Oefen maar eerst op een Heineken 5 liter fles voordat je aan een bierflesje begint..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:33 schreef the.big.ticket het volgende:
Rangvordering Too Fucking Slow
Whahahaha!!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:23 schreef DaFan het volgende:
[..]
Jij houdt het toch niet vol tot 5 uur...3 Malibu-Cola erin en je gaat tegen de vlakte
ach gutquote:Op vrijdag 13 mei 2005 03:38 schreef teckna het volgende:
[..]
neuh, reageerde zielig op iemand die ook zielig deed![]()
alleen al je commentaar op de HERR (wist niet dat het met een gooise errrr moest uitegesproken worden, maargoed) zegt voldoende. iemand die me ook enigsinds kent weet dat ik verre van dat soort praktijken sta.
darkraver styl?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:06 schreef Cart_man het volgende:
Komt ie dan he
Blauwe wodka?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
denk je maar dafan..
ik heb net lekker blauwe wodka op..
en loop nog steeds recht hoor
leer gokken en ga dealen,..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:19 schreef Nickolodeon het volgende:
kut gokken verlies ik veel te veel geld mee is er geen afkick kliniek op omerta ofzo
neequote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:19 schreef Nickolodeon het volgende:
kut gokken verlies ik veel te veel geld mee is er geen afkick kliniek op omerta ofzo
Ik ben aardig goed in Roulette maar weet niet waarneer ik moet stoppen...ik begin met 50.000 en dan heb ik meestal al na een tijdje 350.000 maar dan verpest ik het weer terwijl ik dan gewoon moet stoppen :S maar dat lukt niet altijd hehequote:
Gokken is toch niet mijn sterkste kant,..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:23 schreef Nickolodeon het volgende:
[..]
Ik ben aardig goed in Roulette maar weet niet waarneer ik moet stoppen...ik begin met 50.000 en dan heb ik meestal al na een tijdje 350.000 maar dan verpest ik het weer terwijl ik dan gewoon moet stoppen :S maar dat lukt niet altijd hehe![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |