Oiquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:55 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ik ben het net weer.. dus momenteel vind ik t nog nie zo erg
Of je wordt wel uitgenodigd en hobbelt steeds als zoveelste wiel aan de wagen mee terwijl zij steeds staan te zoenenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Feestdagen zijn als single idd soms minder leuk.
Waar ik ook wel eens van baal, dat je niet wordt uitgenodigd als de "stelletjes" samen dingen gaan doen.
Probeer eens oud&nieuw als enige single tussen de stelletjes. En ja, dan tellen zelfs je ouders mee als stelletje, terwijl zij al een paar decennia niet meer klef doen in ons bij zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of je wordt wel uitgenodigd en hobbelt steeds als zoveelste wiel aan de wagen mee terwijl zij steeds staan te zoenen
Zo vier ik mijn Kerst de afgelopen 3 jaar alquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:27 schreef Christine het volgende:
[..]
Probeer eens oud&nieuw als enige single tussen de stelletjes. En ja, dan tellen zelfs je ouders mee als stelletje, terwijl zij al een paar decennia niet meer klef doen in ons bij zijn.
De stemming zit er goed inquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:34 schreef CherryLips het volgende:
Zomer! Dan begint de vleeskeuring weer!
Jeuh...
![]()
Ik ben niet depriquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:52 schreef Godlike02 het volgende:
Zijn er wel een hoop depri hier.
Niet te geloven zeg
Winter niet goed, zomer niet goed.
Wanneer voelen jullie je wel prettig,
Ik heb heel veel stelletjes om me heen en paar singles.
Maar geen probleem hoor. meeste gebeurd in groepsverband.
Lekker boeie als dr niemand naast me zit
Ja maar toch mis ik soms die ene hand in de mijne, snappie?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:52 schreef Godlike02 het volgende:
Zijn er wel een hoop depri hier.
Niet te geloven zeg
Winter niet goed, zomer niet goed.
Wanneer voelen jullie je wel prettig,
Ik heb heel veel stelletjes om me heen en paar singles.
Maar geen probleem hoor. meeste gebeurd in groepsverband.
Lekker boeie als dr niemand naast me zit
Belgen die dat zomaar even oplossen?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:09 schreef HopelesslyForever het volgende:
Ja nou geef me dan je msn maar es ff, losse we zo opallebei mag ook hoor
Ging het zo goed?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:21 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben al net zo goed in solliciteren als in het versieren van vrouwen.![]()
Ik mijn afgelopen kerst en die daarvoor ook. Mijn zusje en vriend en mijn ouders. Was onwijs gezellig, kan echt niet zeggen dat ik me zo'n ontzettende eenzame single voelde oidquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo vier ik mijn Kerst de afgelopen 3 jaar al
Nee, ik heb er ook nooit problemen mee. Ook niet tijdens Oud & Nieuw of wanneer dan ook eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik mijn afgelopen kerst en die daarvoor ook. Mijn zusje en vriend en mijn ouders. Was onwijs gezellig, kan echt niet zeggen dat ik me zo'n ontzettende eenzame single voelde oid
Ach ja, zelfde argumenten gaven ze weer. Gebrekkige communicatieve vaardigheden, niet precies weten wat ik wil. Eigenlijk dezelfde problemen als ik met vrouwen heb.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:22 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ging het zo goed?
Vertel maar aan papa WM...
Ik geef je morgen wel wat sollicitatietipsquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:34 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ach ja, zelfde argumenten gaven ze weer. Gebrekkige communicatieve vaardigheden, niet precies weten wat ik wil. Eigenlijk dezelfde problemen als ik met vrouwen heb.
had je een sollicitatiegesprek met een vrouw ofzoquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:34 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ach ja, zelfde argumenten gaven ze weer. Gebrekkige communicatieve vaardigheden, niet precies weten wat ik wil. Eigenlijk dezelfde problemen als ik met vrouwen heb.
er zijn heel goede boeken over solliciteren op de markt, moet je maar eens lezen, heb ik ook gedaanquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:34 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nee, niet eens, want met vrouwen kan ik meestal beter praten dan met mannen. Als ik een gesprek had gehad met een vrouw was ik ws wel aangenomen. Hoe krom is dat?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:40 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
had je een sollicitatiegesprek met een vrouw ofzo![]()
wel balen trouwens dit soort dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |