WM is van alle markten thuisquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:39 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik geef je morgen wel wat sollicitatietips
In zoverre krom dat ik me het kan voorstellen. Ik praat ook makkelijker met vrouwen dan met mannenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:47 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nee, niet eens, want met vrouwen kan ik meestal beter praten dan met mannen. Als ik een gesprek had gehad met een vrouw was ik ws wel aangenomen. Hoe krom is dat?
als je die DnB cd('s) brand wel jaquote:
Owja, damn...goed dat je me eraan herinnert. Ik maak wel een leuk cdtje voor jequote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:52 schreef exec het volgende:
[..]
als je die DnB cd('s) brand wel ja![]()
en moet ik lege voor je meenemen? Ik wil tenslotte niet klaplopen
![]()
Anders gaat ie niet werken zeker?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:55 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Owja, damn...goed dat je me eraan herinnert. Ik maak wel een leuk cdtje voor je![]()
Moet ik natuurlijk wel een pilsje van je krijgen he.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:00 schreef WeirdMicky het volgende:Singles singles jullie zijn fijn
![]()
Kom naar de meeting anders doe ik jullie pijn
Ben jij single? neequote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:09 schreef JoeyT het volgende:
TVP....
Dit begint trouwens wel een super saai topic te worden...
Owwwww stom van me...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:25 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ben jij single? nee
Doe jij een tvp in R&P wat niet mag? ja
BTW is tvp-en hier niet toegestaan?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:25 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ben jij single? nee
Doe jij een tvp in R&P wat niet mag? ja
Moet je morgen op de meeting komen hequote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:30 schreef JoeyT het volgende:
Christine!!!!!!
WM doet gemeen tegen me... Sexen?
Overdrijven is ook een vak. Je ouders zelfs betrekken in gezwelg.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:27 schreef Christine het volgende:
[..]
Probeer eens oud&nieuw als enige single tussen de stelletjes. En ja, dan tellen zelfs je ouders mee als stelletje, terwijl zij al een paar decennia niet meer klef doen in ons bij zijn.
Daar heb ik geen feestdag voor nodig hoor, dat doe ik elke dag wel.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:46 schreef nozem het volgende:
Wat is dat toch dat mensen met de feestdagen ineens gaan lopen janken over hun vrijgezellenstatus?
Precies, wees dan consequent!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:47 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Daar heb ik geen feestdag voor nodig hoor, dat doe ik elke dag wel.
Nee, dat is aanstellerij, of jaloezie. Beide sieren je niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:45 schreef QyRoZ het volgende:
Tussen alleen maar stelletjes zitten als single is kut. Ik heb trouwens 3 jaar bij een stelletje ingewoond, DAT is pas kut.
Doet me denken aan de serie "Srubs"quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:45 schreef QyRoZ het volgende:
Tussen alleen maar stelletjes zitten als single is kut. Ik heb trouwens 3 jaar bij een stelletje ingewoond, DAT is pas kut.
Heb jij ooit bij een stelletje ingewoond? Zeg maar met 3 mensen, een stelletje en jij?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:49 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, dat is aanstellerij, of jaloezie. Beide sieren je niet.![]()
Teach me how... kan jij het?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:44 schreef dawg het volgende:
Trouwens: eerst alleen kunnen zijn, onafhankelijk etc, alvorens een relatie aan te gaan, lijkt tegenwoordig zo ongeveer niemand meer te kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |