Meer meer!quote:Op maandag 9 mei 2005 21:23 schreef PeRi het volgende:
[..]
Is dat wat ik net schreef niet genoeg ofzo![]()
Morgen als ik weer helemaal bij zinnen ben. Het enige wat er nu de hele tijd uit mn mond komt is; "ik ben zo gelukkig, ik ben zo zacht en dat zonder bodylotion. Pinda, rozen, noten, wow. Ik ben zo gelukkig!"quote:
*noteert.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:32 schreef PeRi het volgende:
Oeh en Angels on Delight is ook een snoepwinkel. Een hele fruitige snoepwinkel. Sterker dan Miranda nog. Bosbessen
Ik ben ook meer van de zoete.Ttijdens die meet ga ik halen: Miranda, Snowcake, en weer een stuk Coco.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:10 schreef PeRi het volgende:
Die stukjes in de Extra Virgin Olive zijn irritant. Je zeep breekt ervan af. En t geeft af aan andere zepen. Ik had Honey naast die gelegd, en de volgende dag zaten er bruine stukjes in mn Honey. Alsof het aan t rotten was ofzo. Het zat er echt in, niet alleen aan de bovenkant.![]()
PeRi had het vandaag met die glittertjes en Sanne ook.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:56 schreef jessie het volgende:
Peri zei je nou dat therapie citrusachtig was? Hmmm hopelijk vind ik hem dan lekker. Ben niet zo citrioenerig. Nou ja als die me huid maar lekker glad maakt
Morgaine waarom wil jij die therapie ruilen?
Lol Autica dat had jij toch bij die ehhhhhh, weet t niet meer hoor, jullie lullen wel erg veel over die zeepies
En ik ga nog meedoen ook
nou hij was mij dus echt te citrus-achtig, kon hem met de beste wil van de wereld niet lekker vinden. Hij liet ook een erg vettige. olie achtige 'film' na op mn huid die ik niet zo kon waarderen.quote:[Morgaine waarom wil jij die therapie ruilen?
* Aventura krijgt een flashback.quote:
Mijn moeder gebruikt de karma kream, haar huid wordt er lekker zacht van, en als ik 'savonds thuis kom dan ruik ik d'r nog!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:21 schreef PeRi het volgende:
Vraagje aan iemand met Karma Kream:
Word je huid daar ook zo zacht van? Blijft dat dan lang aan?
Kom anders langs en neem een potje mee, dan scheppen we wat Karma voor je over. Kan je het zelf proberenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:47 schreef PeRi het volgende:
Karma Kream ruikt zo ontzettend lekker. Ik wil ze allebei
Nou heb je geen bewijsje van die automatische machtiging?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:33 schreef Muis_81 het volgende:
Heb ook vorige week maandag wat besteld bij Lush. Dinsdag is het geld afgeschreven via automatische machtiging en vandaag krijg ik een mailtje dat ik nog steeds moet betalen! Heeft iemand hier weleens ervaring mee gehad?
Storm de winkel binnen, gooi je mandje vol, en ren als een gek naar buiten!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:42 schreef Muis_81 het volgende:
Heb ik al gedaan maar nog geen antwoord. En ik wil mijn zeepjes
!
Dus MOET ik wel naar een winkel i.p.v. online bestellenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:19 schreef Sanne het volgende:
Dat zijn kerstzeepjes Merisse, die liggen nog wel in de winkels.
Ik heb 'm alleen in de Leidsestraat gezienquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:01 schreef Aventura het volgende:
De Spice mountain is mijn alltime favoriete kerstzeepje. Gelukkig ligt er nog een hele berg in het filiaal aan de Kalverstraat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |