quote:Een reeks voor, door en over singles
Singles die zoeken maar niet vinden, singles die vinden.... maar niet dat wat ze zoeken of singles die het single leven niet willen missen... en alles wat daar tussen zit.
Kortom: een succesvolle reeks voor alle singles over alles wat singles anno nu bezighoudt.
Echter is dit niet zomaar een reeks om alleen maar gezellig te kletsen.
***Er zijn regels***
- Zie het niet als slowchat topic, dit is het niet. Tuurlijk mag een vleug
slowchat wel maar post na post over iets anders is gewoon niet de bedoeling.
We zijn géén tmf chat en als je wilt chatten kun je ook mensen toevoegen aan
je msn of open een eigen irc kanaal.
- slowchatten in jullie eigen irc kanaal? Dat kan op #singles op de irc.fok.nl server.
- Het is niet de bedoeling dat dit een soort CUB wordt, of bar. Dus zinloze
posts over wat je doet of drinkt of wilt drinken etc etc worden niet
gewaardeerd dus plaats ze ook niet.
- Ook is het niet de bedoeling dat het een kliek wordt waar andere mensen
moeilijk kunnen posten doordat ze "nieuw" in de reeks zijn. Helaas zie je
vaak bij reeksen dat er een echte kliek ontstaat. Dat is echt niet
wat we willen, sta dus gewoon open voor iedereen, dan blijft het veel
aangenamer.
- Melden hoe je je voelt kan in HVJJN, en dus is deze reeks geen vervolg
daarop. Dus: Melden dat je zenuwachtig bent voor een date kan in HVJJN, je
afvragen hoe het met die en die is heeft geen nut: die en die zullen het wel
melden als ze weer online zijn. Ook melden dat je thuis bent en morgen
een verslag geeft van je avond is onnodig: mensen lezen het morgen wel.
Maw probeer enigszins ontopic te blijven.
We willen met deze reeks tegemoet komen aan jullie wensen en nemen aan dat
jullie deze reeks dan ook gebruiken zoals bedoeld is.
Opmerkingen en vragen over deze reeks kun je uiteraard kwijt in het moderatietopic.
Nog één ding:
Vergeet niet om in de OP van een nieuw deel deze regels te vermelden.
Zo blijft het duidelijk voor iedereen.
Link naar Singles meet topic:
Single meet 2005, deel 3
Het langzaam intikken van een reply in een topicquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:49 schreef Danyel het volgende:
Misschien een beetje een domme vraag maareh... wtf is "Slowchatten" precies?
quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:52 schreef dalet het volgende:
[..]
Het langzaam intikken van een reply in een topic![]()
Je kunt beter zorgen dat je wat te neuken hebt in de lente.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:24 schreef MouseOver het volgende:
Single zijn in de lente is niet verkeerd
Sluit het elkaar uit dan?quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:25 schreef nozem het volgende:
[..]
Je kunt beter zorgen dat je wat te neuken hebt in de lente.![]()
Ja!quote:
Vaak wel ja. De mannen die erop los neuken middels talloze one-nightstands zijn doorgaans op 1 hand te tellen. Laten we zeggen dat qua one-nightstands ongeveer 10% van de mannen ongeveer 90% van de vrouwen neukt.quote:
dat mag blijkbaar niet meer ... zie modtopicquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja!![]()
(Het deel (46) moet nog even aan de titel toegevoegd worden.)
Sorry daarvoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:30 schreef nozem het volgende:
[..]
Vaak wel ja. De mannen die erop los neuken middels talloze one-nightstands zijn doorgaans op 1 hand te tellen. Laten we zeggen dat qua one-nightstands ongeveer 10% van de mannen ongeveer 90% van de vrouwen neukt.
met alle respect, maar volgens mij heb jij hier echt een volledig verkeerd beeld van ...quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:30 schreef nozem het volgende:
[..]
Vaak wel ja. De mannen die erop los neuken middels talloze one-nightstands zijn doorgaans op 1 hand te tellen. Laten we zeggen dat qua one-nightstands ongeveer 10% van de mannen ongeveer 90% van de vrouwen neukt.
True, maar dat wil niet zeggen dat er voor de rest helemaal niets te doen is.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:30 schreef nozem het volgende:
[..]
Nee, ik denk echt dat vrouwen veel meer aan one nightstands doen, simpelweg omdat anno 2005 de vrouweljke seksualiteit in Westerse landen vollledig geaccepteerd wordt en vrouwen het voor het uitkiezen hebben, 70% van de vrouwen kan door zichzelf er simpelweg voor open te stellen (niet te dubbelzinning opvatten) met al het gemak van de wereld een man het bed in krijgen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:32 schreef petitlapin het volgende:
[..]
met alle respect, maar volgens mij heb jij hier echt een volledig verkeerd beeld van ...
Hmmm meeste vrouwen doen wel aan one night stands, maar niet in hoge mate. Zeg maar dat het ze soms overkomt. En er zijn mannen die er bwvs op leven.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:36 schreef nozem het volgende:
[..]
Nee, ik denk echt dat vrouwen veel meer aan one nightstands doen, simpelweg omdat anno 2005 de vrouweljke seksualiteit in Westerse landen vollledig geaccepteerd wordt en vrouwen het voor het uitkiezen hebben, 70% van de vrouwen kan door zichzelf er simpelweg voor open te stellen (niet te dubbelzinning opvatten) met al het gemak van de wereld een man het bed in krijgen.
De mannen die deze vrouwen dan vervolgens het bed inlullen maken ongeveer 10% uit van de mannelijke bevolking, de rest durft niet, kan niet, wil niet of is simpelweg te lelijk.
Ik denk voornamelijk de eerste twee, want die andere factoren (wil niet en te lelijk) spelen bij vrouwen praktisch een even grote rol.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:36 schreef nozem het volgende:
De mannen die deze vrouwen dan vervolgens het bed inlullen maken ongeveer 10% uit van de mannelijke bevolking, de rest durft niet, kan niet, wil niet of is simpelweg te lelijk.
niet veel vrouwen zijn echter te vinden voor een one night stand, dat is ook maar een klein percentage. seksuele revolutie of niet, een gemiddelde vrouw verkiest nu eenmaal sex uit liefde/vriendschap dan voor de lust.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:36 schreef nozem het volgende:
[..]
Nee, ik denk echt dat vrouwen veel meer aan one nightstands doen, simpelweg omdat anno 2005 de vrouweljke seksualiteit in Westerse landen vollledig geaccepteerd wordt en vrouwen het voor het uitkiezen hebben, 70% van de vrouwen kan door zichzelf er simpelweg voor open te stellen (niet te dubbelzinning opvatten) met al het gemak van de wereld een man het bed in krijgen.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:39 schreef petitlapin het volgende:
[..]
niet veel vrouwen zijn echter te vinden voor een one night stand, dat is ook maar een klein percentage. seksuele revolutie of niet, een gemiddelde vrouw verkiest nu eenmaal sex uit liefde/vriendschap dan voor de lust.
er zijn er misschien wel genoeg, maar dat is geen meerderheid! Nozem zegt 90 %, laat me niet lachenquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:41 schreef Frenkie het volgende:
[..]wedden van niet
er zijn echt genoeg vrouwen die gewoon in zijn voor lekker sex..
Ja, zo zou het kunnen zijn, als vrouwen op dezelfde manier zouden denken als het meerendeel der mannen. En zo denken de meeste vrouwen niet. Voor zover ik het (als man) kan overzien denkt een vrouw die seks heeft toch nog heel vaak: vindt hij me echt leuk of ben ik gewoon een scoringsobject?quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:36 schreef nozem het volgende:
[..]
Precies, en dat gegeven draagt bij aan mijn stelling. De vrouwen die er heel sporadisch eens aan 'doen' laten zich dan wel vaak verleiden door 'geoefende' mannen die elke week een ander hebben. Ik zeg ook helemaal niet dat de gemiddelde vrouw de ene na de andere one-nightstand heeft, ik zeg dat het percentage mannen dat helemaal nooit (vaak tegen wil en dank) aan one-nightstands doet een stuk groter is dan dat bij vrouwen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:38 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Hmmm meeste vrouwen doen wel aan one night stands, maar niet in hoge mate. Zeg maar dat het ze soms overkomt. En er zijn mannen die er bwvs op leven.
Misschien moet je dat beeld juist uit je hoofd zetten om je scoringskans omhoog te stuwen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:42 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Ja, zo zou het kunnen zijn, als vrouwen op dezelfde manier zouden denken als het meerendeel der mannen. En zo denken de meeste vrouwen niet. Voor zover ik het (als man) kan overzien denkt een vrouw die seks heeft toch nog heel vaak: vindt hij me echt leuk of ben ik gewoon een scoringsobject?
Vooruit, ik kijk even niet naar de totale vrouwelijke bevolking maar ik neem even de Nederlandse studentenpopulatie in ogenschouw. (een wat beter referentiekader) Daarvan heeft 80/90% weleens geneukt buiten een relatie om, durf ik te wedden.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:42 schreef petitlapin het volgende:
[..]
er zijn er misschien wel genoeg, maar dat is geen meerderheid! Nozem zegt 90 %, laat me niet lachen
O, ik ben niet zo bezig met mijn 'scoringskansen'. Ik hoop gewoon dat ik een keer een leuk iemand ontmoet.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:43 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Misschien moet je dat beeld juist uit je hoofd zetten om je scoringskans omhoog te stuwen.
Eh, nou, dat hoeft ook niet.. maar what comes around goes around, en daarom denk ik dat je op basis van je eigen ervaringen niet kunt stellen dat vrouwen niet zo zijn omdat ze tegen jou niet zo zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:45 schreef Soul79 het volgende:
[..]
O, ik ben niet zo bezig met mijn 'scoringskansen'. Ik hoop gewoon dat ik een keer een leuk iemand ontmoet.
Bedoel je met 'buiten een relatie om' neuken vreemdgaan of een one-night stand?quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:45 schreef nozem het volgende:
[..]
Vooruit, ik kijk even niet naar de totale vrouwelijke bevolking maar ik neem even de Nederlandse studentenpopulatie in ogenschouw. (een wat beter referentiekader) Daarvan heeft 80/90% weleens geneukt buiten een relatie om, durf ik te wedden.
Ze hoeven er ook niet altijd aan te doen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:42 schreef petitlapin het volgende:
[..]
er zijn er misschien wel genoeg, maar dat is geen meerderheid! Nozem zegt 90 %, laat me niet lachen
die nederlanders tochquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:45 schreef nozem het volgende:
[..]
Vooruit, ik kijk even niet naar de totale vrouwelijke bevolking maar ik neem even de Nederlandse studentenpopulatie in ogenschouw. (een wat beter referentiekader) Daarvan heeft 80/90% weleens geneukt buiten een relatie om, durf ik te wedden.
Vrouwen komen wat betreft hun motieven voor het hebben van seks steeds dichter bij mannen te staan, zeker in hoogontwikkelde stedelijke gebieden in het Westen, maargoed, ik ben geen socioloog natuurlijk.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:39 schreef petitlapin het volgende:
[..]
niet veel vrouwen zijn echter te vinden voor een one night stand, dat is ook maar een klein percentage. seksuele revolutie of niet, een gemiddelde vrouw verkiest nu eenmaal sex uit liefde/vriendschap dan voor de lust.
hallo, zet die paddo's en drugs even aan de kant en begeef je eens in de echte wereld.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:45 schreef nozem het volgende:
[..]
Is niet op basis van hoe vrouwen tegen mij doen hoor, maar gewoon hoe vrouwen in het algemeen doen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:47 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Eh, nou, dat hoeft ook niet.. maar what comes around goes around, en daarom denk ik dat je op basis van je eigen ervaringen niet kunt stellen dat vrouwen niet zo zijn omdat ze tegen jou niet zo zijn.
over enquêtes is al uitvoerig besproken.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:50 schreef nozem het volgende:
Trouwens, er is nog ooit (jaartje terug) een seksenquete geweest op de universiteit hier (Nijmegen) door een studentenblad/ Daar kwam qua one-nightstands echt een enorm hoog percentage uit.
Of het 80 tot 90% is weet ik niet (denk niet dat het CBS daar statistieken van bijhoudtquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:50 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
hallo, zet die paddo's en drugs even aan de kant en begeef je eens in de echte wereld.
80 tot 90%![]()
voel eens aan je voorhoofd manAls het aantal op 30% is het denk ik al veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |