Wat is het probleem dan? Dat zou juist een probleem moeten zijn voor de mensen met een relatie toch?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:02 schreef Metro2005 het volgende:
Als ik single ben dan vind ik de zomer altijd het ergst. Overal mooie meiden in blote topjes en korte rokjes
Dan spelen de hormonen echt op.
hmm zit ook weer in jaquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan? Dat zou juist een probleem moeten zijn voor de mensen met een relatie toch?
Dan weer wel jaquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:42 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
hmm zit ook weer in ja![]()
Maar als je te verlegen bent dan is het best frustrerend![]()
Hoe zo kan je anders niet op het strand komen?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:50 schreef HopelesslyForever het volgende:
Zomer ... begint het gelul weer van elke dag te fitnessen of anders kan je niet op het strand komen20 kilo overgewicht als single is moeilijl te verbergen :p
Dara moet ej dan ook niet komenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:07 schreef HopelesslyForever het volgende:
Sja, komt wss van op stranden rondtelopen waar ENKEL bodybuilders met plastische chirurgie waren
Feestdagen zijn als single idd soms minder leuk.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:37 schreef petitlapin het volgende:
ik vond als single altijd de feestdagen het ergste ... word er nog triest van als ik eraan terug denk ...
Ik haat het nog meer andersom. Komt er een stelletje zaterdagavond wat drinken bij mij thuis, gaan we met zn allen de stad in...behalve dat stelletje, want zij zijn "moe".quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Feestdagen zijn als single idd soms minder leuk.
Waar ik ook wel eens van baal, dat je niet wordt uitgenodigd als de "stelletjes" samen dingen gaan doen.
Op aanraden van mij toch even gaan kijken?quote:
Ik ben het net weer.. dus momenteel vind ik t nog nie zo ergquote:
Je bent gewoon moe meisjequote:
Pak mijn seks vriendin niet afquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:57 schreef Chemist het volgende:
[..]
Toch maar een keer wat afspreken dan ??![]()
![]()
![]()
Neuh, daar wilde ze nog wel een concessie in doenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:00 schreef WeirdMicky het volgende:
Pak mijn seks vriendin niet afJe bent veel te oud!
Oiquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:55 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ik ben het net weer.. dus momenteel vind ik t nog nie zo erg
Of je wordt wel uitgenodigd en hobbelt steeds als zoveelste wiel aan de wagen mee terwijl zij steeds staan te zoenenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Feestdagen zijn als single idd soms minder leuk.
Waar ik ook wel eens van baal, dat je niet wordt uitgenodigd als de "stelletjes" samen dingen gaan doen.
Probeer eens oud&nieuw als enige single tussen de stelletjes. En ja, dan tellen zelfs je ouders mee als stelletje, terwijl zij al een paar decennia niet meer klef doen in ons bij zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of je wordt wel uitgenodigd en hobbelt steeds als zoveelste wiel aan de wagen mee terwijl zij steeds staan te zoenen
Zo vier ik mijn Kerst de afgelopen 3 jaar alquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:27 schreef Christine het volgende:
[..]
Probeer eens oud&nieuw als enige single tussen de stelletjes. En ja, dan tellen zelfs je ouders mee als stelletje, terwijl zij al een paar decennia niet meer klef doen in ons bij zijn.
De stemming zit er goed inquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:34 schreef CherryLips het volgende:
Zomer! Dan begint de vleeskeuring weer!
Jeuh...
![]()
Ik ben niet depriquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:52 schreef Godlike02 het volgende:
Zijn er wel een hoop depri hier.
Niet te geloven zeg
Winter niet goed, zomer niet goed.
Wanneer voelen jullie je wel prettig,
Ik heb heel veel stelletjes om me heen en paar singles.
Maar geen probleem hoor. meeste gebeurd in groepsverband.
Lekker boeie als dr niemand naast me zit
Ja maar toch mis ik soms die ene hand in de mijne, snappie?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:52 schreef Godlike02 het volgende:
Zijn er wel een hoop depri hier.
Niet te geloven zeg
Winter niet goed, zomer niet goed.
Wanneer voelen jullie je wel prettig,
Ik heb heel veel stelletjes om me heen en paar singles.
Maar geen probleem hoor. meeste gebeurd in groepsverband.
Lekker boeie als dr niemand naast me zit
Belgen die dat zomaar even oplossen?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:09 schreef HopelesslyForever het volgende:
Ja nou geef me dan je msn maar es ff, losse we zo opallebei mag ook hoor
Ging het zo goed?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:21 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben al net zo goed in solliciteren als in het versieren van vrouwen.![]()
Ik mijn afgelopen kerst en die daarvoor ook. Mijn zusje en vriend en mijn ouders. Was onwijs gezellig, kan echt niet zeggen dat ik me zo'n ontzettende eenzame single voelde oidquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo vier ik mijn Kerst de afgelopen 3 jaar al
Nee, ik heb er ook nooit problemen mee. Ook niet tijdens Oud & Nieuw of wanneer dan ook eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik mijn afgelopen kerst en die daarvoor ook. Mijn zusje en vriend en mijn ouders. Was onwijs gezellig, kan echt niet zeggen dat ik me zo'n ontzettende eenzame single voelde oid
Ach ja, zelfde argumenten gaven ze weer. Gebrekkige communicatieve vaardigheden, niet precies weten wat ik wil. Eigenlijk dezelfde problemen als ik met vrouwen heb.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:22 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ging het zo goed?
Vertel maar aan papa WM...
Ik geef je morgen wel wat sollicitatietipsquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:34 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ach ja, zelfde argumenten gaven ze weer. Gebrekkige communicatieve vaardigheden, niet precies weten wat ik wil. Eigenlijk dezelfde problemen als ik met vrouwen heb.
had je een sollicitatiegesprek met een vrouw ofzoquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:34 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ach ja, zelfde argumenten gaven ze weer. Gebrekkige communicatieve vaardigheden, niet precies weten wat ik wil. Eigenlijk dezelfde problemen als ik met vrouwen heb.
er zijn heel goede boeken over solliciteren op de markt, moet je maar eens lezen, heb ik ook gedaanquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:34 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nee, niet eens, want met vrouwen kan ik meestal beter praten dan met mannen. Als ik een gesprek had gehad met een vrouw was ik ws wel aangenomen. Hoe krom is dat?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:40 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
had je een sollicitatiegesprek met een vrouw ofzo![]()
wel balen trouwens dit soort dingen.
WM is van alle markten thuisquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:39 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik geef je morgen wel wat sollicitatietips
In zoverre krom dat ik me het kan voorstellen. Ik praat ook makkelijker met vrouwen dan met mannenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:47 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nee, niet eens, want met vrouwen kan ik meestal beter praten dan met mannen. Als ik een gesprek had gehad met een vrouw was ik ws wel aangenomen. Hoe krom is dat?
als je die DnB cd('s) brand wel jaquote:
Owja, damn...goed dat je me eraan herinnert. Ik maak wel een leuk cdtje voor jequote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:52 schreef exec het volgende:
[..]
als je die DnB cd('s) brand wel ja![]()
en moet ik lege voor je meenemen? Ik wil tenslotte niet klaplopen
![]()
Anders gaat ie niet werken zeker?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:55 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Owja, damn...goed dat je me eraan herinnert. Ik maak wel een leuk cdtje voor je![]()
Moet ik natuurlijk wel een pilsje van je krijgen he.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:00 schreef WeirdMicky het volgende:Singles singles jullie zijn fijn
![]()
Kom naar de meeting anders doe ik jullie pijn
Ben jij single? neequote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:09 schreef JoeyT het volgende:
TVP....
Dit begint trouwens wel een super saai topic te worden...
Owwwww stom van me...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:25 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ben jij single? nee
Doe jij een tvp in R&P wat niet mag? ja
BTW is tvp-en hier niet toegestaan?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:25 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ben jij single? nee
Doe jij een tvp in R&P wat niet mag? ja
Moet je morgen op de meeting komen hequote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:30 schreef JoeyT het volgende:
Christine!!!!!!
WM doet gemeen tegen me... Sexen?
Overdrijven is ook een vak. Je ouders zelfs betrekken in gezwelg.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:27 schreef Christine het volgende:
[..]
Probeer eens oud&nieuw als enige single tussen de stelletjes. En ja, dan tellen zelfs je ouders mee als stelletje, terwijl zij al een paar decennia niet meer klef doen in ons bij zijn.
Daar heb ik geen feestdag voor nodig hoor, dat doe ik elke dag wel.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:46 schreef nozem het volgende:
Wat is dat toch dat mensen met de feestdagen ineens gaan lopen janken over hun vrijgezellenstatus?
Precies, wees dan consequent!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:47 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Daar heb ik geen feestdag voor nodig hoor, dat doe ik elke dag wel.
Nee, dat is aanstellerij, of jaloezie. Beide sieren je niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:45 schreef QyRoZ het volgende:
Tussen alleen maar stelletjes zitten als single is kut. Ik heb trouwens 3 jaar bij een stelletje ingewoond, DAT is pas kut.
Doet me denken aan de serie "Srubs"quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:45 schreef QyRoZ het volgende:
Tussen alleen maar stelletjes zitten als single is kut. Ik heb trouwens 3 jaar bij een stelletje ingewoond, DAT is pas kut.
Heb jij ooit bij een stelletje ingewoond? Zeg maar met 3 mensen, een stelletje en jij?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:49 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, dat is aanstellerij, of jaloezie. Beide sieren je niet.![]()
Teach me how... kan jij het?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:44 schreef dawg het volgende:
Trouwens: eerst alleen kunnen zijn, onafhankelijk etc, alvorens een relatie aan te gaan, lijkt tegenwoordig zo ongeveer niemand meer te kunnen.
Mijn huisgenote is op dit moment al een paar weken hevig aan het daten met drie jongens tegelijkertijd.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:50 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Heb jij ooit bij een stelletje ingewoond? Zeg maar met 3 mensen, een stelletje en jij?
Jij niet dan?quote:
Ja, waarom niet? Ik heb sowieso weinig met Kerstmis, ik vind het behoorlijk gezapige dagen eigenlijk. Er is niks open, behalve de Ikea (gruwel) op 2e Kerstdag.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:48 schreef Jane het volgende:
Ach, ik heb ook wel eens een relatie gehad en dan toch de feestdagen niet met elkaar doorgebracht. Kan ook.
Nee. Echter hebben al mijn vrienden (en mijn zus tot voor kort) altijd relaties gehad. En ik heb me altijd prima met ze vermaakt, wat we ook gingen doen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:50 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Heb jij ooit bij een stelletje ingewoond? Zeg maar met 3 mensen, een stelletje en jij?
Je vriendin vroegt niks toe aan je leven?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:52 schreef JoeyT het volgende:
Ik snap het probleem eigenlijk niet zo. Kan nou niet zeggen dat mn leven als vrijgezel minder leuk was dan t leven met een vriendin...
T heeft allebei wel wat... Als single de feestdagen door boeit me echt 0,0... Sterker nog-> Ik vind nieuwjaarsfeestjes leuker als single dan met vriendin...
Wat is het probleem ermee dan ?quote:
De vriendin van mn huisgenoot zit hier tegenwoordig 80% van de tijd. Oude tijden herleven hier. Ben ik daarom nou verhuisd?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:53 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Mijn huisgenote is op dit moment al een paar weken hevig aan het daten met drie jongens tegelijkertijd.. En ik ben haar favoriete klaagmuur & gratis adviescentrum.
.
Jij kunt niet compleet op eigen benen staan maar hebt altijd een vent nodig om op terug te vallen?quote:
Gewoon. Wees tevreden met jezelf, en met wat je hebt. Je zit nml. je hele leven met jezelf opgescheept. Kijk naar jezelf, in plaats van naar "al die stelletjes".quote:
Wat probeer je dan wat niet lukt ?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:55 schreef Christine het volgende:
[..]
Het lukt me nog niet bijzonder goed, nee.
Eerst zorgen dat het je lukt, dan pas aan een vent gaan denken. Afhankelijke vrouwen, ook al zullen sommige mannen er anders over denken, zijn niet echt aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:55 schreef Christine het volgende:
[..]
Het lukt me nog niet bijzonder goed, nee.
Ik vind het zelfs behoorlijk eng als mensen denken dat ze geen volledig mens zijn als ze geen relatie hebben. Met zo iemand zou ik zelf iig geen relatie willen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:54 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Wat is het probleem ermee dan ?
Niks mis met alleen zijn.
Jawel... Een hele hoop stressquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:54 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Je vriendin vroegt niks toe aan je leven?
Weet ikquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:58 schreef nozem het volgende:
[..]
Eerst zorgen dat het je lukt, dan pas aan een vent gaan denken. Afhankelijke vrouwen, ook al zullen sommige mannen er anders over denken, zijn niet echt aantrekkelijk.
Die ken ik ook, mensen die de laatste 10 jaar hooguit 1week single zijn geweest. De ene relatie wordt gewoon ingeruild voor de ander.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:58 schreef Jane het volgende:
Ik ken trouwens wel van die mensen die ik ervan verdenk dat bij hen het hébben van een relatie belangrijker is dan de persoon met wie. Niet alleen kunnen zijn of zo, ik weet het niet.
Woonde je samen?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:00 schreef Christine het volgende:
[..]
Op eigen benen staan. Dat heb ik tot een paar weken geleden nooit gehoeven en nooit geleerd.
Onzekere mensjes. Geef mij maar een vrouw die haar eigen boontjes kan doppen en in principe helemaal geen man nodig heeft. Maar toch is ze bij je, omdat ze je leuk vindt.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:58 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik vind het zelfs behoorlijk eng als mensen denken dat ze geen volledig mens zijn als ze geen relatie hebben. Met zo iemand zou ik zelf iig geen relatie willen.
Ik ken trouwens wel van die mensen die ik ervan verdenk dat bij hen het hébben van een relatie belangrijker is dan de persoon met wie. Niet alleen kunnen zijn of zo, ik weet het niet.
Maar dat heeft dus niks met een relatie te maken of verwacht je dat als je een vent aan de haak slaat ie alles voor je regelt ?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:00 schreef Christine het volgende:
[..]
Op eigen benen staan. Dat heb ik tot een paar weken geleden nooit gehoeven en nooit geleerd.
Ik denk dan ook dat je een sex-relatie hebt om het gemis een beetje op te vullen. Of zit ik er heel ver naast?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |