Dat vraag ik me ook af.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:20 schreef gday het volgende:
Even namens heaven7, zij en haar moeder willen graag mee en dan wel op dinsdag 31 meiMaar moeder van heaven7 vraagt zich af hoe laat het begint ivm spits en tot hoe laat het duurt ivm de volgende dag weer erg vroeg opmoeten.
Het was wel retedruk.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:24 schreef PeRi het volgende:
Raar trouwens dat je in Haarlem niks aan monstertjes kreeg MUUS. Dat is mij nog nooit overkomen daar
Ik voelde me zo gierig toen in Amsterdam, dat ik om Big ging vragen. Ze moest ook echt even nadenken of ze het wel kon geven of niet. En ik had net samen met een vriendin voor 62 euro uitgegeven. Kreeg 1 zo'n half rotpotje mee.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:25 schreef Together-Alone het volgende:
Ja, en je moet er ook gewoon om vragen hoor. Spul is duur zat. En in haarlem hebben ze manden met veel verschillende samples.
Dus morgen niet?quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:27 schreef PeRi het volgende:
Ik heb daar zelfs een keer een zeepje gekocht, en toen kreeg ik Angels on Bare Skin mee. Maar misschien komt dat omdat Auticia net wel voor tonnen had gekocht.
Gezicht is toch ook lichaam?quote:Op zondag 8 mei 2005 00:09 schreef _Boo_ het volgende:
Op de site staat Hand- en lichaamscrème dus dat zou ik niet doen.
Neequote:
ditoquote:Op zondag 8 mei 2005 00:28 schreef Sanshine het volgende:
Sorry ff testen : )
fuck, het was laat enzo...quote:
You better woman!!quote:Op zondag 8 mei 2005 09:21 schreef Together-Alone het volgende:
Woohoo!Als ik dan maar vrij krijg.. Zou erg leuk zijn, ik als boeman omdat er dan niet meer genoeg mensen zijn..
De aftellijstjes kunnen gemaakt worden!!!quote:
Wat ontzettend lief! Heb je al een verlanglijstje?quote:Op zondag 8 mei 2005 10:39 schreef jessie het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa joepieeeeeeee voor moederdag gekregen vanmorgen.
Nu kan ik ook die heerlijke spulletjes aan gaan schaffen.
Meiden jullie vertellen er zo heerlijk over. Dat vertelde ik weer tegen mijnEn die heeft een tegoedbon gemaakt die ik van mijn kleine meissie kreeg vanmorgen
[afbeelding]
*smelt*quote:Op zondag 8 mei 2005 10:39 schreef jessie het volgende:
Meiden jullie vertellen er zo heerlijk over. Dat vertelde ik weer tegen mijnEn die heeft een tegoedbon gemaakt die ik van mijn kleine meissie kreeg vanmorgen
[afbeelding]
-1quote:Op zondag 8 mei 2005 11:28 schreef Auticia het volgende:
Mijn meneer blijft thuis de 31e.
Dat ga ik vanavond dan ook maar eens proberen.quote:Op zondag 8 mei 2005 11:29 schreef PeRi het volgende:
Ik maak mn gezicht nat en pak dan een stukje ter grote van een erwt uit het potje, en scrub het over mn hele gezicht. Daarna was ik het er gewoon weer af met water.
Daar zal mijn meneer niet zo blij mee zijnquote:Op zondag 8 mei 2005 11:28 schreef Auticia het volgende:
Mijn meneer blijft thuis de 31e.
-2?quote:Op zondag 8 mei 2005 11:32 schreef PeRi het volgende:
[..]
Daar zal mijn meneer niet zo blij mee zijn
quote:Op zondag 8 mei 2005 10:39 schreef jessie het volgende:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |