haha, is misschien goed voor een stelling: in welk seizoen sla je het gemakkelijkst iets aan de haak ?quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:43 schreef thabit het volgende:
[..]
De herfst. Omdat je dan denkt "Godverdomme, weer niks aan de haak geslagen deze zomer. Dat wordt weer 9 maanden wachten."
Met zekerheid de zomer, in de winter kan ik er beter tegen. En het is net wat QyRoZ zegt: doordat mensen om je heen steeds vaker vaste relaties hebben wordt een vakantie plannen met het jaar moeilijker.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:36 schreef Automatic_Rock het volgende:
Wat is erger voor een single; de zomer of de winter???
Ik kreeg ooit precies op 21 juni een relatie.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:49 schreef petitlapin het volgende:
[..]
haha, is misschien goed voor een stelling: in welk seizoen sla je het gemakkelijkst iets aan de haak ?
volgens mij is het niet seizoengebonden
I agree. Die percentages zijn volkomen onzin (net als de bewering dat 99% van de studenten bier drinkt..)quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:42 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als er over één ding in deze wereld gestoeft, gelogen en overdreven wordt, is het wel sex.
en uiteraard is de wereld niet zo braaf, maar ik denk dat echte pure one night stands niet zo veel voorkomen. Dat er tussen vrienden accidentjes gebeuren ok, dat je te ver kan gaan als je strontzat bent, ok ... maar een pure one night stand ...
Mijn relatie begon 21 maart. Makkelijk te onthoudenquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:55 schreef thabit het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit precies op 21 juni een relatie.
Mijn twee langste allebei in de winter na kerstquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn relatie begon 21 maart. Makkelijk te onthouden
de dag dat je gewoon voor jezelf uitmaakt dat het een (liefdes)relatie isquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:43 schreef Tijn het volgende:
Wanneer begint een relatie sowieso? De eerste date? De eerste keer dat je zoent? De eerste keer dat je met elkaar naar bed gaat?
Ik ben me nog nooit bewust geweest van een relatie die op een specifieke datum begon.
Ik tel vanaf de eerste zoen!quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:43 schreef Tijn het volgende:
Wanneer begint een relatie sowieso? De eerste date? De eerste keer dat je zoent? De eerste keer dat je met elkaar naar bed gaat?
Ik ben me nog nooit bewust geweest van een relatie die op een specifieke datum begon.
Ik vind dat trouwens echt leuk voor je.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn relatie begon 21 maart. Makkelijk te onthouden
Thnx, al had dat niet alleen te maken met relaties, maar over mijjn hele leven op dat moment. Maar goed, er is aan gewerkt aan allerlei kantenquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:47 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik vind dat trouwens echt leuk voor je.![]()
Ik kan me je 'geklaag' van toen nog goed herinneren.
ik vind jouw verhaal ook wel een tof verhaal eigenlijk. Als ik aan die topics denk ...quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Thnx, al had dat niet alleen te maken met relaties, maar over mijjn hele leven op dat moment. Maar goed, er is aan gewerkt aan allerlei kanten
Als de eerste zoen de enige zoen blijft heeft dat toch niks met relaties te maken.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik tel vanaf de eerste zoen!
Maar dat is persoonlijk en gelijk meestal de eerste date![]()
Dat lijkt me eerlijk gezegd ook een gezondere instelling dan gaan zitten balen van iets wat je niet zo 123 kunt oplossenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 02:07 schreef Maeghan het volgende:
Dat jullie het zo erg vinden om single te zijn dan. Ik vermaak me zomer en winter echt prima in m'n eentje. Van de zomer ga ik lekker in m'n eentje op vakantie, en in de winter met feestdagen zit ik lekker bij vrienden. =) Ik merk echt geen verschil in de seizoenen wat dat betreft, en of ik nu in m'n eentje of met een ander in de stad of in het park loop boeit me totaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |