You better woman!!quote:Op zondag 8 mei 2005 09:21 schreef Together-Alone het volgende:
Woohoo!Als ik dan maar vrij krijg.. Zou erg leuk zijn, ik als boeman omdat er dan niet meer genoeg mensen zijn..
De aftellijstjes kunnen gemaakt worden!!!quote:
Wat ontzettend lief! Heb je al een verlanglijstje?quote:Op zondag 8 mei 2005 10:39 schreef jessie het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa joepieeeeeeee voor moederdag gekregen vanmorgen.
Nu kan ik ook die heerlijke spulletjes aan gaan schaffen.
Meiden jullie vertellen er zo heerlijk over. Dat vertelde ik weer tegen mijnEn die heeft een tegoedbon gemaakt die ik van mijn kleine meissie kreeg vanmorgen
[afbeelding]
*smelt*quote:Op zondag 8 mei 2005 10:39 schreef jessie het volgende:
Meiden jullie vertellen er zo heerlijk over. Dat vertelde ik weer tegen mijnEn die heeft een tegoedbon gemaakt die ik van mijn kleine meissie kreeg vanmorgen
[afbeelding]
-1quote:Op zondag 8 mei 2005 11:28 schreef Auticia het volgende:
Mijn meneer blijft thuis de 31e.
Dat ga ik vanavond dan ook maar eens proberen.quote:Op zondag 8 mei 2005 11:29 schreef PeRi het volgende:
Ik maak mn gezicht nat en pak dan een stukje ter grote van een erwt uit het potje, en scrub het over mn hele gezicht. Daarna was ik het er gewoon weer af met water.
Daar zal mijn meneer niet zo blij mee zijnquote:Op zondag 8 mei 2005 11:28 schreef Auticia het volgende:
Mijn meneer blijft thuis de 31e.
-2?quote:Op zondag 8 mei 2005 11:32 schreef PeRi het volgende:
[..]
Daar zal mijn meneer niet zo blij mee zijn
quote:Op zondag 8 mei 2005 10:39 schreef jessie het volgende:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |