Ik heb hem en vind hem heerlijk. Geur is niet goed te beschrijven, die moet je echt even in de winkel ruiken.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
Cosmic Dreamcatcher massage bar
is die lekker?
ervaring mee?
Ja tis de geur. T ruikt een beetje te citrusachtig voor mij. Zal wel door de Neroli-olie komen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:49 schreef Darkphorze het volgende:
Morgaine21, wat bevalt je niet aan de therapy massagebar? de geur?
quote:Skaai - vrijdag 6 mei 2005 @ 11:49
Ik ga btw straks ff naar Lush in Amsterdam .
Stel je komt me tegen, ik heb sportschoenen aan, rode haren, een vintage Aqua shirt en een opzichtelijke tas
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:24 schreef nixxx het volgende:
[..]Niet gezien ... Heb in de leidsestraat een sweetystack voor een vriendin gekocht.. Ik vroeg naar de stacks, verstond die verkoopster me niet goed..
SEX?!?!! .. nee stacks
ow.. die staan daar
Om kadootjes voor vrouwen te vinden is het een puike plek. Maar ik hou er toch echt niet zo van. Heb trouwens wel mijn ogen opengehouden voor foksters, maar er geen gespotquote:
Das mooiquote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:51 schreef Sanne het volgende:
De meeting wordt waarschijnlijk dus 24 of 31 mei.
Dat staat niet helemaal goed in de openingspost.
En wat hedde gekocht?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:44 schreef MissyMirjaM het volgende:
ja hallo
ik ga straks naar amsterdam
de karma zeep is lekker
dus die gaat sowieso mee.
twijfel over een massage bar, en de pied de pepper
al dat geld, al die lushdingen
Honey I washed the kids, die coco en Rockstar zitten wel samen in de Sweetie Stack.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:10 schreef Kyara het volgende:
dus die honey i washed the kids en coco zitten niet in een stack?
net terugquote:
da heb ik ookquote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:52 schreef Skaai het volgende:
Als ik de aankopen verdeel dan lijkt het niet dat ik er zoveel geld aan uitgeef
Dus je ging zeuren omdat je niks gratis kreegquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
net terug
niet veel, een stuk karma soap.
staan twijfelen bij de cosmic dreamcatcher, maarja, best prijzig. dus ik dacht, laat ik een proefje vragen.
bij de kassa aangekomen waren alle proefjes van allesop, helemaal niks meer![]()
na wat verontwaardigde woorden van mijn kant kwam er een 2e verkoopster bij, aardige mevrouw. die gaf me een stuk honey i washed the kids mee, als sample, maar best wel groot stuk nog
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:39 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik bedoel, hey, ik kreeg n groot stuk honey i washed the kids gratis mee
Eigenlijk wel:quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:41 schreef MissyMirjaM het volgende:
whehe de pot verwijt de ketel dattie zwart ziet![]()
anna bella, rsi is toch geen spierpijn..
quote:Langdurige overbelasting, wrijving en prikkeling van de spieren sámen zijn de oorzaken voor het ontstaan van RSI.
Botten kan ook hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:42 schreef tonks het volgende:
Edit laatmaar
quote:Aandoeningen van spieren en skelet veroorzaakt door het werk.
Ik heb nu 5 dagen last van spierpijn en RSI heb ik al wat langer.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:44 schreef MissyMirjaM het volgende:
nouja, dat kan. ik heb ook rsi. en geloof me, spierpijn is iets heel anders
maargoed, ik denk dat het tegen spierpijn wel goed zal werken. ik denk niet tegen de rsi. hoogstens dat het de pijn iets evrlicht.
just my 2 cents
Wat een genotquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:08 schreef Skaai het volgende:
Sea vegetable, ik geef je zometeen een update want ik ga hem even uitproberen!
Wel goed, maar niet leukquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
massage is wel goed voor je rsi.
ik denk dat een combinatie van een warm bad en een massage met zo n bar, wel veel doet
En als je dan voor een zoete massage bar gaat, (ik heb er nog nooit een gebruikt, daar niet van) dan moet je voor You've been mangoed gaan, die ruikt zo lekkerquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:51 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Wel goed, maar niet leuk!
Ik laat het niet té vaak doen.
Maar thanks, misschien dat ik het eens ga bestellen.
Ga jij inderdaad eens bij Lush werkenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:53 schreef Skaai het volgende:
[..]
En als je dan voor een zoete massage bar gaat, (ik heb er nog nooit een gebruikt, daar niet van) dan moet je voor You've been mangoed gaan, die ruikt zo lekker
Oepsquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
dievrouw vertelde trouwens dat ze alleen samples van massage bars hadden, als er 1 per ongeluk kapot viel.
het deed een lichtje bij mij opgaan..
Ik heb wel interesse in de I should coco! Hoe groot is het stuk?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:08 schreef agneria het volgende:
morgaine21, ik heb hier de zepen I should coco ongebruikt en een stuk Alkmaar, 1 maal gebruikt. Allebei niet bevallen(I should coco was gratis bij een bestelling). Ik wil die massagebar op zich wel!
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:34 schreef Together-Alone het volgende:
Die You've been mango'd he, is dat nou een massage-bar, of zo'n in bad oplosbaar buitter-ding? IK had m namelijk voor mn schoonmama in een pakket gedaan, maar ik ben even kwijt waar ie voor was..![]()
![]()
quote:You've Been Mangoed 30g Bestel
soort Luxe Bad producten
naam You've Been Mangoed 30g
prijs (incl. BTW) ¤ 4,55
meer info Voor wanneer je je fruitig voelt! Ga je te buiten aan mango- en avocadoboter die extra vocht en zachtheid geven, zodat deze bar perfect is voor een hele droge huid. Reinigende citroenolie en citroengras verfrissen, verlichten vermoeidheid en zijn goede tonics.
ingrediënten Cocoa Butter (Theobroma cacao), Laureth 4, Almond Oil (Prunus dulcis), Lemongrass Oil (Cymbopogon flexuosus), Avocado Butter (Persea gratissima), Mango Butter (Mangifera indica), Lemon Oil (Citrus limonum), Lime Oil (Citrus aurantifolia), Perfume, Paprika Extract (Capsicum frutescens).
bijpassende producten Each Peach massagebar, Miranda of Bohemian zeep, I Love Juicy shampoo (fruit), Avobath bruisbal en Crash Course in Skincare vers gezichtsmasker (avocado).
Moet kunnen. Ik had laatst ook Fever in mijn haar. En Shampoo Bar in de wasmachine.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:49 schreef Funnie het volgende:
ja, maar ik gebruik hem gewoon onder de douche
Volgens mij 100 gram maar ik weet het niet zeker, hij ziet er wel heel groot uit, ik meet hem straks even voor je op. Goed? Hij is zelfs nog niet uit de verpakking geweestquote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:38 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse in de I should coco! Hoe groot is het stuk?
oe!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:34 schreef agneria het volgende:
Hij is in ieder geval 9.5 cm lang, bijna 5 cm breed en 2.5 cm dik
Helaas HAAT ik kokos echtquote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
die i should coco is bizar lekker
[vind i]
de hele badkamer ruikt er zo lekker naar, en ik snuffel altijd de hele dag heel dom aan mezelf, als ik m gebruikt heb
Jij bent snel tevreequote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:34 schreef agneria het volgende:
Hij is in ieder geval 9.5 cm lang, bijna 5 cm breed en 2.5 cm dik
Dat is de eerste waar we het niet over eens zijn dan!quote:
ik vind juist dat er niet een echte specifieke cocos geur aan zit. maar ik vind m alsnog heerlijkquote:
Hier had ik een proefje van. Het ziet er uit als een stuk zeep, ruikt heeeerlijk naar kokos, niet opdringerig maar subtiel. Het gebruikt niet prettig want je kunt er moeilijk een stukje afbreken en ook niet als zeep met je handen eraf wassen dus smeer je maar met het hele stuk door je haar. Er komt dan wel voldoende op je hoofd terecht maar echt schuimen doet het niet. Het is wel zuinig (ik gebruik van shampoo uit een fles altijd snel teveel). Mijn haar was heel erg stug erna. Ik zou het niet kopen.quote:Trichomania 100g
prijs (incl. BTW) € 6,60
Shampoo en conditioner in een voor droog haar. Bereid met massa's kokoscrème om goed te conditioneren (en verrukkelijk te laten ruiken).
Een erg fijn ding voor in bad. Ruikt heerlijk zomers naar bloemen en citrus en bubbelt vrolijk. Uit de bruisbal komen gele bloemblaadjes en zelfs een echt schijfje sinasappel tevoorschijn. Ik vond dat de lucht alleen niet lang bleef hangen en ik vind bijna 4 euro voor een bad ook erg veel geld.quote:The Sicilian 200g
soort Bruisballen
prijs (incl. BTW) € 3,95
meer info Waarom de Sicilian? We hebben hem genoemd naar de Siciliaanse sinaasappelen waarvan we stukjes in deze bruisbal hebben gestopt. De zonnige kleur en verfrissende citrusgeur laten je zwijmelen alsof je onder een mooie fruitboom op Sicilië ligt. We stoppen de bruisbal vol verfrissende, verkwikkende sinaasappel- en mandarijnoliën die je het gevoel geeft alsof je met de wind in je haar op een Vespa het eiland aan het rondcrossen bent.
Heerlijk spul, je krijgt er een heerlijk zacht en beslist geen uitgedroogd huidje van. Het is zacht om te gebruiken en ruikt voornamelijk naar lavendel. De lavendel bloemetjes zitten er in. Aanrader, ook voor de rijpere onzuivere huid. Ook voor mannen, de mijne vind het erg prettig spul.quote:Angels on Bare Skin 100g
soort Reinigingsproducten
prijs (incl. BTW) € 7,50
Stel je een reinigingsproduct voor dat Angels on Bare Skin heet, en je bedenkt vast niet iets wat lijkt op korrelige grijze klei. We hadden ons best kunnen doen om het er aantrekkelijker uit te laten zien, maar dat zou ten koste gaan van de werkelijke aantrekkingskracht van het product: het optimaal reinigen en scrubben van je gezicht. We hebben Angels on Bare Skin gebaseerd op een Middeleeuws recept dat in die tijd niet te betalen zou zijn geweest. Om je gezicht 'egaal en glad' te maken, maak je je gezicht nat, neem een klein stukje (zo groot als een erwt) Angels in je handen, breng het aan over je hele gezicht (wrijven!) en spoel het af. De gemalen amandelen scrubben, lavendelolie helpt om je natuurlijke aanmaak van talg in balans te brengen, Chinese klei absorbeert talg, rozen verzachten de huid en glycerine houdt vocht vast.
Zalig zoet honing luchtje waar je verslaafd aan raakt. Als ik me hier onder de douche mee was doe ik minstens 3 keer mijn hele lijf. Ik heb het stuk zeep 3 dagen in huis en het is al voor 1/4 opquote:Honey I Washed the Kids 100g
soort Zeep
prijs (incl. BTW) € 4,25
meer info Honingzeep waar je van gaat watertanden. Voor jou, de kinderen, de hond en ook oma!
Zeep om je huid te verzachten en heerlijk zoet te laten ruiken naar honing en karamel. Dit is wereldwijd een bestseller en niet zonder reden!
Volgens mij is het ook een massage bar en geen douchegel. Maar dan nog zijn die glitters irritant denk ik.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:53 schreef Keroppi het volgende:
Ik heb gisteren onder de douche gestaan met de "Iridescent glitterbug" onde de douche gestaan maar vond 't nou niet bepaald een succes.
Dat ding is namelijk echt volgestouwd (echt) met glittertjes waardoor hij niet lekker schuimt (nauwelijks), onwijs schuurt (door de glittertjes) en het is helaas een beetje 'too mucht'.
Het grootste deel heb ik met normale douchegel wel weer weten te verwijderen, maar je bent echt overladen met een stortvloed aan paarse glittertjes.
Erg leuk en aardig, maar mijn glitterperiode heb ik na mijn 15e ook al lang weer gehad. En over de irritatie van een 'hans en grietje spoor' van glitters achter te laten hoef ik denk ik ook niet uit te leggen...
die glitterbug is ook niet voor onder de douche, het is een massage bar. probeer het eens gewoon op- je te smeren, zonder waterquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:53 schreef Keroppi het volgende:
Ik heb gisteren onder de douche gestaan met de "Iridescent glitterbug" onde de douche gestaan maar vond 't nou niet bepaald een succes.
Wij hebben de reincarnate ook.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:03 schreef Sanne het volgende:
Jullie hebben van mij nog een recensie tegoed:
Reincarnate
Bij mij ook hetzelfde. Iemand zei de volgende dag nog dat mn haar echt glansde. En dat was nou niet echt iemand die altijd op mn haar let ofzo. Het viel dr echt opquote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:20 schreef Auticia het volgende:
[..]
Wij hebben de reincarnate ook.
Een vrij groot blok, dus bij ons kruimelt het niet en het brokkelt ook niet af. En bij mij schuimt het ontzettend!.
31 mei is prima. Even aan Cinnamongirl gevraagd, ook prima.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:40 schreef Sanne het volgende:
31ste works for me.
Is er iemand die ertegen is??
Ah! Dan ligt dat niet brokkelen en niet schuimen aan het stukje dat ik gekregen heb. Was al benieuwd of het bij anderen ook zo was. De glans is echt heel intens. Eerste wat me net opviel toen ik weer in de spiegel keek.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:20 schreef Auticia het volgende:
[..]
Wij hebben de reincarnate ook.
Een vrij groot blok, dus bij ons kruimelt het niet en het brokkelt ook niet af. En bij mij schuimt het ontzettend!.
Echt geheel zonder water? Dus als ik gewoon uit bed kom? Lijkt me ook een beetje vreemd, maar ik geloof jullie we hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
die glitterbug is ook niet voor onder de douche, het is een massage bar. probeer het eens gewoon op- je te smeren, zonder water
Ik ben de eerste keer ook met mijn Dreamcatcher Massage Bar onder de douche gestapt, en vond het maar een stroef raar ding.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:25 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Echt geheel zonder water? Dus als ik gewoon uit bed kom? Lijkt me ook een beetje vreemd, maar ik geloof jullie we hoor
Ik probeer het wel een keertje als ik uitga. Want om nou in het dagelijks leven als glitterbol rond te lopen
Dat vraag ik me ook af.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:20 schreef gday het volgende:
Even namens heaven7, zij en haar moeder willen graag mee en dan wel op dinsdag 31 meiMaar moeder van heaven7 vraagt zich af hoe laat het begint ivm spits en tot hoe laat het duurt ivm de volgende dag weer erg vroeg opmoeten.
Het was wel retedruk.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:24 schreef PeRi het volgende:
Raar trouwens dat je in Haarlem niks aan monstertjes kreeg MUUS. Dat is mij nog nooit overkomen daar
Ik voelde me zo gierig toen in Amsterdam, dat ik om Big ging vragen. Ze moest ook echt even nadenken of ze het wel kon geven of niet. En ik had net samen met een vriendin voor 62 euro uitgegeven. Kreeg 1 zo'n half rotpotje mee.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:25 schreef Together-Alone het volgende:
Ja, en je moet er ook gewoon om vragen hoor. Spul is duur zat. En in haarlem hebben ze manden met veel verschillende samples.
Dus morgen niet?quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:27 schreef PeRi het volgende:
Ik heb daar zelfs een keer een zeepje gekocht, en toen kreeg ik Angels on Bare Skin mee. Maar misschien komt dat omdat Auticia net wel voor tonnen had gekocht.
Gezicht is toch ook lichaam?quote:Op zondag 8 mei 2005 00:09 schreef _Boo_ het volgende:
Op de site staat Hand- en lichaamscrème dus dat zou ik niet doen.
Neequote:
ditoquote:Op zondag 8 mei 2005 00:28 schreef Sanshine het volgende:
Sorry ff testen : )
fuck, het was laat enzo...quote:
You better woman!!quote:Op zondag 8 mei 2005 09:21 schreef Together-Alone het volgende:
Woohoo!Als ik dan maar vrij krijg.. Zou erg leuk zijn, ik als boeman omdat er dan niet meer genoeg mensen zijn..
De aftellijstjes kunnen gemaakt worden!!!quote:
Wat ontzettend lief! Heb je al een verlanglijstje?quote:Op zondag 8 mei 2005 10:39 schreef jessie het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa joepieeeeeeee voor moederdag gekregen vanmorgen.
Nu kan ik ook die heerlijke spulletjes aan gaan schaffen.
Meiden jullie vertellen er zo heerlijk over. Dat vertelde ik weer tegen mijnEn die heeft een tegoedbon gemaakt die ik van mijn kleine meissie kreeg vanmorgen
[afbeelding]
*smelt*quote:Op zondag 8 mei 2005 10:39 schreef jessie het volgende:
Meiden jullie vertellen er zo heerlijk over. Dat vertelde ik weer tegen mijnEn die heeft een tegoedbon gemaakt die ik van mijn kleine meissie kreeg vanmorgen
[afbeelding]
-1quote:Op zondag 8 mei 2005 11:28 schreef Auticia het volgende:
Mijn meneer blijft thuis de 31e.
Dat ga ik vanavond dan ook maar eens proberen.quote:Op zondag 8 mei 2005 11:29 schreef PeRi het volgende:
Ik maak mn gezicht nat en pak dan een stukje ter grote van een erwt uit het potje, en scrub het over mn hele gezicht. Daarna was ik het er gewoon weer af met water.
Daar zal mijn meneer niet zo blij mee zijnquote:Op zondag 8 mei 2005 11:28 schreef Auticia het volgende:
Mijn meneer blijft thuis de 31e.
-2?quote:Op zondag 8 mei 2005 11:32 schreef PeRi het volgende:
[..]
Daar zal mijn meneer niet zo blij mee zijn
quote:Op zondag 8 mei 2005 10:39 schreef jessie het volgende:
[afbeelding]
Die klinkt wel lekker ja. Maar ik heb net al een paar flessen cocosspul van de tuinen in de douche staan. Ik denk dat het die reincarnate gaat worden.quote:Op zondag 8 mei 2005 11:21 schreef PeRi het volgende:
Ik heb Trichomania en ik vind 'm echt geweldig. Hij ruikt lekker, is zo zacht en je haar wordt er ook zo zacht van. En het fijnste is dat het ook zacht en ontklit blijft.
Hij schuimt ook echt snel, een beetje water gebruiken is al genoeg. Dit is echt mijn nummer 1 van de shampoostukken.
Welkom bij the club.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:07 schreef MUUS het volgende:
Ik ken écht al die producten, werkingen en namen al uit mijn hoofd he..
Misschien is Babyface wel iets voor je dan? Ik heb een heel gevoelige huid (babyhuidjequote:Op zondag 8 mei 2005 21:07 schreef MUUS het volgende:
Gewassen met Honey, I washed the kids en weer dat wennen aan het zoete met weinig schuim.. Mini-MUUS is aan de slag gegaan met I should Coco en dat was helemaal leuk natuurlijk: "Hahaaaaaaaaaaa, ik heb stukjes kokos aan mijn kont!
."
.
Ik heb wel het idee dat mijn lichaam iets minder droog aanvoelt na Honey eigenlijk.
Net weer Angels on bare skin over mijn toet gehaald en weer dat trekkerige gevoel erna. Als je dus een hele droge huid hebt, móet je daarna echt een goede crème op je gezicht aanbrengen, anders word je gek van de jeuk. (Skaai! Hoi!.)
Of een ander reinigingsproduct gebruiken. Sweet Japanese girl laat bv een vetter laagje op je huid achter, voor zover ik begreep..
Anyway, een goede crème staat sowieso nog op mijn verlanglijstje. Ik denk dat ik Celestial eens ga proberen. Celestial krijgt nl. betere 'recensies' dan Skin Drink..
Ik ken écht al die producten, werkingen en namen al uit mijn hoofd he..
Ajoh, die van mij gaat ook nog mee.quote:Op zondag 8 mei 2005 11:32 schreef PeRi het volgende:
[..]
Daar zal mijn meneer niet zo blij mee zijn
*zingt*quote:
Mja, ze kwam ook met Sweet Japanese girl aanzetten, dus ik zal ze gewoon eens moeten uitproberen om te kijken hoe ik overal op reageer.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:10 schreef Aventura het volgende:
[..]
Misschien is Babyface wel iets voor je dan? Ik heb een heel gevoelige huid (babyhuidje![]()
en ik reageer heel goed op dat spul.
Ik heb Helping Hands en dat werkt, voor zo ver ik dat nu al kan zeggen, goed.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:11 schreef Together-Alone het volgende:
En ik wil ook iets voor erg droge verrotte handen. Alhoewel, misschien eerst es naar de dokter..
Ja Helping Hands had ik voor mn schoonmama gekocht in een pakketje voor moederdag. Maar ik ben echt een heel erg triest geval qua handen hoor..quote:Op zondag 8 mei 2005 21:17 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik heb Helping Hands en dat werkt, voor zo ver ik dat nu al kan zeggen, goed.
Smitten is een handcrème, maar Helping Hands is een handcrème voor de triestere gevallen, zeg maar.. Ik was mijn handen heel veel en heb sowieso een erg droge huid, vandaar dat ik deze crème heb genomen.
Als je dat nou neemt en de Soft Touch 's avonds voor het slapen gaan als extraatje op je handen doet, moet het volgens mij wel goedkomen. (Soft Touch is erg vet en dat kan dan mooi intrekken)
Zei zij wijs..
Aan Smitten zit echt een heel vreemd luchtje, niet echt lekker (maar eigenlijk ook niet vies).quote:Op zondag 8 mei 2005 21:17 schreef MUUS het volgende:
Smitten is een handcrème, maar Helping Hands is een handcrème voor de triestere gevallen, zeg maar.. Ik was mijn handen heel veel en heb sowieso een erg droge huid, vandaar dat ik deze crème heb genomen.
Die vanille geur blijft zo lang hangen! Als ik het gebruik heb, wil ik op de een of andere manier constant aan mn handen snuffelen. Ik heb alleen niet echt het idee dat het echt werkzaam is. Als ik het erop gesmeerd heb, zijn ze na een uur net zo droog als ervoor. Mn handen voelen wel wat gladder aan. En die geur hèquote:Op zondag 8 mei 2005 21:23 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Ja Helping Hands had ik voor mn schoonmama gekocht in een pakketje voor moederdag. Maar ik ben echt een heel erg triest geval qua handen hoor..![]()
edit- Even op de site naar Soft Touch gekeken, en vanille klink sowieso al erg okee.
Ik wilde die eerst aanschaffen, na ik hem in het krantje had gezien. Maar ik vond 'm wel echt vies ruiken. Ik had meteen geen zin meer om een crème aan te schaffenquote:Op zondag 8 mei 2005 22:05 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Aan Smitten zit echt een heel vreemd luchtje, niet echt lekker (maar eigenlijk ook niet vies).
Ziet er lekker uit, ff opgezocht wat het is, Aha Catastrophe Cosmetic Bio Fresh Masker, (een verkoelend, verzachtend masker dat je huid reinigt en verfrist).quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:10 schreef MUUS het volgende:
In het echt is het trouwens lila met stukjes bosbes erdoor.
Smeren en aaaaah.... dit ruikt wél lekker.. Fruit en fris, da's okay.
.
Afspoelen en de godenzijngedankt... mijn gezichtshuid voelde niet meer alsof het elk moment van mijn gezicht kan vallen..
Helping Hands ruikt euh... *ruikt aan handen*.... zoet met een licht kruidengeurtje. Ofzo. Geen sterke geur iig en zeker niet vies!quote:
Je kunt het drie weken in de koelkast bewaren, maar hoe eerder je het opmaakt, hoe beter. (Want: hoe verser, hoe beter).quote:Op maandag 9 mei 2005 00:49 schreef beaverhausen het volgende:
MUUS, die Catastrophe Cosmetic Bio Fresh Masker, kan je daar een beetje zuinig mee doen of is het na twee keer smeren wel op? En vertellen ze ook hoe lang je het kan bewaren? Omdat het dus vers is en je het in de koelkast moet bewaren..
Ah, mooi.quote:Op maandag 9 mei 2005 00:51 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je kunt het drie weken in de koelkast bewaren, maar hoe eerder je het opmaakt, hoe beter. (Want: hoe verser, hoe beter).
Met zo'n potje zou je een keer of 4/5 een maskertje kunnen doen, vertelden ze me en ik denk dat ik de 5 keer zeker wel ga halen..
Ik ben een maskertjesfreak en ik kon gewoon niet kiezen!quote:Op maandag 9 mei 2005 00:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ah, mooi..
*aan steeds langer wordend lijstje toevoeg*.
Ik heb zaterdag een half uur door de winkel gelopen. Om vervolgens weer in complete verwarring naar buiten te gaan en een kwartier later terug te keren en weer een half uur rond te struinen. En toen eindelijk met veel moeite een keuze gemaakt.quote:Op maandag 9 mei 2005 00:56 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik ben een maskertjesfreak en ik kon gewoon niet kiezen!.
Volgende keer iig de Cupcake..
Ja i know, vriendje was ook weer erg blij met me.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:57 schreef Scandalous het volgende:
Ooohhh je ging niks kopen he TAIk ben jaloers, ik wil ook lekkere spulletjes
![]()
Ja meldt hierquote:Op maandag 9 mei 2005 12:11 schreef jessie het volgende:
Massage bar Therapie (heeft iemand die?, en en en en en ? )
Die winkel zit vlak bij mijquote:Op maandag 9 mei 2005 21:14 schreef E.T. het volgende:
Ik heb vandaag een 'lush-kloon' ontdekt.. Al hebben ze niet zoveel aparte dingen, geen beschrijvingen over wat het doet (alleen een bordje erbij met de naam/hoofdingredient)..
Het zag er wel aardig uit. heb iig een kadootje voor een vriendin gescoord die binnenkort 30 wordt. (ze hadden er ook cijfers van zeep (heel dun, dat wel) en de 3 en de 0 heb ik aan de buitenkant van het pakketje laten plakken..
www.thesoapstory.nl
Maar toch... ik denk dat ik binnenkort bij Jessie ga ruiken
Is dat wat ik net schreef niet genoeg ofzoquote:Op maandag 9 mei 2005 21:21 schreef Auticia het volgende:
Gaarne recensies over de Aqua Mirabilis en de Angels Delight!
Kennelijk nietquote:Op maandag 9 mei 2005 21:23 schreef PeRi het volgende:
[..]
Is dat wat ik net schreef niet genoeg ofzo![]()
Meer meer!quote:Op maandag 9 mei 2005 21:23 schreef PeRi het volgende:
[..]
Is dat wat ik net schreef niet genoeg ofzo![]()
Morgen als ik weer helemaal bij zinnen ben. Het enige wat er nu de hele tijd uit mn mond komt is; "ik ben zo gelukkig, ik ben zo zacht en dat zonder bodylotion. Pinda, rozen, noten, wow. Ik ben zo gelukkig!"quote:
*noteert.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:32 schreef PeRi het volgende:
Oeh en Angels on Delight is ook een snoepwinkel. Een hele fruitige snoepwinkel. Sterker dan Miranda nog. Bosbessen
Ik ben ook meer van de zoete.Ttijdens die meet ga ik halen: Miranda, Snowcake, en weer een stuk Coco.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:10 schreef PeRi het volgende:
Die stukjes in de Extra Virgin Olive zijn irritant. Je zeep breekt ervan af. En t geeft af aan andere zepen. Ik had Honey naast die gelegd, en de volgende dag zaten er bruine stukjes in mn Honey. Alsof het aan t rotten was ofzo. Het zat er echt in, niet alleen aan de bovenkant.![]()
PeRi had het vandaag met die glittertjes en Sanne ook.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:56 schreef jessie het volgende:
Peri zei je nou dat therapie citrusachtig was? Hmmm hopelijk vind ik hem dan lekker. Ben niet zo citrioenerig. Nou ja als die me huid maar lekker glad maakt
Morgaine waarom wil jij die therapie ruilen?
Lol Autica dat had jij toch bij die ehhhhhh, weet t niet meer hoor, jullie lullen wel erg veel over die zeepies
En ik ga nog meedoen ook
nou hij was mij dus echt te citrus-achtig, kon hem met de beste wil van de wereld niet lekker vinden. Hij liet ook een erg vettige. olie achtige 'film' na op mn huid die ik niet zo kon waarderen.quote:[Morgaine waarom wil jij die therapie ruilen?
* Aventura krijgt een flashback.quote:
Mijn moeder gebruikt de karma kream, haar huid wordt er lekker zacht van, en als ik 'savonds thuis kom dan ruik ik d'r nog!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:21 schreef PeRi het volgende:
Vraagje aan iemand met Karma Kream:
Word je huid daar ook zo zacht van? Blijft dat dan lang aan?
Kom anders langs en neem een potje mee, dan scheppen we wat Karma voor je over. Kan je het zelf proberenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:47 schreef PeRi het volgende:
Karma Kream ruikt zo ontzettend lekker. Ik wil ze allebei
Nou heb je geen bewijsje van die automatische machtiging?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:33 schreef Muis_81 het volgende:
Heb ook vorige week maandag wat besteld bij Lush. Dinsdag is het geld afgeschreven via automatische machtiging en vandaag krijg ik een mailtje dat ik nog steeds moet betalen! Heeft iemand hier weleens ervaring mee gehad?
Storm de winkel binnen, gooi je mandje vol, en ren als een gek naar buiten!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:42 schreef Muis_81 het volgende:
Heb ik al gedaan maar nog geen antwoord. En ik wil mijn zeepjes
!
Dus MOET ik wel naar een winkel i.p.v. online bestellenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:19 schreef Sanne het volgende:
Dat zijn kerstzeepjes Merisse, die liggen nog wel in de winkels.
Ik heb 'm alleen in de Leidsestraat gezienquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:01 schreef Aventura het volgende:
De Spice mountain is mijn alltime favoriete kerstzeepje. Gelukkig ligt er nog een hele berg in het filiaal aan de Kalverstraat
Als ik dichterbij had gewoond had ik dat ook wel gedaanquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:43 schreef Skaai het volgende:
[..]
Storm de winkel binnen, gooi je mandje vol, en ren als een gek naar buiten!
Ik heb ook last van die rode vlekken/onzuiverheden, dus ik ben erg benieuwd. Is dat ook minder geworden of alleen de branderigheid en trekkerigheid (daar heb ik namelijk niet zo veel last van)?quote:Op maandag 9 mei 2005 13:45 schreef Merisse het volgende:
Ik heb een moeilijke huid, rosacea, supergevoelig, rode vlekken, kleine puistjes, branderig, trekkerig, glimmend met droge plekken; echt een ramp dus. Qua huidverzorging heb ik verschillende dure merken al eens geprobeerd, zoals Biotherm, Clinique, hielp allemaal geen bal. De conditie van mijn huid is in de week dat ik de lushprodukten heb gebruikt al wel verbeterd alleen kan ik niet zeggen aan welk produkt het ligt aangezien ik er meerdere gebruik. Naast het masker gebruik ik ook de Fresh Farmacy zeep (lekkere zachte zeep met kamille, tea tree, lavendel) en de Angels on bare skin. Geen half werk dus. Hopelijk is de verbetering blijvend.
quote:
Pikstraf voor kasta!quote:
Ik was het maskertje aan het afspoelen en toen heeft hij 'm snel geplaatst.quote:
Het kwam door die foto he?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
Pikstraf voor kasta!
ik kon het toch weer niet laten he....
ja...quote:
Och...quote:
Ik hou het tegen mijn neus aan, want het brokkelde af op mijn bureau en dat gaf zo'n zooi.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:03 schreef beaverhausen het volgende:
OMG...
Ben je het nou je neus in aan het proppen of probeer je juist te voorkomen dat het je neus uitloopt?
Bars zijn er geloof ik niet, maar Trichomania is echt heerlijk. Shampoo + conditioner in een. En dan is er nog Jungle ook volgens mij. Verder weet ik zo gauw even niet of er nog vaste conditioners zijn. Wel in flessen iig.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik zou graag behalve shampoo een conditioner willen, creme spoeling, what ever. om klitten tegen te gaan.
hebben ze die in bars?
en anders in vaste vorm
wat raden jullie aan
Ik wil ook zo'n collega! Ik had gisteren een vriend van me over de vloer, die manager is van verschillende metalbands. Hij tourt met die bands door heel Europa. Toen hij de Lush-vooraad in mijn badkamer zag liggen, moest hij lachen. Hij vertelde me dat elke keer als ze in de buurt van een Lush-filliaal waren, de halve tourbus met tasjes van die winkel terugkwam. Dit gaat dus om grote, langharige, getattoeerde en gepiercte mannelijke metal-heads.quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:19 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ik heb gisteren mijn collegaatje een smooth stack, babyface en een krantje van de Lush gegeven.
Komt ze net hysterisch naar me toe rennen: "RUIK ME DAN! RUIK ME![]()
![]()
! Zaterdag ga ik naar de Lush! Want ik wil dit..en dit...en dit..."
ik ben helemaal warm van binnen.
Jawel hoor, ik heb fuel, en jungle heb je ook nog, maar die stinktquote:Op woensdag 11 mei 2005 06:21 schreef PeRi het volgende:
[..]
Bars zijn er geloof ik niet, maar Trichomania is echt heerlijk. Shampoo + conditioner in een. En dan is er nog Jungle ook volgens mij. Verder weet ik zo gauw even niet of er nog vaste conditioners zijn. Wel in flessen iig.
Rode vlekken en puistjes zijn ook minder, ik denk eerlijk gezegd met name door de Fresh Farmacy zeep.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:59 schreef _Boo_ het volgende:
Ik heb ook last van die rode vlekken/onzuiverheden, dus ik ben erg benieuwd. Is dat ook minder geworden of alleen de branderigheid en trekkerigheid (daar heb ik namelijk niet zo veel last van)?
Ook geen vermoeden welke van de drie producten de grootste invloed heeft gehad?
en het verlanglijstje groeit:quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:11 schreef heaven7 het volgende:
Milky bar, koop daar maar 2 stukken van!! Die is zo onwijs lekker en blijft ook echt hangen, rockstar en de andere zoetere geuren niet echt.
Baby face lijkt me ook wel leuk om nog een keer te halen, wellicht is sweet japanese girl ook iets voor jou want dat zorgt ervoor dat je huid lekker soepel blijft na het wassen ermee, je hoeft dus niet persee te smeren met iets. Eens per week als scrubje is die heel lekker
+ Cosmetic Warrior maskertjequote:Op woensdag 11 mei 2005 13:07 schreef heaven7 het volgende:
Fresh farmacy, sweet japanese girl, aquamarina (niet zelf geprobeerd), herbalism (ook niet zelf geprobeerd), angels on bare skin (idem) en als gezichtscreme dan celestial
Ik heb net een stukje milky bar meegekregen, en hij ziet er een beetje gelig uit.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:26 schreef morgaine21 het volgende:
Ik wou ook heel graag de milky bar eens proberen, hij zag er goed uit op de site maar toen ik in de winkel ging kijken lag er geen romig wit stuk zeep maar een vage oranje zeep die dr helemaal niet lekker cremig uitziet.
Is hij in de andere filialen wel gewoon wit?
Het verschilt per keer. In de Lush in de Leidsestraat zag ik gelige stukken Milky Bar liggen, maar ook roomwitte. Het is tenslotte hand gemaakt he, dus de verhoudingen qua kleur en ingrediënten zijn niet altijd hetzelfde.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:26 schreef morgaine21 het volgende:
Ik wou ook heel graag de milky bar eens proberen, hij zag er goed uit op de site maar toen ik in de winkel ging kijken lag er geen romig wit stuk zeep maar een vage oranje zeep die dr helemaal niet lekker cremig uitziet.
Is hij in de andere filialen wel gewoon wit?
Toch wel heh.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:31 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik heb net een stukje milky bar meegekregen, en hij ziet er een beetje gelig uit.
Ik heb een stuk Creamy Candy bubble bath gekochtEn ik kreeg een kwakkie Smitten op mn handen gesmeerd, dat is ook fijn spul
I'm hooked
Ja ik wil wel, maar het kan nog ff nietquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:21 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Toch wel heh.En je moet ook Two Timing Tart es proberen, dies zo lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |