quote:Een reeks voor, door en over singles
Singles die zoeken maar niet vinden, singles die vinden.... maar niet dat wat ze zoeken of singles die het single leven niet willen missen... en alles wat daar tussen zit.
Kortom: een succesvolle reeks voor alle singles over alles wat singles anno nu bezighoudt.
Echter is dit niet zomaar een reeks om alleen maar gezellig te kletsen.
***Er zijn regels***
- Zie het niet als slowchat topic, dit is het niet. Tuurlijk mag een vleug
slowchat wel maar post na post over iets anders is gewoon niet de bedoeling.
We zijn géén tmf chat en als je wilt chatten kun je ook mensen toevoegen aan
je msn of open een eigen irc kanaal.
- slowchatten in jullie eigen irc kanaal? Dat kan op #singles op de irc.fok.nl server.
- Het is niet de bedoeling dat dit een soort CUB wordt, of bar. Dus zinloze
posts over wat je doet of drinkt of wilt drinken etc etc worden niet
gewaardeerd dus plaats ze ook niet.
- Ook is het niet de bedoeling dat het een kliek wordt waar andere mensen
moeilijk kunnen posten doordat ze "nieuw" in de reeks zijn. Helaas zie je
vaak bij reeksen dat er een echte kliek ontstaat. Dat is echt niet
wat we willen, sta dus gewoon open voor iedereen, dan blijft het veel
aangenamer.
- Melden hoe je je voelt kan in HVJJN, en dus is deze reeks geen vervolg
daarop. Dus: Melden dat je zenuwachtig bent voor een date kan in HVJJN, je
afvragen hoe het met die en die is heeft geen nut: die en die zullen het wel
melden als ze weer online zijn. Ook melden dat je thuis bent en morgen
een verslag geeft van je avond is onnodig: mensen lezen het morgen wel.
Maw probeer enigszins ontopic te blijven.
We willen met deze reeks tegemoet komen aan jullie wensen en nemen aan dat
jullie deze reeks dan ook gebruiken zoals bedoeld is.
Opmerkingen en vragen over deze reeks kun je uiteraard kwijt in het moderatietopic.
Nog één ding:
Vergeet niet om in de OP van een nieuw deel deze regels te vermelden.
Zo blijft het duidelijk voor iedereen.
Link naar Singles meet topic:
Single meet 2005, deel 3
Het langzaam intikken van een reply in een topicquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:49 schreef Danyel het volgende:
Misschien een beetje een domme vraag maareh... wtf is "Slowchatten" precies?
quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:52 schreef dalet het volgende:
[..]
Het langzaam intikken van een reply in een topic![]()
Je kunt beter zorgen dat je wat te neuken hebt in de lente.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:24 schreef MouseOver het volgende:
Single zijn in de lente is niet verkeerd
Sluit het elkaar uit dan?quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:25 schreef nozem het volgende:
[..]
Je kunt beter zorgen dat je wat te neuken hebt in de lente.![]()
Ja!quote:
Vaak wel ja. De mannen die erop los neuken middels talloze one-nightstands zijn doorgaans op 1 hand te tellen. Laten we zeggen dat qua one-nightstands ongeveer 10% van de mannen ongeveer 90% van de vrouwen neukt.quote:
dat mag blijkbaar niet meer ... zie modtopicquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja!![]()
(Het deel (46) moet nog even aan de titel toegevoegd worden.)
Sorry daarvoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:30 schreef nozem het volgende:
[..]
Vaak wel ja. De mannen die erop los neuken middels talloze one-nightstands zijn doorgaans op 1 hand te tellen. Laten we zeggen dat qua one-nightstands ongeveer 10% van de mannen ongeveer 90% van de vrouwen neukt.
met alle respect, maar volgens mij heb jij hier echt een volledig verkeerd beeld van ...quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:30 schreef nozem het volgende:
[..]
Vaak wel ja. De mannen die erop los neuken middels talloze one-nightstands zijn doorgaans op 1 hand te tellen. Laten we zeggen dat qua one-nightstands ongeveer 10% van de mannen ongeveer 90% van de vrouwen neukt.
True, maar dat wil niet zeggen dat er voor de rest helemaal niets te doen is.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:30 schreef nozem het volgende:
[..]
Nee, ik denk echt dat vrouwen veel meer aan one nightstands doen, simpelweg omdat anno 2005 de vrouweljke seksualiteit in Westerse landen vollledig geaccepteerd wordt en vrouwen het voor het uitkiezen hebben, 70% van de vrouwen kan door zichzelf er simpelweg voor open te stellen (niet te dubbelzinning opvatten) met al het gemak van de wereld een man het bed in krijgen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:32 schreef petitlapin het volgende:
[..]
met alle respect, maar volgens mij heb jij hier echt een volledig verkeerd beeld van ...
Hmmm meeste vrouwen doen wel aan one night stands, maar niet in hoge mate. Zeg maar dat het ze soms overkomt. En er zijn mannen die er bwvs op leven.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:36 schreef nozem het volgende:
[..]
Nee, ik denk echt dat vrouwen veel meer aan one nightstands doen, simpelweg omdat anno 2005 de vrouweljke seksualiteit in Westerse landen vollledig geaccepteerd wordt en vrouwen het voor het uitkiezen hebben, 70% van de vrouwen kan door zichzelf er simpelweg voor open te stellen (niet te dubbelzinning opvatten) met al het gemak van de wereld een man het bed in krijgen.
De mannen die deze vrouwen dan vervolgens het bed inlullen maken ongeveer 10% uit van de mannelijke bevolking, de rest durft niet, kan niet, wil niet of is simpelweg te lelijk.
Ik denk voornamelijk de eerste twee, want die andere factoren (wil niet en te lelijk) spelen bij vrouwen praktisch een even grote rol.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:36 schreef nozem het volgende:
De mannen die deze vrouwen dan vervolgens het bed inlullen maken ongeveer 10% uit van de mannelijke bevolking, de rest durft niet, kan niet, wil niet of is simpelweg te lelijk.
niet veel vrouwen zijn echter te vinden voor een one night stand, dat is ook maar een klein percentage. seksuele revolutie of niet, een gemiddelde vrouw verkiest nu eenmaal sex uit liefde/vriendschap dan voor de lust.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:36 schreef nozem het volgende:
[..]
Nee, ik denk echt dat vrouwen veel meer aan one nightstands doen, simpelweg omdat anno 2005 de vrouweljke seksualiteit in Westerse landen vollledig geaccepteerd wordt en vrouwen het voor het uitkiezen hebben, 70% van de vrouwen kan door zichzelf er simpelweg voor open te stellen (niet te dubbelzinning opvatten) met al het gemak van de wereld een man het bed in krijgen.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:39 schreef petitlapin het volgende:
[..]
niet veel vrouwen zijn echter te vinden voor een one night stand, dat is ook maar een klein percentage. seksuele revolutie of niet, een gemiddelde vrouw verkiest nu eenmaal sex uit liefde/vriendschap dan voor de lust.
er zijn er misschien wel genoeg, maar dat is geen meerderheid! Nozem zegt 90 %, laat me niet lachenquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:41 schreef Frenkie het volgende:
[..]wedden van niet
er zijn echt genoeg vrouwen die gewoon in zijn voor lekker sex..
Ja, zo zou het kunnen zijn, als vrouwen op dezelfde manier zouden denken als het meerendeel der mannen. En zo denken de meeste vrouwen niet. Voor zover ik het (als man) kan overzien denkt een vrouw die seks heeft toch nog heel vaak: vindt hij me echt leuk of ben ik gewoon een scoringsobject?quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:36 schreef nozem het volgende:
[..]
Precies, en dat gegeven draagt bij aan mijn stelling. De vrouwen die er heel sporadisch eens aan 'doen' laten zich dan wel vaak verleiden door 'geoefende' mannen die elke week een ander hebben. Ik zeg ook helemaal niet dat de gemiddelde vrouw de ene na de andere one-nightstand heeft, ik zeg dat het percentage mannen dat helemaal nooit (vaak tegen wil en dank) aan one-nightstands doet een stuk groter is dan dat bij vrouwen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:38 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Hmmm meeste vrouwen doen wel aan one night stands, maar niet in hoge mate. Zeg maar dat het ze soms overkomt. En er zijn mannen die er bwvs op leven.
Misschien moet je dat beeld juist uit je hoofd zetten om je scoringskans omhoog te stuwen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:42 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Ja, zo zou het kunnen zijn, als vrouwen op dezelfde manier zouden denken als het meerendeel der mannen. En zo denken de meeste vrouwen niet. Voor zover ik het (als man) kan overzien denkt een vrouw die seks heeft toch nog heel vaak: vindt hij me echt leuk of ben ik gewoon een scoringsobject?
Vooruit, ik kijk even niet naar de totale vrouwelijke bevolking maar ik neem even de Nederlandse studentenpopulatie in ogenschouw. (een wat beter referentiekader) Daarvan heeft 80/90% weleens geneukt buiten een relatie om, durf ik te wedden.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:42 schreef petitlapin het volgende:
[..]
er zijn er misschien wel genoeg, maar dat is geen meerderheid! Nozem zegt 90 %, laat me niet lachen
O, ik ben niet zo bezig met mijn 'scoringskansen'. Ik hoop gewoon dat ik een keer een leuk iemand ontmoet.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:43 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Misschien moet je dat beeld juist uit je hoofd zetten om je scoringskans omhoog te stuwen.
Eh, nou, dat hoeft ook niet.. maar what comes around goes around, en daarom denk ik dat je op basis van je eigen ervaringen niet kunt stellen dat vrouwen niet zo zijn omdat ze tegen jou niet zo zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:45 schreef Soul79 het volgende:
[..]
O, ik ben niet zo bezig met mijn 'scoringskansen'. Ik hoop gewoon dat ik een keer een leuk iemand ontmoet.
Bedoel je met 'buiten een relatie om' neuken vreemdgaan of een one-night stand?quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:45 schreef nozem het volgende:
[..]
Vooruit, ik kijk even niet naar de totale vrouwelijke bevolking maar ik neem even de Nederlandse studentenpopulatie in ogenschouw. (een wat beter referentiekader) Daarvan heeft 80/90% weleens geneukt buiten een relatie om, durf ik te wedden.
Ze hoeven er ook niet altijd aan te doen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:42 schreef petitlapin het volgende:
[..]
er zijn er misschien wel genoeg, maar dat is geen meerderheid! Nozem zegt 90 %, laat me niet lachen
die nederlanders tochquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:45 schreef nozem het volgende:
[..]
Vooruit, ik kijk even niet naar de totale vrouwelijke bevolking maar ik neem even de Nederlandse studentenpopulatie in ogenschouw. (een wat beter referentiekader) Daarvan heeft 80/90% weleens geneukt buiten een relatie om, durf ik te wedden.
Vrouwen komen wat betreft hun motieven voor het hebben van seks steeds dichter bij mannen te staan, zeker in hoogontwikkelde stedelijke gebieden in het Westen, maargoed, ik ben geen socioloog natuurlijk.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:39 schreef petitlapin het volgende:
[..]
niet veel vrouwen zijn echter te vinden voor een one night stand, dat is ook maar een klein percentage. seksuele revolutie of niet, een gemiddelde vrouw verkiest nu eenmaal sex uit liefde/vriendschap dan voor de lust.
hallo, zet die paddo's en drugs even aan de kant en begeef je eens in de echte wereld.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:45 schreef nozem het volgende:
[..]
Is niet op basis van hoe vrouwen tegen mij doen hoor, maar gewoon hoe vrouwen in het algemeen doen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:47 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Eh, nou, dat hoeft ook niet.. maar what comes around goes around, en daarom denk ik dat je op basis van je eigen ervaringen niet kunt stellen dat vrouwen niet zo zijn omdat ze tegen jou niet zo zijn.
over enquêtes is al uitvoerig besproken.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:50 schreef nozem het volgende:
Trouwens, er is nog ooit (jaartje terug) een seksenquete geweest op de universiteit hier (Nijmegen) door een studentenblad/ Daar kwam qua one-nightstands echt een enorm hoog percentage uit.
Of het 80 tot 90% is weet ik niet (denk niet dat het CBS daar statistieken van bijhoudtquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:50 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
hallo, zet die paddo's en drugs even aan de kant en begeef je eens in de echte wereld.
80 tot 90%![]()
voel eens aan je voorhoofd manAls het aantal op 30% is het denk ik al veel.
Veeg die vertroebelde wereldvisie eens uit je ogen en besef dat er nu eenmaal gewoon veel geneukt wordt buiten relaties om, door studenten. Heel erg veel.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:50 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
hallo, zet die paddo's en drugs even aan de kant en begeef je eens in de echte wereld.
80 tot 90%![]()
voel eens aan je voorhoofd manAls het aantal op 30% is het denk ik al veel.
Ja, hebben ze hier ook eens gedaan, maar die enquetes kun je niet echt als representatief beschouwen denk ik.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:50 schreef nozem het volgende:
Trouwens, er is nog ooit (jaartje terug) een seksenquete geweest op de universiteit hier (Nijmegen) door een studentenblad/ Daar kwam qua one-nightstands echt een enorm hoog percentage uit.
Hoe wil je dat in hemelsnaam beoordelen? Vrouwen zijn in woord een stuk netter dan in gedrag.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:50 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Is niet op basis van hoe vrouwen tegen mij doen hoor, maar gewoon hoe vrouwen in het algemeen doen.
Ben zelf student en weet hoe dat gaat. De mensen die op zo'n enquete reageren zijn er ten eerste wel voor in en ten tweede vertellen ze niet noodzakelijk de waarheid.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:50 schreef nozem het volgende:
Ja en bij mannen is het precies andersom!quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:52 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Hoe wil je dat in hemelsnaam beoordelen? Vrouwen zijn in woord een stuk netter dan in gedrag.
Dat sowieso, maar niet alleen bij studentenverenigingen. En ik het nu ook over studenten die ooit (al was het maar 1 keer) buiten een relatie om hebben geneukt.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Of het 80 tot 90% is weet ik niet (denk niet dat het CBS daar statistieken van bijhoudt), maar bij studentenverenigingen gebeurt het veel vaker dan jij denkt.
Een studente die een keertje buiten een relatie om met een vent het bed induikt beschouw ik niet als 'wild' eigenlijk.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:53 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Ben zelf student en weet hoe dat gaat. De mensen die op zo'n enquete reageren zijn er ten eerste wel voor in en ten tweede vertellen ze niet noodzakelijk de waarheid.
En bovendien zijn het niet de meest betrouwbare blaadjes hoor, die studentenblaadjes. En het woord 'enquete' moet je ook niet te nauw nemen.
Er zijn zeker wilde types onder de vrouwelijke studenten, maar ook ontzettend veel nerds/boerinnen/huismussen/muurbloempjes/heksen etc.
Hoho, ik heb ten eerste wel een paar goede vriendinnen en ten tweede nog wel een beetje mensenkennis.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:52 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Hoe wil je dat in hemelsnaam beoordelen? Vrouwen zijn in woord een stuk netter dan in gedrag.
als er iemand hier zijn levensvisie moet bijstellen ...quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:52 schreef nozem het volgende:
[..]
Veeg die vertroebelde wereldvisie eens uit je ogen en besef dat er nu eenmaal gewoon veel geneukt wordt buiten relaties om, door studenten. Heel erg veel.
Dat bedoel ik, "een paar goede vriendinnen" is niet echt een objectieve vergelijking. Daarnaast baseer je die mensenkennis onbewust op wat die vriendinnen je vertellen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:55 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Hoho, ik heb ten eerste wel een paar goede vriendinnen en ten tweede nog wel een beetje mensenkennis.
Hier niet. Tenminste, afaik. Echt helemaal nergens.quote:in belgië zit gewoon al meer dan 10 % van de studenten in studentenhuizen met avondklok waar je niemand mag laten overnachten. Er zijn daar conciërges
Misschien zijn Belgische meisjes relatiegetrouwer.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:55 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Hoho, ik heb ten eerste wel een paar goede vriendinnen en ten tweede nog wel een beetje mensenkennis.
Daar baseer ik mijn mening op dat het beeld van moderne studentes als seksbeesten wel meevalt hoor. Bovendien, de enige vrouw die hier nu is (petitlapin) spreekt het ook tegen.
Nou het was als tegenwicht tegen de mutsen/boerinnen die ik verder bedoelde.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:55 schreef nozem het volgende:
[..]
Een studente die een keertje buiten een relatie om met een vent het bed induikt beschouw ik niet als 'wild' eigenlijk.
Jij bent een keer te hard op je hoof gestuiterd. Kan je ook niks aan doen. Maar misschien moet je eens wat verder kijken dan je neus lang is.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:51 schreef petitlapin het volgende:
[..]
over enquêtes is al uitvoerig besproken.
de waarde die ik er aan hecht is minder dan 0,0
JAAAAAAAAAAA, ik ga die weddenschap aan !!!!quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:59 schreef nozem het volgende:
[..]
Misschien zijn Belgische meisjes relatiegetrouwer.
Aan het einde van de studietijd heeft het gros van de studentes wel eens het bed gedeeld met een kerel zonder dat er sprake was van een 'vaste relatie' Wedden?
Jawel, Opus Dei schijnt ergens in Amsterdam een studentenhuis te bezitten waar dit soort regels gelden. Volgens de overlevering moet een potentiële bewoner daar met zijn ouders op sollicitatiegesprek komen alvorens hij/zij (uiteraard wonen de jongens en de meisjes in gescheiden huizen) daar mag gaan wonen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:57 schreef MouseOver het volgende:
Hier niet. Tenminste, afaik. Echt helemaal nergens.
Sjee, nooit geweten dat de verschillen tussen Nederland en Belgie zo groot waren. Het is hier echt compleet anders. Studenten wonen verspreid over de stad in studentenhuizen- of complexen, ze kunnen doen wat ze willen, neuken wie ze willen, 3 weken in bed blijven liggen en drugs gebruiken, er kraait echt geen haan naar.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:57 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als er iemand hier zijn levensvisie moet bijstellen ...
in belgië zit gewoon al meer dan 10 % van de studenten in studentenhuizen met avondklok waar je niemand mag laten overnachten. Er zijn daar conciërges.
ik ben elk jaar van studentenhuis gewisseld: ofwel had die persoon een relatie, en neukte die alleen met die, ofwel was die persoon single. Die single-personen heb ik nooit d iemand anders horen meenemen 's nachts, en geloof me, als dat was gebeurd hadden we het allemaal geweten.
of doen die studenten het in een verlaten steeg of zo ?
zoenen op een fuif, ok, dat doen we allemaal wel eens ... maar neuken ???? zelfs de grootste sletten die iedereen aflbebberden op een fuif gingen alleen met ons terug mee naar het studentenhuis.
Studiegenote van me zat (of zit) daar. Ze waren iig heel streng en hadden idd een avondklok. Maar ja, het is ook wel een extreem voorbeeld.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jawel, Opus Dei schijnt ergens in Amsterdam een studentenhuis te bezitten waar dit soort regels gelden. Volgens de overlevering moet een potentiële bewoner daar met zijn ouders op sollicitatiegesprek komen alvorens hij/zij (uiteraard wonen de jongens en de meisjes in geschieden huizen) daar mag gaan wonen.
Komt eigenlijk niet voor in Nederland. Nog nooit wat van gehoord...quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Studiegenote van me zat (of zit) daar. Ze waren iig heel streng en hadden idd een avondklok. Maar ja, het is ook wel een extreem voorbeeld.
ik zat ook op vrije koten, maar de 'sociale controle' was heel groot. Ik heb in de drie jaar dat ik in belgië heb gestudeerd, EENMAAL meegemaakt dat een meisje een jongen mee naar haar kamer had genomen. En ik ben elk jaar veranderd van woning, er zijn behoorlijk wat mensen de reveu gepasseerdquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:01 schreef nozem het volgende:
[..]
Sjee, nooit geweten dat de verschillen tussen Nederland en Belgie zo groot waren. Het is hier echt compleet anders. Studenten wonen verspreid over de stad in studentenhuizen- of complexen, ze kunnen doen wat ze willen, neuken wie ze willen, 3 weken in bed blijven liggen en drugs gebruiken, er kraait echt geen haan naar.
Ik moet wat uitgebreider zijn zie ik. Het gaat er niet om wat die vriendinnen (en een heleboel kennissen..... ja ik ken eigenlijk best wel veel vrouwen nu je het zegt) me 'vertellen', maar om hoe ze zich gedragen in al de jaren dat ik ze ken.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:57 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, "een paar goede vriendinnen" is niet echt een objectieve vergelijking. Daarnaast baseer je die mensenkennis onbewust op wat die vriendinnen je vertellen.
Ja, snap ook niet dat iemand daar gaat wonen, want als je de naam Opus Dei ergens ziet staan moet je zo hard mogelijk wegrennen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Studiegenote van me zat (of zit) daar. Ze waren iig heel streng en hadden idd een avondklok. Maar ja, het is ook wel een extreem voorbeeld.
Werkelijk onvoorstelbaar, wat ben ik bij dat ik in Nederland studeer en woon. Er is hier eigenlijk niks aan sociale controle wat betreft bewoners van studentenhuizen, en toch gaat er maar bar weinig fout.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:04 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik zat ook op vrije koten, maar de 'sociale controle' was heel groot. Ik heb in de drie jaar dat ik in belgië heb gestudeerd, EENMAAL meegemaakt dat een meisje een jongen mee naar haar kamer had genomen. En ik ben enlk jaar verandere van woning, er zijn behoorlijk wat mensen de reveu gepasseerd
dat was DE RODDEL en DE SENSATIE van het jaar. en het kind is er een paar maanden echt niet goed van geweest.
In parijs trouwens ook nooit getuige geweest van one night stands, en daar was de sociale controle nog groter.
Nou ja, als je moet kiezen tussen geen kamer in a'dam en een kamer maar dan ook een avondklok dan snap ik het wel. Het is iig een goede startplek om vanuit daar iets beters te vidnen. En ze ging gewoon naar haar vriend toe in het weekend.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, snap ook niet dat iemand daar gaat wonen, want als je de naam Opus Dei ergens ziet staan moet je zo hard mogelijk wegrennen.
aangezien veeeeeel meer dan 10 % van de vrouwelijke bevolking écht niet aantrekkelijk, zeg maar lelijk is, zijn mannen dan echt wel niet moeilijk hé, als het op sex aankomt.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:05 schreef Frenkie het volgende:
Ik ken alleen Nederland en Oostenrijk, maar daar durf ik nozems 90% wel op te verwedden.
Well duh. Onderw elke steen kom jij vandaan?quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:07 schreef petitlapin het volgende:
[..]
aangezien veeeeeel meer dan 10 % van de vrouwelijke bevolking écht niet aantrekkelijk, zeg maar lelijk is, zijn mannen dan echt wel niet moeilijk hé, als het op sex aankomt.
Er zijn ook lelijke mannen. Die willen ook neukenquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:07 schreef petitlapin het volgende:
aangezien veeeeeel meer dan 10 % van de vrouwelijke bevolking écht niet aantrekkelijk, zeg maar lelijk is, zijn mannen dan echt wel niet moeilijk hé, als het op sex aankomt.
0quote:Enquetevraag. Hoeveel personen heb jij ontmaagd?
quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:07 schreef thabit het volgende:
Ik heb trouwens wel een leuk idee om te testen of mensen liegen op een enquete.
Enquetevraag. Hoeveel personen heb jij ontmaagd?
Combinatorisch gezien moet het gemiddelde ongeveer 1 zijn (misschien heel iets eronder maar niet veel). Als het gemiddelde dus significant boven de 1 uitkomt weet je dat er op grote schaal gelogen wordt.
Ja hallo vakantie telt niet mee hoor, dan blijven we bezig.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:08 schreef Frenkie het volgende:
Ow ja en wat dacht je van op vakantie...
ik zeg dat maar een grote 10 % op een huis met avondklok zit, hé ...quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:06 schreef nozem het volgende:
[..]
Werkelijk onvoorstelbaar, wat ben ik bij dat ik in Nederland studeer en woon. Er is hier eigenlijk niks aan sociale controle wat betreft bewoners van studentenhuizen, en toch gaat er maar bar weinig fout.
Het voordeel van studeren in Nederland: de totale vrijheid om je leven te leiden exact zoals jij dat wil.
Dat laatste kan natuurlijk, dat eerste vermoedelijk niet, want studentenhuizen zijn helaas vaak nogal gehorig.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:07 schreef Frenkie het volgende:
Overigens als jij het niet merkt gebeurt het natuurlijk nog wel. In de diepe nachtelijke uurtjes. of in een steegje. Om nog maar te zwijgen van het huisje op de kinderweide
Mannen zijn er ook in gradaties, en er is nu eenmaal de soort die alles neukt waar een gat in zit en die is best goed vertegenwoordigd.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:07 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Ja dat wordt het ook.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:09 schreef Metro2005 het volgende:
Vraag me nou af als je zomaar met iedereen neukt of het dan nog wel zo speciaal is. Dan wordt het op een gegeven moment net zo normaal als zoenen met iemand volgens mij.
Ik ben zelf nog niet eens ontmaagd, dus dan gaat andersom ook moeilijkquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:07 schreef thabit het volgende:
1quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:07 schreef thabit het volgende:
Ik heb trouwens wel een leuk idee om te testen of mensen liegen op een enquete.
Combinatorisch gezien moet het gemiddelde ongeveer 1 zijn (misschien heel iets eronder maar niet veel). Als het gemiddelde dus significant boven de 1 uitkomt weet je dat er op grote schaal gelogen wordt.
Ik heb meisjes geneukt in kamers waar nog een ander meisje sliep en dat andere meisje heeft niets gemerkt. (zelfs in hetzelfde bed gebeurd). Kortom gehorig zegt niet dat jij het merkt.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:10 schreef Plato1980 het volgende:
Dat laatste kan natuurlijk, dat eerste vermoedelijk niet, want studentenhuizen zijn helaas vaak nogal gehorig.
tuurlijk gebeurt hetquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:08 schreef Frenkie het volgende:
Ow ja en wat dacht je van op vakantie...
Dan waren jullie van een braafheid waar ik bijna een traantje van weg moet pinken...quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:10 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik zeg dat maar een grote 10 % op een huis met avondklok zit, hé ...
maar de huizen in belgië zijn echt wel heel sociaal, iedereen kent iedereen. De roddels liepen als een vuurtje ... verbroken relaties, gezoend met X Y, maar one night stands ... nope, en nogmaals, we hadden het in onze huizen echt wel geweten moest het gebeurd zijn!
en toch worden hier in de babes en hunks - fora al kots-smileys gezet bij aanzienlijk aantrekkelijke meiden. DAAR NEUK IK NOOIT MEEquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Well duh. Onderw elke steen kom jij vandaan?
Lees voor 90% meerendeel. Dan is het niet zo arbitrair. Nu ga je komma neuken. Dat betekent ws dat je argumenten op zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:11 schreef petitlapin het volgende:
[..]
tuurlijk gebeurt het
maar geen 90 %
Je kunt natuurlijk ook direct zeggen dat ook jij dingen graag opblaast.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:09 schreef Frenkie het volgende:
[..]dat werkt natuurlijk alleen als je populatie waanzinnig groot is.
En afgebakend enzo..
Nee, dat is natuurlijk zo, maar heb helaas vaak genoeg dingen moeten aanhoren als meisjes een vriend hadden, dus dan zou ik vast wel eens iets opgevangen hebben van een one night stand.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:11 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ik heb meisjes geneukt in kamers waar nog een ander meisje sliep en dat andere meisje heeft niets gemerkt. (zelfs in hetzelfde bed gebeurd). Kortom gehorig zegt niet dat jij het merkt.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:11 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ik heb meisjes geneukt in kamers waar nog een ander meisje sliep en dat andere meisje heeft niets gemerkt. (zelfs in hetzelfde bed gebeurd). Kortom gehorig zegt niet dat jij het merkt.
Ik kan me wel een beetje aansluiten met wat jij zegt.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:56 schreef Chemist het volgende:
Ik heb nog nooit een one-night stand gehad, bang als ik ben voor de emotionele kater die me dat gaat opleveren en dus heb ik me er nog nooit voor open gesteld.
Ik heb gewoon liever ook al het andere van een relatie erbij en niet alleen de sex.
het meerendeel kan ook 60% zijn en er zit nog wel wat verschil tussen 60 en 90%quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:13 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Lees voor 90% meerendeel. Dan is het niet zo arbitrair. Nu ga je komma neuken. Dat betekent ws dat je argumenten op zijn.
mijn argumenten op, nee hoor ? het was nog wel degelijk die 90 % waar we over aan het discussiërn waren.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:13 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Lees voor 90% meerendeel. Dan is het niet zo arbitrair. Nu ga je komma neuken. Dat betekent ws dat je argumenten op zijn.
Nee in een gehorig hotel. Maar goed, wat weet jij dat jij mee krijgt als je slaapt?quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:14 schreef petitlapin het volgende:
, in één of ander hardhorigenstudentenhuis of zo...
hehe, ja in België klopt dat idd welquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:07 schreef petitlapin het volgende:
[..]
hoezo ?quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:14 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik kan me wel een beetje aansluiten met wat jij zegt.
Verder vind ik die discussie van wel of niet one-night stands ook al zo oud als de weg naar Rome.
Tuurlijk en je bent 18 volgens je profiel. Komt zeer geloofwaardig over!quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:16 schreef H-blast het volgende:
mwa ik heb ze niet allemaal geteld, maar een stuk of 30 is wel in de buurt denk ik
90% betekent bijna iedereen, da's toch wat wel anders dan het meerendeel, wat ik op 60% ofzo zou zetten.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:13 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Je ne m'interesse pas. Echt niet.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:16 schreef H-blast het volgende:
mwa ik heb ze niet allemaal geteld, maar een stuk of 30 is wel in de buurt denk ik
He, en nou ff serieus ja!quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Tuurlijk en je bent 18 volgens je profiel. Komt zeer geloofwaardig over!
Ik ken een jongen van 18 die zeker 30 meisjes in zijn bed heeft gehad. Het zou kunnen hoor..quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Tuurlijk en je bent 18 volgens je profiel. Komt zeer geloofwaardig over!
Een relatie is voor nerds en huismussquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:19 schreef Soul79 het volgende:
En trouwens, studentes hebben misschien een beetje een naam, maar daar zitten echt zo ontzettend veel nerds en huismussen tussen. Die neuken echt niet eventjes 'buiten een relatie om'.
Maar dat is nog iets anders dan 30 ontmaagdingen, maar goed, hij gaf zelf al aan dat hij loog.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:20 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ik ken een jongen van 18 die zeker 30 meisjes in zijn bed heeft gehad. Het zou kunnen hoor..
Ze mogen het zeker, maar het onderwerp is al zo vaak langsgeweest. Alleen omdat er nu met procenten wordt gesmeten moet het anders zijn. Denk het niet. En het single zijn heeft niet alleen maar seks te maken, maar zo wordt het wel een beetje een sekstopic.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:17 schreef petitlapin het volgende:
[..]
hoezo ?
en moest dat zo zijn, als hier mensen zijn die daarop willen reageren, dan mogen die dat toch ?
ah joh geintje moet kunnen, anders worden we hier allemaal zo serieusquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar dat is nog iets anders dan 30 ontmaagdingen, maar goed, hij gaf zelf al aan dat hij loog.
Nee, vooral met een gebrek aanquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:21 schreef Sabrina1981 het volgende:
En het single zijn heeft niet alleen maar seks te maken
sabrina, je moest maar eens mod worden, denk ik zo.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:21 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ze mogen het zeker, maar het onderwerp is al zo vaak langsgeweest. Alleen omdat er nu met procenten wordt gesmeten moet het anders zijn. Denk het niet. En het single zijn heeft niet alleen maar seks te maken, maar zo wordt het wel een beetje een sekstopic.
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat Sabrina jaloers is.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:21 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ze mogen het zeker, maar het onderwerp is al zo vaak langsgeweest. Alleen omdat er nu met procenten wordt gesmeten moet het anders zijn. Denk het niet. En het single zijn heeft niet alleen maar seks te maken, maar zo wordt het wel een beetje een sekstopic.
Wat mij altijd verbaast is dat er serieus vrouwen zijn die erop geilen om zoveel voorgangsters gehad te hebben bij een man.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:20 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ik ken een jongen van 18 die zeker 30 meisjes in zijn bed heeft gehad. Het zou kunnen hoor..
Als je een relatie hebt ben je een nerd en/of huismus, tenzij je minstens 1 keer per week buiten de deur neukt. Zoiets?quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:21 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Een relatie is voor nerds en huismuss
Mooie nieuwe stelling!
Is het ook, maar niet als het continu terugkomt.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:23 schreef petitlapin het volgende:
[..]
sabrina, je moest maar eens mod worden, denk ik zo.
ik vind single-zijn en one night stands een boeiend thema voor dit topic
DAT IS FLAUWquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:20 schreef petitlapin het volgende:
EDIT: voegt niks toe
Dat zeg je toch niet tegen het desbetreffende meisje..quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:23 schreef thabit het volgende:
Wat mij altijd verbaast is dat er serieus vrouwen zijn die erop geilen om zoveel voorgangsters gehad te hebben bij een man.
ik denk nochtans dat sommige meisjes er echt wel op geilen op aandacht door een superpopulaire charmeurquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:24 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Dat zeg je toch niet tegen het desbetreffende meisje..
Volgens mij doen sommige van die mannen dat toch wel hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:24 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Dat zeg je toch niet tegen het desbetreffende meisje..
Het woord relatie is ook zo lekker beladen. Goed, ik zal een casus voor je schetsen: huismusje ontmoet leuk pimpelmeesje op de badmintonclub. Ze worden verliefd op elkaar en na wekenlang wakker liggen durft hij haar eindelijk mee uit te vragen. Ze gaan naar een rustig cafeetje en zijn allebei stiknerveus. Daarom drinkt hij veel teveel en zij ook. Ze worden dronken, owjee, dat zijn ze allbei nog nooit geweest. Hij durft ineens een stuk meer dan normaal en vraagt dapper: "Uhm, misschien kunnen we nog wat bij mij drinken? Zij is zo dronken dat ze er direct in toestemt en ze belanden op zijn kamer, in zijn bed, ze hebben seks... De volgende morgen schamen ze zichzelf dusdanig voor hun schandelijke gedrag dat ze elkaar eigenlijk niks meer te melden hebben. De week daarop is ze ineens niet meer op de badmintonclub.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:19 schreef Soul79 het volgende:
[..]
90% betekent bijna iedereen, da's toch wat wel anders dan het meerendeel, wat ik op 60% ofzo zou zetten.
Het merendeel, daar wil ik nog wel in mee gaan. Bijna iedereen, nee dat niet. Nogmaals, dat zou zijn als alle vrouwen net als mannen waren. Neuken!
En trouwens, studentes hebben misschien een beetje een naam, maar daar zitten echt zo ontzettend veel nerds en huismussen tussen. Die neuken echt niet eventjes 'buiten een relatie om'.
ik durf ervoor te wedden dat die twee supernerveuze nerdjes op die date niet verder zullen raken dan een tongzoenquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:27 schreef nozem het volgende:
[..]
Het woord relatie is ook zo lekker beladen. Goed, ik zal een casus voor je schetsen: huismusje ontmoet leuk pimpelmeesje op de badmintonclub. Ze worden verliefd op elkaar en na wekenlang wakker liggen durft hij haar eindelijk mee uit te vragen. Ze gaan naar een rustig cafeetje en zijn allebei stiknerveus. Daarom drinkt hij veel teveel en zij ook. Ze worden dronken, owjee, dat zijn ze allbei nog nooit geweest. Hij durft ineens een stuk meer dan normaal en vraagt dapper: "Uhm, misschien kunnen we nog wat bij mij drinken? Zij is zo dronken dat ze er direct in toestemt en ze belanden op zijn kamer, in zijn bed, ze hebben seks... De volgende morgen schamen ze zichzelf dusdanig voor hun schandelijke gedrag dat ze elkaar eigenlijk niks meer te melden hebben. De week daarop is ze ineens niet meer op de badmintonclub.
Zie daar, just another casualty. Weer 1 van die 90% van de vrouwen die wel eens seks buiten een vaste relatie heeft.
Sowieso is het krijgen van positieve aandacht leuk of je nou man of vrouw bent. Dat is wat ik toch wel het grootste gemis vind aan het single zijn, af en toe een aai over je bol, iets leuk dat tegen je gezegd wordt enz enz.. En dat krijg je ook niet met een o-n-s.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:26 schreef petitlapin het volgende:
ik denk nochtans dat sommige meisjes er echt wel op geilen op aandacht door een superpopulaire charmeur
Onzin, dat weet je zelf ook wel. Of je bent nooit echt verliefd geweestquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:21 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Een relatie is voor nerds en huismuss
Mooie nieuwe stelling!
En daar gaat het mis. Want de huismus gaat aan de sinas. Dat is er eentje van die overige 10% dus.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:27 schreef nozem het volgende:
[..]
Het woord relatie is ook zo lekker beladen. Goed, ik zal een casus voor je schetsen: huismusje ontmoet leuk pimpelmeesje op de badmintonclub. Ze worden verliefd op elkaar en na wekenlang wakker liggen durft hij haar eindelijk mee uit te vragen. Ze gaan naar een rustig cafeetje en zijn allebei stiknerveus. Daarom drinkt hij veel teveel en zij ook. Ze worden dronken, owjee, dat zijn ze allbei nog nooit geweest.
Dan weet je niks van het studentenleven, daar drinkt 99% van de mensen bier tiijdens het uitgaan.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:29 schreef Soul79 het volgende:
[..]
En daar gaat het mis. Want de huismus gaat aan de sinas. Dat is er eentje van die overige 10% dus.
ik ben die ene percent die dat niet deedquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan weet je niks van het studentenleven, daar drinkt 99% van de mensen bier tiijdens het uitgaan.![]()
Dat weet ik want ik ben zelf student. Maar dat wil nog niet zeggen dat men aan het eind van de avond zo dronken is dat men maar een end weg neukt.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan weet je niks van het studentenleven, daar drinkt 99% van de mensen bier tiijdens het uitgaan.![]()
Aangaande op jouw posts kunnen we wel stellen dat je van mensen 0,0 verstand hebt.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:28 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik durf ervoor te wedden dat die twee supernerveuze nerdjes op die date niet verder zullen raken dan een tongzoen
Jazeker zijn die er. Alleen zijn dat nou net weer de types die niet aan one night stands doen of buiten hun relatie om neuken.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:30 schreef I.R.Baboon het volgende:. Frits van Egters.
.
Goed zeg, Nozem.
Eigenlijk wel de oppersingle, onze Frits. Zouden er ook vrouwen zijn die zo liefhebber zijn van de Avonden?
Blijkbaar hoorde je ook bij de 10%quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:32 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik ben die ene percent die dat niet deed![]()
BIER!quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daarom had jij ook geen one nights stands.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:32 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik ben die ene percent die dat niet deed![]()
Kun je niet lezen hij zegt dat ze allebei nog nooit dronken waren geweest.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:34 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Aangaande op jouw posts kunnen we wel stellen dat je van mensen 0,0 verstand hebt.
Overigens is er in de verhaal van nozem maar één nerdje, het huismusje. De ander is een doorgewinterde versierder..
Beeldspraak enzo.
een huismusje die date en de eerste nacht al van bil gaat met de versierder. Ik zie het niet gebeuren.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:34 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Aangaande op jouw posts kunnen we wel stellen dat je van mensen 0,0 verstand hebt.
Overigens is er in de verhaal van nozem maar één nerdje, het huismusje. De ander is een doorgewinterde versierder..
Beeldspraak enzo.
ik begrijp je eerste zin niet ? is het een typfout ? ik ben even niet zeker van mijn nldquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Blijkbaar hoorde je ook bij de 10%
Maar waarom doe je nu net alsof niet van sex houden? Ze zijn net zo erg hoor, eigenlijk erger omdat ze het voor het uitkiezen hebben.
Ik zal je even inlichten. Het gebeurt. Been there..quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:37 schreef petitlapin het volgende:
een huismusje die date en de eerste nacht al van bil gaat met de versierder. Ik zie het niet gebeuren.
Maar je wordt er wel snel dronken van, dus in dat kader past het in het verhaal.quote:
dan zal je echt wel over onweerstaanbare charmes beschikken, of de huismus was niet zo'n nerd als ze zich voordeedquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:38 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ik zal je even inlichten. Het gebeurt. Been there..
Dat ging om de 90% die eerder genoemd werd.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:38 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik begrijp je eerste zin niet ? is het een typfout ? ik ben even niet zeker van mijn nld
Mijn wereld wel.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar wake up, de wereld is niet zo braaf als je denkt.
Misschien was hij de huismus in het verhaal.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:39 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dan zal je echt wel over onweerstaanbare charmes beschikken, of de huismus was niet zo'n nerd als ze zich voordeed![]()
als er over één ding in deze wereld gestoeft, gelogen en overdreven wordt, is het wel sexquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ging om de 90% die eerder genoemd werd.
Maar wake up, de wereld is niet zo braaf als je denkt.
Mannen overdrijven seks, vrouwen juist niet.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:42 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als er over één ding in deze wereld gestoeft, gelogen en overdreven wordt, is het wel sex.
en uiteraard is de wereld niet zo braaf, maar ik denk dat echte pure one night stands niet zo veel voorkomen. Dat er tussen vrienden accidentjes gebeuren ok, dat je te ver kan gaan als je strontzat bent, ok ... maar een pure one night stand ...
Dat mag je zeggen. Of er veel waarde aan wordt gehecht is een tweede.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:58 schreef AudreyHepburn het volgende:. Mijn topic, wat doe je ?
.
Mag ik even zeggen dat ik bier en eindeloze discussies over erop los neuken niet bijster veel boeiender vind dan de "slowchat" van de vorige topics ?
Het is allebei erg. In de winter zit je met kerst alleen, in de zomer zit je met je vakantieplanning die door alle stelletjes om je heen erg moeilijk is. Misschien dat door de somberheid van de winter het vrijgezellenbestaan in dat seizoen wat moeilijker is. Voor mij vaak wel. In de zomer vermaak ik mezelf beter, lekker lopen, fietsen, feesten. Dat doe ik in de winter toch wat minder (ook door gebrek aan vervoer, en ik verdom het om bij -10 te gaan fietsen of lang op de bus te gaan wachten).quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:36 schreef Automatic_Rock het volgende:
Wat is erger voor een single; de zomer of de winter???
Hier ben ik het wel mee eens. In de zomer trek je er toch vaker op uit dan in de winter. Tenminste zo is dat bij mij.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:40 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Het is allebei erg. In de winter zit je met kerst alleen, in de zomer zit je met je vakantieplanning die door alle stelletjes om je heen erg moeilijk is. Misschien dat door de somberheid van de winter het vrijgezellenbestaan in dat seizoen wat moeilijker is. Voor mij vaak wel. In de zomer vermaak ik mezelf beter, lekker lopen, fietsen, feesten. Dat doe ik in de winter toch wat minder (ook door gebrek aan vervoer, en ik verdom het om bij -10 te gaan fietsen of lang op de bus te gaan wachten).
De herfst. Omdat je dan denkt "Godverdomme, weer niks aan de haak geslagen deze zomer. Dat wordt weer 9 maanden wachten."quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:36 schreef Automatic_Rock het volgende:
haha, is misschien goed voor een stelling: in welk seizoen sla je het gemakkelijkst iets aan de haak ?quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:43 schreef thabit het volgende:
[..]
De herfst. Omdat je dan denkt "Godverdomme, weer niks aan de haak geslagen deze zomer. Dat wordt weer 9 maanden wachten."
Met zekerheid de zomer, in de winter kan ik er beter tegen. En het is net wat QyRoZ zegt: doordat mensen om je heen steeds vaker vaste relaties hebben wordt een vakantie plannen met het jaar moeilijker.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:36 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik kreeg ooit precies op 21 juni een relatie.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:49 schreef petitlapin het volgende:
[..]
haha, is misschien goed voor een stelling: in welk seizoen sla je het gemakkelijkst iets aan de haak ?
volgens mij is het niet seizoengebonden
I agree. Die percentages zijn volkomen onzin (net als de bewering dat 99% van de studenten bier drinkt..)quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:42 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als er over één ding in deze wereld gestoeft, gelogen en overdreven wordt, is het wel sex.
en uiteraard is de wereld niet zo braaf, maar ik denk dat echte pure one night stands niet zo veel voorkomen. Dat er tussen vrienden accidentjes gebeuren ok, dat je te ver kan gaan als je strontzat bent, ok ... maar een pure one night stand ...
Mijn relatie begon 21 maart. Makkelijk te onthoudenquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:55 schreef thabit het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit precies op 21 juni een relatie.
Mijn twee langste allebei in de winter na kerstquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn relatie begon 21 maart. Makkelijk te onthouden
de dag dat je gewoon voor jezelf uitmaakt dat het een (liefdes)relatie isquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:43 schreef Tijn het volgende:
Wanneer begint een relatie sowieso? De eerste date? De eerste keer dat je zoent? De eerste keer dat je met elkaar naar bed gaat?
Ik ben me nog nooit bewust geweest van een relatie die op een specifieke datum begon.
Ik tel vanaf de eerste zoen!quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:43 schreef Tijn het volgende:
Wanneer begint een relatie sowieso? De eerste date? De eerste keer dat je zoent? De eerste keer dat je met elkaar naar bed gaat?
Ik ben me nog nooit bewust geweest van een relatie die op een specifieke datum begon.
Ik vind dat trouwens echt leuk voor je.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn relatie begon 21 maart. Makkelijk te onthouden
Thnx, al had dat niet alleen te maken met relaties, maar over mijjn hele leven op dat moment. Maar goed, er is aan gewerkt aan allerlei kantenquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:47 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik vind dat trouwens echt leuk voor je.![]()
Ik kan me je 'geklaag' van toen nog goed herinneren.
ik vind jouw verhaal ook wel een tof verhaal eigenlijk. Als ik aan die topics denk ...quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Thnx, al had dat niet alleen te maken met relaties, maar over mijjn hele leven op dat moment. Maar goed, er is aan gewerkt aan allerlei kanten
Als de eerste zoen de enige zoen blijft heeft dat toch niks met relaties te maken.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik tel vanaf de eerste zoen!
Maar dat is persoonlijk en gelijk meestal de eerste date![]()
Dat lijkt me eerlijk gezegd ook een gezondere instelling dan gaan zitten balen van iets wat je niet zo 123 kunt oplossenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 02:07 schreef Maeghan het volgende:
Dat jullie het zo erg vinden om single te zijn dan. Ik vermaak me zomer en winter echt prima in m'n eentje. Van de zomer ga ik lekker in m'n eentje op vakantie, en in de winter met feestdagen zit ik lekker bij vrienden. =) Ik merk echt geen verschil in de seizoenen wat dat betreft, en of ik nu in m'n eentje of met een ander in de stad of in het park loop boeit me totaal niet.
Wat is het probleem dan? Dat zou juist een probleem moeten zijn voor de mensen met een relatie toch?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:02 schreef Metro2005 het volgende:
Als ik single ben dan vind ik de zomer altijd het ergst. Overal mooie meiden in blote topjes en korte rokjes
Dan spelen de hormonen echt op.
hmm zit ook weer in jaquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan? Dat zou juist een probleem moeten zijn voor de mensen met een relatie toch?
Dan weer wel jaquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:42 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
hmm zit ook weer in ja![]()
Maar als je te verlegen bent dan is het best frustrerend![]()
Hoe zo kan je anders niet op het strand komen?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:50 schreef HopelesslyForever het volgende:
Zomer ... begint het gelul weer van elke dag te fitnessen of anders kan je niet op het strand komen20 kilo overgewicht als single is moeilijl te verbergen :p
Dara moet ej dan ook niet komenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:07 schreef HopelesslyForever het volgende:
Sja, komt wss van op stranden rondtelopen waar ENKEL bodybuilders met plastische chirurgie waren
Feestdagen zijn als single idd soms minder leuk.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:37 schreef petitlapin het volgende:
ik vond als single altijd de feestdagen het ergste ... word er nog triest van als ik eraan terug denk ...
Ik haat het nog meer andersom. Komt er een stelletje zaterdagavond wat drinken bij mij thuis, gaan we met zn allen de stad in...behalve dat stelletje, want zij zijn "moe".quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Feestdagen zijn als single idd soms minder leuk.
Waar ik ook wel eens van baal, dat je niet wordt uitgenodigd als de "stelletjes" samen dingen gaan doen.
Op aanraden van mij toch even gaan kijken?quote:
Ik ben het net weer.. dus momenteel vind ik t nog nie zo ergquote:
Je bent gewoon moe meisjequote:
Pak mijn seks vriendin niet afquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:57 schreef Chemist het volgende:
[..]
Toch maar een keer wat afspreken dan ??![]()
![]()
![]()
Neuh, daar wilde ze nog wel een concessie in doenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:00 schreef WeirdMicky het volgende:
Pak mijn seks vriendin niet afJe bent veel te oud!
Oiquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:55 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ik ben het net weer.. dus momenteel vind ik t nog nie zo erg
Of je wordt wel uitgenodigd en hobbelt steeds als zoveelste wiel aan de wagen mee terwijl zij steeds staan te zoenenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Feestdagen zijn als single idd soms minder leuk.
Waar ik ook wel eens van baal, dat je niet wordt uitgenodigd als de "stelletjes" samen dingen gaan doen.
Probeer eens oud&nieuw als enige single tussen de stelletjes. En ja, dan tellen zelfs je ouders mee als stelletje, terwijl zij al een paar decennia niet meer klef doen in ons bij zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of je wordt wel uitgenodigd en hobbelt steeds als zoveelste wiel aan de wagen mee terwijl zij steeds staan te zoenen
Zo vier ik mijn Kerst de afgelopen 3 jaar alquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:27 schreef Christine het volgende:
[..]
Probeer eens oud&nieuw als enige single tussen de stelletjes. En ja, dan tellen zelfs je ouders mee als stelletje, terwijl zij al een paar decennia niet meer klef doen in ons bij zijn.
De stemming zit er goed inquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:34 schreef CherryLips het volgende:
Zomer! Dan begint de vleeskeuring weer!
Jeuh...
![]()
Ik ben niet depriquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:52 schreef Godlike02 het volgende:
Zijn er wel een hoop depri hier.
Niet te geloven zeg
Winter niet goed, zomer niet goed.
Wanneer voelen jullie je wel prettig,
Ik heb heel veel stelletjes om me heen en paar singles.
Maar geen probleem hoor. meeste gebeurd in groepsverband.
Lekker boeie als dr niemand naast me zit
Ja maar toch mis ik soms die ene hand in de mijne, snappie?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:52 schreef Godlike02 het volgende:
Zijn er wel een hoop depri hier.
Niet te geloven zeg
Winter niet goed, zomer niet goed.
Wanneer voelen jullie je wel prettig,
Ik heb heel veel stelletjes om me heen en paar singles.
Maar geen probleem hoor. meeste gebeurd in groepsverband.
Lekker boeie als dr niemand naast me zit
Belgen die dat zomaar even oplossen?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:09 schreef HopelesslyForever het volgende:
Ja nou geef me dan je msn maar es ff, losse we zo opallebei mag ook hoor
Ging het zo goed?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:21 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben al net zo goed in solliciteren als in het versieren van vrouwen.![]()
Ik mijn afgelopen kerst en die daarvoor ook. Mijn zusje en vriend en mijn ouders. Was onwijs gezellig, kan echt niet zeggen dat ik me zo'n ontzettende eenzame single voelde oidquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo vier ik mijn Kerst de afgelopen 3 jaar al
Nee, ik heb er ook nooit problemen mee. Ook niet tijdens Oud & Nieuw of wanneer dan ook eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik mijn afgelopen kerst en die daarvoor ook. Mijn zusje en vriend en mijn ouders. Was onwijs gezellig, kan echt niet zeggen dat ik me zo'n ontzettende eenzame single voelde oid
Ach ja, zelfde argumenten gaven ze weer. Gebrekkige communicatieve vaardigheden, niet precies weten wat ik wil. Eigenlijk dezelfde problemen als ik met vrouwen heb.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:22 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ging het zo goed?
Vertel maar aan papa WM...
Ik geef je morgen wel wat sollicitatietipsquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:34 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ach ja, zelfde argumenten gaven ze weer. Gebrekkige communicatieve vaardigheden, niet precies weten wat ik wil. Eigenlijk dezelfde problemen als ik met vrouwen heb.
had je een sollicitatiegesprek met een vrouw ofzoquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:34 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ach ja, zelfde argumenten gaven ze weer. Gebrekkige communicatieve vaardigheden, niet precies weten wat ik wil. Eigenlijk dezelfde problemen als ik met vrouwen heb.
er zijn heel goede boeken over solliciteren op de markt, moet je maar eens lezen, heb ik ook gedaanquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:34 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nee, niet eens, want met vrouwen kan ik meestal beter praten dan met mannen. Als ik een gesprek had gehad met een vrouw was ik ws wel aangenomen. Hoe krom is dat?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:40 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
had je een sollicitatiegesprek met een vrouw ofzo![]()
wel balen trouwens dit soort dingen.
WM is van alle markten thuisquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:39 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik geef je morgen wel wat sollicitatietips
In zoverre krom dat ik me het kan voorstellen. Ik praat ook makkelijker met vrouwen dan met mannenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:47 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nee, niet eens, want met vrouwen kan ik meestal beter praten dan met mannen. Als ik een gesprek had gehad met een vrouw was ik ws wel aangenomen. Hoe krom is dat?
als je die DnB cd('s) brand wel jaquote:
Owja, damn...goed dat je me eraan herinnert. Ik maak wel een leuk cdtje voor jequote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:52 schreef exec het volgende:
[..]
als je die DnB cd('s) brand wel ja![]()
en moet ik lege voor je meenemen? Ik wil tenslotte niet klaplopen
![]()
Anders gaat ie niet werken zeker?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:55 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Owja, damn...goed dat je me eraan herinnert. Ik maak wel een leuk cdtje voor je![]()
Moet ik natuurlijk wel een pilsje van je krijgen he.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:00 schreef WeirdMicky het volgende:Singles singles jullie zijn fijn
![]()
Kom naar de meeting anders doe ik jullie pijn
Ben jij single? neequote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:09 schreef JoeyT het volgende:
TVP....
Dit begint trouwens wel een super saai topic te worden...
Owwwww stom van me...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:25 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ben jij single? nee
Doe jij een tvp in R&P wat niet mag? ja
BTW is tvp-en hier niet toegestaan?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:25 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ben jij single? nee
Doe jij een tvp in R&P wat niet mag? ja
Moet je morgen op de meeting komen hequote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:30 schreef JoeyT het volgende:
Christine!!!!!!
WM doet gemeen tegen me... Sexen?
Overdrijven is ook een vak. Je ouders zelfs betrekken in gezwelg.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:27 schreef Christine het volgende:
[..]
Probeer eens oud&nieuw als enige single tussen de stelletjes. En ja, dan tellen zelfs je ouders mee als stelletje, terwijl zij al een paar decennia niet meer klef doen in ons bij zijn.
Daar heb ik geen feestdag voor nodig hoor, dat doe ik elke dag wel.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:46 schreef nozem het volgende:
Wat is dat toch dat mensen met de feestdagen ineens gaan lopen janken over hun vrijgezellenstatus?
Precies, wees dan consequent!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:47 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Daar heb ik geen feestdag voor nodig hoor, dat doe ik elke dag wel.
Nee, dat is aanstellerij, of jaloezie. Beide sieren je niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:45 schreef QyRoZ het volgende:
Tussen alleen maar stelletjes zitten als single is kut. Ik heb trouwens 3 jaar bij een stelletje ingewoond, DAT is pas kut.
Doet me denken aan de serie "Srubs"quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:45 schreef QyRoZ het volgende:
Tussen alleen maar stelletjes zitten als single is kut. Ik heb trouwens 3 jaar bij een stelletje ingewoond, DAT is pas kut.
Heb jij ooit bij een stelletje ingewoond? Zeg maar met 3 mensen, een stelletje en jij?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:49 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, dat is aanstellerij, of jaloezie. Beide sieren je niet.![]()
Teach me how... kan jij het?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:44 schreef dawg het volgende:
Trouwens: eerst alleen kunnen zijn, onafhankelijk etc, alvorens een relatie aan te gaan, lijkt tegenwoordig zo ongeveer niemand meer te kunnen.
Mijn huisgenote is op dit moment al een paar weken hevig aan het daten met drie jongens tegelijkertijd.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:50 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Heb jij ooit bij een stelletje ingewoond? Zeg maar met 3 mensen, een stelletje en jij?
Jij niet dan?quote:
Ja, waarom niet? Ik heb sowieso weinig met Kerstmis, ik vind het behoorlijk gezapige dagen eigenlijk. Er is niks open, behalve de Ikea (gruwel) op 2e Kerstdag.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:48 schreef Jane het volgende:
Ach, ik heb ook wel eens een relatie gehad en dan toch de feestdagen niet met elkaar doorgebracht. Kan ook.
Nee. Echter hebben al mijn vrienden (en mijn zus tot voor kort) altijd relaties gehad. En ik heb me altijd prima met ze vermaakt, wat we ook gingen doen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:50 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Heb jij ooit bij een stelletje ingewoond? Zeg maar met 3 mensen, een stelletje en jij?
Je vriendin vroegt niks toe aan je leven?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:52 schreef JoeyT het volgende:
Ik snap het probleem eigenlijk niet zo. Kan nou niet zeggen dat mn leven als vrijgezel minder leuk was dan t leven met een vriendin...
T heeft allebei wel wat... Als single de feestdagen door boeit me echt 0,0... Sterker nog-> Ik vind nieuwjaarsfeestjes leuker als single dan met vriendin...
Wat is het probleem ermee dan ?quote:
De vriendin van mn huisgenoot zit hier tegenwoordig 80% van de tijd. Oude tijden herleven hier. Ben ik daarom nou verhuisd?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:53 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Mijn huisgenote is op dit moment al een paar weken hevig aan het daten met drie jongens tegelijkertijd.. En ik ben haar favoriete klaagmuur & gratis adviescentrum.
.
Jij kunt niet compleet op eigen benen staan maar hebt altijd een vent nodig om op terug te vallen?quote:
Gewoon. Wees tevreden met jezelf, en met wat je hebt. Je zit nml. je hele leven met jezelf opgescheept. Kijk naar jezelf, in plaats van naar "al die stelletjes".quote:
Wat probeer je dan wat niet lukt ?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:55 schreef Christine het volgende:
[..]
Het lukt me nog niet bijzonder goed, nee.
Eerst zorgen dat het je lukt, dan pas aan een vent gaan denken. Afhankelijke vrouwen, ook al zullen sommige mannen er anders over denken, zijn niet echt aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:55 schreef Christine het volgende:
[..]
Het lukt me nog niet bijzonder goed, nee.
Ik vind het zelfs behoorlijk eng als mensen denken dat ze geen volledig mens zijn als ze geen relatie hebben. Met zo iemand zou ik zelf iig geen relatie willen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:54 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Wat is het probleem ermee dan ?
Niks mis met alleen zijn.
Jawel... Een hele hoop stressquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:54 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Je vriendin vroegt niks toe aan je leven?
Weet ikquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:58 schreef nozem het volgende:
[..]
Eerst zorgen dat het je lukt, dan pas aan een vent gaan denken. Afhankelijke vrouwen, ook al zullen sommige mannen er anders over denken, zijn niet echt aantrekkelijk.
Die ken ik ook, mensen die de laatste 10 jaar hooguit 1week single zijn geweest. De ene relatie wordt gewoon ingeruild voor de ander.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:58 schreef Jane het volgende:
Ik ken trouwens wel van die mensen die ik ervan verdenk dat bij hen het hébben van een relatie belangrijker is dan de persoon met wie. Niet alleen kunnen zijn of zo, ik weet het niet.
Woonde je samen?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:00 schreef Christine het volgende:
[..]
Op eigen benen staan. Dat heb ik tot een paar weken geleden nooit gehoeven en nooit geleerd.
Onzekere mensjes. Geef mij maar een vrouw die haar eigen boontjes kan doppen en in principe helemaal geen man nodig heeft. Maar toch is ze bij je, omdat ze je leuk vindt.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:58 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik vind het zelfs behoorlijk eng als mensen denken dat ze geen volledig mens zijn als ze geen relatie hebben. Met zo iemand zou ik zelf iig geen relatie willen.
Ik ken trouwens wel van die mensen die ik ervan verdenk dat bij hen het hébben van een relatie belangrijker is dan de persoon met wie. Niet alleen kunnen zijn of zo, ik weet het niet.
Maar dat heeft dus niks met een relatie te maken of verwacht je dat als je een vent aan de haak slaat ie alles voor je regelt ?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:00 schreef Christine het volgende:
[..]
Op eigen benen staan. Dat heb ik tot een paar weken geleden nooit gehoeven en nooit geleerd.
Ik denk dan ook dat je een sex-relatie hebt om het gemis een beetje op te vullen. Of zit ik er heel ver naast?quote:
Het is idd opvallend dat alle mensen met een relatie opeens altijd "moe" zijn in het weekendquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:46 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik haat het nog meer andersom. Komt er een stelletje zaterdagavond wat drinken bij mij thuis, gaan we met zn allen de stad in...behalve dat stelletje, want zij zijn "moe".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |