Koers verandert elke 30 minuten. Actuele cokeprijzen kan je gewoon op irc vinden.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:25 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Gokken is toch niet mijn sterkste kant,..
Mijn dealen gaat wel goed,.. (goed op de prijzen letten,.. duurt alleen soms lang voordat de "koers" veranderd).
das wel jammer
Dank!! voor de info,..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:50 schreef the.big.ticket het volgende:
[..]
Koers verandert elke 30 minuten. Actuele cokeprijzen kan je gewoon op irc vinden.
Schudde met die bille.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:06 schreef Cart_man het volgende:
Komt ie dan he
Van het weekend weer,..quote:
yeapz,..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:05 schreef Nickolodeon het volgende:
ik snap het niet bij mensen helpen met uitbraken ik heb het nou al vaak gedaan en wordt steeds opgepakt....:( is dit gewoon een kwestie van veel doen of wat?
ok kun je dat nog ergens bekijken of niet???quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:07 schreef het.ismij het volgende:
[..]
yeapz,..
je moet eerst "ervaring" krijgen,..
Nope,..volgens mij niet,..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:08 schreef Nickolodeon het volgende:
[..]
ok kun je dat nog ergens bekijken of niet???
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:20 schreef Nickolodeon het volgende:
ik gok niet helemaal verkeerd ik krijg toch van 40.000 naar de 300.000 maar ik weet nooit te stoppen ik ga mezelf voortaan maar slaan als ik nog zoiets doe, want ik kan al het geld goed gebruiken en gokken is niet verkeerd ben 18+ hehe
Indd,..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:25 schreef VeerMans het volgende:
Nog nooit gegokt en 20milj op de bank(lijkt toch beter te werken)
overvallen stelen jatten roven donaties,..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:27 schreef Nickolodeon het volgende:
ok...
wat is je rank dan?
waar verdien je ingodsnaam zoveel geld mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |