abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26822378
quote:
Op zondag 8 mei 2005 11:21 schreef PeRi het volgende:
Ik heb Trichomania en ik vind 'm echt geweldig. Hij ruikt lekker, is zo zacht en je haar wordt er ook zo zacht van. En het fijnste is dat het ook zacht en ontklit blijft.
Hij schuimt ook echt snel, een beetje water gebruiken is al genoeg. Dit is echt mijn nummer 1 van de shampoostukken.
Die klinkt wel lekker ja. Maar ik heb net al een paar flessen cocosspul van de tuinen in de douche staan. Ik denk dat het die reincarnate gaat worden.
Alhoewel die roze hard er ook wel aantrekkenlijk uit ziet.
Jammer dat ze niks in de buurt van Rotterdam hebben zeg.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 8 mei 2005 @ 21:07:34 #152
22636 MUUS
Kiwi.
pi_26834914
Gewassen met Honey, I washed the kids en weer dat wennen aan het zoete met weinig schuim. . Mini-MUUS is aan de slag gegaan met I should Coco en dat was helemaal leuk natuurlijk: "Hahaaaaaaaaaaa, ik heb stukjes kokos aan mijn kont! ."

.

Ik heb wel het idee dat mijn lichaam iets minder droog aanvoelt na Honey eigenlijk.

Net weer Angels on bare skin over mijn toet gehaald en weer dat trekkerige gevoel erna. Als je dus een hele droge huid hebt, móet je daarna echt een goede crème op je gezicht aanbrengen, anders word je gek van de jeuk. (Skaai! Hoi! .)

Of een ander reinigingsproduct gebruiken. Sweet Japanese girl laat bv een vetter laagje op je huid achter, voor zover ik begreep. .

Anyway, een goede crème staat sowieso nog op mijn verlanglijstje. Ik denk dat ik Celestial eens ga proberen. Celestial krijgt nl. betere 'recensies' dan Skin Drink. .

Ik ken écht al die producten, werkingen en namen al uit mijn hoofd he. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  zondag 8 mei 2005 @ 21:09:04 #153
101884 PeRi
Allons-y!
pi_26834970
quote:
Op zondag 8 mei 2005 21:07 schreef MUUS het volgende:

Welkom bij the club.
Whatever I want.
  zondag 8 mei 2005 @ 21:10:58 #154
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26835036
quote:
Op zondag 8 mei 2005 21:07 schreef MUUS het volgende:
Gewassen met Honey, I washed the kids en weer dat wennen aan het zoete met weinig schuim. . Mini-MUUS is aan de slag gegaan met I should Coco en dat was helemaal leuk natuurlijk: "Hahaaaaaaaaaaa, ik heb stukjes kokos aan mijn kont! ."

.

Ik heb wel het idee dat mijn lichaam iets minder droog aanvoelt na Honey eigenlijk.

Net weer Angels on bare skin over mijn toet gehaald en weer dat trekkerige gevoel erna. Als je dus een hele droge huid hebt, móet je daarna echt een goede crème op je gezicht aanbrengen, anders word je gek van de jeuk. (Skaai! Hoi! .)

Of een ander reinigingsproduct gebruiken. Sweet Japanese girl laat bv een vetter laagje op je huid achter, voor zover ik begreep. .

Anyway, een goede crème staat sowieso nog op mijn verlanglijstje. Ik denk dat ik Celestial eens ga proberen. Celestial krijgt nl. betere 'recensies' dan Skin Drink. .

Misschien is Babyface wel iets voor je dan? Ik heb een heel gevoelige huid (babyhuidje
en ik reageer heel goed op dat spul.
pi_26835038
quote:
Op zondag 8 mei 2005 11:32 schreef PeRi het volgende:

[..]

Daar zal mijn meneer niet zo blij mee zijn
Ajoh, die van mij gaat ook nog mee.
''Going mental on the Wabbu''
pi_26835078
En ik wil ook iets voor erg droge verrotte handen. Alhoewel, misschien eerst es naar de dokter..
  zondag 8 mei 2005 @ 21:14:29 #157
22636 MUUS
Kiwi.
pi_26835168
quote:
Op zondag 8 mei 2005 21:09 schreef PeRi het volgende:

[..]

Welkom bij the club.
*zingt*
We hebben een clubje opgericht... .
quote:
Op zondag 8 mei 2005 21:10 schreef Aventura het volgende:

[..]

Misschien is Babyface wel iets voor je dan? Ik heb een heel gevoelige huid (babyhuidje
en ik reageer heel goed op dat spul.
Mja, ze kwam ook met Sweet Japanese girl aanzetten, dus ik zal ze gewoon eens moeten uitproberen om te kijken hoe ik overal op reageer. .
Oi!
  zondag 8 mei 2005 @ 21:15:43 #158
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_26835204
Kom ik net mijn kamer binnen na weekendje bij ouders... kokos.. waarom ruik ik kokos in mijn kamer... doh.. kijkt naar ingepakt kadootje dat op mijn compu staat...

ow dit is de een na laatste keer dat je me hier ziet, laatste keer zal met reactie van ontvangster zijn
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  zondag 8 mei 2005 @ 21:17:02 #159
22636 MUUS
Kiwi.
pi_26835244
quote:
Op zondag 8 mei 2005 21:11 schreef Together-Alone het volgende:
En ik wil ook iets voor erg droge verrotte handen. Alhoewel, misschien eerst es naar de dokter..
Ik heb Helping Hands en dat werkt, voor zo ver ik dat nu al kan zeggen, goed.

Smitten is een handcrème, maar Helping Hands is een handcrème voor de triestere gevallen, zeg maar. . Ik was mijn handen heel veel en heb sowieso een erg droge huid, vandaar dat ik deze crème heb genomen.

Als je dat nou neemt en de Soft Touch 's avonds voor het slapen gaan als extraatje op je handen doet, moet het volgens mij wel goedkomen. (Soft Touch is erg vet en dat kan dan mooi intrekken)

Zei zij wijs. .
Oi!
pi_26835487
quote:
Op zondag 8 mei 2005 21:17 schreef MUUS het volgende:

[..]

Ik heb Helping Hands en dat werkt, voor zo ver ik dat nu al kan zeggen, goed.

Smitten is een handcrème, maar Helping Hands is een handcrème voor de triestere gevallen, zeg maar. . Ik was mijn handen heel veel en heb sowieso een erg droge huid, vandaar dat ik deze crème heb genomen.

Als je dat nou neemt en de Soft Touch 's avonds voor het slapen gaan als extraatje op je handen doet, moet het volgens mij wel goedkomen. (Soft Touch is erg vet en dat kan dan mooi intrekken)

Zei zij wijs. .
Ja Helping Hands had ik voor mn schoonmama gekocht in een pakketje voor moederdag. Maar ik ben echt een heel erg triest geval qua handen hoor..

edit- Even op de site naar Soft Touch gekeken, en vanille klink sowieso al erg okee.
  zondag 8 mei 2005 @ 21:23:57 #161
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26835495
Ik heb die Angels on bare skin nu op de juiste manier geprobeerd. Dan is ie nog beter!
En zuiniger ook.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 8 mei 2005 @ 22:05:34 #162
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_26836861
quote:
Op zondag 8 mei 2005 21:17 schreef MUUS het volgende:

Aan Smitten zit echt een heel vreemd luchtje, niet echt lekker (maar eigenlijk ook niet vies).
  zondag 8 mei 2005 @ 22:14:13 #163
101884 PeRi
Allons-y!
pi_26837167
quote:
Op zondag 8 mei 2005 21:23 schreef Together-Alone het volgende:

[..]

Ja Helping Hands had ik voor mn schoonmama gekocht in een pakketje voor moederdag. Maar ik ben echt een heel erg triest geval qua handen hoor..

edit- Even op de site naar Soft Touch gekeken, en vanille klink sowieso al erg okee.
Die vanille geur blijft zo lang hangen! Als ik het gebruik heb, wil ik op de een of andere manier constant aan mn handen snuffelen. Ik heb alleen niet echt het idee dat het echt werkzaam is. Als ik het erop gesmeerd heb, zijn ze na een uur net zo droog als ervoor. Mn handen voelen wel wat gladder aan. En die geur hè
Whatever I want.
  zondag 8 mei 2005 @ 22:14:48 #164
101884 PeRi
Allons-y!
pi_26837185
quote:
Op zondag 8 mei 2005 22:05 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Aan Smitten zit echt een heel vreemd luchtje, niet echt lekker (maar eigenlijk ook niet vies).
Ik wilde die eerst aanschaffen, na ik hem in het krantje had gezien. Maar ik vond 'm wel echt vies ruiken. Ik had meteen geen zin meer om een crème aan te schaffen
Whatever I want.
  zondag 8 mei 2005 @ 22:15:20 #165
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26837198
Ik vond Smitten ook niet lekker ruiken
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 8 mei 2005 @ 23:25:35 #166
1087 Merisse
broddeltante
pi_26839661
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 23:10 schreef MUUS het volgende:

In het echt is het trouwens lila met stukjes bosbes erdoor.
Smeren en aaaaah.... dit ruikt wél lekker. . Fruit en fris, da's okay. .
Afspoelen en de godenzijngedankt... mijn gezichtshuid voelde niet meer alsof het elk moment van mijn gezicht kan vallen. .
Ziet er lekker uit, ff opgezocht wat het is, Aha Catastrophe Cosmetic Bio Fresh Masker, (een verkoelend, verzachtend masker dat je huid reinigt en verfrist).
Toch maar Celestial eens noteren op verlanglijstje als gezichtcreme.
Welke creme vinden jullie eigenlijk het lekkerste voor je body?
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  zondag 8 mei 2005 @ 23:33:14 #167
22636 MUUS
Kiwi.
pi_26839879
quote:
Op zondag 8 mei 2005 22:15 schreef Sanne het volgende:
Ik vond Smitten ook niet lekker ruiken
Helping Hands ruikt euh... *ruikt aan handen*.... zoet met een licht kruidengeurtje. Ofzo. Geen sterke geur iig en zeker niet vies! .
Oi!
  maandag 9 mei 2005 @ 00:49:28 #168
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_26841909
MUUS, die Catastrophe Cosmetic Bio Fresh Masker, kan je daar een beetje zuinig mee doen of is het na twee keer smeren wel op? En vertellen ze ook hoe lang je het kan bewaren? Omdat het dus vers is en je het in de koelkast moet bewaren. .
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
  maandag 9 mei 2005 @ 00:51:57 #169
22636 MUUS
Kiwi.
pi_26841955
quote:
Op maandag 9 mei 2005 00:49 schreef beaverhausen het volgende:
MUUS, die Catastrophe Cosmetic Bio Fresh Masker, kan je daar een beetje zuinig mee doen of is het na twee keer smeren wel op? En vertellen ze ook hoe lang je het kan bewaren? Omdat het dus vers is en je het in de koelkast moet bewaren. .
Je kunt het drie weken in de koelkast bewaren, maar hoe eerder je het opmaakt, hoe beter. (Want: hoe verser, hoe beter).

Met zo'n potje zou je een keer of 4/5 een maskertje kunnen doen, vertelden ze me en ik denk dat ik de 5 keer zeker wel ga halen. .
Oi!
  maandag 9 mei 2005 @ 00:55:36 #170
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_26842029
quote:
Op maandag 9 mei 2005 00:51 schreef MUUS het volgende:

[..]

Je kunt het drie weken in de koelkast bewaren, maar hoe eerder je het opmaakt, hoe beter. (Want: hoe verser, hoe beter).

Met zo'n potje zou je een keer of 4/5 een maskertje kunnen doen, vertelden ze me en ik denk dat ik de 5 keer zeker wel ga halen. .
Ah, mooi. .

*aan steeds langer wordend lijstje toevoeg* .
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
  maandag 9 mei 2005 @ 00:56:47 #171
22636 MUUS
Kiwi.
pi_26842045
quote:
Op maandag 9 mei 2005 00:55 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

Ah, mooi. .

*aan steeds langer wordend lijstje toevoeg* .
Ik ben een maskertjesfreak en ik kon gewoon niet kiezen! .

Volgende keer iig de Cupcake. .
Oi!
  maandag 9 mei 2005 @ 01:00:14 #172
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_26842106
quote:
Op maandag 9 mei 2005 00:56 schreef MUUS het volgende:

[..]

Ik ben een maskertjesfreak en ik kon gewoon niet kiezen! .

Volgende keer iig de Cupcake. .
Ik heb zaterdag een half uur door de winkel gelopen. Om vervolgens weer in complete verwarring naar buiten te gaan en een kwartier later terug te keren en weer een half uur rond te struinen. En toen eindelijk met veel moeite een keuze gemaakt. .
  maandag 9 mei 2005 @ 01:01:22 #173
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_26842130
Oeh! Ik zie nu net dat de Cupcake die met chocola is! .

Die ziet er in de winkel zooo lekker uit. .
pi_26843919
Volgens de recensies ruikt cupcake heerlijk, maar ziet het eruit alsof je je hoofd vol poep smeert en is het effect ervan niet zo groot.

Ik ben ook heeeeeel benieuwd naar de verse maskers. Zodra m'n tentamens voorbij zijn ga ik die eens inslaan en testen.
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_26844010
Als het goed is krijg ik vandaag mijn Silky Underwear, ben erg benieuwd. Nu al verslaafd aan Dream Cream, smeer me twee keer per dag in en mijn huid is heerlijk zacht zelfs mijn ultiem droge ellebogen en knieen.
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
  maandag 9 mei 2005 @ 09:53:34 #176
101884 PeRi
Allons-y!
pi_26845484

Shimmy Shimmer.

Hier heb ik al een paar weken een proefje van liggen, nog niet gebruikt want er had zich nog geen goede gelegenheid aangedaan.
Ik deed vanochtend mn kastje open en daar lag het zakje me verleidend aan te staren. Natuurlijk kon ik, als glitterfreak dit niet weerstaan. Wel lastig te smeren met zo'n klein stukje en het zag er in de eerste instantie niet naar uit dat ik daadwerkelijk beglitterd was, mn handen zaten helemaal onder ipv mn armen. Beteuterd als ik was liep ik naar de badkamer om het eraf te scrubben, wat ook erg tegenviel. De glitters gingen maar niet van mn vingers af! Na een tijdje boenen met het 17 Cherry Tree Lane stukje dat bij de wastafel ligt (nu ruiken mn handen niet lekker ) werden ze enigszins glitterloos.
Ik wendde mij weer naar mijn kamer om me om te kleden, waar ik tot mijn verbazing twee ernstig beglitterde armen zag.

Conclusie: Leuk spul! Zeker als je net zoals ik van glitters en opvallen houdt. Het ruikt wel fijn, geen sterke geur, maar lekker om even aan te snuffen. En voor de glitterdichtheid geef ik een 10. Het duurt even voor ze zichtbaar worden, dus wees niet te ongeduldig zoals ik. Leuk voor als je uit gaat of een feestje hebt.
Minpunt: Na een uur zijn de glitters weer helemaal foetsie.
Dat laatste weeg erg zwaar bij mij. Totaal cijfer 6.5. Jammer.

[ Bericht 1% gewijzigd door PeRi op 09-05-2005 11:07:57 ]
Whatever I want.
  † In Memoriam † maandag 9 mei 2005 @ 10:53:33 #177
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_26846776
Ik hoop niet dat je me gaat knuffelen, dan ben ik straks ook beglitterd
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  maandag 9 mei 2005 @ 11:07:01 #178
101884 PeRi
Allons-y!
pi_26847124
hm, groot minpunt. Na een uur zijn de glitters weg.

Wees maar niet bang Skaai.
Whatever I want.
pi_26848657
Klinkt wel grappig die glitters!!!!

Ik heb mijn bestelling gedaan;

Babyface,
Sweet Stack,
Zeep, ooh la la,
Shampoo Trichomania (ja toch die kokos gedaan naar aanleiding van Peri's enthousiasme )
Massage bar Therapie (heeft iemand die?, en en en en en ? )

Ben benieuwd. Hopelijk heb ik t snel in huis.
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 9 mei 2005 @ 12:39:33 #180
48233 Auticia
warriorette
pi_26849384
.
Mijn meneer gaat toch opeens weer wel mee.

Mannen.
I bet you are flying inside.
  maandag 9 mei 2005 @ 13:45:44 #181
1087 Merisse
broddeltante
pi_26851338
Ik heb van de verse maskers het masker gebruikt voor een onzuivere huid Cosmetic Warrior Masker met knoflook, honing, tea tree en druivensap. In de beschrijving staat dat het stinkt maar eerlijk gezegd vind ik het best lekker ruiken. Anders, dat wel, en ik wil het ook niet als parfummetje dragen maar stinken, nee. Het voelt zacht en fris op je huid en er zitten allemaal stukjes in, ik weet niet of het druivenvelletjes zijn of stukjes knoflook. Ik vind het lekker spul en mijn huid ook.

Ik heb een moeilijke huid, rosacea, supergevoelig, rode vlekken, kleine puistjes, branderig, trekkerig, glimmend met droge plekken; echt een ramp dus. Qua huidverzorging heb ik verschillende dure merken al eens geprobeerd, zoals Biotherm, Clinique, hielp allemaal geen bal. De conditie van mijn huid is in de week dat ik de lushprodukten heb gebruikt al wel verbeterd alleen kan ik niet zeggen aan welk produkt het ligt aangezien ik er meerdere gebruik. Naast het masker gebruik ik ook de Fresh Farmacy zeep (lekkere zachte zeep met kamille, tea tree, lavendel) en de Angels on bare skin. Geen half werk dus. Hopelijk is de verbetering blijvend.
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  maandag 9 mei 2005 @ 14:24:59 #182
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_26852426
Neemt Lush Iris bonnen aan?

Ik heb nog 30 euro aan iris bonnen, en mijn lijst met dingen die ik toch nog graag erbij wil hebben groeit een beetje
pi_26854496
Dat klinkt goed Merisse!!!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_26858662
morgaine21?
En improved 8-)
pi_26858830
Ik ben er weer!!

Hier dus een gebruiker van de sweet japanese girl, die maakt idd je gezocht niet droog na het wassen! En ik heb net zo'n rothuid als Merisse Dus dat is wel een aanrader (oppassen met scrubben).
Celestial is heerlijk
De lipbalms vallen mij wat tegen (blijven niet lang zitten en lippen worden er niet merkbaar zachter door).
De zeepjes zijn heerlijk Al blijven rockstar en honey i washed the kids niet hangen. Milky bar wel

Op mijn verlanglijstje voor de meeting staat celestial, top stack (of hoe heet die, met die "zwaardere" zepen?)

Ik ga straks in bad met ultimate shine en fuel, daar ben ik heel erg benieuwd naar!

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2005 18:15:02 ]
pi_26860391
Ik heb weer veels te veel gekocht.

!

Two Timing Tart weer.

Honey Bee weer.

Aquamarina, hij ruikt echt lekker, khoop dat ie mn gezicht lekker fris maakt.

En ik heb nog een monstertje van Karma Soap (omdat de verkoopster in Kalverstraat te lui was een kleiner stuk dan 120 gram af te snijden ), en nog een best groot stuk Angels Delight.
  maandag 9 mei 2005 @ 18:53:28 #187
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26860473
Lekker setje Together-Alone
  maandag 9 mei 2005 @ 18:57:10 #188
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_26860575
Ooohhh je ging niks kopen he TA Ik ben jaloers, ik wil ook lekkere spulletjes
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_26860699
quote:
Op maandag 9 mei 2005 18:57 schreef Scandalous het volgende:
Ooohhh je ging niks kopen he TA Ik ben jaloers, ik wil ook lekkere spulletjes
Ja i know, vriendje was ook weer erg blij met me. Maar tis allemaal zo lekker.
  maandag 9 mei 2005 @ 19:22:42 #190
101884 PeRi
Allons-y!
pi_26861356
Ik ging om Figs 'n Leaves en Honey Trap te halen, en ik wilde meer informatie over porducten voor een droge huid (King of Skin en Dream Kream).Ik kwam thuis met:

Figs 'n leaves

Noriko

Angels Delight

Aqua Mirabilis( ipv King of Skin, leek me fijner omdat je die onder de douche kan gebruiken, om ermee te scrubben en hij ruikt zo fijn ).

Honeytrap

En ik kreeg een proefje van Sympathy for the Skin mee toen ik ernaar vroeg, omdat het meisje mij die aanbeveelde ipv Dream Kream.
Whatever I want.
  maandag 9 mei 2005 @ 19:23:28 #191
101884 PeRi
Allons-y!
pi_26861370
En mn lijstje slinkt nog steeds niet.
Whatever I want.
  † In Memoriam † maandag 9 mei 2005 @ 19:26:53 #192
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_26861471
He T-A en PeRi, ik zag 2 dames in de Lush (Kalverstraat én Leidsestraat) die precies op jullie leken!
Mijn aanwinst:

Honey Trap, Angels on bare skin en Angels Delight

Ohja, en een proefmonstertje van Miranda.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  maandag 9 mei 2005 @ 19:28:17 #193
101884 PeRi
Allons-y!
pi_26861512
quote:
Op maandag 9 mei 2005 12:11 schreef jessie het volgende:
Massage bar Therapie (heeft iemand die?, en en en en en ? )
Ja meldt hier
Hij ruikt citrusachtig, smelt sneller in je handen dan andere massagebars, omdat er pitolie in zit (kwam ik vandaag achter), en ik vind 'm heel fijn
Ik gebruik het een beetje als bodylotion, omdat ie zo lekker vettig is (ik heb een droge huid). Hij schijnt tegen de stress te zijn, maar daar merk ik niet zoveel van. Misschien omdat ik voor zover ik weet niet echt een stressvol leven heb. Nadeel wel, hij is heel gauw op. De mijnes heb ik, geloof ik, drie weken geleden gekocht, en ik moet over een week of twee een nieuwe denk ik. Maar ik gebruik 'm dan ook veel.
Whatever I want.
  maandag 9 mei 2005 @ 20:17:46 #194
101884 PeRi
Allons-y!
pi_26863104
Ooeh ooeh! Touch me! Touch me!

Ik heb een babyhuidje en ik ruik naar zo zacht naar boter en noten! Aqua Mirabilis, c'est une miracle!
Whatever I want.
  maandag 9 mei 2005 @ 21:14:09 #195
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_26865109
Ik heb vandaag een 'lush-kloon' ontdekt.. Al hebben ze niet zoveel aparte dingen, geen beschrijvingen over wat het doet (alleen een bordje erbij met de naam/hoofdingredient)..
Het zag er wel aardig uit. heb iig een kadootje voor een vriendin gescoord die binnenkort 30 wordt. (ze hadden er ook cijfers van zeep (heel dun, dat wel) en de 3 en de 0 heb ik aan de buitenkant van het pakketje laten plakken..

www.thesoapstory.nl

Maar toch... ik denk dat ik binnenkort bij Jessie ga ruiken
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 9 mei 2005 @ 21:21:54 #196
48233 Auticia
warriorette
pi_26865399
Gaarne recensies over de Aqua Mirabilis en de Angels Delight!
I bet you are flying inside.
  maandag 9 mei 2005 @ 21:23:01 #197
101884 PeRi
Allons-y!
pi_26865436
quote:
Op maandag 9 mei 2005 21:14 schreef E.T. het volgende:
Ik heb vandaag een 'lush-kloon' ontdekt.. Al hebben ze niet zoveel aparte dingen, geen beschrijvingen over wat het doet (alleen een bordje erbij met de naam/hoofdingredient)..
Het zag er wel aardig uit. heb iig een kadootje voor een vriendin gescoord die binnenkort 30 wordt. (ze hadden er ook cijfers van zeep (heel dun, dat wel) en de 3 en de 0 heb ik aan de buitenkant van het pakketje laten plakken..

www.thesoapstory.nl

Maar toch... ik denk dat ik binnenkort bij Jessie ga ruiken
Die winkel zit vlak bij mij
Maar het deed me niet zoveel, ik weet niet. De producten van de Lush vind ik interessanter.
Whatever I want.
  maandag 9 mei 2005 @ 21:23:30 #198
101884 PeRi
Allons-y!
pi_26865455
quote:
Op maandag 9 mei 2005 21:21 schreef Auticia het volgende:
Gaarne recensies over de Aqua Mirabilis en de Angels Delight!
Is dat wat ik net schreef niet genoeg ofzo
Whatever I want.
  maandag 9 mei 2005 @ 21:25:05 #199
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26865509
quote:
Op maandag 9 mei 2005 21:23 schreef PeRi het volgende:

[..]

Is dat wat ik net schreef niet genoeg ofzo
Kennelijk niet
pi_26865552
vind het dr maar goedkoop uitzien, die soapstorie

Hier in Maastricht was eerst ook een Lush-kloon winkel maar toen ik laats wou gaan kijken was ie weg. Zou nu wel eens willen weten wat voor winkel dat was.

@ agneria:
Ik kon mn therapie bar ruilen met iemand tegen een andere massage bar (fever)
Aangezien ik al veel (te veel:P) zeep heb, heb ik besloten met haar te ruilen. Ik hoop dat je t niet erg vind, ik had het alleen wat eerder moeten laten weten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')