[ Bericht 0% gewijzigd door Plonky op 08-07-2005 11:00:32 ]
....And just the scent of you is enough
(To make me sick)....
pi_28616637
Ik wil ook graaf 5 kilo afvallen want ik merk dat ik nu toch wel een klein beetje een buikje begin te krijgen. Heeft iemand misschien tips? Ik wil mijn eetpatroon wat aanpassen want
ik snoep veel te veel! ( koekjes bij het drinken, ijsjes e.d. )
pi_28619714
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 10:47 schreef Plonky het volgende:

*een heel verhaal*
Je moet wel boter eten hoor Neem dan halvarine.. Zitten bepaalde vitaminen en vetten in die je nodig hebt.. (Ik lust het alleen met hagelslag)
  vrijdag 8 juli 2005 @ 13:25:37 #224
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_28621356
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 97% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 12:49:58 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_28622410
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 18:55 schreef Lenny83 het volgende:
Hoi!

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Heel knap!
  vrijdag 8 juli 2005 @ 14:56:30 #226
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_28624624
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 12:42 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Je moet wel boter eten hoor Neem dan halvarine.. Zitten bepaalde vitaminen en vetten in die je nodig hebt.. (Ik lust het alleen met hagelslag)
Maar, in halvarine zitten toch nog calorien. Nu, heb ik liever een beetje chocola dan boter op mijn brood! Maar ik heb wel net een boterham met boter en chocolade hagelslag op (ja, ik lust boter alleen op toast (dat smelt lekker!) en bij hagelslag.

Die vitamines en vetten zijn er allemaal ingezet, en die moet ik ook ergens anders vandaan kunnen halen. En, daarom eet ik ook een normale hoeveelheid s'avonds - vooral groente en vlees!! - maar ik maak de porties wel kleiner. Ik eet ook fruit als toetje.

Als ik vind dat het ongezond word, dan stop ik gelijk. Maar, als ik honger heb dan vind ik het erg moeilijk om het vol te houden.

Mijn conditie is redelijk - ik kan dus 3.5 uur lang volop dansen (en dan bedoel ik niet een beetje links en rechts, maar de volle moshpit van een rock club bij mij in de buurt- en dan nog een half uur naar huis wandelen. Dit doe ik ongeveer 1 keer in de 2 weken of zo. En daarbij wandel ik ook nog heel veel (zoals eerder gezegd). Dus, ik weet zeker dat het aan mijn eet patroon ligt - en het bewegen is allemaal om het een beetje sneller te laten gaan!

Ik heb nu vooral pijn in mijn kuiten in hamstrings van het rennen. Maakt niet uit. Het zal uiteindelijk wel de moeite waard zijn.
(To make me sick)....
pi_28649764
Het wordt altijd vnl. in eten gezocht, maar als je jezelf aanleert gewoon geregeld en veel te bewegen hoef je daar niet specifiek op te letten.

Ik beweeg vrij veel; twee keer per week hockeyen, minstens een tennispartij per week en ik ga iedere dag hardlopen, zo'n 10 km.Met hardlopen start ik rond 8.00, dan kom ik dus net uit bed. Je wordt er fris van, en dat luizige gevoel verdwijnt dat je hebt wanneer je een hele dag binnen zit.

Als het warm is neem ik gewoon een ijsje, ik ben trouwens verslaafd aan ijskoffie Ik heb een vrij tanige bouw: ik weeg 76 bij 1.91m

Je kunt het vergelijken met de oudheid, de mensen moesten toen veel bewegen om hun voedsel te verzamelen, door de consumptiemaatschappij is dat onnodig geworden, je moet het dus kunstmatig in stand blijven houden. En hardlopen is echt een goede manier.
pi_28649912
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 19:57 schreef MaRySe het volgende:
[afbeelding]

Hier kun je wel m'n bikini op zien
Niet verbrand ofzo
pi_28651029
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 12:42 schreef Mauritsz het volgende:
Het wordt altijd vnl. in eten gezocht, maar als je jezelf aanleert gewoon geregeld en veel te bewegen hoef je daar niet specifiek op te letten.

Ik beweeg vrij veel; twee keer per week hockeyen, minstens een tennispartij per week en ik ga iedere dag hardlopen, zo'n 10 km.Met hardlopen start ik rond 8.00, dan kom ik dus net uit bed. Je wordt er fris van, en dat luizige gevoel verdwijnt dat je hebt wanneer je een hele dag binnen zit.

Als het warm is neem ik gewoon een ijsje, ik ben trouwens verslaafd aan ijskoffie Ik heb een vrij tanige bouw: ik weeg 76 bij 1.91m

Je kunt het vergelijken met de oudheid, de mensen moesten toen veel bewegen om hun voedsel te verzamelen, door de consumptiemaatschappij is dat onnodig geworden, je moet het dus kunstmatig in stand blijven houden. En hardlopen is echt een goede manier.
Als je conditie eenmaal goed op peil is dan is het erg goed te doen inderdaad, ik ren in de sportschool zo een 4 keer per week meestal 80 minuten lang op 11 km/u , dat is een dikke 14.5 kilometer per keer.
Ik kom van die loopband af met een hartslag van 115, oftewel wel calorieën verbranden maar nauwelijks echte inspanning meer (dan moet ik de snelheid hoger zetten) en dat is gewoon goed vol te houden.
pi_28680613
Hoi Allemaal,

ondanks mijn bmi moest ik me hier melden dus dat doe ik dan maar braaf
IrisVrede (1m66) (25,4) was 70 kg, weegt nu 70kg en wil graag 60 kg wegen 0,0

De aanpak:nou ik mag in ieder geval al geen varkensvlees eten en met melkproducten moet ik ook al oppassen>> dus toetjes en veel snacks vallen al af.
Maar goed ik ben dus zeer goed geworden in het vinden van producten die dan wel mogen. En eerlijk gezegd zitten er dan nog best wel veel ongezonde dingen tussen.
Wat ga ik wel doen>>>
1. keuzes maken (de gezondste kiezen)
2. meer water of thee drinken (ja ik vind frisdrank dus best makkelijk)
3. meer bewegen (brrr)
4. mensen zoeken die meedoen voor de motivatie (en als ze in buurt wonen gezellig samen eten en bewegen)

Oja ik heb dus het boekje: "Slank worden en blijven met Vetverbrandende voeding" dus die ga ik er zowiezo bij gebruiken.

Allemaal alvast bedankt en ik wens jullie veel succes!!!
  zondag 10 juli 2005 @ 15:08:47 #231
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_28681714
quote:
Op zondag 10 juli 2005 14:24 schreef IrisVrede het volgende:
Hoi Allemaal,

ondanks mijn bmi moest ik me hier melden dus dat doe ik dan maar braaf
IrisVrede (1m66) (25,4) was 70 kg, weegt nu 70kg en wil graag 60 kg wegen 0,0

De aanpak:nou ik mag in ieder geval al geen varkensvlees eten en met melkproducten moet ik ook al oppassen>> dus toetjes en veel snacks vallen al af.
Maar goed ik ben dus zeer goed geworden in het vinden van producten die dan wel mogen. En eerlijk gezegd zitten er dan nog best wel veel ongezonde dingen tussen.
Wat ga ik wel doen>>>
1. keuzes maken (de gezondste kiezen)
2. meer water of thee drinken (ja ik vind frisdrank dus best makkelijk)
3. meer bewegen (brrr)
4. mensen zoeken die meedoen voor de motivatie (en als ze in buurt wonen gezellig samen eten en bewegen)

Oja ik heb dus het boekje: "Slank worden en blijven met Vetverbrandende voeding" dus die ga ik er zowiezo bij gebruiken.

Allemaal alvast bedankt en ik wens jullie veel succes!!!
Je woont bij mij in de buurt. Zit je al bij een sportschool?
Proud Powerpauper
pi_28683612
Jawel bij sportstudio Enschede. En helaas moet ik daar nog een tijdje blijven, omdat het contract verlengd werd na mijn verhuizen van Hengelo naar Enschede... (balen)

Nu nog mensen om fijn te sporten, samen is tenslotte leuker ...maar ik waarschuw je wel IK ben verschrikkelijk op het gebied van sport. Wendytje weet er alles van
  zondag 10 juli 2005 @ 16:20:13 #233
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_28683705
ik zit bij bodygym
Proud Powerpauper
pi_28683801
aah dat is jammer... voorlopig kan ik nog niet overstappen

maar samen babbelen over wat we nog meer kunnen doen of laten, kan wel

go for it!!!
  zondag 10 juli 2005 @ 16:39:40 #235
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_28684202
Ik ben inmiddels in 4 maand tijd 13 kg kwijt. Het gaat nu wel wat slomer maar nog een petit peu meer zou wel leuk zijn dus ik ga door!
Proud Powerpauper
pi_28684328
zohee hartstikke goed >>> 13 kg tjonge !! Go for it!!
  zondag 10 juli 2005 @ 17:36:03 #237
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_28685622
quote:
Op zondag 10 juli 2005 16:44 schreef IrisVrede het volgende:
zohee hartstikke goed >>> 13 kg tjonge !! Go for it!!
Ik wil nog zes meer eraf dan denk ik dat mijn nuekteugels wel weg zijn...
Mijn bmi is nu 23,5
Proud Powerpauper
pi_28687390
oke dan!
pi_28690965
Ik had ook zo een plan om elke dag hard te gaan lopen voor m'n conditie
pi_28692418
werkt best goed

ik ga er weer mee beginnen want mijn dagrimte is compleet zoek >> dus slapen gaat ook slecht en daar ga je dus weer van schansen.

als je in de buurt woont, kunnen we wel een keertje samen rondje park doen.
pi_28692742
Ik woon heel erg niet in de buurt
Gelukkig heb ik vriendinnen en een broertje die willen hardlopen !
pi_28702099
mooi Al vond ikzelf het hardlopen met mijn broer niet zo succes... >>> toen ik nog thuis woonde, zat mijn broer nog in het leger en dan loop je dus niet 5 km hard maar met gemak 10km (en dat vond ik dus niet leuk, want hij had nog een snelheid ook)

Nu vind ik het nog steeds het fijnst om op het terrein van de UT te lopen, maar ja ik woon er helaas niet meer . Dus ik ben op zoek naar een leuk rondje vanaf mijn huisje, wat niet gelijk door het hele centrum heen is.

>> tot nu toe loop ik dus flauw een blokje om.. dat is ook maar een km ofzo. >> ik probeer in ieder geval per dag 10000 passen te halen.
  maandag 11 juli 2005 @ 14:51:35 #243
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_28707127
quote:
Op zondag 10 juli 2005 21:18 schreef MaRySe het volgende:
Ik had ook zo een plan om elke dag hard te gaan lopen voor m'n conditie
Ik ben nu 5 dagen bezig. Als ik het meer dan 10 dagen vol hou dan vind ik het knap . Vorige keer ben ik er na een weekje me gestopt.
(To make me sick)....
  maandag 11 juli 2005 @ 22:39:20 #244
73304 pulsar2kx
1986 - 2006
pi_28721283
quote:
Op zondag 10 juli 2005 22:17 schreef MaRySe het volgende:
Ik woon heel erg niet in de buurt
Gelukkig heb ik vriendinnen en een broertje die willen hardlopen !
Samen is niet echt handig, althans, wel gezellig natuurlijk maar niet bepaald het meest effectief. Allereerst omdat je ademhaling erg belangrijk is bij het hardlopen, als je gaat praten verandert je ademhaling en dat is niet goed. Daarnaast heeft iedereen een ander tempo waarbij hij of zij zich goed bij voelt, en dat tempo kan je het best volgen, in plaats van je aan te passen aan het tempo van iemand anders.
  maandag 11 juli 2005 @ 22:45:33 #245
73304 pulsar2kx
1986 - 2006
pi_28721515
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 19:09 schreef Nuek het volgende:

Kwark
Kwark wordt ook omgezet in vetten als je lichaam het niet nodig heeft voor je spieren. Dus als je niet per se spieren hoeft op te bouwen (of te behouden bij een specifiek dieet), dan is het ook niet nodig dat je extra kwark gaat eten voor de eiwitten.
pi_28728629
quote:
Op maandag 11 juli 2005 22:39 schreef pulsar2kx het volgende:

[..]

Samen is niet echt handig, althans, wel gezellig natuurlijk maar niet bepaald het meest effectief. Allereerst omdat je ademhaling erg belangrijk is bij het hardlopen, als je gaat praten verandert je ademhaling en dat is niet goed. Daarnaast heeft iedereen een ander tempo waarbij hij of zij zich goed bij voelt, en dat tempo kan je het best volgen, in plaats van je aan te passen aan het tempo van iemand anders.
Als ik alleen ga, dan stop ik toch de hele tijd. M'n broertje heeft een betere conditie dus die zegt steeds dat ik door moet rennen.
pi_28734171
dat deed mijn bro ook>>> werkt wel en zeuren hielp niet want dan kreeg ik 1km extra om te lopen>> gnagna
pi_28737870
quote:
Op zondag 19 juni 2005 11:41 schreef Viperdesign het volgende:
Viperdesign (192cm) (23,1) was 102,5kg, is nu 82,0kg en wil graag 76,0kg wegen. -20,5kg.
pi_28738535
@viperdesign: Go Viper!!

Ff een vraagje: wat doe ik het beste als ik duizelig word???
Ik ben vandaag dus bijna flauwgevallen (compleet wit weggetrokken volgens de ehbo-er van het zwembad) en ik voelde me supersberoerd.

Ik kreeg nu van de lieve man een snee krentenbrood en thee met suiker er in. Maar ja toen ik thuis was voelde ik me dus weer wiebelig en heb ik een half brood opgegeten
Lijkt me dus niet de oplossing!
pi_28738708
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 15:03 schreef IrisVrede het volgende:
@viperdesign: Go Viper!!
Ff een vraagje: wat doe ik het beste als ik duizelig word???
Zitten. En ga dan wat eten. Als je maar íets neemt. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')