Nee, dat is aanstellerij, of jaloezie. Beide sieren je niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:45 schreef QyRoZ het volgende:
Tussen alleen maar stelletjes zitten als single is kut. Ik heb trouwens 3 jaar bij een stelletje ingewoond, DAT is pas kut.
Doet me denken aan de serie "Srubs"quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:45 schreef QyRoZ het volgende:
Tussen alleen maar stelletjes zitten als single is kut. Ik heb trouwens 3 jaar bij een stelletje ingewoond, DAT is pas kut.
Heb jij ooit bij een stelletje ingewoond? Zeg maar met 3 mensen, een stelletje en jij?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:49 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, dat is aanstellerij, of jaloezie. Beide sieren je niet.![]()
Teach me how... kan jij het?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:44 schreef dawg het volgende:
Trouwens: eerst alleen kunnen zijn, onafhankelijk etc, alvorens een relatie aan te gaan, lijkt tegenwoordig zo ongeveer niemand meer te kunnen.
Mijn huisgenote is op dit moment al een paar weken hevig aan het daten met drie jongens tegelijkertijd.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:50 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Heb jij ooit bij een stelletje ingewoond? Zeg maar met 3 mensen, een stelletje en jij?
Jij niet dan?quote:
Ja, waarom niet? Ik heb sowieso weinig met Kerstmis, ik vind het behoorlijk gezapige dagen eigenlijk. Er is niks open, behalve de Ikea (gruwel) op 2e Kerstdag.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:48 schreef Jane het volgende:
Ach, ik heb ook wel eens een relatie gehad en dan toch de feestdagen niet met elkaar doorgebracht. Kan ook.
Nee. Echter hebben al mijn vrienden (en mijn zus tot voor kort) altijd relaties gehad. En ik heb me altijd prima met ze vermaakt, wat we ook gingen doen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:50 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Heb jij ooit bij een stelletje ingewoond? Zeg maar met 3 mensen, een stelletje en jij?
Je vriendin vroegt niks toe aan je leven?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:52 schreef JoeyT het volgende:
Ik snap het probleem eigenlijk niet zo. Kan nou niet zeggen dat mn leven als vrijgezel minder leuk was dan t leven met een vriendin...
T heeft allebei wel wat... Als single de feestdagen door boeit me echt 0,0... Sterker nog-> Ik vind nieuwjaarsfeestjes leuker als single dan met vriendin...
Wat is het probleem ermee dan ?quote:
De vriendin van mn huisgenoot zit hier tegenwoordig 80% van de tijd. Oude tijden herleven hier. Ben ik daarom nou verhuisd?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:53 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Mijn huisgenote is op dit moment al een paar weken hevig aan het daten met drie jongens tegelijkertijd.. En ik ben haar favoriete klaagmuur & gratis adviescentrum.
.
Jij kunt niet compleet op eigen benen staan maar hebt altijd een vent nodig om op terug te vallen?quote:
Gewoon. Wees tevreden met jezelf, en met wat je hebt. Je zit nml. je hele leven met jezelf opgescheept. Kijk naar jezelf, in plaats van naar "al die stelletjes".quote:
Wat probeer je dan wat niet lukt ?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:55 schreef Christine het volgende:
[..]
Het lukt me nog niet bijzonder goed, nee.
Eerst zorgen dat het je lukt, dan pas aan een vent gaan denken. Afhankelijke vrouwen, ook al zullen sommige mannen er anders over denken, zijn niet echt aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:55 schreef Christine het volgende:
[..]
Het lukt me nog niet bijzonder goed, nee.
Ik vind het zelfs behoorlijk eng als mensen denken dat ze geen volledig mens zijn als ze geen relatie hebben. Met zo iemand zou ik zelf iig geen relatie willen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:54 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Wat is het probleem ermee dan ?
Niks mis met alleen zijn.
Jawel... Een hele hoop stressquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:54 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Je vriendin vroegt niks toe aan je leven?
Weet ikquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:58 schreef nozem het volgende:
[..]
Eerst zorgen dat het je lukt, dan pas aan een vent gaan denken. Afhankelijke vrouwen, ook al zullen sommige mannen er anders over denken, zijn niet echt aantrekkelijk.
Die ken ik ook, mensen die de laatste 10 jaar hooguit 1week single zijn geweest. De ene relatie wordt gewoon ingeruild voor de ander.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:58 schreef Jane het volgende:
Ik ken trouwens wel van die mensen die ik ervan verdenk dat bij hen het hébben van een relatie belangrijker is dan de persoon met wie. Niet alleen kunnen zijn of zo, ik weet het niet.
Woonde je samen?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:00 schreef Christine het volgende:
[..]
Op eigen benen staan. Dat heb ik tot een paar weken geleden nooit gehoeven en nooit geleerd.
Onzekere mensjes. Geef mij maar een vrouw die haar eigen boontjes kan doppen en in principe helemaal geen man nodig heeft. Maar toch is ze bij je, omdat ze je leuk vindt.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:58 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik vind het zelfs behoorlijk eng als mensen denken dat ze geen volledig mens zijn als ze geen relatie hebben. Met zo iemand zou ik zelf iig geen relatie willen.
Ik ken trouwens wel van die mensen die ik ervan verdenk dat bij hen het hébben van een relatie belangrijker is dan de persoon met wie. Niet alleen kunnen zijn of zo, ik weet het niet.
Maar dat heeft dus niks met een relatie te maken of verwacht je dat als je een vent aan de haak slaat ie alles voor je regelt ?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:00 schreef Christine het volgende:
[..]
Op eigen benen staan. Dat heb ik tot een paar weken geleden nooit gehoeven en nooit geleerd.
Ik denk dan ook dat je een sex-relatie hebt om het gemis een beetje op te vullen. Of zit ik er heel ver naast?quote:
Het is idd opvallend dat alle mensen met een relatie opeens altijd "moe" zijn in het weekendquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:46 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik haat het nog meer andersom. Komt er een stelletje zaterdagavond wat drinken bij mij thuis, gaan we met zn allen de stad in...behalve dat stelletje, want zij zijn "moe".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |