Gedaan op .com en .nl. Beide afgeknald in 2-3 dagen dus geen zin meer in.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:24 schreef nlw het volgende:
wel leuk en aardig hans, maar ga je ook weer ranken?
hierbij.. DaFan... en uhm ik vind dat we alvast mogen loten voor deel 100 :yquote:
quote:Tijd: 12-05 @ 15:40:10
Onderwerp: heey
heey dude
tering zeg waar zat je wel niet voor vast 19 minuten nog
kdenk kbust je ff out
spreek je wel laters
jaaaaaah ik ben op irc....ff heisten?quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:50 schreef the.big.ticket het volgende:
Oeh berichtjes in mn postbus
[..]Wat lief van em
Kogels zatquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:06 schreef Cart_man het volgende:
Auto's moet je crushen voor kogels.
Moet je wel een familie hebbenquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:06 schreef Cart_man het volgende:
Auto's moet je crushen voor kogels.
2 minuten.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:31 schreef Wutangtony het volgende:
Hoelang hebben jullie erover gedaan om bij een familie te komen?
Ja, ok maar jij bent dan ook vet goed!quote:
Kloptquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:35 schreef Wutangtony het volgende:
[..]
Ik vroeg het dus ook niet aan jou, want jij staat overal boven!
quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
If your going to san francisco make sure you wear some flowers in your hear![]()
![]()
![]()
lol, kben laatst nog bij een hippietijdperk-musical geweest Hair was best tov (vooral toen iedereen uit dequote:Op donderdag 12 mei 2005 22:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
If your going to san francisco make sure you wear some flowers in your hear![]()
![]()
![]()
Reageer dan sneller. Omerta was down. Waar zitten jullie?quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
4 posts achter elkaar.. en dan het gek vinden dat we maar 2 dagen met 1 topic doen..
![]()
![]()
![]()
Ik welquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:04 schreef Cart_man het volgende:
Ik weet het plan van Buccola ook. Ben het er niet mee eens.
Ik weet lekker zijn Nickname...jullie nietquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:14 schreef the.big.ticket het volgende:
<BBBBB> oi
<Buccola> oi
<BBBBB> heist? :]
<BBBBB> hehe
<Buccola> ken ik jou? :x
<BBBBB> "jaaaaaah ik ben op irc....ff heisten? "
<Buccola> aaaaah The.Big.Ticket..... ?
<Buccola>![]()
gebruik eens time stamps ofzoquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:14 schreef the.big.ticket het volgende:
<BBBBB> oi
<Buccola> oi
<BBBBB> heist? :]
<BBBBB> hehe
<Buccola> ken ik jou? :x
<BBBBB> "jaaaaaah ik ben op irc....ff heisten? "
<Buccola> aaaaah The.Big.Ticket..... ?
<Buccola>![]()
Ik had dat niet nodig hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:32 schreef Wendigo het volgende:
[..]
gebruik eens time stamps ofzo
zo kom ik er nooit achter :p
Die Hell's Angels poepen echt voor Buccola en mij. Ik wil KS daarvoor!!quote:Toon bericht:
Verzender: Notificatie
Tijd: 12-05 @ 22:06:52
Onderwerp: Route 66 Overval
Jullie hielden een dikke motorrijder tegen, hij keek naar jullie alsof jullie gek waren. Hij was de voorrijder. Om de hoek verscheen de rest van de lokale afdeling van de Hells Angels. Gelukkig heb je je Tommygun meegenomen en genoeg kogels, blijkbaar worden zelfs Hells Angels bang als je op ze begint te schieten.
(00:25:48) —› quit: (Buccola) (G-lined)quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:08 schreef the.big.ticket het volgende:
[..]
Die Hell's Angels poepen echt voor Buccola en mij. Ik wil KS daarvoor!!
Hoe komt dat?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:29 schreef hipkiller het volgende:
[..]
(00:25:48) —› quit: (Buccola) (G-lined)
Achjaah..... HERR teckna is een beetje zielig bezig....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:29 schreef hipkiller het volgende:
[..]
(00:25:48) —› quit: (Buccola) (G-lined)
voorlopig geen heistjes meer via irc voor jullie
ehm weinig ... moet nog wel wat leuks gaan doen... b2w jullie zijn woensdag... (sommige dan) naar sexflags gweest ???quote:
neuh, reageerde zielig op iemand die ook zielig deedquote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:52 schreef Buccola het volgende:
[..]
Achjaah..... HERR teckna is een beetje zielig bezig....![]()
Oh My Fucking Godquote:Op vrijdag 13 mei 2005 04:06 schreef Gabez het volgende:
Teckna is lievVmaar verder heb ik geen erotische gevoelens voor hem...
en skive slaapt ! ik ook dalijk...
DaFan de dronken Hackz0rquote:Op vrijdag 13 mei 2005 05:08 schreef DaFan het volgende:
Speler: Botta
Rang: Bruglione
Burgelijke Staat: Gehuwd: Cheza & Botta
nope, dat ging niet door om bepaalde redenenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:50 schreef skive het volgende:
[..]
b2w jullie zijn woensdag... (sommige dan) naar sexflags gweest ???
Oefen maar eerst op een Heineken 5 liter fles voordat je aan een bierflesje begint..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:33 schreef the.big.ticket het volgende:
Rangvordering Too Fucking Slow
Whahahaha!!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:23 schreef DaFan het volgende:
[..]
Jij houdt het toch niet vol tot 5 uur...3 Malibu-Cola erin en je gaat tegen de vlakte
ach gutquote:Op vrijdag 13 mei 2005 03:38 schreef teckna het volgende:
[..]
neuh, reageerde zielig op iemand die ook zielig deed![]()
alleen al je commentaar op de HERR (wist niet dat het met een gooise errrr moest uitegesproken worden, maargoed) zegt voldoende. iemand die me ook enigsinds kent weet dat ik verre van dat soort praktijken sta.
darkraver styl?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:06 schreef Cart_man het volgende:
Komt ie dan he
Blauwe wodka?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
denk je maar dafan..
ik heb net lekker blauwe wodka op..
en loop nog steeds recht hoor
leer gokken en ga dealen,..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:19 schreef Nickolodeon het volgende:
kut gokken verlies ik veel te veel geld mee is er geen afkick kliniek op omerta ofzo
neequote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:19 schreef Nickolodeon het volgende:
kut gokken verlies ik veel te veel geld mee is er geen afkick kliniek op omerta ofzo
Ik ben aardig goed in Roulette maar weet niet waarneer ik moet stoppen...ik begin met 50.000 en dan heb ik meestal al na een tijdje 350.000 maar dan verpest ik het weer terwijl ik dan gewoon moet stoppen :S maar dat lukt niet altijd hehequote:
Gokken is toch niet mijn sterkste kant,..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:23 schreef Nickolodeon het volgende:
[..]
Ik ben aardig goed in Roulette maar weet niet waarneer ik moet stoppen...ik begin met 50.000 en dan heb ik meestal al na een tijdje 350.000 maar dan verpest ik het weer terwijl ik dan gewoon moet stoppen :S maar dat lukt niet altijd hehe![]()
![]()
Koers verandert elke 30 minuten. Actuele cokeprijzen kan je gewoon op irc vinden.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:25 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Gokken is toch niet mijn sterkste kant,..
Mijn dealen gaat wel goed,.. (goed op de prijzen letten,.. duurt alleen soms lang voordat de "koers" veranderd).
das wel jammer
Dank!! voor de info,..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:50 schreef the.big.ticket het volgende:
[..]
Koers verandert elke 30 minuten. Actuele cokeprijzen kan je gewoon op irc vinden.
Schudde met die bille.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:06 schreef Cart_man het volgende:
Komt ie dan he
Van het weekend weer,..quote:
yeapz,..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:05 schreef Nickolodeon het volgende:
ik snap het niet bij mensen helpen met uitbraken ik heb het nou al vaak gedaan en wordt steeds opgepakt....:( is dit gewoon een kwestie van veel doen of wat?
ok kun je dat nog ergens bekijken of niet???quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:07 schreef het.ismij het volgende:
[..]
yeapz,..
je moet eerst "ervaring" krijgen,..
Nope,..volgens mij niet,..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:08 schreef Nickolodeon het volgende:
[..]
ok kun je dat nog ergens bekijken of niet???
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:20 schreef Nickolodeon het volgende:
ik gok niet helemaal verkeerd ik krijg toch van 40.000 naar de 300.000 maar ik weet nooit te stoppen ik ga mezelf voortaan maar slaan als ik nog zoiets doe, want ik kan al het geld goed gebruiken en gokken is niet verkeerd ben 18+ hehe
Indd,..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:25 schreef VeerMans het volgende:
Nog nooit gegokt en 20milj op de bank(lijkt toch beter te werken)
overvallen stelen jatten roven donaties,..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:27 schreef Nickolodeon het volgende:
ok...
wat is je rank dan?
waar verdien je ingodsnaam zoveel geld mee?
over een uurtje brugquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:27 schreef Nickolodeon het volgende:
ok...
wat is je rank dan?
waar verdien je ingodsnaam zoveel geld mee?
meer spelen,..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:30 schreef Nickolodeon het volgende:
dus je bent een goeie bo'er hehe kijk dat scheelt alen je rank?
Kep ff geen idee,.. kep al 3 weken niet gespeeld en kan hier niet kijken (ben op me werk,..)quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:31 schreef Nickolodeon het volgende:
en wat is je rank ? hehe ik speel genoeg
Wat heb je aan 20 miljoen op de bank? Kan je beter bullets van kopenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:25 schreef VeerMans het volgende:
Nog nooit gegokt en 20milj op de bank(lijkt toch beter te werken)
Je bent zelf een nieuwequote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:42 schreef skive het volgende:
TEEEEEEEEEEEEEEEE VEEL offtopic
idd jammer dat het niet door ging hipkiller... had wel een verslagje willen horen ^^
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie zijn al die nieuwe![]()
daar heb je een punt idd maar ik heb eerst alles gelezen voor ik mij er mee ga bemoeien een topic of 7 terugquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
omfg hou nou is op met dat ontopic gelul![]()
wbquote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:39 schreef White__Tiger het volgende:
Weer terug na een lange afwezigheid.
Gabez heeft gesproken ughquote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:48 schreef Gabez het volgende:
omg nu heel gauw ophouden met die ontopic crap -_-
mee eensquote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:48 schreef Gabez het volgende:
omg nu heel gauw ophouden met die ontopic crap -_-
kansloos skivequote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:52 schreef skive het volgende:
[..]
ja maar jamaar kijk tansi teh mooie plaatje
hipkillerquote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:53 schreef hipkiller het volgende:
[..]
kansloos skiveje vergeet duidelijk ook hopeloos
hipkillerquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:00 schreef skive het volgende:
[..]
hipkillerskive hipkiller
skive hipkiller
hipkiller
skive hipkiller
skive hipkiller
skive hipkiller
skive hipkiller
skive hipkiller
skive hipkiller
skive hipkiller
skive
GabezSkive
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:39 schreef White__Tiger het volgende:
Weer terug na een lange afwezigheid.
Vind je de topictitel goed eigk?quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:15 schreef iefow het volgende:
mijn medeleven gaat uit naar zijn naaste familie en bekenden.
ook spelen met kaarsvet graagquote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:15 schreef teh-Rammie het volgende:
Gekke Teckna! haal die G-line es weg anders krijg je billekoek!![]()
?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:24 schreef PuR3_D4RkN355 het volgende:
Skive, nog bedankt voor de kills in Cupola![]()
is Teckna lievig geweest voor je :pquote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:14 schreef Gabez het volgende:
Ik ga weer ranken *\o/* (geintje)
Nee, gewoon lekker via proxyquote:
en een miljoen voor vliegtuigje ?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:51 schreef skive het volgende:
donating code valt wel te regelen
familie tja ... misschien ook wel vraag eens bij messina
laat iefow ff een roulette regelenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:58 schreef Gabez het volgende:
[..]
en een miljoen voor vliegtuigje ?familie kan ik dan wel erges regelen als ik thief red en geld heb voor entree :/
Kom op skive niet zo gierig, ik hoorde van Teckna dat jij eigenlijk heel rijk bentquote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:05 schreef skive het volgende:
[..]
laat iefow ff een roulette regelen
dan heb je geld zat
Teckna liegt wel vakerquote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:11 schreef Gabez het volgende:
[..]
Kom op skive niet zo gierig, ik hoorde van Teckna dat jij eigenlijk heel rijk bent
vorige keer toen we gingen neucken zei je ook dat je [--------------------------------] zo'n paal hadquote:
iedereen heeft z'n paal al gezien... dat jij voor een verrassing stond verrast me..quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:40 schreef skive het volgende:
[..]
vorige keer toen we gingen neucken zei je ook dat je [--------------------------------] zo'n paal had
was ook maar zo'n kleintje
waar blijft je nickquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:04 schreef Gabez het volgende:
skive waar blijft me geld ?
Volgende week Empty Suit denk ikquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:14 schreef Dark_Killah het volgende:
Welke rangen zijn jullie?
jij rankt achteruitquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:22 schreef the.big.ticket het volgende:
[..]
Volgende week Empty Suit denk ik
Je moet bij je profiel editor op meer opties klikken dan kan je dat uitvinkenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:18 schreef White__Tiger het volgende:
Is het trouwens mogelijk dat je bij je profiel helemaal geen vlagje krijgt?
Bij mij blijft het maar leeg daar, heb het nu maar helemaal verstopt.
MIsschien heb ik wel een te vaag IP zou ook kunnen.
pm je nick dan aapquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:46 schreef Gabez het volgende:
ik ben morgen wel pickpocket en heb een colt dus zit lekker flesjes om te schieten de hele tijd
Dat heb ik ook gedaan. Maar als ik zeg dat mijn vlaggetje wel weer gegeven moet worden, komt er ook niets te staan, vreemd allemaal hoor.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:36 schreef Gabez het volgende:
[..]
Je moet bij je profiel editor op meer opties klikken dan kan je dat uitvinken
picsquote:Op zondag 15 mei 2005 02:50 schreef White__Tiger het volgende:
[..]
een geweldig optreden van Do vanavond, wat een décolleté had ze zeg
.
Kakkerlakken gaan er vandaag aan in Eindhovenquote:Op zondag 15 mei 2005 10:04 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat zou jij juist leuk moeten vinden. Is een kakkerlak
de bloedkankerrrrrrr, halleluja.quote:Op zondag 15 mei 2005 11:34 schreef iefow het volgende:
eindhovuhhhhh
Kan je mji die bug dan misschien uitleggen.quote:Op zondag 15 mei 2005 11:46 schreef iefow het volgende:
dark_killah hoezo verlies je nu een healthunit met dat schieten :/ iedereen weet die bug dat je gewoon altijd de fles raakt :|
K krijg alleen maar die tering sql errorquote:Op zondag 15 mei 2005 12:18 schreef Dark_Killah het volgende:
Niet toch?
Donequote:Op zondag 15 mei 2005 15:00 schreef Dark_Killah het volgende:
wdekreij, stuur me ff een ingame mail dan voeg ik je toe aan mijn friendlist.
]quote:Op zondag 15 mei 2005 15:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
sterf met je ontopic gelul..jullie verpesten dit topic
zowieso ruik jij naar n00bquote:Op zondag 15 mei 2005 16:30 schreef wdekreij het volgende:
Ik had van mn 40 k met roulette 200 k gemaakt, maar heb toen alles in 1x op rood gezet toen ik las dat het pas in 1e week van juni weer opnieuw gaat.. Was alles in 1 x kwijt. Maar goed ook, anders zou ik hieraan addicted zijn in mn examenweek, niet echt goed voor de prestaties..
Doh, gisteravond begonnen..quote:Op zondag 15 mei 2005 16:33 schreef skive het volgende:
[..]
zowieso ruik jij naar n00b
![]()
![]()
![]()
Off topic weer ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |