Lees voor 90% meerendeel. Dan is het niet zo arbitrair. Nu ga je komma neuken. Dat betekent ws dat je argumenten op zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:11 schreef petitlapin het volgende:
[..]
tuurlijk gebeurt het
maar geen 90 %
Je kunt natuurlijk ook direct zeggen dat ook jij dingen graag opblaast.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:09 schreef Frenkie het volgende:
[..]dat werkt natuurlijk alleen als je populatie waanzinnig groot is.
En afgebakend enzo..
Nee, dat is natuurlijk zo, maar heb helaas vaak genoeg dingen moeten aanhoren als meisjes een vriend hadden, dus dan zou ik vast wel eens iets opgevangen hebben van een one night stand.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:11 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ik heb meisjes geneukt in kamers waar nog een ander meisje sliep en dat andere meisje heeft niets gemerkt. (zelfs in hetzelfde bed gebeurd). Kortom gehorig zegt niet dat jij het merkt.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:11 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ik heb meisjes geneukt in kamers waar nog een ander meisje sliep en dat andere meisje heeft niets gemerkt. (zelfs in hetzelfde bed gebeurd). Kortom gehorig zegt niet dat jij het merkt.
Ik kan me wel een beetje aansluiten met wat jij zegt.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:56 schreef Chemist het volgende:
Ik heb nog nooit een one-night stand gehad, bang als ik ben voor de emotionele kater die me dat gaat opleveren en dus heb ik me er nog nooit voor open gesteld.
Ik heb gewoon liever ook al het andere van een relatie erbij en niet alleen de sex.
het meerendeel kan ook 60% zijn en er zit nog wel wat verschil tussen 60 en 90%quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:13 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Lees voor 90% meerendeel. Dan is het niet zo arbitrair. Nu ga je komma neuken. Dat betekent ws dat je argumenten op zijn.
mijn argumenten op, nee hoor ? het was nog wel degelijk die 90 % waar we over aan het discussiërn waren.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:13 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Lees voor 90% meerendeel. Dan is het niet zo arbitrair. Nu ga je komma neuken. Dat betekent ws dat je argumenten op zijn.
Nee in een gehorig hotel. Maar goed, wat weet jij dat jij mee krijgt als je slaapt?quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:14 schreef petitlapin het volgende:
, in één of ander hardhorigenstudentenhuis of zo...
hehe, ja in België klopt dat idd welquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:07 schreef petitlapin het volgende:
[..]
aangezien veeeeeel meer dan 10 % van de vrouwelijke bevolking écht niet aantrekkelijk, zeg maar lelijk is, zijn mannen dan echt wel niet moeilijk hé, als het op sex aankomt.
hoezo ?quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:14 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik kan me wel een beetje aansluiten met wat jij zegt.
Verder vind ik die discussie van wel of niet one-night stands ook al zo oud als de weg naar Rome.
Tuurlijk en je bent 18 volgens je profiel. Komt zeer geloofwaardig over!quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:16 schreef H-blast het volgende:
Enquetevraag. Hoeveel personen heb jij ontmaagd?
mwa ik heb ze niet allemaal geteld, maar een stuk of 30 is wel in de buurt denk ik
90% betekent bijna iedereen, da's toch wat wel anders dan het meerendeel, wat ik op 60% ofzo zou zetten.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:13 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Je ne m'interesse pas. Echt niet.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:16 schreef H-blast het volgende:
Enquetevraag. Hoeveel personen heb jij ontmaagd?
mwa ik heb ze niet allemaal geteld, maar een stuk of 30 is wel in de buurt denk ik
He, en nou ff serieus ja!quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Tuurlijk en je bent 18 volgens je profiel. Komt zeer geloofwaardig over!
Ik ken een jongen van 18 die zeker 30 meisjes in zijn bed heeft gehad. Het zou kunnen hoor..quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Tuurlijk en je bent 18 volgens je profiel. Komt zeer geloofwaardig over!
Een relatie is voor nerds en huismussquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:19 schreef Soul79 het volgende:
En trouwens, studentes hebben misschien een beetje een naam, maar daar zitten echt zo ontzettend veel nerds en huismussen tussen. Die neuken echt niet eventjes 'buiten een relatie om'.
Maar dat is nog iets anders dan 30 ontmaagdingen, maar goed, hij gaf zelf al aan dat hij loog.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:20 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ik ken een jongen van 18 die zeker 30 meisjes in zijn bed heeft gehad. Het zou kunnen hoor..
Ze mogen het zeker, maar het onderwerp is al zo vaak langsgeweest. Alleen omdat er nu met procenten wordt gesmeten moet het anders zijn. Denk het niet. En het single zijn heeft niet alleen maar seks te maken, maar zo wordt het wel een beetje een sekstopic.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:17 schreef petitlapin het volgende:
[..]
hoezo ?
en moest dat zo zijn, als hier mensen zijn die daarop willen reageren, dan mogen die dat toch ?
ah joh geintje moet kunnen, anders worden we hier allemaal zo serieusquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar dat is nog iets anders dan 30 ontmaagdingen, maar goed, hij gaf zelf al aan dat hij loog.
Nee, vooral met een gebrek aanquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:21 schreef Sabrina1981 het volgende:
En het single zijn heeft niet alleen maar seks te maken
sabrina, je moest maar eens mod worden, denk ik zo.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:21 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ze mogen het zeker, maar het onderwerp is al zo vaak langsgeweest. Alleen omdat er nu met procenten wordt gesmeten moet het anders zijn. Denk het niet. En het single zijn heeft niet alleen maar seks te maken, maar zo wordt het wel een beetje een sekstopic.
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat Sabrina jaloers is.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:21 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ze mogen het zeker, maar het onderwerp is al zo vaak langsgeweest. Alleen omdat er nu met procenten wordt gesmeten moet het anders zijn. Denk het niet. En het single zijn heeft niet alleen maar seks te maken, maar zo wordt het wel een beetje een sekstopic.
Wat mij altijd verbaast is dat er serieus vrouwen zijn die erop geilen om zoveel voorgangsters gehad te hebben bij een man.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:20 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ik ken een jongen van 18 die zeker 30 meisjes in zijn bed heeft gehad. Het zou kunnen hoor..
Als je een relatie hebt ben je een nerd en/of huismus, tenzij je minstens 1 keer per week buiten de deur neukt. Zoiets?quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:21 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Een relatie is voor nerds en huismuss
Mooie nieuwe stelling!
Is het ook, maar niet als het continu terugkomt.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:23 schreef petitlapin het volgende:
[..]
sabrina, je moest maar eens mod worden, denk ik zo.
ik vind single-zijn en one night stands een boeiend thema voor dit topic
DAT IS FLAUWquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:20 schreef petitlapin het volgende:
EDIT: voegt niks toe
Dat zeg je toch niet tegen het desbetreffende meisje..quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:23 schreef thabit het volgende:
Wat mij altijd verbaast is dat er serieus vrouwen zijn die erop geilen om zoveel voorgangsters gehad te hebben bij een man.
ik denk nochtans dat sommige meisjes er echt wel op geilen op aandacht door een superpopulaire charmeurquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:24 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Dat zeg je toch niet tegen het desbetreffende meisje..
Volgens mij doen sommige van die mannen dat toch wel hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:24 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Dat zeg je toch niet tegen het desbetreffende meisje..
Het woord relatie is ook zo lekker beladen. Goed, ik zal een casus voor je schetsen: huismusje ontmoet leuk pimpelmeesje op de badmintonclub. Ze worden verliefd op elkaar en na wekenlang wakker liggen durft hij haar eindelijk mee uit te vragen. Ze gaan naar een rustig cafeetje en zijn allebei stiknerveus. Daarom drinkt hij veel teveel en zij ook. Ze worden dronken, owjee, dat zijn ze allbei nog nooit geweest. Hij durft ineens een stuk meer dan normaal en vraagt dapper: "Uhm, misschien kunnen we nog wat bij mij drinken? Zij is zo dronken dat ze er direct in toestemt en ze belanden op zijn kamer, in zijn bed, ze hebben seks... De volgende morgen schamen ze zichzelf dusdanig voor hun schandelijke gedrag dat ze elkaar eigenlijk niks meer te melden hebben. De week daarop is ze ineens niet meer op de badmintonclub.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:19 schreef Soul79 het volgende:
[..]
90% betekent bijna iedereen, da's toch wat wel anders dan het meerendeel, wat ik op 60% ofzo zou zetten.
Het merendeel, daar wil ik nog wel in mee gaan. Bijna iedereen, nee dat niet. Nogmaals, dat zou zijn als alle vrouwen net als mannen waren. Neuken!
En trouwens, studentes hebben misschien een beetje een naam, maar daar zitten echt zo ontzettend veel nerds en huismussen tussen. Die neuken echt niet eventjes 'buiten een relatie om'.
ik durf ervoor te wedden dat die twee supernerveuze nerdjes op die date niet verder zullen raken dan een tongzoenquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:27 schreef nozem het volgende:
[..]
Het woord relatie is ook zo lekker beladen. Goed, ik zal een casus voor je schetsen: huismusje ontmoet leuk pimpelmeesje op de badmintonclub. Ze worden verliefd op elkaar en na wekenlang wakker liggen durft hij haar eindelijk mee uit te vragen. Ze gaan naar een rustig cafeetje en zijn allebei stiknerveus. Daarom drinkt hij veel teveel en zij ook. Ze worden dronken, owjee, dat zijn ze allbei nog nooit geweest. Hij durft ineens een stuk meer dan normaal en vraagt dapper: "Uhm, misschien kunnen we nog wat bij mij drinken? Zij is zo dronken dat ze er direct in toestemt en ze belanden op zijn kamer, in zijn bed, ze hebben seks... De volgende morgen schamen ze zichzelf dusdanig voor hun schandelijke gedrag dat ze elkaar eigenlijk niks meer te melden hebben. De week daarop is ze ineens niet meer op de badmintonclub.
Zie daar, just another casualty. Weer 1 van die 90% van de vrouwen die wel eens seks buiten een vaste relatie heeft.
Sowieso is het krijgen van positieve aandacht leuk of je nou man of vrouw bent. Dat is wat ik toch wel het grootste gemis vind aan het single zijn, af en toe een aai over je bol, iets leuk dat tegen je gezegd wordt enz enz.. En dat krijg je ook niet met een o-n-s.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:26 schreef petitlapin het volgende:
ik denk nochtans dat sommige meisjes er echt wel op geilen op aandacht door een superpopulaire charmeur
Onzin, dat weet je zelf ook wel. Of je bent nooit echt verliefd geweestquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:21 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Een relatie is voor nerds en huismuss
Mooie nieuwe stelling!
En daar gaat het mis. Want de huismus gaat aan de sinas. Dat is er eentje van die overige 10% dus.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:27 schreef nozem het volgende:
[..]
Het woord relatie is ook zo lekker beladen. Goed, ik zal een casus voor je schetsen: huismusje ontmoet leuk pimpelmeesje op de badmintonclub. Ze worden verliefd op elkaar en na wekenlang wakker liggen durft hij haar eindelijk mee uit te vragen. Ze gaan naar een rustig cafeetje en zijn allebei stiknerveus. Daarom drinkt hij veel teveel en zij ook. Ze worden dronken, owjee, dat zijn ze allbei nog nooit geweest.
Dan weet je niks van het studentenleven, daar drinkt 99% van de mensen bier tiijdens het uitgaan.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:29 schreef Soul79 het volgende:
[..]
En daar gaat het mis. Want de huismus gaat aan de sinas. Dat is er eentje van die overige 10% dus.
ik ben die ene percent die dat niet deedquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan weet je niks van het studentenleven, daar drinkt 99% van de mensen bier tiijdens het uitgaan.![]()
Dat weet ik want ik ben zelf student. Maar dat wil nog niet zeggen dat men aan het eind van de avond zo dronken is dat men maar een end weg neukt.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan weet je niks van het studentenleven, daar drinkt 99% van de mensen bier tiijdens het uitgaan.![]()
Aangaande op jouw posts kunnen we wel stellen dat je van mensen 0,0 verstand hebt.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:28 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik durf ervoor te wedden dat die twee supernerveuze nerdjes op die date niet verder zullen raken dan een tongzoen
Jazeker zijn die er. Alleen zijn dat nou net weer de types die niet aan one night stands doen of buiten hun relatie om neuken.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:30 schreef I.R.Baboon het volgende:. Frits van Egters.
.
Goed zeg, Nozem.
Eigenlijk wel de oppersingle, onze Frits. Zouden er ook vrouwen zijn die zo liefhebber zijn van de Avonden?
Blijkbaar hoorde je ook bij de 10%quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:32 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik ben die ene percent die dat niet deed![]()
BIER!quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daarom had jij ook geen one nights stands.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:32 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik ben die ene percent die dat niet deed![]()
Kun je niet lezen hij zegt dat ze allebei nog nooit dronken waren geweest.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:34 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Aangaande op jouw posts kunnen we wel stellen dat je van mensen 0,0 verstand hebt.
Overigens is er in de verhaal van nozem maar één nerdje, het huismusje. De ander is een doorgewinterde versierder..
Beeldspraak enzo.
een huismusje die date en de eerste nacht al van bil gaat met de versierder. Ik zie het niet gebeuren.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:34 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Aangaande op jouw posts kunnen we wel stellen dat je van mensen 0,0 verstand hebt.
Overigens is er in de verhaal van nozem maar één nerdje, het huismusje. De ander is een doorgewinterde versierder..
Beeldspraak enzo.
ik begrijp je eerste zin niet ? is het een typfout ? ik ben even niet zeker van mijn nldquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Blijkbaar hoorde je ook bij de 10%
Maar waarom doe je nu net alsof niet van sex houden? Ze zijn net zo erg hoor, eigenlijk erger omdat ze het voor het uitkiezen hebben.
Ik zal je even inlichten. Het gebeurt. Been there..quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:37 schreef petitlapin het volgende:
een huismusje die date en de eerste nacht al van bil gaat met de versierder. Ik zie het niet gebeuren.
Maar je wordt er wel snel dronken van, dus in dat kader past het in het verhaal.quote:
dan zal je echt wel over onweerstaanbare charmes beschikken, of de huismus was niet zo'n nerd als ze zich voordeedquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:38 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ik zal je even inlichten. Het gebeurt. Been there..
Dat ging om de 90% die eerder genoemd werd.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:38 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik begrijp je eerste zin niet ? is het een typfout ? ik ben even niet zeker van mijn nld
Mijn wereld wel.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar wake up, de wereld is niet zo braaf als je denkt.
Misschien was hij de huismus in het verhaal.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:39 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dan zal je echt wel over onweerstaanbare charmes beschikken, of de huismus was niet zo'n nerd als ze zich voordeed![]()
als er over één ding in deze wereld gestoeft, gelogen en overdreven wordt, is het wel sexquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ging om de 90% die eerder genoemd werd.
Maar wake up, de wereld is niet zo braaf als je denkt.
Mannen overdrijven seks, vrouwen juist niet.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:42 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als er over één ding in deze wereld gestoeft, gelogen en overdreven wordt, is het wel sex.
en uiteraard is de wereld niet zo braaf, maar ik denk dat echte pure one night stands niet zo veel voorkomen. Dat er tussen vrienden accidentjes gebeuren ok, dat je te ver kan gaan als je strontzat bent, ok ... maar een pure one night stand ...
Dat mag je zeggen. Of er veel waarde aan wordt gehecht is een tweede.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:58 schreef AudreyHepburn het volgende:. Mijn topic, wat doe je ?
.
Mag ik even zeggen dat ik bier en eindeloze discussies over erop los neuken niet bijster veel boeiender vind dan de "slowchat" van de vorige topics ?
Het is allebei erg. In de winter zit je met kerst alleen, in de zomer zit je met je vakantieplanning die door alle stelletjes om je heen erg moeilijk is. Misschien dat door de somberheid van de winter het vrijgezellenbestaan in dat seizoen wat moeilijker is. Voor mij vaak wel. In de zomer vermaak ik mezelf beter, lekker lopen, fietsen, feesten. Dat doe ik in de winter toch wat minder (ook door gebrek aan vervoer, en ik verdom het om bij -10 te gaan fietsen of lang op de bus te gaan wachten).quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:36 schreef Automatic_Rock het volgende:
Wat is erger voor een single; de zomer of de winter???
Hier ben ik het wel mee eens. In de zomer trek je er toch vaker op uit dan in de winter. Tenminste zo is dat bij mij.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:40 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Het is allebei erg. In de winter zit je met kerst alleen, in de zomer zit je met je vakantieplanning die door alle stelletjes om je heen erg moeilijk is. Misschien dat door de somberheid van de winter het vrijgezellenbestaan in dat seizoen wat moeilijker is. Voor mij vaak wel. In de zomer vermaak ik mezelf beter, lekker lopen, fietsen, feesten. Dat doe ik in de winter toch wat minder (ook door gebrek aan vervoer, en ik verdom het om bij -10 te gaan fietsen of lang op de bus te gaan wachten).
De herfst. Omdat je dan denkt "Godverdomme, weer niks aan de haak geslagen deze zomer. Dat wordt weer 9 maanden wachten."quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:36 schreef Automatic_Rock het volgende:
haha, is misschien goed voor een stelling: in welk seizoen sla je het gemakkelijkst iets aan de haak ?quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:43 schreef thabit het volgende:
[..]
De herfst. Omdat je dan denkt "Godverdomme, weer niks aan de haak geslagen deze zomer. Dat wordt weer 9 maanden wachten."
Met zekerheid de zomer, in de winter kan ik er beter tegen. En het is net wat QyRoZ zegt: doordat mensen om je heen steeds vaker vaste relaties hebben wordt een vakantie plannen met het jaar moeilijker.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:36 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik kreeg ooit precies op 21 juni een relatie.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:49 schreef petitlapin het volgende:
[..]
haha, is misschien goed voor een stelling: in welk seizoen sla je het gemakkelijkst iets aan de haak ?
volgens mij is het niet seizoengebonden
I agree. Die percentages zijn volkomen onzin (net als de bewering dat 99% van de studenten bier drinkt..)quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:42 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als er over één ding in deze wereld gestoeft, gelogen en overdreven wordt, is het wel sex.
en uiteraard is de wereld niet zo braaf, maar ik denk dat echte pure one night stands niet zo veel voorkomen. Dat er tussen vrienden accidentjes gebeuren ok, dat je te ver kan gaan als je strontzat bent, ok ... maar een pure one night stand ...
Mijn relatie begon 21 maart. Makkelijk te onthoudenquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:55 schreef thabit het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit precies op 21 juni een relatie.
Mijn twee langste allebei in de winter na kerstquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn relatie begon 21 maart. Makkelijk te onthouden
de dag dat je gewoon voor jezelf uitmaakt dat het een (liefdes)relatie isquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:43 schreef Tijn het volgende:
Wanneer begint een relatie sowieso? De eerste date? De eerste keer dat je zoent? De eerste keer dat je met elkaar naar bed gaat?
Ik ben me nog nooit bewust geweest van een relatie die op een specifieke datum begon.
Ik tel vanaf de eerste zoen!quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:43 schreef Tijn het volgende:
Wanneer begint een relatie sowieso? De eerste date? De eerste keer dat je zoent? De eerste keer dat je met elkaar naar bed gaat?
Ik ben me nog nooit bewust geweest van een relatie die op een specifieke datum begon.
Ik vind dat trouwens echt leuk voor je.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn relatie begon 21 maart. Makkelijk te onthouden
Thnx, al had dat niet alleen te maken met relaties, maar over mijjn hele leven op dat moment. Maar goed, er is aan gewerkt aan allerlei kantenquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:47 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik vind dat trouwens echt leuk voor je.![]()
Ik kan me je 'geklaag' van toen nog goed herinneren.
ik vind jouw verhaal ook wel een tof verhaal eigenlijk. Als ik aan die topics denk ...quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Thnx, al had dat niet alleen te maken met relaties, maar over mijjn hele leven op dat moment. Maar goed, er is aan gewerkt aan allerlei kanten
Als de eerste zoen de enige zoen blijft heeft dat toch niks met relaties te maken.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik tel vanaf de eerste zoen!
Maar dat is persoonlijk en gelijk meestal de eerste date![]()
Dat lijkt me eerlijk gezegd ook een gezondere instelling dan gaan zitten balen van iets wat je niet zo 123 kunt oplossenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 02:07 schreef Maeghan het volgende:
Dat jullie het zo erg vinden om single te zijn dan. Ik vermaak me zomer en winter echt prima in m'n eentje. Van de zomer ga ik lekker in m'n eentje op vakantie, en in de winter met feestdagen zit ik lekker bij vrienden. =) Ik merk echt geen verschil in de seizoenen wat dat betreft, en of ik nu in m'n eentje of met een ander in de stad of in het park loop boeit me totaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |