Als ik dichterbij had gewoond had ik dat ook wel gedaanquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:43 schreef Skaai het volgende:
[..]
Storm de winkel binnen, gooi je mandje vol, en ren als een gek naar buiten!
Ik heb ook last van die rode vlekken/onzuiverheden, dus ik ben erg benieuwd. Is dat ook minder geworden of alleen de branderigheid en trekkerigheid (daar heb ik namelijk niet zo veel last van)?quote:Op maandag 9 mei 2005 13:45 schreef Merisse het volgende:
Ik heb een moeilijke huid, rosacea, supergevoelig, rode vlekken, kleine puistjes, branderig, trekkerig, glimmend met droge plekken; echt een ramp dus. Qua huidverzorging heb ik verschillende dure merken al eens geprobeerd, zoals Biotherm, Clinique, hielp allemaal geen bal. De conditie van mijn huid is in de week dat ik de lushprodukten heb gebruikt al wel verbeterd alleen kan ik niet zeggen aan welk produkt het ligt aangezien ik er meerdere gebruik. Naast het masker gebruik ik ook de Fresh Farmacy zeep (lekkere zachte zeep met kamille, tea tree, lavendel) en de Angels on bare skin. Geen half werk dus. Hopelijk is de verbetering blijvend.
quote:
Pikstraf voor kasta!quote:
Ik was het maskertje aan het afspoelen en toen heeft hij 'm snel geplaatst.quote:
Het kwam door die foto he?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
Pikstraf voor kasta!
ik kon het toch weer niet laten he....
ja...quote:
Och...quote:
Ik hou het tegen mijn neus aan, want het brokkelde af op mijn bureau en dat gaf zo'n zooi.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:03 schreef beaverhausen het volgende:
OMG...
Ben je het nou je neus in aan het proppen of probeer je juist te voorkomen dat het je neus uitloopt?
Bars zijn er geloof ik niet, maar Trichomania is echt heerlijk. Shampoo + conditioner in een. En dan is er nog Jungle ook volgens mij. Verder weet ik zo gauw even niet of er nog vaste conditioners zijn. Wel in flessen iig.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik zou graag behalve shampoo een conditioner willen, creme spoeling, what ever. om klitten tegen te gaan.
hebben ze die in bars?
en anders in vaste vorm
wat raden jullie aan
Ik wil ook zo'n collega! Ik had gisteren een vriend van me over de vloer, die manager is van verschillende metalbands. Hij tourt met die bands door heel Europa. Toen hij de Lush-vooraad in mijn badkamer zag liggen, moest hij lachen. Hij vertelde me dat elke keer als ze in de buurt van een Lush-filliaal waren, de halve tourbus met tasjes van die winkel terugkwam. Dit gaat dus om grote, langharige, getattoeerde en gepiercte mannelijke metal-heads.quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:19 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ik heb gisteren mijn collegaatje een smooth stack, babyface en een krantje van de Lush gegeven.
Komt ze net hysterisch naar me toe rennen: "RUIK ME DAN! RUIK ME![]()
![]()
! Zaterdag ga ik naar de Lush! Want ik wil dit..en dit...en dit..."
ik ben helemaal warm van binnen.
Jawel hoor, ik heb fuel, en jungle heb je ook nog, maar die stinktquote:Op woensdag 11 mei 2005 06:21 schreef PeRi het volgende:
[..]
Bars zijn er geloof ik niet, maar Trichomania is echt heerlijk. Shampoo + conditioner in een. En dan is er nog Jungle ook volgens mij. Verder weet ik zo gauw even niet of er nog vaste conditioners zijn. Wel in flessen iig.
Rode vlekken en puistjes zijn ook minder, ik denk eerlijk gezegd met name door de Fresh Farmacy zeep.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:59 schreef _Boo_ het volgende:
Ik heb ook last van die rode vlekken/onzuiverheden, dus ik ben erg benieuwd. Is dat ook minder geworden of alleen de branderigheid en trekkerigheid (daar heb ik namelijk niet zo veel last van)?
Ook geen vermoeden welke van de drie producten de grootste invloed heeft gehad?
en het verlanglijstje groeit:quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:11 schreef heaven7 het volgende:
Milky bar, koop daar maar 2 stukken van!! Die is zo onwijs lekker en blijft ook echt hangen, rockstar en de andere zoetere geuren niet echt.
Baby face lijkt me ook wel leuk om nog een keer te halen, wellicht is sweet japanese girl ook iets voor jou want dat zorgt ervoor dat je huid lekker soepel blijft na het wassen ermee, je hoeft dus niet persee te smeren met iets. Eens per week als scrubje is die heel lekker
+ Cosmetic Warrior maskertjequote:Op woensdag 11 mei 2005 13:07 schreef heaven7 het volgende:
Fresh farmacy, sweet japanese girl, aquamarina (niet zelf geprobeerd), herbalism (ook niet zelf geprobeerd), angels on bare skin (idem) en als gezichtscreme dan celestial
Ik heb net een stukje milky bar meegekregen, en hij ziet er een beetje gelig uit.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:26 schreef morgaine21 het volgende:
Ik wou ook heel graag de milky bar eens proberen, hij zag er goed uit op de site maar toen ik in de winkel ging kijken lag er geen romig wit stuk zeep maar een vage oranje zeep die dr helemaal niet lekker cremig uitziet.
Is hij in de andere filialen wel gewoon wit?
Het verschilt per keer. In de Lush in de Leidsestraat zag ik gelige stukken Milky Bar liggen, maar ook roomwitte. Het is tenslotte hand gemaakt he, dus de verhoudingen qua kleur en ingrediënten zijn niet altijd hetzelfde.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:26 schreef morgaine21 het volgende:
Ik wou ook heel graag de milky bar eens proberen, hij zag er goed uit op de site maar toen ik in de winkel ging kijken lag er geen romig wit stuk zeep maar een vage oranje zeep die dr helemaal niet lekker cremig uitziet.
Is hij in de andere filialen wel gewoon wit?
Toch wel heh.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:31 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik heb net een stukje milky bar meegekregen, en hij ziet er een beetje gelig uit.
Ik heb een stuk Creamy Candy bubble bath gekochtEn ik kreeg een kwakkie Smitten op mn handen gesmeerd, dat is ook fijn spul
I'm hooked
Ja ik wil wel, maar het kan nog ff nietquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:21 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Toch wel heh.En je moet ook Two Timing Tart es proberen, dies zo lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |