Die klinkt wel lekker ja. Maar ik heb net al een paar flessen cocosspul van de tuinen in de douche staan. Ik denk dat het die reincarnate gaat worden.quote:Op zondag 8 mei 2005 11:21 schreef PeRi het volgende:
Ik heb Trichomania en ik vind 'm echt geweldig. Hij ruikt lekker, is zo zacht en je haar wordt er ook zo zacht van. En het fijnste is dat het ook zacht en ontklit blijft.
Hij schuimt ook echt snel, een beetje water gebruiken is al genoeg. Dit is echt mijn nummer 1 van de shampoostukken.
Welkom bij the club.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:07 schreef MUUS het volgende:
Ik ken écht al die producten, werkingen en namen al uit mijn hoofd he..
Misschien is Babyface wel iets voor je dan? Ik heb een heel gevoelige huid (babyhuidjequote:Op zondag 8 mei 2005 21:07 schreef MUUS het volgende:
Gewassen met Honey, I washed the kids en weer dat wennen aan het zoete met weinig schuim.. Mini-MUUS is aan de slag gegaan met I should Coco en dat was helemaal leuk natuurlijk: "Hahaaaaaaaaaaa, ik heb stukjes kokos aan mijn kont!
."
.
Ik heb wel het idee dat mijn lichaam iets minder droog aanvoelt na Honey eigenlijk.
Net weer Angels on bare skin over mijn toet gehaald en weer dat trekkerige gevoel erna. Als je dus een hele droge huid hebt, móet je daarna echt een goede crème op je gezicht aanbrengen, anders word je gek van de jeuk. (Skaai! Hoi!.)
Of een ander reinigingsproduct gebruiken. Sweet Japanese girl laat bv een vetter laagje op je huid achter, voor zover ik begreep..
Anyway, een goede crème staat sowieso nog op mijn verlanglijstje. Ik denk dat ik Celestial eens ga proberen. Celestial krijgt nl. betere 'recensies' dan Skin Drink..
Ik ken écht al die producten, werkingen en namen al uit mijn hoofd he..
Ajoh, die van mij gaat ook nog mee.quote:Op zondag 8 mei 2005 11:32 schreef PeRi het volgende:
[..]
Daar zal mijn meneer niet zo blij mee zijn
*zingt*quote:
Mja, ze kwam ook met Sweet Japanese girl aanzetten, dus ik zal ze gewoon eens moeten uitproberen om te kijken hoe ik overal op reageer.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:10 schreef Aventura het volgende:
[..]
Misschien is Babyface wel iets voor je dan? Ik heb een heel gevoelige huid (babyhuidje![]()
en ik reageer heel goed op dat spul.
Ik heb Helping Hands en dat werkt, voor zo ver ik dat nu al kan zeggen, goed.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:11 schreef Together-Alone het volgende:
En ik wil ook iets voor erg droge verrotte handen. Alhoewel, misschien eerst es naar de dokter..
Ja Helping Hands had ik voor mn schoonmama gekocht in een pakketje voor moederdag. Maar ik ben echt een heel erg triest geval qua handen hoor..quote:Op zondag 8 mei 2005 21:17 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik heb Helping Hands en dat werkt, voor zo ver ik dat nu al kan zeggen, goed.
Smitten is een handcrème, maar Helping Hands is een handcrème voor de triestere gevallen, zeg maar.. Ik was mijn handen heel veel en heb sowieso een erg droge huid, vandaar dat ik deze crème heb genomen.
Als je dat nou neemt en de Soft Touch 's avonds voor het slapen gaan als extraatje op je handen doet, moet het volgens mij wel goedkomen. (Soft Touch is erg vet en dat kan dan mooi intrekken)
Zei zij wijs..
Aan Smitten zit echt een heel vreemd luchtje, niet echt lekker (maar eigenlijk ook niet vies).quote:Op zondag 8 mei 2005 21:17 schreef MUUS het volgende:
Smitten is een handcrème, maar Helping Hands is een handcrème voor de triestere gevallen, zeg maar.. Ik was mijn handen heel veel en heb sowieso een erg droge huid, vandaar dat ik deze crème heb genomen.
Die vanille geur blijft zo lang hangen! Als ik het gebruik heb, wil ik op de een of andere manier constant aan mn handen snuffelen. Ik heb alleen niet echt het idee dat het echt werkzaam is. Als ik het erop gesmeerd heb, zijn ze na een uur net zo droog als ervoor. Mn handen voelen wel wat gladder aan. En die geur hèquote:Op zondag 8 mei 2005 21:23 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Ja Helping Hands had ik voor mn schoonmama gekocht in een pakketje voor moederdag. Maar ik ben echt een heel erg triest geval qua handen hoor..![]()
edit- Even op de site naar Soft Touch gekeken, en vanille klink sowieso al erg okee.
Ik wilde die eerst aanschaffen, na ik hem in het krantje had gezien. Maar ik vond 'm wel echt vies ruiken. Ik had meteen geen zin meer om een crème aan te schaffenquote:Op zondag 8 mei 2005 22:05 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Aan Smitten zit echt een heel vreemd luchtje, niet echt lekker (maar eigenlijk ook niet vies).
Ziet er lekker uit, ff opgezocht wat het is, Aha Catastrophe Cosmetic Bio Fresh Masker, (een verkoelend, verzachtend masker dat je huid reinigt en verfrist).quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:10 schreef MUUS het volgende:
In het echt is het trouwens lila met stukjes bosbes erdoor.
Smeren en aaaaah.... dit ruikt wél lekker.. Fruit en fris, da's okay.
.
Afspoelen en de godenzijngedankt... mijn gezichtshuid voelde niet meer alsof het elk moment van mijn gezicht kan vallen..
Helping Hands ruikt euh... *ruikt aan handen*.... zoet met een licht kruidengeurtje. Ofzo. Geen sterke geur iig en zeker niet vies!quote:
Je kunt het drie weken in de koelkast bewaren, maar hoe eerder je het opmaakt, hoe beter. (Want: hoe verser, hoe beter).quote:Op maandag 9 mei 2005 00:49 schreef beaverhausen het volgende:
MUUS, die Catastrophe Cosmetic Bio Fresh Masker, kan je daar een beetje zuinig mee doen of is het na twee keer smeren wel op? En vertellen ze ook hoe lang je het kan bewaren? Omdat het dus vers is en je het in de koelkast moet bewaren..
Ah, mooi.quote:Op maandag 9 mei 2005 00:51 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je kunt het drie weken in de koelkast bewaren, maar hoe eerder je het opmaakt, hoe beter. (Want: hoe verser, hoe beter).
Met zo'n potje zou je een keer of 4/5 een maskertje kunnen doen, vertelden ze me en ik denk dat ik de 5 keer zeker wel ga halen..
Ik ben een maskertjesfreak en ik kon gewoon niet kiezen!quote:Op maandag 9 mei 2005 00:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ah, mooi..
*aan steeds langer wordend lijstje toevoeg*.
Ik heb zaterdag een half uur door de winkel gelopen. Om vervolgens weer in complete verwarring naar buiten te gaan en een kwartier later terug te keren en weer een half uur rond te struinen. En toen eindelijk met veel moeite een keuze gemaakt.quote:Op maandag 9 mei 2005 00:56 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik ben een maskertjesfreak en ik kon gewoon niet kiezen!.
Volgende keer iig de Cupcake..
Ja i know, vriendje was ook weer erg blij met me.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:57 schreef Scandalous het volgende:
Ooohhh je ging niks kopen he TAIk ben jaloers, ik wil ook lekkere spulletjes
![]()
Ja meldt hierquote:Op maandag 9 mei 2005 12:11 schreef jessie het volgende:
Massage bar Therapie (heeft iemand die?, en en en en en ? )
Die winkel zit vlak bij mijquote:Op maandag 9 mei 2005 21:14 schreef E.T. het volgende:
Ik heb vandaag een 'lush-kloon' ontdekt.. Al hebben ze niet zoveel aparte dingen, geen beschrijvingen over wat het doet (alleen een bordje erbij met de naam/hoofdingredient)..
Het zag er wel aardig uit. heb iig een kadootje voor een vriendin gescoord die binnenkort 30 wordt. (ze hadden er ook cijfers van zeep (heel dun, dat wel) en de 3 en de 0 heb ik aan de buitenkant van het pakketje laten plakken..
www.thesoapstory.nl
Maar toch... ik denk dat ik binnenkort bij Jessie ga ruiken
Is dat wat ik net schreef niet genoeg ofzoquote:Op maandag 9 mei 2005 21:21 schreef Auticia het volgende:
Gaarne recensies over de Aqua Mirabilis en de Angels Delight!
Kennelijk nietquote:Op maandag 9 mei 2005 21:23 schreef PeRi het volgende:
[..]
Is dat wat ik net schreef niet genoeg ofzo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |