Ik ben nog niet bikiniproofquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
We wachten nog steeds op je bikinifoto's hè
Kwarkquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:09 schreef MaRySe het volgende:
Als ik 2 broodjes hagelslag eet, 1 water ijsje, ijsje met 2 bolletjes van de italiaan en gewoon avond eten.
Wat kan ik dan nog eten aan fruit/andere dingen
60 is officieel heel weinig voor bij 175 (Dan heb je een BMI van 18 of zo) maar jij ziet er gewoon gezond uitquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:55 schreef Lenny83 het volgende:
Hoi!
Ik heb hier nog nooit wat gepost, maa rik heb de afgelopen maanden wel flink meegelurkt in dit topic. Ik heb er ook veel steun aan gehad en sommige tips gebruikt tijdens het afvallen.
En het is me gelukt!Ik ga/ben slank de zomer in!
en daar ben ik best trots op!
Om dit topic weer wat nieuw leven in te blazen, wat foto's voor en na
Ik woog 74,4 en weeg nu 60! Ik ben 1.75 m. lang.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je moet wel boter eten hoorquote:
Heel knap!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:55 schreef Lenny83 het volgende:
Hoi!
Ik heb hier nog nooit wat gepost, maa rik heb de afgelopen maanden wel flink meegelurkt in dit topic. Ik heb er ook veel steun aan gehad en sommige tips gebruikt tijdens het afvallen.
En het is me gelukt!Ik ga/ben slank de zomer in!
en daar ben ik best trots op!
Om dit topic weer wat nieuw leven in te blazen, wat foto's voor en na
Ik woog 74,4 en weeg nu 60! Ik ben 1.75 m. lang.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar, in halvarine zitten toch nog calorien. Nu, heb ik liever een beetje chocola dan boter op mijn brood! Maar ik heb wel net een boterham met boter en chocolade hagelslag op (ja, ik lust boter alleen op toast (dat smelt lekker!) en bij hagelslag.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:42 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Je moet wel boter eten hoorNeem dan halvarine.. Zitten bepaalde vitaminen en vetten in die je nodig hebt.. (Ik lust het alleen met hagelslag)
Niet verbrand ofzoquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:57 schreef MaRySe het volgende:
[afbeelding]
Hier kun je wel m'n bikini op zien
Als je conditie eenmaal goed op peil is dan is het erg goed te doen inderdaad, ik ren in de sportschool zo een 4 keer per week meestal 80 minuten lang op 11 km/u , dat is een dikke 14.5 kilometer per keer.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:42 schreef Mauritsz het volgende:
Het wordt altijd vnl. in eten gezocht, maar als je jezelf aanleert gewoon geregeld en veel te bewegen hoef je daar niet specifiek op te letten.
Ik beweeg vrij veel; twee keer per week hockeyen, minstens een tennispartij per week en ik ga iedere dag hardlopen, zo'n 10 km.Met hardlopen start ik rond 8.00, dan kom ik dus net uit bed. Je wordt er fris van, en dat luizige gevoel verdwijnt dat je hebt wanneer je een hele dag binnen zit.
Als het warm is neem ik gewoon een ijsje, ik ben trouwens verslaafd aan ijskoffieIk heb een vrij tanige bouw: ik weeg 76 bij 1.91m
Je kunt het vergelijken met de oudheid, de mensen moesten toen veel bewegen om hun voedsel te verzamelen, door de consumptiemaatschappij is dat onnodig geworden, je moet het dus kunstmatig in stand blijven houden. En hardlopen is echt een goede manier.
Je woont bij mij in de buurt. Zit je al bij een sportschool?quote:Op zondag 10 juli 2005 14:24 schreef IrisVrede het volgende:
Hoi Allemaal,
ondanks mijn bmi moest ik me hier melden dus dat doe ik dan maar braaf![]()
IrisVrede (1m66) (25,4) was 70 kg, weegt nu 70kg en wil graag 60 kg wegen 0,0
De aanpak:nou ik mag in ieder geval al geen varkensvlees eten en met melkproducten moet ik ook al oppassen>> dus toetjes en veel snacks vallen al af.![]()
Maar goed ik ben dus zeer goed geworden in het vinden van producten die dan wel mogen. En eerlijk gezegd zitten er dan nog best wel veel ongezonde dingen tussen.
Wat ga ik wel doen>>>
1. keuzes maken (de gezondste kiezen)
2. meer water of thee drinken (ja ik vind frisdrank dus best makkelijk)
3. meer bewegen (brrr)![]()
4. mensen zoeken die meedoen voor de motivatie (en als ze in buurt wonen gezellig samen eten en bewegen)
Oja ik heb dus het boekje: "Slank worden en blijven met Vetverbrandende voeding" dus die ga ik er zowiezo bij gebruiken.
Allemaal alvast bedankt en ik wens jullie veel succes!!!![]()
![]()
quote:Op zondag 10 juli 2005 16:44 schreef IrisVrede het volgende:
zohee hartstikke goed >>> 13 kg tjonge !!Go for it!!
![]()
Ik ben nu 5 dagen bezig. Als ik het meer dan 10 dagen vol hou dan vind ik het knapquote:Op zondag 10 juli 2005 21:18 schreef MaRySe het volgende:
Ik had ook zo een plan om elke dag hard te gaan lopen voor m'n conditie
Samen is niet echt handig, althans, wel gezellig natuurlijk maar niet bepaald het meest effectief. Allereerst omdat je ademhaling erg belangrijk is bij het hardlopen, als je gaat praten verandert je ademhaling en dat is niet goed. Daarnaast heeft iedereen een ander tempo waarbij hij of zij zich goed bij voelt, en dat tempo kan je het best volgen, in plaats van je aan te passen aan het tempo van iemand anders.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:17 schreef MaRySe het volgende:
Ik woon heel erg niet in de buurt
Gelukkig heb ik vriendinnen en een broertje die willen hardlopen!
Kwark wordt ook omgezet in vetten als je lichaam het niet nodig heeft voor je spieren. Dus als je niet per se spieren hoeft op te bouwen (of te behouden bij een specifiek dieet), dan is het ook niet nodig dat je extra kwark gaat eten voor de eiwitten.quote:
Als ik alleen ga, dan stop ik toch de hele tijd. M'n broertje heeft een betere conditie dus die zegt steeds dat ik door moet rennen.quote:Op maandag 11 juli 2005 22:39 schreef pulsar2kx het volgende:
[..]
Samen is niet echt handig, althans, wel gezellig natuurlijk maar niet bepaald het meest effectief. Allereerst omdat je ademhaling erg belangrijk is bij het hardlopen, als je gaat praten verandert je ademhaling en dat is niet goed. Daarnaast heeft iedereen een ander tempo waarbij hij of zij zich goed bij voelt, en dat tempo kan je het best volgen, in plaats van je aan te passen aan het tempo van iemand anders.
Viperdesign (192cm) (23,1) was 102,5kg, is nu 82,0kg en wil graag 76,0kg wegen. -20,5kg.quote:Op zondag 19 juni 2005 11:41 schreef Viperdesign het volgende:
Zitten. En ga dan wat eten. Als je maar íets neemt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:03 schreef IrisVrede het volgende:
@viperdesign: Go Viper!!![]()
Ff een vraagje: wat doe ik het beste als ik duizelig word???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |