Heb je ook al gezien dat er helemaal geen Niek staat?quote:Op woensdag 1 juni 2005 08:37 schreef DoucheMeermin het volgende:
[..]
Sorry![]()
ken iemand die Niek heet, dan denk je al gauw bij zo'n naam, tis een man.
![]()
[..]
Jawel toch?quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:09 schreef Nuek het volgende:
[..]
Heb je ook al gezien dat er helemaal geen Niek staat?
Ik begon je net aardig te vindenquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:20 schreef DoucheMeermin het volgende:
[..]
Jawel toch?![]()
Uiteraard maar als Niek een mannennaam is, het lijkt op Nuek. Scheelt 1 letter, dus onbewust ga je er van uit dat iets dan een mannennaam is, maar excuses, foutje van mij.
Lekker dan, kan ik weer opnieuw beginnenquote:
Plaatselijk vet verbranden is niet mogelijk (helaas), je verbrand vet over je hele lichaam.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:15 schreef TheUnreal het volgende:
Het liefst in 1.5 maandJa ik weet dat ik laat ben begonnen maar heb er wel wat voor over. Ik doe nu naast sportschool ook beetje joggen/hardlopen, 10km ongeveer schat ik. Ik heb dit nu 2x gedaan. Ik wil ook wel gaan fietsen als dat zou schelen. Ik bedoel ik hoef niet perse alleen rond mn buik af te vallen, ook op bijvoorbeeld armen en benen mag het iets minder. Maar buik wil ik wel graag een beetje blokjes krijgen. Zie namelijk over 1,5 - 2 maanden een meisje waar ik wel mee verder wil ja
. Maar dat is een ander verhaal.
Welkom in deze topic.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:16 schreef ViSioN_TFH het volgende:
(nieuw in dit topic)
1m82 (23.55) weeg nu 77.8 kg en ga 74.0 kg wegen.
Alleen 1 ding snap ik niet.. volgens die BMI kan ik dus 65 kg wegen.. dan leef ik al niet meer kan ik garanderen, gezien de 74 als zeer lastig zal worden.. Daarnaast wordt ook geen onderscheidt gemaakt tussen man en vrouw of rekening gehouden met de droge massa van een persoon. Dus hoeveel heb je eigenlijk aan die BMI ??
Verder standaard verhaal, ik moet die paar kilotjes er nog even aftrainen voor de zomer, staat wel zo netjes op t strandNormaal gewicht tijdens opbouwtraining periode is 80.x kg
Methode is intensieve cardio training, aerobe training, fitness, low cal/carb dieet met aanvullende proteines uit kwark, mager vlees etc. Werkte vorig jaar perfect![]()
Wel grappig om te zien in dit topic of t nog een beetje opschiet tov resultaten van anderen
Misschien helpt het door foto's te kijken van een lichaam waar je naar toe wilt uiteindelijk. Ik heb wel eens gelezen dat dat zeker kan schelen kwa motivatie!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:28 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben de laatste tijd echt te slecht bezig. Weinig sporten en veel eten. En ik ben ook te lui om iets te gaan doen
Das een hele mooie maat!!! Gefeliciteerd!!!quote:
wokken zekerquote:Op zondag 12 juni 2005 12:18 schreef MaRySe het volgende:
Ik was gister naar een all you can eat restaurant
begin eens te posten wat je eet op een dagquote:Op maandag 13 juni 2005 19:51 schreef happytreefriend het volgende:
Hallo mensen,
Ik ben een jonge van 22 jaar en weeg nu 82 kg. dit is officeel niet te zwaar maar ik vind dat ik te veel vet op me buik heb een een zwembandje rondom heb. hoe krijg ik dat het snelste weg?
moet ik gaan hardlopen of bepaalde oeveningen doen?
Hardlopen, fietsen, zwemmen. Bewuster eten, minder/niet snoepen, vervang het drinken van frisdranken door het drinken van water, minder/geen fastfood meer, dat soort dingen. En dan maar volhouden.quote:Op maandag 13 juni 2005 19:51 schreef happytreefriend het volgende:
Hallo mensen,
Ik ben een jonge van 22 jaar en weeg nu 82 kg. dit is officeel niet te zwaar maar ik vind dat ik te veel vet op me buik heb een een zwembandje rondom heb. hoe krijg ik dat het snelste weg?
moet ik gaan hardlopen of bepaalde oeveningen doen?
Zal ook vast wel nut hebben. Als je voelt dat je hartslag flink omhoog gaat en je sneller en dieper moet inademen om het vol te houden, ga je na een tijdje vet verbranden. Je moet niet gaan skeeleren tot je moe word, als je merkt dat je echt moe word en het steeds meer inspanning kost moet je juist verder gaan. Pas dan ga je echt vet verbranden namelijk. Het is niet te zeggen na hoeveel minuten oid dat precies is, dat moet je zelf een beetje aanvoelen. Hoe langer je vervolgens door gaat met skeeleren hoe meer vet je verbrandquote:Op maandag 13 juni 2005 20:14 schreef kikoooooo het volgende:
Skeeleren, helpt dat een beetje om af te vallen?
Ik heb net, na 7 jaar geen skeeler aangeraakt te hebben, mn broertjes skeelers eens even geprobeerd, heb 10 km gedaanIn t begin echt wel even weer wennen, als klein mannetje heb ik echt van mn 8e tot mn 14e zo'n beetje elke dag op die dingen gestaan en durfde ik alles
![]()
Was wel even weer heerlijk, vind t fijner dan hardlopen iig... kan iemand me vertellen of het een beetje nuttig is, dat skeeleren?
Ik eet 2 boterhammen en 1 glas jus in de ochtendquote:Op maandag 13 juni 2005 20:12 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
begin eens te posten wat je eet op een dag
Hardlopen is idd prima om vet te verbranden
Je kan niet bepalen waar je lichaam vet verbrand, dat bepaalt je lichaam zelfquote:Op maandag 13 juni 2005 20:31 schreef happytreefriend het volgende:
Ik eet 2 boterhammen en 1 glas jus in de ochtend
2 boterhammen en 2 flesjes water in de middag
en avondeten en wat water op de avond.
ik heb de hele tijd al aan de lijn gedaan.
maar nu ben ik denk ik wel genoeg afgevallen
alleen heb ik nu nog een zwembandje en een te dikke buik nog
welke oefeningen zijn allemaal goed om me buik weg te krijgen?
zitups?
quote:Op maandag 13 juni 2005 22:00 schreef Nuek het volgende:
Zo'n X-box dansmat is ook erg leuk en vermoeiend
Vooral een goedkope gaat een miskoop worden.... Als je dan een apparaat aanschaft neem dan een crosstrainer, dan train je iig je hele lijf ipv plaatselijk.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:57 schreef TheUnreal het volgende:
Ik heb gehoord dat zo'n steps apparaat een goede manier is om vet te verbranden. Ik zit er nu over te denken om zo'n ding aan te schaffen voor thuis. Niet zo'n dure maar gewoon echt simpel en goedkoop. Dan kan ik elke avond even fanatiek op dat ding. Is er misschien iemand met informatie over zo'n apparaat. ? Is het een beetje de moeite; werkt het. En verkopen ze die dingen ook bij SportsWorld en misschien nog een prijsindicatie
Alvast heel erg bedankt
Toch knap hoorquote:Op zondag 19 juni 2005 11:41 schreef Viperdesign het volgende:
Viperdesign (192cm) (23,1) was 102,5kg, is nu 85,1kg en wil graag 76,0kg wegen. -17,4kg.
Schiet niet op..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |