Gedaan op .com en .nl. Beide afgeknald in 2-3 dagen dus geen zin meer in.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:24 schreef nlw het volgende:
wel leuk en aardig hans, maar ga je ook weer ranken?
hierbij.. DaFan... en uhm ik vind dat we alvast mogen loten voor deel 100 :yquote:
quote:Tijd: 12-05 @ 15:40:10
Onderwerp: heey
heey dude
tering zeg waar zat je wel niet voor vast 19 minuten nog
kdenk kbust je ff out
spreek je wel laters
jaaaaaah ik ben op irc....ff heisten?quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:50 schreef the.big.ticket het volgende:
Oeh berichtjes in mn postbus
[..]Wat lief van em
Kogels zatquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:06 schreef Cart_man het volgende:
Auto's moet je crushen voor kogels.
Moet je wel een familie hebbenquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:06 schreef Cart_man het volgende:
Auto's moet je crushen voor kogels.
2 minuten.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:31 schreef Wutangtony het volgende:
Hoelang hebben jullie erover gedaan om bij een familie te komen?
Ja, ok maar jij bent dan ook vet goed!quote:
Kloptquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:35 schreef Wutangtony het volgende:
[..]
Ik vroeg het dus ook niet aan jou, want jij staat overal boven!
quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
If your going to san francisco make sure you wear some flowers in your hear![]()
![]()
![]()
lol, kben laatst nog bij een hippietijdperk-musical geweest Hair was best tov (vooral toen iedereen uit dequote:Op donderdag 12 mei 2005 22:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
If your going to san francisco make sure you wear some flowers in your hear![]()
![]()
![]()
Reageer dan sneller. Omerta was down. Waar zitten jullie?quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
4 posts achter elkaar.. en dan het gek vinden dat we maar 2 dagen met 1 topic doen..
![]()
![]()
![]()
Ik welquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:04 schreef Cart_man het volgende:
Ik weet het plan van Buccola ook. Ben het er niet mee eens.
Ik weet lekker zijn Nickname...jullie nietquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:14 schreef the.big.ticket het volgende:
<BBBBB> oi
<Buccola> oi
<BBBBB> heist? :]
<BBBBB> hehe
<Buccola> ken ik jou? :x
<BBBBB> "jaaaaaah ik ben op irc....ff heisten? "
<Buccola> aaaaah The.Big.Ticket..... ?
<Buccola>![]()
gebruik eens time stamps ofzoquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:14 schreef the.big.ticket het volgende:
<BBBBB> oi
<Buccola> oi
<BBBBB> heist? :]
<BBBBB> hehe
<Buccola> ken ik jou? :x
<BBBBB> "jaaaaaah ik ben op irc....ff heisten? "
<Buccola> aaaaah The.Big.Ticket..... ?
<Buccola>![]()
Ik had dat niet nodig hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:32 schreef Wendigo het volgende:
[..]
gebruik eens time stamps ofzo
zo kom ik er nooit achter :p
Die Hell's Angels poepen echt voor Buccola en mij. Ik wil KS daarvoor!!quote:Toon bericht:
Verzender: Notificatie
Tijd: 12-05 @ 22:06:52
Onderwerp: Route 66 Overval
Jullie hielden een dikke motorrijder tegen, hij keek naar jullie alsof jullie gek waren. Hij was de voorrijder. Om de hoek verscheen de rest van de lokale afdeling van de Hells Angels. Gelukkig heb je je Tommygun meegenomen en genoeg kogels, blijkbaar worden zelfs Hells Angels bang als je op ze begint te schieten.
(00:25:48) —› quit: (Buccola) (G-lined)quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:08 schreef the.big.ticket het volgende:
[..]
Die Hell's Angels poepen echt voor Buccola en mij. Ik wil KS daarvoor!!
Hoe komt dat?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:29 schreef hipkiller het volgende:
[..]
(00:25:48) —› quit: (Buccola) (G-lined)
Achjaah..... HERR teckna is een beetje zielig bezig....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:29 schreef hipkiller het volgende:
[..]
(00:25:48) —› quit: (Buccola) (G-lined)
voorlopig geen heistjes meer via irc voor jullie
ehm weinig ... moet nog wel wat leuks gaan doen... b2w jullie zijn woensdag... (sommige dan) naar sexflags gweest ???quote:
neuh, reageerde zielig op iemand die ook zielig deedquote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:52 schreef Buccola het volgende:
[..]
Achjaah..... HERR teckna is een beetje zielig bezig....![]()
Oh My Fucking Godquote:Op vrijdag 13 mei 2005 04:06 schreef Gabez het volgende:
Teckna is lievVmaar verder heb ik geen erotische gevoelens voor hem...
en skive slaapt ! ik ook dalijk...
DaFan de dronken Hackz0rquote:Op vrijdag 13 mei 2005 05:08 schreef DaFan het volgende:
Speler: Botta
Rang: Bruglione
Burgelijke Staat: Gehuwd: Cheza & Botta
nope, dat ging niet door om bepaalde redenenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:50 schreef skive het volgende:
[..]
b2w jullie zijn woensdag... (sommige dan) naar sexflags gweest ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |