abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 juni 2005 @ 09:09:51 #151
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_27534446
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 08:37 schreef DoucheMeermin het volgende:

[..]

Sorry ken iemand die Niek heet, dan denk je al gauw bij zo'n naam, tis een man.
[..]
Heb je ook al gezien dat er helemaal geen Niek staat?
Proud Powerpauper
pi_27534693
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 09:09 schreef Nuek het volgende:

[..]

Heb je ook al gezien dat er helemaal geen Niek staat?
Jawel toch?
Uiteraard maar als Niek een mannennaam is, het lijkt op Nuek. Scheelt 1 letter, dus onbewust ga je er van uit dat iets dan een mannennaam is, maar excuses, foutje van mij.
This is my world This is my planet And My Planet ROCKS
  woensdag 1 juni 2005 @ 09:34:07 #153
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_27535067
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 09:20 schreef DoucheMeermin het volgende:

[..]

Jawel toch?
Uiteraard maar als Niek een mannennaam is, het lijkt op Nuek. Scheelt 1 letter, dus onbewust ga je er van uit dat iets dan een mannennaam is, maar excuses, foutje van mij.
Ik begon je net aardig te vinden
Proud Powerpauper
pi_27535984
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 09:34 schreef Nuek het volgende:

[..]

Ik begon je net aardig te vinden
Lekker dan, kan ik weer opnieuw beginnen

Dieetpillen Connie Breukhoven onderzocht
DEN HAAG - De Inspectie voor de Gezondheidszorg (IGZ) heeft dinsdagochtend afslankpillen uit de schoonheidskliniek van Connie Breukhoven meegenomen. Volgens een woordvoerster van de inspectie worden de monsters onderzocht door het laboratorium van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu. Onder meer wordt nog gekeken of de pillen efedrine of ephedra bevatten.
Efedrine (de synthetische vorm) kan hartklachten veroorzaken en ephedra (de stof van de gelijknamige plant) mag sinds vorig jaar alleen in geneesmiddelen voorkomen, aldus IGZ. Uitsluitend artsen mogen efedrine voorschrijven, nooit zelf verstrekken, zegt de woordvoerster. Breukhoven is zich van geen kwaad bewust. "Als het spul niet deugt, stoppen we ermee." Ze beaamt dat haar kliniek in Den Haag de pillen verstrekt en dat de handel niet via een apotheek loopt.
-------
Bron: Website Telegraaf

Conny speelt wel vals zeg

Zow, heb net 2 heupbroeken van Levis besteld bij de Wehkamp uitverkoop. Ben benieuwd hoe dat gaat staan Heb er al 1 van Dolce & Gabana maar das de enige broek die nog fatsoenlijk zit
  woensdag 1 juni 2005 @ 22:10:52 #155
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_27558873
Ik heb een vraagje aan jullie...

Ik sukkel nu alweer een tijdje aan in dit topique, er is een zéér goede periode daarna een slechte periode en toen weer een goede periode en nu zit ik altweer een tijdje in een slechte periode. Inmiddels zijn er totaal zo'n 3 á 5 kilo's aangekomen en ik voel me redelijk kut.

Het probleem is het volgende:
Ik ben nu téveel met andere dingen bezig, ik zit zo half in de financiële shit, dat probeer ik op te lossen, ben druk maar toch ook weer niet druk met school, ik leef momenteel van week naar week, telkens werken werken en werken om mijn geld te verdienen wat ik dan weer aan de rekeningen kan gaan betalen zodat die weer gedekt zijn, ondertussen lijdt mijn school hier ook wel 'n beetje onder. Ik eet slecht omdat ik geen fut meer heb om te gaan koken en geen geld heb om telkens gezond te gaan lopen koken. Ook heb ik geen tijd om telkens naar de super markt te gaan. Ik slaap te kort en hang teveel op mijn kamer rond.

Ik probeer wel te gaan sporten, meestal 's avonds, maar dan is het te kort dag om veel te doen, ik probeer rond de klok van negenen uiterlijk te gaan, moet dan eerst 30 minuten fietsen vanwegen mijn enkel (revalidatie) en daarna valt er weinig te doen aangezien ik voor mijn enkel ook nog een cooling down moet doen van minimaal 10 minuten op de fiets doen... Eerder heb ik vaker geen tijd...

Zit 'n beetje in een dipje waar ik niet echt uit lijk te komen

Voor mijn gevoel is het een visuele cirkel waar ik maar niet uit kan komen...
Iemand wat hulp?
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_27561265
Hoi Zwahiel,

Dat is knap kut allemaal, om het maar even grof te zeggen.
Juist in zo'n periode kan je beter lekker in je vel zitten, want dan draag je lasten ook stukken beter.
Maar dat je juist de andere kant op slaat, dat is de meest logische reactie.

Allereerst... zoek je post eens goed bij elkaar, desnoods samen met iemand anders en reken goed uit hoe je er voor staat.
Ga bedenken hoe je er uit komt, maar wel op een manier die haalbaar is.
Desnoods doe je er een paar maanden langer over, maar wel zo dat je er niet aan onder door gaat.
Maak afspraken met de bedrijven waar je in de schuld staat en doe dit desnoods schriftelijk.
Laat in ieder geval van je horen, dat is het allerbeste en voorkomt deurwaarders. (heb er geen zicht op hoe slecht je ervoor staat)

wellicht kunnen je ouder(s) bijspringen in dezes?

Wat betreft je gezondheid, je leeft van dag naar dag, ik weet uit ervaring dat dat heel moeilijk is, en zwaar.
Dus probeer een schemaatje te maken.
- Hoe laat je opstaat
- Hoe laat je ontbijt en wat
- Hoe laat je gaat werken
- School etc.
- Hoe laat je gaat sporten
- Hoe laat je naar bed gaat
Maak van opstaan en bedtijd ook een stricte vaste tijd en neem 8 uur nachtrust, niks meer dan dat want teveel slapen rust ook niet uit.
En probeer wat frisse lucht en daglicht te krijgen, bijvoorbeeld een wandelingetje in je pauze.
Regelmaat en buitenlucht, het klinkt oubollig maar daardoor ga je je beter voelen.
En juist dat kleine beetje heb je nu keihard nodig.
Probeer eerst de regelmaat te vinden en als je dat een beetje hebt, op je voeding te gaan letten.
Dan krijg je ook qua tijd meer lucht en energie op dat op te brengen.

Hoop dat je hier wat mee kan, heel veel sterkte!
  donderdag 2 juni 2005 @ 00:24:06 #157
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_27563307
Zwahiel, gezond eten hoeft helemaal niet duur te zijn en daar kun je echt van af vallen! Ik geef veel minder geld aan boodschappen uit sinds ik een ander eetpatroon ontwikkeld heb en echt saai eten doe ik niet. Ik eet wel veel vis, rijst en groente en daarnaast verslind ik bakken met kwark. Hierbij voel ik me ook nog eens toppie en eigenlijk heb ik geen hongergevoel meer (als ik maar elke 2 uur een hapje eet). Misschien is dat een idee en kun je je ook uit je andere sjit trekken als je je lichamelijk wat beter voelt.
Proud Powerpauper
pi_27569814
Examens.. gewoon 3-4 kilo er bij in 2 weken !
pi_27573843
Gister echt een heel pak langevingers op gegeten. Dat gaat niet goed, maar t is zooo lekker hehe
Als ik het wat minder druk heb, ga ik gewoon weer hard sporten en dan komt t wel weer goed
  donderdag 2 juni 2005 @ 16:22:07 #160
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_27581155
@DoucheMeermin
Qua financiën is het niet zó slecht, ik heb nog geen deurwaarder gezien, alleen de incidentele incasso kosten en brieven. Zolang ik die maar betaal komt het allemaal wel goed gelukkig. Ik loop bij mijn ouders een beetje achter (autoverzekering en nee die auto gaat de deur niet uit vanwegen mijn werk) met betalen. Dat loopt opzich wel los, daar ben ik niet zo bang voor. Gelukkig kan ik in de zomervakantie fulltime werken voor een paar weken en hoef ik nu eindelijk even geen schoolgeld meer te betalen.

Dat van die regelmaat klopt ja, ik heb laatst moeten werken in de buitenlucht de hele dag, heerlijk, ik laad me er goed bij op, helaas kan ik hier op mijn kamer de balkon deur niet open zetten want dan heb ik meteen een kolonie vliegen binnen zitten

Nachtrust, daar schort het mij aan, dat is ook wel te zien onder mijn ogen, ik zie d'r iets te vaak vertieft uit om 't zo maar te zeggen... Ik ga dan ook proberen om me aan die 8 uur te houden!

@Nuek
in principe hoeft het niet duurder te zijn nee, maar meestal pak ik gewoon wat makkelijks en goedkoops, dan kom je meestal uit bij pasta's...
Kwark heb ik geprobeerd, toen ik veel trainde (waar ik dus steeds naar terug probeer te werken) maar dat vonden mijn darmen niet zo fijn, mensen om mij heen trouwens ook niet
Ik heb me deze week elke dag een Turks brood gekocht dat ik over de hele dag op eet, dit bevalt op zich vrij aardig, ik voelde me vandaag ook iets beter (vroeg op voor te werken, wat beter en langer geslapen).

Naar mijn gevoel breekt mijn verhuizing me een beetje op, ik zat eerst thuis, daar was ik net op gang gekomen met sporten, squashen, spinning en trainen. Had een andere vriendengroep gekregen waarmee het best goed liep allemaal (geen gezeik zoals vroeger bij mijn andere vrienden) qua geld liep het allemaal nét wat beter, alleen af en toe stress van mijn toemalige werk. Alles was vertrouwd, toen ben ik uit huis gegaan om te studeren, wat op zich vrij aardig lukt moet ik zeggen, en was alles onvertrouwd, vreemd en koud.

Toen ik nog thuis woonde kon ik elke avond wel ergens heen, vaker lekker met vrienden in de stad een terrasje pakken, filmpje thuis bij iemand kijken... Nu niets van dat alles, godvergeten alleen in een vreemde stad...

Ik had gehoopt dat dit zou leiden naar een overgave aan sporten, trainen elke dag, maar ik voel me net een kaars die uit aan het gaan is en maar met moeite aanblijft en tegen de wind vecht die het telkens uit wil blazen...

Maar er zijn ook lichtpunten, vakantie is wél betaald (camping met vrienden in augustus) en mijn auto rijdt nog altijd. Ik werk 'n beetje naar dingen toe op wat langere termijn alleen heb ik daar nu geen zak aan... Ik kan die verdomde knop niet omzetten die verslaving naar sport, die verslaving waardoor je alle tijd vergeet en alleen maar bezig wil zijn met je lichaam, trainen, spieren kweken afvallen en daarna jezelf belonen door al je geld uit geven aan kleren...!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_27584820
Oke mag ik oon in t lijstje?
Ik ben 1.70 bmi van 21,5, ik weeg nu 62 kg en wil graag 57 kg wegen
als mijn boterham zou mogen kiezen, koos ie voor nutella
  vrijdag 3 juni 2005 @ 08:50:44 #162
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_27597952
zwahiel: Het mooie van veel sporten is dat je geen tijd en zin hebt om te gaan shoppen
En ... Eet eens rijst ipv pasta!!!
Proud Powerpauper
  dinsdag 7 juni 2005 @ 00:01:30 #163
114531 TheUnreal
Zo ja, waarom niet?
pi_27695211
Waarom is het hier zo rustig de afgelopen dagen

Vond het net zo leuk om mee te lezen...
pi_27695291
Het is hier de laatste tijd wel vaker rustig
pi_27695379
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 12:59 schreef Viperdesign het volgende:
90,5KG. Gezondigd in het weekend. .
88.5KG. Schiet niet op. :\.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 00:15:05 #166
114531 TheUnreal
Zo ja, waarom niet?
pi_27695549
Naja, ik ga jullie ook mededelen dat ik ook meega doen om (proberen) af te vallen. Ik ben ongeveer 1.97 en weeg 103 kilo. Nu ben ik wel redelijk breed gebouwd, ook wel beetje gespierd al is dat raar om te zeggen van jezelf.

En nu kom tie: M'n buin is te dik..

Ik ga al ongeveer 3 keer per week naar de sportschool. Heb daar zo'n fijn schema, maar dat is echt meer voor krachtraining. Ik train daar zo ongeveer alle spiergroepen. Maar ik heb gewoon een pens en die moet pleite.

Het liefst in 1.5 maand Ja ik weet dat ik laat ben begonnen maar heb er wel wat voor over. Ik doe nu naast sportschool ook beetje joggen/hardlopen, 10km ongeveer schat ik. Ik heb dit nu 2x gedaan. Ik wil ook wel gaan fietsen als dat zou schelen. Ik bedoel ik hoef niet perse alleen rond mn buik af te vallen, ook op bijvoorbeeld armen en benen mag het iets minder. Maar buik wil ik wel graag een beetje blokjes krijgen. Zie namelijk over 1,5 - 2 maanden een meisje waar ik wel mee verder wil ja . Maar dat is een ander verhaal.

Ik denk ook wel dat de spieren aanwezig zijn, maar er zit gewoon vet overheen zeg maar. En mensen zeggen van ja je moet steps doen. De andere zegt dat je moet hardlopen, en de andere zegt weer dat je niet moet doen

De motivatie is in ieder geval aanwezig..
pi_27704539
Gaat hier wel lekker, heb het nogal druk want ben m'n sporttempo wat aan het opvoeren. Lastig als je al 7 uur per week sport
Heb bijv. vanmorgen aerobics gedaan, ga ik vanavond nog de stepsles doen.
En gisteren aerobicsles en als extra kwartiertje stevig fietsen.

@ TheUnreal:
Je moet de dingen beetje scheiden.
Joggen/hardlopen = conditie
Gewichtstrainig = spieropbouw
Steppen/Aerobics/Fietsen = vet verbranden

Ikzelf doe dan steps. Sinds ik dat doe vliegt het vet er idd af want sommige kleding pas ik maar 1 week en dan kan ik het gewoon echt niet meer aan, bijvoorbeeld een heupbroek die dan net past en een week later van m'n gat zakt.
Dat je moet gaan steppen kan ik dus wel beamen
En als je dat veel doet krijg je ook wel conditie en spiermassa uiteraard. Je wordt er in ieder geval vrij snel "droog" van.
Ik ben nu aan het cmtjes werk bezig. Mini-beetje buik nog en mini-beetje love-handles.
Daarna ga ik me iets meer richten op krachttraining denk ik. Alhoewel we met aerobics en steps ook wel gewichtjes gebruiken en meestal afsluiten met buikspieroefeningen.
Als je trouwens gewichtstraining doet, word je zelfs wat dikker. Zeker als je in korte tijd wat kwijt moet kun je beter iets heel vetverbrandends kiezen.
Enige jammere van steppen vind ik dat je het niet maanden 7 dagen per week volhoudt want dat vinden je knieen niet tof. Maar dan doe ik wat meer aerobics en fietsen.
Op de fiets trap ik in 1 uurtje zo'n 550-600 kcal weg.
De truuk van vet verbranden is ook dat je hardslag niet teveel omhoog gaat tijdens de inspanning, dan verbrand je het meest schijnt. Dus hardlopen is niet zo geschikt.
Alle beweging is natuurlijk goed maar als je haast hebt met afvallen, dan zou ik kiezen voor een echte vetverbrandende sportvariant.
Bij de Daka verkopen ze nu trouwens Reeboksteps, 109 euro. Ik heb er al een poos 1, via een groothandel maar die was inclusief verzenden ook 109 dus is niet duur.
Best leuk om regelmatig even thuis te springen en de pasjes te oefenen.
pi_27706418
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 00:15 schreef TheUnreal het volgende:
Het liefst in 1.5 maand Ja ik weet dat ik laat ben begonnen maar heb er wel wat voor over. Ik doe nu naast sportschool ook beetje joggen/hardlopen, 10km ongeveer schat ik. Ik heb dit nu 2x gedaan. Ik wil ook wel gaan fietsen als dat zou schelen. Ik bedoel ik hoef niet perse alleen rond mn buik af te vallen, ook op bijvoorbeeld armen en benen mag het iets minder. Maar buik wil ik wel graag een beetje blokjes krijgen. Zie namelijk over 1,5 - 2 maanden een meisje waar ik wel mee verder wil ja . Maar dat is een ander verhaal.
Plaatselijk vet verbranden is niet mogelijk (helaas), je verbrand vet over je hele lichaam.

Probeer eens mee te doen met een les spinning (als dat wordt gegeven op je sportschool), echt super voor vetverbranding en je conditie
pi_27708199
(nieuw in dit topic)

1m82 (23.55) weeg nu 77.8 kg en ga 74.0 kg wegen.

Alleen 1 ding snap ik niet.. volgens die BMI kan ik dus 65 kg wegen.. dan leef ik al niet meer kan ik garanderen, gezien de 74 als zeer lastig zal worden.. Daarnaast wordt ook geen onderscheidt gemaakt tussen man en vrouw of rekening gehouden met de droge massa van een persoon. Dus hoeveel heb je eigenlijk aan die BMI ??
Verder standaard verhaal, ik moet die paar kilotjes er nog even aftrainen voor de zomer, staat wel zo netjes op t strand Normaal gewicht tijdens opbouwtraining periode is 80.x kg
Methode is intensieve cardio training, aerobe training, fitness, low cal/carb dieet met aanvullende proteines uit kwark, mager vlees etc. Werkte vorig jaar perfect
Wel grappig om te zien in dit topic of t nog een beetje opschiet tov resultaten van anderen
pi_27708524
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 14:16 schreef ViSioN_TFH het volgende:
(nieuw in dit topic)

1m82 (23.55) weeg nu 77.8 kg en ga 74.0 kg wegen.

Alleen 1 ding snap ik niet.. volgens die BMI kan ik dus 65 kg wegen.. dan leef ik al niet meer kan ik garanderen, gezien de 74 als zeer lastig zal worden.. Daarnaast wordt ook geen onderscheidt gemaakt tussen man en vrouw of rekening gehouden met de droge massa van een persoon. Dus hoeveel heb je eigenlijk aan die BMI ??
Verder standaard verhaal, ik moet die paar kilotjes er nog even aftrainen voor de zomer, staat wel zo netjes op t strand Normaal gewicht tijdens opbouwtraining periode is 80.x kg
Methode is intensieve cardio training, aerobe training, fitness, low cal/carb dieet met aanvullende proteines uit kwark, mager vlees etc. Werkte vorig jaar perfect
Wel grappig om te zien in dit topic of t nog een beetje opschiet tov resultaten van anderen
Welkom in deze topic.
BMI is een indicatie, maar geen must.
Mijn vriend is iets kleiner dan jij en is nog net niet te dik volgens de Body Mass Index.
Maar hij heeft gewoon een goed gewicht. Niet te vergeten, spiermassa weegt ook aardig wat, wordt natuurlijk ook geen rekening mee gehouden.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 15:16:50 #171
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_27710101
* zwahiel heeft veel rijst ingeslagen

Gisteren rijst met kipkerrie gegeten, helaas heeft mijn huisgenoot zich van de overgebleven portie voor vandaag meester gemaakt, dus strakkies maar 's iets anders koken. Notenrijst van Lassie met wat aardappeltjes, appelcompote of rabarber en 'n slavink, klikt ook wel aardig

Straks weer 's naar de sportschool, ondanks het feit dat ik helemaal kapot moe ben...
Slaap de laatste 2 dagen weer slecht en wordt weer rond de klok van 4 uur wakker en wordt dan wakker gehouden door de buurtduiven...

Heb mezelf nu eindelijk die nieuwe schoenen gekocht, dus ik zal nu minder last hebben van mijn aan mijn voeten

Gisteren belde mijn werk op wanneer ik vakantie had, kon ik meteen fulltime werken, YES ritme en regelmaat, dáár zat ik nu net op te wachten! én centjes natuurlijk
De zomer is al te dichtbij voor mij, maar de winter is mijn nieuwe doelstelling, mijn streven is om naar mijn oude ik terug te gaan En dat gaat dus wél lukken!
  dinsdag 7 juni 2005 @ 15:42:23 #172
114531 TheUnreal
Zo ja, waarom niet?
pi_27711056
Ja voor mij is de zomer ook te dichtbij vrees ik, een kilo of 8 afvallen in een maand zou wel niet gaan lukken
  dinsdag 7 juni 2005 @ 17:28:24 #173
593 sjak
Juffie Bloem
pi_27714880
Het is hier inderdaad rustig, ik zal mijn best doen om me wat vaker te melden.
Ik ga erg lekker. Vorige week al twee kilo eraf en deze week tot nu toe alweer een kilo. Niet snoepen gaat over het algemeen ook goed, ik zondig helaas een enkele keer maar ik denk dat het steeds makkelijker zal worden.

10 september is nog steeds mijn streefdatum om minimaal 10 kilo kwijt te zijn.
Lekker douchen!
  dinsdag 7 juni 2005 @ 19:28:20 #174
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_27718088
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 88% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 12:49:58 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 22:29:26 #175
114531 TheUnreal
Zo ja, waarom niet?
pi_27724950
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 19:28 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben de laatste tijd echt te slecht bezig. Weinig sporten en veel eten. En ik ben ook te lui om iets te gaan doen
Misschien helpt het door foto's te kijken van een lichaam waar je naar toe wilt uiteindelijk. Ik heb wel eens gelezen dat dat zeker kan schelen kwa motivatie!
  zaterdag 11 juni 2005 @ 19:30:59 #176
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_27840393

Ik pas in jeansmaat 31
Proud Powerpauper
  zondag 12 juni 2005 @ 08:17:36 #177
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_27850866
Sugar (1m68) (23,4) was 76 kg, weegt nu 66 kg en wil graag 63 kg wegen -10

Gelukkig weer een kilo kwijt.
Wie zet me er nu echt bij? Thanks!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_27852940
Ik was gister naar een all you can eat restaurant
pi_27856763
Viperdesign (192cm) (23,6) was 102,5kg, is nu 86,9kg en wil graag 76,0kg wegen. -15,6kg.

Nu ook maar even volgens het boekje. .
pi_27884909
nieuwe week.. 1m82 (23.13) vorige keer 77.8 nu 76.6 kg moet 74.0 kg
pi_27884929
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 19:30 schreef Nuek het volgende:

Ik pas in jeansmaat 31
Das een hele mooie maat!!! Gefeliciteerd!!!
pi_27891150
quote:
Op zondag 12 juni 2005 12:18 schreef MaRySe het volgende:
Ik was gister naar een all you can eat restaurant
wokken zeker
  maandag 13 juni 2005 @ 18:00:00 #183
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_27894273
Ik ben nu ook alweer een dikke anderhalve week niet meer geweest, puur omdat ik écht geen tijd had...

Ik heb erg veel gewerkt en ben nog even een paar daagjes weg geweest. Wilde vandaag eigenlijk weer 's gaan, maar ik ben nu ook doodop, gisteren maar 2 uurtjes geslapen en weer de hele dag gewerkt En ik moet nog téveel doen aan school deze week, morgen maar even relaxen in de sportschool, vandaag zwoegen voor school!

Wél weer lekker rijst gegeten vorige week, deze week weer! Ik had een pak zeeduivels gekocht en heb die lekker in de oven klaar gemaakt, vandaag staat er weer zeeduivel op het menu, gekruide (cajun kruiden) krieltjes, rauwe wortelen en slangkomkommer

Vandaag ook weer 's aan mijn fruit gebruik gewerkt, was de laatste tijd 'n beetje afgebrokkeld, lekker een tros bananen gehaald

Eindelijk begin ik ook weer wat geld te krijgen zodat ik me ook gewoon dingen kan gaan kopen! Strakkies een heerlijk maisbrood gehaald nu ik wat meer regelmaat in mijn leventje begin te krijgen qua werk (alhoewel) weet ik ook zeker dat een heel brood misschien op 2 / 3 sneetjes na op gaat!
pi_27897468
Hallo mensen,

Ik ben een jonge van 22 jaar en weeg nu 82 kg. dit is officeel niet te zwaar maar ik vind dat ik te veel vet op me buik heb een een zwembandje rondom heb. hoe krijg ik dat het snelste weg?
moet ik gaan hardlopen of bepaalde oeveningen doen?
pi_27898150
quote:
Op maandag 13 juni 2005 19:51 schreef happytreefriend het volgende:
Hallo mensen,

Ik ben een jonge van 22 jaar en weeg nu 82 kg. dit is officeel niet te zwaar maar ik vind dat ik te veel vet op me buik heb een een zwembandje rondom heb. hoe krijg ik dat het snelste weg?
begin eens te posten wat je eet op een dag

Hardlopen is idd prima om vet te verbranden
  maandag 13 juni 2005 @ 20:12:59 #186
73304 pulsar2kx
1986 - 2006
pi_27898174
quote:
Op maandag 13 juni 2005 19:51 schreef happytreefriend het volgende:
Hallo mensen,

Hardlopen, fietsen, zwemmen. Bewuster eten, minder/niet snoepen, vervang het drinken van frisdranken door het drinken van water, minder/geen fastfood meer, dat soort dingen. En dan maar volhouden.

Lekker obvious eigenlijk, maar het werkt wel
pi_27898223
Skeeleren, helpt dat een beetje om af te vallen?

Ik heb net, na 7 jaar geen skeeler aangeraakt te hebben, mn broertjes skeelers eens even geprobeerd, heb 10 km gedaan In t begin echt wel even weer wennen, als klein mannetje heb ik echt van mn 8e tot mn 14e zo'n beetje elke dag op die dingen gestaan en durfde ik alles

Was wel even weer heerlijk, vind t fijner dan hardlopen iig... kan iemand me vertellen of het een beetje nuttig is, dat skeeleren?
  maandag 13 juni 2005 @ 20:29:12 #188
73304 pulsar2kx
1986 - 2006
pi_27898767
quote:
Op maandag 13 juni 2005 20:14 schreef kikoooooo het volgende:
Skeeleren, helpt dat een beetje om af te vallen?

Ik heb net, na 7 jaar geen skeeler aangeraakt te hebben, mn broertjes skeelers eens even geprobeerd, heb 10 km gedaan In t begin echt wel even weer wennen, als klein mannetje heb ik echt van mn 8e tot mn 14e zo'n beetje elke dag op die dingen gestaan en durfde ik alles

Was wel even weer heerlijk, vind t fijner dan hardlopen iig... kan iemand me vertellen of het een beetje nuttig is, dat skeeleren?
Zal ook vast wel nut hebben. Als je voelt dat je hartslag flink omhoog gaat en je sneller en dieper moet inademen om het vol te houden, ga je na een tijdje vet verbranden. Je moet niet gaan skeeleren tot je moe word, als je merkt dat je echt moe word en het steeds meer inspanning kost moet je juist verder gaan. Pas dan ga je echt vet verbranden namelijk. Het is niet te zeggen na hoeveel minuten oid dat precies is, dat moet je zelf een beetje aanvoelen. Hoe langer je vervolgens door gaat met skeeleren hoe meer vet je verbrand
pi_27898855
quote:
Op maandag 13 juni 2005 20:12 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

begin eens te posten wat je eet op een dag

Hardlopen is idd prima om vet te verbranden
Ik eet 2 boterhammen en 1 glas jus in de ochtend
2 boterhammen en 2 flesjes water in de middag
en avondeten en wat water op de avond.
ik heb de hele tijd al aan de lijn gedaan.
maar nu ben ik denk ik wel genoeg afgevallen
alleen heb ik nu nog een zwembandje en een te dikke buik nog

welke oefeningen zijn allemaal goed om me buik weg te krijgen?

zitups?
  maandag 13 juni 2005 @ 20:39:00 #190
73304 pulsar2kx
1986 - 2006
pi_27899098
quote:
Op maandag 13 juni 2005 20:31 schreef happytreefriend het volgende:
Ik eet 2 boterhammen en 1 glas jus in de ochtend
2 boterhammen en 2 flesjes water in de middag
en avondeten en wat water op de avond.
ik heb de hele tijd al aan de lijn gedaan.
maar nu ben ik denk ik wel genoeg afgevallen
alleen heb ik nu nog een zwembandje en een te dikke buik nog

welke oefeningen zijn allemaal goed om me buik weg te krijgen?

zitups?
Je kan niet bepalen waar je lichaam vet verbrand, dat bepaalt je lichaam zelf . Plaatselijk oefeningen doen zal je dus niet helpen om op die plekken vet kwijt te raken.
  maandag 13 juni 2005 @ 22:00:05 #191
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_27901795
Zo'n X-box dansmat is ook erg leuk en vermoeiend
Proud Powerpauper
  maandag 13 juni 2005 @ 22:03:08 #192
73304 pulsar2kx
1986 - 2006
pi_27901924
quote:
Op maandag 13 juni 2005 22:00 schreef Nuek het volgende:
Zo'n X-box dansmat is ook erg leuk en vermoeiend
  maandag 13 juni 2005 @ 23:57:58 #193
114531 TheUnreal
Zo ja, waarom niet?
pi_27906445
Ik heb gehoord dat zo'n steps apparaat een goede manier is om vet te verbranden. Ik zit er nu over te denken om zo'n ding aan te schaffen voor thuis. Niet zo'n dure maar gewoon echt simpel en goedkoop. Dan kan ik elke avond even fanatiek op dat ding. Is er misschien iemand met informatie over zo'n apparaat. ? Is het een beetje de moeite; werkt het. En verkopen ze die dingen ook bij SportsWorld en misschien nog een prijsindicatie

Alvast heel erg bedankt
  dinsdag 14 juni 2005 @ 07:05:09 #194
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_27908835
quote:
Op maandag 13 juni 2005 23:57 schreef TheUnreal het volgende:
Ik heb gehoord dat zo'n steps apparaat een goede manier is om vet te verbranden. Ik zit er nu over te denken om zo'n ding aan te schaffen voor thuis. Niet zo'n dure maar gewoon echt simpel en goedkoop. Dan kan ik elke avond even fanatiek op dat ding. Is er misschien iemand met informatie over zo'n apparaat. ? Is het een beetje de moeite; werkt het. En verkopen ze die dingen ook bij SportsWorld en misschien nog een prijsindicatie

Alvast heel erg bedankt
Vooral een goedkope gaat een miskoop worden.... Als je dan een apparaat aanschaft neem dan een crosstrainer, dan train je iig je hele lijf ipv plaatselijk. Vanaf 150 euro te verkrijgen, meen ik.
Proud Powerpauper
pi_27910156
Ik ben weer eens een keer met de fiets naar het station gegaan. Deed ik eerst al was ik 5 kilo afgevallen toen ondekte ik dat er ook een bus ging (en niet zoals eerst 1x sochtens en 1x smiddags) Dus toen ging ik 3 weken met de bus en ben ik weer op mijn oude gewicht dus nu maar weer lekker fietsen.
pi_28059866
Viperdesign (192cm) (23,1) was 102,5kg, is nu 85,1kg en wil graag 76,0kg wegen. -17,4kg.

Schiet niet op. .
  zondag 19 juni 2005 @ 11:45:39 #197
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_28059926
quote:
Op zondag 19 juni 2005 11:41 schreef Viperdesign het volgende:
Viperdesign (192cm) (23,1) was 102,5kg, is nu 85,1kg en wil graag 76,0kg wegen. -17,4kg.

Schiet niet op. .
Toch knap hoor
Proud Powerpauper
pi_28061666
quote:
Op zondag 19 juni 2005 11:45 schreef Nuek het volgende:
Toch knap hoor
Dank u. .
  woensdag 22 juni 2005 @ 11:18:54 #199
593 sjak
Juffie Bloem
pi_28127537
Het gaat bij mij ineesns niet meer goed. En dat terwijl ik weinig tot niet meer snoep, mijn avondeten in de gaten houd en elke dag fiets naar mijn werk (en nog verder ook).
Hoe kan dat nou
Lekker douchen!
  woensdag 22 juni 2005 @ 11:21:32 #200
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_28127599
Je komt altijd wel op een plateau terecht.

Niet de moed opgeven maar doorgaan, over een maandje of wat (max) ga je vast wel weer vooruit.

Of anders je voeding nog beter in orde maken.
Godfather Bodybuilding topic reeks
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')