abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 6 mei 2005 @ 21:07:54 #51
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_26787858
* Skaai gooit een stapeltje massage bars om

Hihihi, ik ben ook zo onhandig
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_26787880
morgaine21, ik heb hier de zepen I should coco ongebruikt en een stuk Alkmaar, 1 maal gebruikt. Allebei niet bevallen (I should coco was gratis bij een bestelling). Ik wil die massagebar op zich wel!
En improved 8-)
  vrijdag 6 mei 2005 @ 21:12:44 #53
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_26787998
die i should coco is bizar lekker
[vind i ]
de hele badkamer ruikt er zo lekker naar, en ik snuffel altijd de hele dag heel dom aan mezelf, als ik m gebruikt heb
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 6 mei 2005 @ 21:32:23 #54
101884 PeRi
Allons-y!
pi_26788489
teeveepee
Whatever I want.
pi_26790200
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 21:08 schreef agneria het volgende:
morgaine21, ik heb hier de zepen I should coco ongebruikt en een stuk Alkmaar, 1 maal gebruikt. Allebei niet bevallen (I should coco was gratis bij een bestelling). Ik wil die massagebar op zich wel!
Ik heb wel interesse in de I should coco! Hoe groot is het stuk?
  vrijdag 6 mei 2005 @ 22:57:24 #56
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_26790678
die youve been mangoed is fantastisch lekker en zacht. Alleen klein stukje en in 1 of 2 maal op...

Maar toegegeven. Hij is heerlijk en die staat weer op de nieuwe lijst voor mij Net als die nieuwe lipbalm chocolade ofzoiets.

Wij gaan van de zomer naar Tsjechie. En dus ook een dagje naar Praag. En ja ja ja ja ze hebben daar een Lush

Kga maar vast weer sparen.. Ik ga Tsjechie niet eerder uit dan dat ik daar geweest ben..Maar Praag is zoooooooooo groooooooooootttttt... Dus ik hoop echt dat ik hem vind
pi_26790954
silky underwear is erg lekker
  vrijdag 6 mei 2005 @ 23:24:37 #58
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_26791314
ik ga de honey i washed the kids uitproberen
[ en het thuisfont is ook al enthousiast ]
pi_26791544
Die You've been mango'd he, is dat nou een massage-bar, of zo'n in bad oplosbaar buitter-ding? IK had m namelijk voor mn schoonmama in een pakket gedaan, maar ik ben even kwijt waar ie voor was..
''Going mental on the Wabbu''
  vrijdag 6 mei 2005 @ 23:41:34 #60
48233 Auticia
warriorette
pi_26791695
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 23:34 schreef Together-Alone het volgende:
Die You've been mango'd he, is dat nou een massage-bar, of zo'n in bad oplosbaar buitter-ding? IK had m namelijk voor mn schoonmama in een pakket gedaan, maar ik ben even kwijt waar ie voor was..
quote:
You've Been Mangoed 30g Bestel
soort Luxe Bad producten
naam You've Been Mangoed 30g
prijs (incl. BTW) ¤ 4,55
meer info Voor wanneer je je fruitig voelt! Ga je te buiten aan mango- en avocadoboter die extra vocht en zachtheid geven, zodat deze bar perfect is voor een hele droge huid. Reinigende citroenolie en citroengras verfrissen, verlichten vermoeidheid en zijn goede tonics.
ingrediënten Cocoa Butter (Theobroma cacao), Laureth 4, Almond Oil (Prunus dulcis), Lemongrass Oil (Cymbopogon flexuosus), Avocado Butter (Persea gratissima), Mango Butter (Mangifera indica), Lemon Oil (Citrus limonum), Lime Oil (Citrus aurantifolia), Perfume, Paprika Extract (Capsicum frutescens).
bijpassende producten Each Peach massagebar, Miranda of Bohemian zeep, I Love Juicy shampoo (fruit), Avobath bruisbal en Crash Course in Skincare vers gezichtsmasker (avocado).
I bet you are flying inside.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 23:43:40 #61
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_26791733
honey i washed the kids is getest, en goed bevonden
pi_26791789
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 23:41 schreef Auticia het volgende:

[..]

[..]

[afbeelding]
Dus eh, voor in bad..?
  vrijdag 6 mei 2005 @ 23:49:34 #63
48233 Auticia
warriorette
pi_26791835
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 23:47 schreef Together-Alone het volgende:

[..]

Dus eh, voor in bad..?
Misschien kan het ook in de vijver .
  vrijdag 6 mei 2005 @ 23:49:46 #64
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_26791839
ja, maar ik gebruik hem gewoon onder de douche
  vrijdag 6 mei 2005 @ 23:51:03 #65
48233 Auticia
warriorette
pi_26791868
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 23:49 schreef Funnie het volgende:
ja, maar ik gebruik hem gewoon onder de douche
Moet kunnen. Ik had laatst ook Fever in mijn haar. En Shampoo Bar in de wasmachine. .
pi_26791895
Ach, ik verzin wel wat.
pi_26797389
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 22:38 schreef morgaine21 het volgende:

[..]

Ik heb wel interesse in de I should coco! Hoe groot is het stuk?
Volgens mij 100 gram maar ik weet het niet zeker, hij ziet er wel heel groot uit, ik meet hem straks even voor je op. Goed? Hij is zelfs nog niet uit de verpakking geweest
En improved 8-)
  zaterdag 7 mei 2005 @ 11:32:56 #68
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26797443
100 gram was die gratis Coco idd, dus als je hem niet gebruikt hebt weegt ie dat nog agneria.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_26797486
Hij is in ieder geval 9.5 cm lang, bijna 5 cm breed en 2.5 cm dik
En improved 8-)
  zaterdag 7 mei 2005 @ 11:35:15 #70
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26797504
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 11:34 schreef agneria het volgende:
oe!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_26797521
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 21:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
die i should coco is bizar lekker
[vind i ]
de hele badkamer ruikt er zo lekker naar, en ik snuffel altijd de hele dag heel dom aan mezelf, als ik m gebruikt heb
Helaas HAAT ik kokos echt
En improved 8-)
pi_26797606
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 11:34 schreef agneria het volgende:
Jij bent snel tevree
  zaterdag 7 mei 2005 @ 11:42:28 #73
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26797627
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 11:35 schreef agneria het volgende:

[..]

Dat is de eerste waar we het niet over eens zijn dan!
  zaterdag 7 mei 2005 @ 12:20:54 #74
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_26798419
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 11:35 schreef agneria het volgende:

[..]

ik vind juist dat er niet een echte specifieke cocos geur aan zit. maar ik vind m alsnog heerlijk
  zaterdag 7 mei 2005 @ 13:46:36 #75
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_26800488
Mijn pakje is er nog steeds niet
De Madrid al cielo
'La luna, la culpable, la viajera,
la luna de una muerta primavera'.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 14:23:55 #76
1087 Merisse
broddeltante
pi_26801355
Ik heb inmiddels wat uitgeprobeerd:
quote:
Trichomania 100g
prijs (incl. BTW) € 6,60
Shampoo en conditioner in een voor droog haar. Bereid met massa's kokoscrème om goed te conditioneren (en verrukkelijk te laten ruiken).
Hier had ik een proefje van. Het ziet er uit als een stuk zeep, ruikt heeeerlijk naar kokos, niet opdringerig maar subtiel. Het gebruikt niet prettig want je kunt er moeilijk een stukje afbreken en ook niet als zeep met je handen eraf wassen dus smeer je maar met het hele stuk door je haar. Er komt dan wel voldoende op je hoofd terecht maar echt schuimen doet het niet. Het is wel zuinig (ik gebruik van shampoo uit een fles altijd snel teveel). Mijn haar was heel erg stug erna. Ik zou het niet kopen.
quote:
The Sicilian 200g
soort Bruisballen
prijs (incl. BTW) € 3,95

meer info Waarom de Sicilian? We hebben hem genoemd naar de Siciliaanse sinaasappelen waarvan we stukjes in deze bruisbal hebben gestopt. De zonnige kleur en verfrissende citrusgeur laten je zwijmelen alsof je onder een mooie fruitboom op Sicilië ligt. We stoppen de bruisbal vol verfrissende, verkwikkende sinaasappel- en mandarijnoliën die je het gevoel geeft alsof je met de wind in je haar op een Vespa het eiland aan het rondcrossen bent.
Een erg fijn ding voor in bad. Ruikt heerlijk zomers naar bloemen en citrus en bubbelt vrolijk. Uit de bruisbal komen gele bloemblaadjes en zelfs een echt schijfje sinasappel tevoorschijn. Ik vond dat de lucht alleen niet lang bleef hangen en ik vind bijna 4 euro voor een bad ook erg veel geld.
quote:
Angels on Bare Skin 100g
soort Reinigingsproducten
prijs (incl. BTW) € 7,50

Stel je een reinigingsproduct voor dat Angels on Bare Skin heet, en je bedenkt vast niet iets wat lijkt op korrelige grijze klei. We hadden ons best kunnen doen om het er aantrekkelijker uit te laten zien, maar dat zou ten koste gaan van de werkelijke aantrekkingskracht van het product: het optimaal reinigen en scrubben van je gezicht. We hebben Angels on Bare Skin gebaseerd op een Middeleeuws recept dat in die tijd niet te betalen zou zijn geweest. Om je gezicht 'egaal en glad' te maken, maak je je gezicht nat, neem een klein stukje (zo groot als een erwt) Angels in je handen, breng het aan over je hele gezicht (wrijven!) en spoel het af. De gemalen amandelen scrubben, lavendelolie helpt om je natuurlijke aanmaak van talg in balans te brengen, Chinese klei absorbeert talg, rozen verzachten de huid en glycerine houdt vocht vast.
Heerlijk spul, je krijgt er een heerlijk zacht en beslist geen uitgedroogd huidje van. Het is zacht om te gebruiken en ruikt voornamelijk naar lavendel. De lavendel bloemetjes zitten er in. Aanrader, ook voor de rijpere onzuivere huid. Ook voor mannen, de mijne vind het erg prettig spul.
quote:
Honey I Washed the Kids 100g
soort Zeep
prijs (incl. BTW) € 4,25

meer info Honingzeep waar je van gaat watertanden. Voor jou, de kinderen, de hond en ook oma!
Zeep om je huid te verzachten en heerlijk zoet te laten ruiken naar honing en karamel. Dit is wereldwijd een bestseller en niet zonder reden!
Zalig zoet honing luchtje waar je verslaafd aan raakt. Als ik me hier onder de douche mee was doe ik minstens 3 keer mijn hele lijf. Ik heb het stuk zeep 3 dagen in huis en het is al voor 1/4 op
Alleen al door Honey I washed the Kids ben ik lushed Het prikt overigens wel in ogen dus wel een beetje oppassen met kinderoogjes. De titel slaat meer op het luchtje dan dat het een geschikte zeep voor kinderen is.

Ik heb nog meer gekocht maar post daar een andere keer nog wel eens over.
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  zaterdag 7 mei 2005 @ 14:27:29 #77
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26801435
Leuk Merisse!

Ik herken het 3 x wassen, mijn lekkerste zepen slijten ook het snelst.
Die sicilianbathbomb heb ik ook eens gehad. Vond het verbazingwekkend wat er allemaal uit kwam zetten.
  † In Memoriam † zaterdag 7 mei 2005 @ 15:31:32 #78
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_26802948
Ha, ik stem ook voor 31 mei!
Ik hoef dan gelukkig toch niet te werken, kan dus eventueel mee Lushen.
Dus ik hoop dat 't de 31e wordt

Ik was al helemaal sip, dat ik dacht dat ik op de Lush avond moest werken .

[ Bericht 32% gewijzigd door Skaai op 07-05-2005 15:43:37 ]
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  zaterdag 7 mei 2005 @ 15:40:54 #79
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26803136
31ste works for me.

Is er iemand die ertegen is??
  FOK!fossiel zaterdag 7 mei 2005 @ 15:53:37 #80
1455 Keroppi
kool kikker
pi_26803472
Ik heb gisteren onder de douche gestaan met de "Iridescent glitterbug" onde de douche gestaan maar vond 't nou niet bepaald een succes.

Dat ding is namelijk echt volgestouwd (echt) met glittertjes waardoor hij niet lekker schuimt (nauwelijks), onwijs schuurt (door de glittertjes) en het is helaas een beetje 'too mucht'.
Het grootste deel heb ik met normale douchegel wel weer weten te verwijderen, maar je bent echt overladen met een stortvloed aan paarse glittertjes.
Erg leuk en aardig, maar mijn glitterperiode heb ik na mijn 15e ook al lang weer gehad. En over de irritatie van een 'hans en grietje spoor' van glitters achter te laten hoef ik denk ik ook niet uit te leggen...

De Karma zeep (sample) vond ik wel onwijs lekker. De shampoo's bevallen wel redelijk, maar ergens heb ik toch het idee dat ze niet de verzorging geven van 'vloeibare' shampoo. Dat het vooral leuk is door het 'gadget' gehalte van een zeep-shampoo
Chick on a mission
  zaterdag 7 mei 2005 @ 16:03:48 #81
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26803686
Jullie hebben van mij nog een recensie tegoed:

Reincarnate
Reincarnate, de verzorgende shampoo voor donker haar, is een bijzondere terugkeer van twee van onze vroegere shampoos. We hebben van beide de sterkste punten genomen en ze gereïncarneerd in een enkele, betere bar. Er zit Rhassoul modder in uit het Atlasgebergte voor een gezonde conditie van de hoofdhuid, Perzische henna voor rode schitteringen en sedrakruid voor verzorging en glans. De heerlijke geur is als een Oosterse kruidenmarkt met vanille, sinaasappel, wierook en labdanum. Het reinigt zonder veel schuim te maken, dus ideaal voor gebieden met zacht water - maar we zullen je absoluut niet tegenhouden als je glanzend haar wilt in een hard water gebied!

Ik kreeg laatst een stukje mee om het eens te proberen. Het was een klein stukje en brak bij het eerste gebruik al in twëeën. Schuimde ook helemaal niet vond het eigenlijk drie keer niks vergeleken met mijn irrisistable bliss en seanik shampoos. Máár, het gaat wel ongelooflijk glanzen.

Vandaag dus nog een keer geprobeerd. Eerst alleen Reincarnate. Best moeilijk om dat over je haar te verdelen, het stukje brokkelde en kruimelde. Voor het shuimeffect heb ik er nog wat Seanik bijgedaan. Toen ging het wel lekker. Resultaat: een mooie kop met een prachtige hennaglans. (nu had ik mijn haar al in de henna, verwacht er dus geen wonderen van als jij dat niet hebt).
Afgemaakt met Retread omdat het gewoon heerlijk spul is.

Weet niet of ik het ook zal aanschaffen, ben meer verkocht aan de ronde shampoos.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 16:48:58 #82
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_26804533
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 15:53 schreef Keroppi het volgende:
Ik heb gisteren onder de douche gestaan met de "Iridescent glitterbug" onde de douche gestaan maar vond 't nou niet bepaald een succes.

Dat ding is namelijk echt volgestouwd (echt) met glittertjes waardoor hij niet lekker schuimt (nauwelijks), onwijs schuurt (door de glittertjes) en het is helaas een beetje 'too mucht'.
Het grootste deel heb ik met normale douchegel wel weer weten te verwijderen, maar je bent echt overladen met een stortvloed aan paarse glittertjes.
Erg leuk en aardig, maar mijn glitterperiode heb ik na mijn 15e ook al lang weer gehad. En over de irritatie van een 'hans en grietje spoor' van glitters achter te laten hoef ik denk ik ook niet uit te leggen...
Volgens mij is het ook een massage bar en geen douchegel. Maar dan nog zijn die glitters irritant denk ik.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 18:03:53 #83
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_26805765
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 15:53 schreef Keroppi het volgende:
die glitterbug is ook niet voor onder de douche, het is een massage bar. probeer het eens gewoon op- je te smeren, zonder water
  zaterdag 7 mei 2005 @ 18:20:20 #84
48233 Auticia
warriorette
pi_26806085
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 16:03 schreef Sanne het volgende:
Jullie hebben van mij nog een recensie tegoed:

Reincarnate
Wij hebben de reincarnate ook.
Een vrij groot blok, dus bij ons kruimelt het niet en het brokkelt ook niet af. En bij mij schuimt het ontzettend! .

Je hebt wel gelijk, de henna-gloed die je ervan op je haren krijgt is erg leuk!

En de Retread . Ben helemaal verliefd op dat spul. Vanmiddag een eind gefietst en gewandeld,
mijn kop helemaal verlept, maar mijn haar bleef keurig glanzen .
  zaterdag 7 mei 2005 @ 18:29:53 #85
101884 PeRi
Allons-y!
pi_26806267
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 18:20 schreef Auticia het volgende:

[..]

Een vrij groot blok, dus bij ons kruimelt het niet en het brokkelt ook niet af. En bij mij schuimt het ontzettend! .
Bij mij ook hetzelfde. Iemand zei de volgende dag nog dat mn haar echt glansde. En dat was nou niet echt iemand die altijd op mn haar let ofzo. Het viel dr echt op
Whatever I want.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 18:52:51 #86
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26806740
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 15:40 schreef Sanne het volgende:
31ste works for me.

Is er iemand die ertegen is??
31 mei is prima. Even aan Cinnamongirl gevraagd, ook prima.
pi_26807330
Hm, misschien moet ik de Reincarnate ook maar es proberen.

*Aan lijstje toevoegd.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 19:18:11 #88
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26807368
Ik vind het wel jammer dat er geen shampoos zijn voor mensen met kastanjebruin of rood haar
  zaterdag 7 mei 2005 @ 19:26:30 #89
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_26807604
De Lemony Flutter Cuticle Butter was helaas uitverkocht dus volgende week nog maar een keertje terug, maar op zich wel een goed teken.
pi_26808121
Ik kan beide data
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 21:10:57 #91
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26810320
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 18:20 schreef Auticia het volgende:

[..]

Ah! Dan ligt dat niet brokkelen en niet schuimen aan het stukje dat ik gekregen heb. Was al benieuwd of het bij anderen ook zo was. De glans is echt heel intens. Eerste wat me net opviel toen ik weer in de spiegel keek.
  FOK!fossiel zaterdag 7 mei 2005 @ 21:25:13 #92
1455 Keroppi
kool kikker
pi_26810700
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 18:03 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

die glitterbug is ook niet voor onder de douche, het is een massage bar. probeer het eens gewoon op- je te smeren, zonder water
Echt geheel zonder water? Dus als ik gewoon uit bed kom? Lijkt me ook een beetje vreemd, maar ik geloof jullie we hoor

Ik probeer het wel een keertje als ik uitga. Want om nou in het dagelijks leven als glitterbol rond te lopen
Chick on a mission
  zaterdag 7 mei 2005 @ 22:01:18 #93
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_26811532
gewoon wat warm maken tussen je handen, dan krijg je wat op je hand/ huid
zelfde als die andere massage bars
  zaterdag 7 mei 2005 @ 22:03:01 #94
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26811561
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 21:25 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Echt geheel zonder water? Dus als ik gewoon uit bed kom? Lijkt me ook een beetje vreemd, maar ik geloof jullie we hoor

Ik probeer het wel een keertje als ik uitga. Want om nou in het dagelijks leven als glitterbol rond te lopen
Ik ben de eerste keer ook met mijn Dreamcatcher Massage Bar onder de douche gestapt, en vond het maar een stroef raar ding.

Komt inderdaad geen water aan te pas, het is af en toe ff wennen die Lush uitvindingen
pi_26812395
Ik baal ervan dat ik niet naar Amsterdam kan van de week, moet leren voor tentamens en heb echt geen tijd. Na de tentamens dan maar, om mezelf te verwennen
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_26813133
Ja hallo! Ik ben naar de Lush geweest. Loopt u mee in de wondere wereld van MUUS?

Vrijdag. Haarlem. Barteljorisstraat. Het hartje van MUUS klopt steeds sneller, want *nu* gaat het gebeuren. MUUS ziet Lush. MUUS haar hartje slaat over en zij versnelt haar looppas. MUUS komt de winkel binnen en grijpt *meteen* een mandje. MUUS loopt de winkel in en.... "Kolere, wat stinkt het hier zeg. ."

.

Ik kon niks ruiken door die overweldigende lucht in de winkel. Al douwde ik een zeepje IN mijn neus, het rook allemaal hetzelfde. Na twee minuten was ik strontmisselijk van de lucht in die winkel, echt niet normaal meer.

Maar goed, ik had wat dingetjes gekocht en ging weer naar buiten. Mopperen en zeuren als een vent: "Christus, dat ze hier verslaafd aan raken. . Zoete troep. ." Ik had gewoon de smaak van Lush in mijn mond en die smaak is een uurtje of twee blijven hangen.

Anyway, 's avonds thuis zat ik ineens het krantje uit te spitten. Ja, spitten.... waarom spit ik als ik het daar stom vond?
Hmmm, toch maar eens met de spulletjes aan de slag. Eerst mijn make up eraf en reinigen met:

Ruikt niet lekker, maar dat boeit me dat soort spul niet zo erg. Afspoelen en echt meteen een prikkende huid hebben. MUUS: "Oh...oh. ."
Uitleg: Ik heb een érg droge huid en een érg gevoelige huid. Nieuwe producten koop ik niet zo snel, want ik heb al zó vaak gehad dat ik de meest vreselijke uitslag kreeg.
Gisteravond dacht ik dus ook dat mijn gezicht eraf zou vallen, maar het viel mee.

Daarna maar eens een douchje doen met een zeepje uit:

Welke oh welke moest het worden? Dan maar de I should Coco, want die zat bovenop.

Heel erg wennen, want ik ben toch wel erg gesteld op de frisse geur van een douchegel én het schuim wat je daarvan hebt. Ineens een redelijk zware zoete lucht met kokos wat niet eens echt naar kokos ruikt. Meer kokos wat door een snoepwinkel is gerold.
Geen schuim, wel overal stukjes kokos. Maar goed, da's een kwestie van wennen. Ik had expres mijn gezicht niet gewassen hiermee, omdat áls ik uitslag krijg, wil weten van welk product het komt.

Uit de douche, afdrogen, even zitten en.... een droge, trekkende huid op benen, armen en handen. . Mijn gezicht trok ook aan alle kanten, dus fuck it, dan nog maar een product erop smeren, want dit is irri.

Het werd:

In het echt is het trouwens lila met stukjes bosbes erdoor.
Smeren en aaaaah.... dit ruikt wél lekker. . Fruit en fris, da's okay. .
Afspoelen en de godenzijngedankt... mijn gezichtshuid voelde niet meer alsof het elk moment van mijn gezicht kan vallen. .

Nog steeds wel een beetje trekkend gevoel in mijn gezicht, maar niet meer zo erg als daarvoor. De huid op mijn armen, benen en handen was nog wel erg droog en trekkend.

Tandjes gepoetst en toen mijn droge, trekkende handjes ingesmeerd met:

Mijn handjes vonden me meteen weer lief.

Voor mijn moeder had ik nog de

omdat ze een lavendelfreak is.

Oh, en de

is als kadootje voor iemand anders meegegaan.

Geen proefjes gekregen! ! Bijna 56 euro en geen proefjes! .

Anyway, zo mopperend als ik zat te doen, zo fanatiek zat ik daarna in het krantje aan te strepen wat ik volgende keer wil hebben. Weird he? .

Ik ben niet van plan om daar shampooes ed te halen, want mijn haar is dik en lang en zo'n shampoobar lijkt me erg onhandig. Bovendien maakt de geur ook niet veel uit, want ik moet altijd een conditioner of cremespoeling gebruiken anders kan ik mijn haar niet meer doorkammen. Die geur van de shampoo ruik ik dan toch niet meer.

Maar op mijn wishlist staan voor de volgende keer *mompel* en da's hopelijk snel *mompel* o.a. de Tea Tree Water, Dream Cream en Dream Wash, omdat ik daarmee mijn droge trekkende huid kan verwennen na al die zeepjes. .

Zometeen maar eens onder de douche met Rockstar of Honey I washed the Kids. Ben benieuwd of die zoete luchtjes gaan wennen. . Misschien is de SmoothStack voor mij dan geschikter, want die luchtjes zijn toch wat fruitiger? (Kon ik dus niet ruiken in de winkel. .)

Zo dawast. Verslag gedaan, zoals het hoort hier. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  zaterdag 7 mei 2005 @ 23:15:08 #97
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26813263
Muus!

Welkom in de wondere wereld van Lush.
Jammer dat je het in de winkel vond stinken.

de smooth stack is idd wat fruitiger, daar zit Miranda in.
maar ook sod soap die eigenlijk nergens naar ruikt.
pi_26813342
In de Smooth Stack zitten sowieso Miranda en Rock Star. Rock Star is net een snoepwinkel zo zoet, en Miranda is een fruitig zoet kiwi-zeepje. Hoe de Sod Soap ruikt weetik niet, maar de rest is dus nogal zoet.
pi_26813347
Ah, net telaat.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 23:20:06 #100
10710 gday
propria cures
pi_26813392
Even namens heaven7, zij en haar moeder willen graag mee en dan wel op dinsdag 31 mei Maar moeder van heaven7 vraagt zich af hoe laat het begint ivm spits en tot hoe laat het duurt ivm de volgende dag weer erg vroeg opmoeten.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')