Ik heb wel interesse in de I should coco! Hoe groot is het stuk?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:08 schreef agneria het volgende:
morgaine21, ik heb hier de zepen I should coco ongebruikt en een stuk Alkmaar, 1 maal gebruikt. Allebei niet bevallen(I should coco was gratis bij een bestelling). Ik wil die massagebar op zich wel!
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:34 schreef Together-Alone het volgende:
Die You've been mango'd he, is dat nou een massage-bar, of zo'n in bad oplosbaar buitter-ding? IK had m namelijk voor mn schoonmama in een pakket gedaan, maar ik ben even kwijt waar ie voor was..![]()
![]()
quote:You've Been Mangoed 30g Bestel
soort Luxe Bad producten
naam You've Been Mangoed 30g
prijs (incl. BTW) ¤ 4,55
meer info Voor wanneer je je fruitig voelt! Ga je te buiten aan mango- en avocadoboter die extra vocht en zachtheid geven, zodat deze bar perfect is voor een hele droge huid. Reinigende citroenolie en citroengras verfrissen, verlichten vermoeidheid en zijn goede tonics.
ingrediënten Cocoa Butter (Theobroma cacao), Laureth 4, Almond Oil (Prunus dulcis), Lemongrass Oil (Cymbopogon flexuosus), Avocado Butter (Persea gratissima), Mango Butter (Mangifera indica), Lemon Oil (Citrus limonum), Lime Oil (Citrus aurantifolia), Perfume, Paprika Extract (Capsicum frutescens).
bijpassende producten Each Peach massagebar, Miranda of Bohemian zeep, I Love Juicy shampoo (fruit), Avobath bruisbal en Crash Course in Skincare vers gezichtsmasker (avocado).
Moet kunnen. Ik had laatst ook Fever in mijn haar. En Shampoo Bar in de wasmachine.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:49 schreef Funnie het volgende:
ja, maar ik gebruik hem gewoon onder de douche
Volgens mij 100 gram maar ik weet het niet zeker, hij ziet er wel heel groot uit, ik meet hem straks even voor je op. Goed? Hij is zelfs nog niet uit de verpakking geweestquote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:38 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse in de I should coco! Hoe groot is het stuk?
oe!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:34 schreef agneria het volgende:
Hij is in ieder geval 9.5 cm lang, bijna 5 cm breed en 2.5 cm dik
Helaas HAAT ik kokos echtquote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
die i should coco is bizar lekker
[vind i]
de hele badkamer ruikt er zo lekker naar, en ik snuffel altijd de hele dag heel dom aan mezelf, als ik m gebruikt heb
Jij bent snel tevreequote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:34 schreef agneria het volgende:
Hij is in ieder geval 9.5 cm lang, bijna 5 cm breed en 2.5 cm dik
Dat is de eerste waar we het niet over eens zijn dan!quote:
ik vind juist dat er niet een echte specifieke cocos geur aan zit. maar ik vind m alsnog heerlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |