Ik heb wel interesse in de I should coco! Hoe groot is het stuk?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:08 schreef agneria het volgende:
morgaine21, ik heb hier de zepen I should coco ongebruikt en een stuk Alkmaar, 1 maal gebruikt. Allebei niet bevallen(I should coco was gratis bij een bestelling). Ik wil die massagebar op zich wel!
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:34 schreef Together-Alone het volgende:
Die You've been mango'd he, is dat nou een massage-bar, of zo'n in bad oplosbaar buitter-ding? IK had m namelijk voor mn schoonmama in een pakket gedaan, maar ik ben even kwijt waar ie voor was..![]()
![]()
quote:You've Been Mangoed 30g Bestel
soort Luxe Bad producten
naam You've Been Mangoed 30g
prijs (incl. BTW) ¤ 4,55
meer info Voor wanneer je je fruitig voelt! Ga je te buiten aan mango- en avocadoboter die extra vocht en zachtheid geven, zodat deze bar perfect is voor een hele droge huid. Reinigende citroenolie en citroengras verfrissen, verlichten vermoeidheid en zijn goede tonics.
ingrediënten Cocoa Butter (Theobroma cacao), Laureth 4, Almond Oil (Prunus dulcis), Lemongrass Oil (Cymbopogon flexuosus), Avocado Butter (Persea gratissima), Mango Butter (Mangifera indica), Lemon Oil (Citrus limonum), Lime Oil (Citrus aurantifolia), Perfume, Paprika Extract (Capsicum frutescens).
bijpassende producten Each Peach massagebar, Miranda of Bohemian zeep, I Love Juicy shampoo (fruit), Avobath bruisbal en Crash Course in Skincare vers gezichtsmasker (avocado).
Moet kunnen. Ik had laatst ook Fever in mijn haar. En Shampoo Bar in de wasmachine.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:49 schreef Funnie het volgende:
ja, maar ik gebruik hem gewoon onder de douche
Volgens mij 100 gram maar ik weet het niet zeker, hij ziet er wel heel groot uit, ik meet hem straks even voor je op. Goed? Hij is zelfs nog niet uit de verpakking geweestquote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:38 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse in de I should coco! Hoe groot is het stuk?
oe!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:34 schreef agneria het volgende:
Hij is in ieder geval 9.5 cm lang, bijna 5 cm breed en 2.5 cm dik
Helaas HAAT ik kokos echtquote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
die i should coco is bizar lekker
[vind i]
de hele badkamer ruikt er zo lekker naar, en ik snuffel altijd de hele dag heel dom aan mezelf, als ik m gebruikt heb
Jij bent snel tevreequote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:34 schreef agneria het volgende:
Hij is in ieder geval 9.5 cm lang, bijna 5 cm breed en 2.5 cm dik
Dat is de eerste waar we het niet over eens zijn dan!quote:
ik vind juist dat er niet een echte specifieke cocos geur aan zit. maar ik vind m alsnog heerlijkquote:
Hier had ik een proefje van. Het ziet er uit als een stuk zeep, ruikt heeeerlijk naar kokos, niet opdringerig maar subtiel. Het gebruikt niet prettig want je kunt er moeilijk een stukje afbreken en ook niet als zeep met je handen eraf wassen dus smeer je maar met het hele stuk door je haar. Er komt dan wel voldoende op je hoofd terecht maar echt schuimen doet het niet. Het is wel zuinig (ik gebruik van shampoo uit een fles altijd snel teveel). Mijn haar was heel erg stug erna. Ik zou het niet kopen.quote:Trichomania 100g
prijs (incl. BTW) € 6,60
Shampoo en conditioner in een voor droog haar. Bereid met massa's kokoscrème om goed te conditioneren (en verrukkelijk te laten ruiken).
Een erg fijn ding voor in bad. Ruikt heerlijk zomers naar bloemen en citrus en bubbelt vrolijk. Uit de bruisbal komen gele bloemblaadjes en zelfs een echt schijfje sinasappel tevoorschijn. Ik vond dat de lucht alleen niet lang bleef hangen en ik vind bijna 4 euro voor een bad ook erg veel geld.quote:The Sicilian 200g
soort Bruisballen
prijs (incl. BTW) € 3,95
meer info Waarom de Sicilian? We hebben hem genoemd naar de Siciliaanse sinaasappelen waarvan we stukjes in deze bruisbal hebben gestopt. De zonnige kleur en verfrissende citrusgeur laten je zwijmelen alsof je onder een mooie fruitboom op Sicilië ligt. We stoppen de bruisbal vol verfrissende, verkwikkende sinaasappel- en mandarijnoliën die je het gevoel geeft alsof je met de wind in je haar op een Vespa het eiland aan het rondcrossen bent.
Heerlijk spul, je krijgt er een heerlijk zacht en beslist geen uitgedroogd huidje van. Het is zacht om te gebruiken en ruikt voornamelijk naar lavendel. De lavendel bloemetjes zitten er in. Aanrader, ook voor de rijpere onzuivere huid. Ook voor mannen, de mijne vind het erg prettig spul.quote:Angels on Bare Skin 100g
soort Reinigingsproducten
prijs (incl. BTW) € 7,50
Stel je een reinigingsproduct voor dat Angels on Bare Skin heet, en je bedenkt vast niet iets wat lijkt op korrelige grijze klei. We hadden ons best kunnen doen om het er aantrekkelijker uit te laten zien, maar dat zou ten koste gaan van de werkelijke aantrekkingskracht van het product: het optimaal reinigen en scrubben van je gezicht. We hebben Angels on Bare Skin gebaseerd op een Middeleeuws recept dat in die tijd niet te betalen zou zijn geweest. Om je gezicht 'egaal en glad' te maken, maak je je gezicht nat, neem een klein stukje (zo groot als een erwt) Angels in je handen, breng het aan over je hele gezicht (wrijven!) en spoel het af. De gemalen amandelen scrubben, lavendelolie helpt om je natuurlijke aanmaak van talg in balans te brengen, Chinese klei absorbeert talg, rozen verzachten de huid en glycerine houdt vocht vast.
Zalig zoet honing luchtje waar je verslaafd aan raakt. Als ik me hier onder de douche mee was doe ik minstens 3 keer mijn hele lijf. Ik heb het stuk zeep 3 dagen in huis en het is al voor 1/4 opquote:Honey I Washed the Kids 100g
soort Zeep
prijs (incl. BTW) € 4,25
meer info Honingzeep waar je van gaat watertanden. Voor jou, de kinderen, de hond en ook oma!
Zeep om je huid te verzachten en heerlijk zoet te laten ruiken naar honing en karamel. Dit is wereldwijd een bestseller en niet zonder reden!
Volgens mij is het ook een massage bar en geen douchegel. Maar dan nog zijn die glitters irritant denk ik.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:53 schreef Keroppi het volgende:
Ik heb gisteren onder de douche gestaan met de "Iridescent glitterbug" onde de douche gestaan maar vond 't nou niet bepaald een succes.
Dat ding is namelijk echt volgestouwd (echt) met glittertjes waardoor hij niet lekker schuimt (nauwelijks), onwijs schuurt (door de glittertjes) en het is helaas een beetje 'too mucht'.
Het grootste deel heb ik met normale douchegel wel weer weten te verwijderen, maar je bent echt overladen met een stortvloed aan paarse glittertjes.
Erg leuk en aardig, maar mijn glitterperiode heb ik na mijn 15e ook al lang weer gehad. En over de irritatie van een 'hans en grietje spoor' van glitters achter te laten hoef ik denk ik ook niet uit te leggen...
die glitterbug is ook niet voor onder de douche, het is een massage bar. probeer het eens gewoon op- je te smeren, zonder waterquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:53 schreef Keroppi het volgende:
Ik heb gisteren onder de douche gestaan met de "Iridescent glitterbug" onde de douche gestaan maar vond 't nou niet bepaald een succes.
Wij hebben de reincarnate ook.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:03 schreef Sanne het volgende:
Jullie hebben van mij nog een recensie tegoed:
Reincarnate
Bij mij ook hetzelfde. Iemand zei de volgende dag nog dat mn haar echt glansde. En dat was nou niet echt iemand die altijd op mn haar let ofzo. Het viel dr echt opquote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:20 schreef Auticia het volgende:
[..]
Wij hebben de reincarnate ook.
Een vrij groot blok, dus bij ons kruimelt het niet en het brokkelt ook niet af. En bij mij schuimt het ontzettend!.
31 mei is prima. Even aan Cinnamongirl gevraagd, ook prima.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:40 schreef Sanne het volgende:
31ste works for me.
Is er iemand die ertegen is??
Ah! Dan ligt dat niet brokkelen en niet schuimen aan het stukje dat ik gekregen heb. Was al benieuwd of het bij anderen ook zo was. De glans is echt heel intens. Eerste wat me net opviel toen ik weer in de spiegel keek.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:20 schreef Auticia het volgende:
[..]
Wij hebben de reincarnate ook.
Een vrij groot blok, dus bij ons kruimelt het niet en het brokkelt ook niet af. En bij mij schuimt het ontzettend!.
Echt geheel zonder water? Dus als ik gewoon uit bed kom? Lijkt me ook een beetje vreemd, maar ik geloof jullie we hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
die glitterbug is ook niet voor onder de douche, het is een massage bar. probeer het eens gewoon op- je te smeren, zonder water
Ik ben de eerste keer ook met mijn Dreamcatcher Massage Bar onder de douche gestapt, en vond het maar een stroef raar ding.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:25 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Echt geheel zonder water? Dus als ik gewoon uit bed kom? Lijkt me ook een beetje vreemd, maar ik geloof jullie we hoor
Ik probeer het wel een keertje als ik uitga. Want om nou in het dagelijks leven als glitterbol rond te lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |