abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 mei 2005 @ 18:57:48 #62
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26952957
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 18:55 schreef Soul79 het volgende:

[..]

Hoho, ik heb ten eerste wel een paar goede vriendinnen en ten tweede nog wel een beetje mensenkennis.
Dat bedoel ik, "een paar goede vriendinnen" is niet echt een objectieve vergelijking. Daarnaast baseer je die mensenkennis onbewust op wat die vriendinnen je vertellen.

de gemiddelde corpsbal geloof je toch ook niet als hij zegt dat het percentage op minimaal 99 ligt.. alleen omdat dat in zijn omgeving zo is
quote:
in belgië zit gewoon al meer dan 10 % van de studenten in studentenhuizen met avondklok waar je niemand mag laten overnachten. Er zijn daar conciërges
Hier niet. Tenminste, afaik. Echt helemaal nergens.
Vampire Romance O+
pi_26952991
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 18:55 schreef Soul79 het volgende:

[..]

Hoho, ik heb ten eerste wel een paar goede vriendinnen en ten tweede nog wel een beetje mensenkennis.

Daar baseer ik mijn mening op dat het beeld van moderne studentes als seksbeesten wel meevalt hoor. Bovendien, de enige vrouw die hier nu is (petitlapin) spreekt het ook tegen.
Misschien zijn Belgische meisjes relatiegetrouwer.

Aan het einde van de studietijd heeft het gros van de studentes wel eens het bed gedeeld met een kerel zonder dat er sprake was van een 'vaste relatie' Wedden?
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_26952996
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 18:55 schreef nozem het volgende:

[..]

Een studente die een keertje buiten een relatie om met een vent het bed induikt beschouw ik niet als 'wild' eigenlijk.
Nou het was als tegenwicht tegen de mutsen/boerinnen die ik verder bedoelde.

Maar zoals jij er over spreekt: een studente die 'een keertje' buiten een relatie neukt..... Je doet er echt wat te makkelijk over denk ik. Maar goed ik ben niet de enige die dat zegt.
  donderdag 12 mei 2005 @ 18:59:42 #65
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_26953005
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 18:51 schreef petitlapin het volgende:

[..]

over enquêtes is al uitvoerig besproken.

de waarde die ik er aan hecht is minder dan 0,0
Jij bent een keer te hard op je hoof gestuiterd. Kan je ook niks aan doen. Maar misschien moet je eens wat verder kijken dan je neus lang is.
pi_26953006
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 18:59 schreef nozem het volgende:

[..]

Misschien zijn Belgische meisjes relatiegetrouwer.

Aan het einde van de studietijd heeft het gros van de studentes wel eens het bed gedeeld met een kerel zonder dat er sprake was van een 'vaste relatie' Wedden?
JAAAAAAAAAAA, ik ga die weddenschap aan !!!!
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  donderdag 12 mei 2005 @ 19:00:26 #67
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26953027
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 18:57 schreef MouseOver het volgende:

Hier niet. Tenminste, afaik. Echt helemaal nergens.
Jawel, Opus Dei schijnt ergens in Amsterdam een studentenhuis te bezitten waar dit soort regels gelden. Volgens de overlevering moet een potentiële bewoner daar met zijn ouders op sollicitatiegesprek komen alvorens hij/zij (uiteraard wonen de jongens en de meisjes in gescheiden huizen) daar mag gaan wonen.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  donderdag 12 mei 2005 @ 19:00:46 #68
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_26953032
Nou ja, als ik naar mijn vrouwelijke vrienden kijk kunnen ze vlgs mij wel eens met iemand het bed induiken, maar niet al te vaak. Of ze hebben gewoon al jaren een vriendje. *gaap*
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_26953042
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 18:57 schreef petitlapin het volgende:

[..]

als er iemand hier zijn levensvisie moet bijstellen ...

in belgië zit gewoon al meer dan 10 % van de studenten in studentenhuizen met avondklok waar je niemand mag laten overnachten. Er zijn daar conciërges.

ik ben elk jaar van studentenhuis gewisseld: ofwel had die persoon een relatie, en neukte die alleen met die, ofwel was die persoon single. Die single-personen heb ik nooit d iemand anders horen meenemen 's nachts, en geloof me, als dat was gebeurd hadden we het allemaal geweten.

of doen die studenten het in een verlaten steeg of zo ?

zoenen op een fuif, ok, dat doen we allemaal wel eens ... maar neuken ???? zelfs de grootste sletten die iedereen aflbebberden op een fuif gingen alleen met ons terug mee naar het studentenhuis.
Sjee, nooit geweten dat de verschillen tussen Nederland en Belgie zo groot waren. Het is hier echt compleet anders. Studenten wonen verspreid over de stad in studentenhuizen- of complexen, ze kunnen doen wat ze willen, neuken wie ze willen, 3 weken in bed blijven liggen en drugs gebruiken, er kraait echt geen haan naar.
  donderdag 12 mei 2005 @ 19:02:42 #70
11923 I.R.Baboon
pi_26953079
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 19:00 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Jawel, Opus Dei schijnt ergens in Amsterdam een studentenhuis te bezitten waar dit soort regels gelden. Volgens de overlevering moet een potentiële bewoner daar met zijn ouders op sollicitatiegesprek komen alvorens hij/zij (uiteraard wonen de jongens en de meisjes in geschieden huizen) daar mag gaan wonen.
Studiegenote van me zat (of zit) daar. Ze waren iig heel streng en hadden idd een avondklok. Maar ja, het is ook wel een extreem voorbeeld.
pi_26953095
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 19:02 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Studiegenote van me zat (of zit) daar. Ze waren iig heel streng en hadden idd een avondklok. Maar ja, het is ook wel een extreem voorbeeld.
Komt eigenlijk niet voor in Nederland. Nog nooit wat van gehoord...
  donderdag 12 mei 2005 @ 19:04:30 #72
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_26953114
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 18:31 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Sorry daarvoor
Tja, bij jou komt alles aanwaaien
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_26953118
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 19:01 schreef nozem het volgende:

[..]

Sjee, nooit geweten dat de verschillen tussen Nederland en Belgie zo groot waren. Het is hier echt compleet anders. Studenten wonen verspreid over de stad in studentenhuizen- of complexen, ze kunnen doen wat ze willen, neuken wie ze willen, 3 weken in bed blijven liggen en drugs gebruiken, er kraait echt geen haan naar.
ik zat ook op vrije koten, maar de 'sociale controle' was heel groot. Ik heb in de drie jaar dat ik in belgië heb gestudeerd, EENMAAL meegemaakt dat een meisje een jongen mee naar haar kamer had genomen. En ik ben elk jaar veranderd van woning, er zijn behoorlijk wat mensen de reveu gepasseerd

dat was DE RODDEL en DE SENSATIE van het jaar. en het kind is er een paar maanden echt niet goed van geweest.

In parijs trouwens ook nooit getuige geweest van one night stands, en daar was de sociale controle nog groter.
pi_26953123
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 18:57 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Dat bedoel ik, "een paar goede vriendinnen" is niet echt een objectieve vergelijking. Daarnaast baseer je die mensenkennis onbewust op wat die vriendinnen je vertellen.
Ik moet wat uitgebreider zijn zie ik. Het gaat er niet om wat die vriendinnen (en een heleboel kennissen..... ja ik ken eigenlijk best wel veel vrouwen nu je het zegt) me 'vertellen', maar om hoe ze zich gedragen in al de jaren dat ik ze ken.

Voorbeeldje: vorig jaar ging de relatie van mijn huisgenootje uit na 5 jaar. Ze voelde zich bevrijd daarna, ging keihard feesten, drinken, ontzettend vaak uit. Echt iedereen dacht dat ze zich een slag in de rondte neukte. Maar ze sliep echt elke avond thuis hoor, zonder kerel.
  donderdag 12 mei 2005 @ 19:05:17 #75
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26953130
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 19:02 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Ja, snap ook niet dat iemand daar gaat wonen, want als je de naam Opus Dei ergens ziet staan moet je zo hard mogelijk wegrennen.

Nu ik erover nadenk heb ik eigenlijk zelden of nooit een huisgenote met een one night stand gehoord, terwijl ik toch jaren in studentenhuizen gewoond heb. Maar misschien is mijn afwijking besmettelijk en trek ik brave huisgenotes aan.
  donderdag 12 mei 2005 @ 19:05:19 #76
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_26953131
Ik ken alleen Nederland en Oostenrijk, maar daar durf ik nozems 90% wel op te verwedden.
pi_26953168
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 19:04 schreef petitlapin het volgende:

[..]

ik zat ook op vrije koten, maar de 'sociale controle' was heel groot. Ik heb in de drie jaar dat ik in belgië heb gestudeerd, EENMAAL meegemaakt dat een meisje een jongen mee naar haar kamer had genomen. En ik ben enlk jaar verandere van woning, er zijn behoorlijk wat mensen de reveu gepasseerd

dat was DE RODDEL en DE SENSATIE van het jaar. en het kind is er een paar maanden echt niet goed van geweest.

In parijs trouwens ook nooit getuige geweest van one night stands, en daar was de sociale controle nog groter.
Werkelijk onvoorstelbaar, wat ben ik bij dat ik in Nederland studeer en woon. Er is hier eigenlijk niks aan sociale controle wat betreft bewoners van studentenhuizen, en toch gaat er maar bar weinig fout.

Het voordeel van studeren in Nederland: de totale vrijheid om je leven te leiden exact zoals jij dat wil.
  donderdag 12 mei 2005 @ 19:07:28 #78
11923 I.R.Baboon
pi_26953181
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 19:05 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Ja, snap ook niet dat iemand daar gaat wonen, want als je de naam Opus Dei ergens ziet staan moet je zo hard mogelijk wegrennen.
Nou ja, als je moet kiezen tussen geen kamer in a'dam en een kamer maar dan ook een avondklok dan snap ik het wel. Het is iig een goede startplek om vanuit daar iets beters te vidnen. En ze ging gewoon naar haar vriend toe in het weekend.

Mijn huisgenotes zijn héél christelijk, dus daar kan ik ook geen spannende verhalen over vertellen.
  donderdag 12 mei 2005 @ 19:07:29 #79
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_26953183
Overigens als jij het niet merkt gebeurt het natuurlijk nog wel. In de diepe nachtelijke uurtjes. of in een steegje. Om nog maar te zwijgen van het huisje op de kinderweide
pi_26953189
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 19:05 schreef Frenkie het volgende:
Ik ken alleen Nederland en Oostenrijk, maar daar durf ik nozems 90% wel op te verwedden.
aangezien veeeeeel meer dan 10 % van de vrouwelijke bevolking écht niet aantrekkelijk, zeg maar lelijk is, zijn mannen dan echt wel niet moeilijk hé, als het op sex aankomt.
pi_26953200
Ik heb trouwens wel een leuk idee om te testen of mensen liegen op een enquete.

Enquetevraag. Hoeveel personen heb jij ontmaagd?

Combinatorisch gezien moet het gemiddelde ongeveer 1 zijn (misschien heel iets eronder maar niet veel). Als het gemiddelde dus significant boven de 1 uitkomt weet je dat er op grote schaal gelogen wordt.
  donderdag 12 mei 2005 @ 19:08:10 #82
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_26953209
Ow ja en wat dacht je van op vakantie...
  donderdag 12 mei 2005 @ 19:08:18 #83
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_26953214
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 19:07 schreef petitlapin het volgende:

[..]

aangezien veeeeeel meer dan 10 % van de vrouwelijke bevolking écht niet aantrekkelijk, zeg maar lelijk is, zijn mannen dan echt wel niet moeilijk hé, als het op sex aankomt.
Well duh. Onderw elke steen kom jij vandaan?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  donderdag 12 mei 2005 @ 19:08:53 #84
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_26953226
quote:
Er zijn ook lelijke mannen. Die willen ook neuken
  donderdag 12 mei 2005 @ 19:09:02 #85
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26953234
Vraag me nou af als je zomaar met iedereen neukt of het dan nog wel zo speciaal is. Dan wordt het op een gegeven moment net zo normaal als zoenen met iemand volgens mij.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_26953247
quote:
0
(nou ja, ligt er aan wat je allemaal onder ontmaagden verstaat, anders 1)
  donderdag 12 mei 2005 @ 19:09:50 #87
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_26953257
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 19:07 schreef thabit het volgende:

Combinatorisch gezien moet het gemiddelde ongeveer 1 zijn (misschien heel iets eronder maar niet veel). Als het gemiddelde dus significant boven de 1 uitkomt weet je dat er op grote schaal gelogen wordt.
dat werkt natuurlijk alleen als je populatie waanzinnig groot is.
En afgebakend enzo..
pi_26953268
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 19:08 schreef Frenkie het volgende:
Ja hallo vakantie telt niet mee hoor, dan blijven we bezig.
pi_26953274
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 19:06 schreef nozem het volgende:

[..]

Werkelijk onvoorstelbaar, wat ben ik bij dat ik in Nederland studeer en woon. Er is hier eigenlijk niks aan sociale controle wat betreft bewoners van studentenhuizen, en toch gaat er maar bar weinig fout.

Het voordeel van studeren in Nederland: de totale vrijheid om je leven te leiden exact zoals jij dat wil.
ik zeg dat maar een grote 10 % op een huis met avondklok zit, hé ...
maar de huizen in belgië zijn echt wel heel sociaal, iedereen kent iedereen. De roddels liepen als een vuurtje ... verbroken relaties, gezoend met X Y, maar one night stands ... nope, en nogmaals, we hadden het in onze huizen echt wel geweten moest het gebeurd zijn!
  donderdag 12 mei 2005 @ 19:10:16 #90
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26953276
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 19:07 schreef Frenkie het volgende:
Overigens als jij het niet merkt gebeurt het natuurlijk nog wel. In de diepe nachtelijke uurtjes. of in een steegje. Om nog maar te zwijgen van het huisje op de kinderweide
Dat laatste kan natuurlijk, dat eerste vermoedelijk niet, want studentenhuizen zijn helaas vaak nogal gehorig.
pi_26953278
quote:

[..]

Mannen zijn er ook in gradaties, en er is nu eenmaal de soort die alles neukt waar een gat in zit en die is best goed vertegenwoordigd.
  donderdag 12 mei 2005 @ 19:10:34 #92
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_26953287
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 19:09 schreef Metro2005 het volgende:
Vraag me nou af als je zomaar met iedereen neukt of het dan nog wel zo speciaal is. Dan wordt het op een gegeven moment net zo normaal als zoenen met iemand volgens mij.
Ja dat wordt het ook.
Het wordt wel weer anders als je verliefd bent.
pi_26953318
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 18:00 schreef kreeftje het volgende:
ik ben altijd al single geweest
aww how come
  donderdag 12 mei 2005 @ 19:11:37 #94
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_26953322
quote:
Ik ben zelf nog niet eens ontmaagd, dus dan gaat andersom ook moeilijk
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
  donderdag 12 mei 2005 @ 19:11:48 #95
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26953327
quote:

1
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 12 mei 2005 @ 19:11:50 #96
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_26953330
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 19:10 schreef Plato1980 het volgende:
Dat laatste kan natuurlijk, dat eerste vermoedelijk niet, want studentenhuizen zijn helaas vaak nogal gehorig.
Ik heb meisjes geneukt in kamers waar nog een ander meisje sliep en dat andere meisje heeft niets gemerkt. (zelfs in hetzelfde bed gebeurd). Kortom gehorig zegt niet dat jij het merkt.
pi_26953334
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 19:08 schreef Frenkie het volgende:
tuurlijk gebeurt het

maar geen 90 %
  donderdag 12 mei 2005 @ 19:12:28 #98
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_26953350
Ow en willen we niet reageren op de enquetevraag. Dat voegt niks toe
pi_26953365
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 19:10 schreef petitlapin het volgende:

[..]

ik zeg dat maar een grote 10 % op een huis met avondklok zit, hé ...
maar de huizen in belgië zijn echt wel heel sociaal, iedereen kent iedereen. De roddels liepen als een vuurtje ... verbroken relaties, gezoend met X Y, maar one night stands ... nope, en nogmaals, we hadden het in onze huizen echt wel geweten moest het gebeurd zijn!
Dan waren jullie van een braafheid waar ik bijna een traantje van weg moet pinken...

Het is echt niet zo dat hier iedereen met iedereen neukt, maar een vrouw die na een feestje eens met een onbekende man de koffer induikt, het is hier volledig geaccepteerd en geen hond die er van opkijkt.
pi_26953373
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 19:08 schreef Ripley het volgende:

[..]

Well duh. Onderw elke steen kom jij vandaan?
en toch worden hier in de babes en hunks - fora al kots-smileys gezet bij aanzienlijk aantrekkelijke meiden. DAAR NEUK IK NOOIT MEE enz.

zijn dan allemaal dikke leugenaars
  donderdag 12 mei 2005 @ 19:13:31 #101
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_26953375
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 19:11 schreef petitlapin het volgende:

[..]

tuurlijk gebeurt het

maar geen 90 %
Lees voor 90% meerendeel. Dan is het niet zo arbitrair. Nu ga je komma neuken. Dat betekent ws dat je argumenten op zijn.
pi_26953384
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 19:09 schreef Frenkie het volgende:

[..]

dat werkt natuurlijk alleen als je populatie waanzinnig groot is.
En afgebakend enzo..
Je kunt natuurlijk ook direct zeggen dat ook jij dingen graag opblaast.
  donderdag 12 mei 2005 @ 19:14:01 #103
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26953389
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 19:11 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Ik heb meisjes geneukt in kamers waar nog een ander meisje sliep en dat andere meisje heeft niets gemerkt. (zelfs in hetzelfde bed gebeurd). Kortom gehorig zegt niet dat jij het merkt.
Nee, dat is natuurlijk zo, maar heb helaas vaak genoeg dingen moeten aanhoren als meisjes een vriend hadden, dus dan zou ik vast wel eens iets opgevangen hebben van een one night stand.

Maar goed, waar hebben we het over.
pi_26953407
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 19:11 schreef Frenkie het volgende:

[..]

, in één of ander hardhorigenstudentenhuis of zo...
pi_26953409
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 18:56 schreef Chemist het volgende:
Ik heb nog nooit een one-night stand gehad, bang als ik ben voor de emotionele kater die me dat gaat opleveren en dus heb ik me er nog nooit voor open gesteld.
Ik heb gewoon liever ook al het andere van een relatie erbij en niet alleen de sex.
Ik kan me wel een beetje aansluiten met wat jij zegt.

Verder vind ik die discussie van wel of niet one-night stands ook al zo oud als de weg naar Rome.
  donderdag 12 mei 2005 @ 19:15:03 #106
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26953419
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 19:13 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Lees voor 90% meerendeel. Dan is het niet zo arbitrair. Nu ga je komma neuken. Dat betekent ws dat je argumenten op zijn.
het meerendeel kan ook 60% zijn en er zit nog wel wat verschil tussen 60 en 90%
90% is gewoon schroomelijk overdreven, tuurlijk zal het vaak gebeuren maar niet zo veel als het nu wordt voorgesteld.
pi_26953447
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 19:13 schreef petitlapin het volgende:

zijn dan allemaal dikke leugenaars
Nee nuchter.
pi_26953460
quote:

[..]

mijn argumenten op, nee hoor ? het was nog wel degelijk die 90 % waar we over aan het discussiërn waren.

ik denk dat we gewoon in volledig verschillende milieus verkeren ... ik kan het anders niet verklaren.
  donderdag 12 mei 2005 @ 19:16:44 #109
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_26953474
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 19:14 schreef petitlapin het volgende:
, in één of ander hardhorigenstudentenhuis of zo...
Nee in een gehorig hotel. Maar goed, wat weet jij dat jij mee krijgt als je slaapt?
  donderdag 12 mei 2005 @ 19:16:46 #110
117875 H-blast
Niet de echte.
pi_26953477

mwa ik heb ze niet allemaal geteld, maar een stuk of 30 is wel in de buurt denk ik
  donderdag 12 mei 2005 @ 19:17:30 #111
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_26953496
quote:

[..]

hehe, ja in België klopt dat idd wel
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_26953503
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 19:14 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Ik kan me wel een beetje aansluiten met wat jij zegt.

Verder vind ik die discussie van wel of niet one-night stands ook al zo oud als de weg naar Rome.
hoezo ?

en moest dat zo zijn, als hier mensen zijn die daarop willen reageren, dan mogen die dat toch ?
  donderdag 12 mei 2005 @ 19:17:45 #113
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26953506
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 19:16 schreef H-blast het volgende:

mwa ik heb ze niet allemaal geteld, maar een stuk of 30 is wel in de buurt denk ik
Tuurlijk en je bent 18 volgens je profiel. Komt zeer geloofwaardig over!
pi_26953516
Overdreven of niet. Het heeft een leuke discussie opgeleverd én ik ben geenszins de directeur van het CBS.

Er zijn ook mensen die zichzelf voorhouden een vaste relatie te hebben, gewoon om maar te kunnen neuken, geef mij dan maar de mensen die gewoon neuken en er geen doekjes om winden verder.
pi_26953545
quote:

[..]

90% betekent bijna iedereen, da's toch wat wel anders dan het meerendeel, wat ik op 60% ofzo zou zetten.

Het merendeel, daar wil ik nog wel in mee gaan. Bijna iedereen, nee dat niet. Nogmaals, dat zou zijn als alle vrouwen net als mannen waren. Neuken!

En trouwens, studentes hebben misschien een beetje een naam, maar daar zitten echt zo ontzettend veel nerds en huismussen tussen. Die neuken echt niet eventjes 'buiten een relatie om'.
pi_26953548
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 19:16 schreef H-blast het volgende:

Je ne m'interesse pas. Echt niet.
  donderdag 12 mei 2005 @ 19:20:10 #117
117875 H-blast
Niet de echte.
pi_26953576
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 19:17 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

He, en nou ff serieus ja!

het was er 1tje! vindt je dat niet genoeg?
  donderdag 12 mei 2005 @ 19:20:15 #118
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_26953580
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 19:17 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Ik ken een jongen van 18 die zeker 30 meisjes in zijn bed heeft gehad. Het zou kunnen hoor..
pi_26953588
EDIT: voegt niks toe

[ Bericht 97% gewijzigd door Frenkie op 12-05-2005 19:22:36 ]
  donderdag 12 mei 2005 @ 19:21:12 #120
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_26953608
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 19:19 schreef Soul79 het volgende:
En trouwens, studentes hebben misschien een beetje een naam, maar daar zitten echt zo ontzettend veel nerds en huismussen tussen. Die neuken echt niet eventjes 'buiten een relatie om'.
Een relatie is voor nerds en huismuss
Mooie nieuwe stelling!
  donderdag 12 mei 2005 @ 19:21:19 #121
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26953612
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 19:20 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Ik ken een jongen van 18 die zeker 30 meisjes in zijn bed heeft gehad. Het zou kunnen hoor..
Maar dat is nog iets anders dan 30 ontmaagdingen, maar goed, hij gaf zelf al aan dat hij loog.
pi_26953626
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 19:17 schreef petitlapin het volgende:

[..]

hoezo ?

en moest dat zo zijn, als hier mensen zijn die daarop willen reageren, dan mogen die dat toch ?
Ze mogen het zeker, maar het onderwerp is al zo vaak langsgeweest. Alleen omdat er nu met procenten wordt gesmeten moet het anders zijn. Denk het niet. En het single zijn heeft niet alleen maar seks te maken, maar zo wordt het wel een beetje een sekstopic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')