Wat is het probleem dan? Dat zou juist een probleem moeten zijn voor de mensen met een relatie toch?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:02 schreef Metro2005 het volgende:
Als ik single ben dan vind ik de zomer altijd het ergst. Overal mooie meiden in blote topjes en korte rokjes
Dan spelen de hormonen echt op.
hmm zit ook weer in jaquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan? Dat zou juist een probleem moeten zijn voor de mensen met een relatie toch?
Dan weer wel jaquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:42 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
hmm zit ook weer in ja![]()
Maar als je te verlegen bent dan is het best frustrerend![]()
Hoe zo kan je anders niet op het strand komen?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:50 schreef HopelesslyForever het volgende:
Zomer ... begint het gelul weer van elke dag te fitnessen of anders kan je niet op het strand komen20 kilo overgewicht als single is moeilijl te verbergen :p
Dara moet ej dan ook niet komenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:07 schreef HopelesslyForever het volgende:
Sja, komt wss van op stranden rondtelopen waar ENKEL bodybuilders met plastische chirurgie waren
Feestdagen zijn als single idd soms minder leuk.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:37 schreef petitlapin het volgende:
ik vond als single altijd de feestdagen het ergste ... word er nog triest van als ik eraan terug denk ...
Ik haat het nog meer andersom. Komt er een stelletje zaterdagavond wat drinken bij mij thuis, gaan we met zn allen de stad in...behalve dat stelletje, want zij zijn "moe".quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Feestdagen zijn als single idd soms minder leuk.
Waar ik ook wel eens van baal, dat je niet wordt uitgenodigd als de "stelletjes" samen dingen gaan doen.
Op aanraden van mij toch even gaan kijken?quote:
Ik ben het net weer.. dus momenteel vind ik t nog nie zo ergquote:
Je bent gewoon moe meisjequote:
Pak mijn seks vriendin niet afquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:57 schreef Chemist het volgende:
[..]
Toch maar een keer wat afspreken dan ??![]()
![]()
![]()
Neuh, daar wilde ze nog wel een concessie in doenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:00 schreef WeirdMicky het volgende:
Pak mijn seks vriendin niet afJe bent veel te oud!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |