ik begrijp je eerste zin niet ? is het een typfout ? ik ben even niet zeker van mijn nldquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Blijkbaar hoorde je ook bij de 10%
Maar waarom doe je nu net alsof niet van sex houden? Ze zijn net zo erg hoor, eigenlijk erger omdat ze het voor het uitkiezen hebben.
Ik zal je even inlichten. Het gebeurt. Been there..quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:37 schreef petitlapin het volgende:
een huismusje die date en de eerste nacht al van bil gaat met de versierder. Ik zie het niet gebeuren.
Maar je wordt er wel snel dronken van, dus in dat kader past het in het verhaal.quote:
dan zal je echt wel over onweerstaanbare charmes beschikken, of de huismus was niet zo'n nerd als ze zich voordeedquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:38 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ik zal je even inlichten. Het gebeurt. Been there..
Dat ging om de 90% die eerder genoemd werd.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:38 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik begrijp je eerste zin niet ? is het een typfout ? ik ben even niet zeker van mijn nld
Mijn wereld wel.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar wake up, de wereld is niet zo braaf als je denkt.
Misschien was hij de huismus in het verhaal.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:39 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dan zal je echt wel over onweerstaanbare charmes beschikken, of de huismus was niet zo'n nerd als ze zich voordeed![]()
als er over één ding in deze wereld gestoeft, gelogen en overdreven wordt, is het wel sexquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ging om de 90% die eerder genoemd werd.
Maar wake up, de wereld is niet zo braaf als je denkt.
Mannen overdrijven seks, vrouwen juist niet.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:42 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als er over één ding in deze wereld gestoeft, gelogen en overdreven wordt, is het wel sex.
en uiteraard is de wereld niet zo braaf, maar ik denk dat echte pure one night stands niet zo veel voorkomen. Dat er tussen vrienden accidentjes gebeuren ok, dat je te ver kan gaan als je strontzat bent, ok ... maar een pure one night stand ...
Dat mag je zeggen. Of er veel waarde aan wordt gehecht is een tweede.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:58 schreef AudreyHepburn het volgende:. Mijn topic, wat doe je ?
.
Mag ik even zeggen dat ik bier en eindeloze discussies over erop los neuken niet bijster veel boeiender vind dan de "slowchat" van de vorige topics ?
Het is allebei erg. In de winter zit je met kerst alleen, in de zomer zit je met je vakantieplanning die door alle stelletjes om je heen erg moeilijk is. Misschien dat door de somberheid van de winter het vrijgezellenbestaan in dat seizoen wat moeilijker is. Voor mij vaak wel. In de zomer vermaak ik mezelf beter, lekker lopen, fietsen, feesten. Dat doe ik in de winter toch wat minder (ook door gebrek aan vervoer, en ik verdom het om bij -10 te gaan fietsen of lang op de bus te gaan wachten).quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:36 schreef Automatic_Rock het volgende:
Wat is erger voor een single; de zomer of de winter???
Hier ben ik het wel mee eens. In de zomer trek je er toch vaker op uit dan in de winter. Tenminste zo is dat bij mij.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:40 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Het is allebei erg. In de winter zit je met kerst alleen, in de zomer zit je met je vakantieplanning die door alle stelletjes om je heen erg moeilijk is. Misschien dat door de somberheid van de winter het vrijgezellenbestaan in dat seizoen wat moeilijker is. Voor mij vaak wel. In de zomer vermaak ik mezelf beter, lekker lopen, fietsen, feesten. Dat doe ik in de winter toch wat minder (ook door gebrek aan vervoer, en ik verdom het om bij -10 te gaan fietsen of lang op de bus te gaan wachten).
De herfst. Omdat je dan denkt "Godverdomme, weer niks aan de haak geslagen deze zomer. Dat wordt weer 9 maanden wachten."quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:36 schreef Automatic_Rock het volgende:
Wat is erger voor een single; de zomer of de winter???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |