Yup, kwam van Valenciaquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:52 schreef Rev- het volgende:
Is Benitiz geen spanjaard? Hij praat wel heel erg engels engels zegmaar
Je had ook Hans Kraaij JR. daar kunnen hebbenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Je hebt de finale van de CL gehaald en het eerste wat je gaat doen, is een interview hebben met Jack van Gelder.
Altijd nog beter dan opgewacht worden door een Hans Kraay jrquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Je hebt de finale van de CL gehaald en het eerste wat je gaat doen, is een interview hebben met Jack van Gelder.
6 minuten blessuretijd word aangegeven door de 4e official dudequote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:52 schreef Ambrosius het volgende:
Mooie club naar de finale. Wedstrijd vond ik niet zo geweldig, de sfeer maakte veel goed.
Drie waardeloze gasten op het veld:
- Robben (niks goeds gedaan, had beter niet in kunnen vallen)
- Kezman (nog slechter dan Robben)
- De scheidsrechter (het leek er wel érg op dat hij voor Chelsea was: geen penalty bij die handsbal, geen kaart voor Carvalho, 6 minuten blessuretijd)
Idd.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De scheidsrechter beslist niet over het aantal minuten blessuretijd.
Viel wel mee hoor. Twee "streakers" plus wissels plus altijd een minuutje ergens. Kom je toch al gauw rond de 5 a 6 minuten.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:52 schreef Ambrosius het volgende:
Mooie club naar de finale. Wedstrijd vond ik niet zo geweldig, de sfeer maakte veel goed.
Drie waardeloze gasten op het veld:
- De scheidsrechter (het leek er wel érg op dat hij voor Chelsea was: geen penalty bij die handsbal, geen kaart voor Carvalho, 6 minuten blessuretijd)
Is het niet de scheidsrechter die aangeeft aan de 4e man hoeveel erbij komt?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
6 minuten blessuretijd word aangegeven door de 4e official dude![]()
Europees niet... heeft de 4e man ook wat te doen...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Is het niet de scheidsrechter die aangeeft aan de 4e man hoeveel erbij komt?
Er is 6 keer gewisseld, er zijn twee mensen op het veld geweest... dan is 6 minuten wel terecht.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd.
En gezien het aantal wissels (1 minuut per wissel toch? Of 30 seconden?) en die twee mensen op 't veld waren die 6 minuten niet heel erg overdreven. Vaak wordt te weinig tijd erbij geteld ...
Enne,Doc, mate? Are u still with us?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:50 schreef golfer het volgende:
Zelden zoveel en zolang durend gezang en geluid gehoord.
Indrukwekkend.
Alleen al voor zo'n publiek, die vandaag echt als 12e man fungeerde, gun ik het Liverpool.
Robben begon nog goed en had twee goede passes, Kezman was inderdaad niks en Gudjohnson vond ik de hele wedstrijd ongeinspireerd en dramatisch slecht spelen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Robben en Kezman waren echt een drama ja.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:57 schreef Doc het volgende:
WHOEHOEARGAAARGEHERAGEJKHRFEHJKO IOP UWEVJKO HV@#R U*_V!%)[9kl;jvreiouy
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!! *:7
Met als toppunt dat schot in de 96e minuut. Die moet toch minimaal op doel.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:58 schreef APK het volgende:
[..]
Robben begon nog goed en had twee goede passes, Kezman was inderdaad niks en Gudjohnson vond ik de hele wedstrijd ongeinspireerd en dramatisch slecht spelen.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:00 schreef Doc het volgende:
Mijn buren weten nu ook dat LFC gewonnen heeft: op stadion volume (en da's redelijk hard bij mij de laatste minuten YNWA meegezongen.
Je borrel staat klaar in Hools.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:00 schreef Doc het volgende:
8:7
RAHFYC#HJBCRIHIUHJHGAIAKLKL:::::::::
LIVERPOOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mijn buren weten nu ook dat LFC gewonnen heeft: op stadion volume (en da's redelijk hard bij mij de laatste minuten YNWA meegezongen.
Straks de wedstrijd op video nakijken om zonder spanning de wedstrijd eens te zien
Inderdaad, die bal had erin gemoeten eigenlijk, maar sowieso op doel. Kezman en Gudjohnson kunnen niet mee met dit niveau.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Met als toppunt dat schot in de 96e minuut. Die moet toch minimaal op doel.
Laat ons maar hopen dan dat de omstandigheden rond hun laatste finale niet herleven ...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:55 schreef Againzender het volgende:
Liverpool in de finale van de europacup voor landskampioenen, oude tijden herleven
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:02 schreef Doc het volgende:
Van Carine kreeg ik te horen dat de meiden er een beetje wakker van waren geworden ...
Ze slapen nu weer ....
Staat Kezman straks weer bij Guus. Was juist zo blij van die etter af te zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Inderdaad, die bal had erin gemoeten eigenlijk, maar sowieso op doel. Kezman en Gudjohnson kunnen niet mee met dit niveau.
Roman moet volgend seizoen twee nieuwe spitsen halen en deze twee prutsers wegdoen.
Agh ze hebben vakantiequote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:02 schreef Doc het volgende:
Van Carine kreeg ik te horen dat de meiden er een beetje wakker van waren geworden ...
Ze slapen nu weer ....
De scheids geeft dit eerst door aan de 4de manquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
6 minuten blessuretijd word aangegeven door de 4e official dude![]()
Ik zie het niet gebeuren eigenlijk. Ik denk dat PSV stiekem niet ontevreden is dat ze van Kezman af zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:03 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Staat Kezman straks weer bij Guus. Was juist zo blij van die etter af te zijn.
Hij deed maar watquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:03 schreef mitt het volgende:
dat Huth in de spits moest gaan lopen was al vrij kansloos.
Shevchenko, landgenoot van Roman, die wil vast wel. Dat lijkt me iig wel een aanwinst voor Chelsea.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Inderdaad, die bal had erin gemoeten eigenlijk, maar sowieso op doel. Kezman en Gudjohnson kunnen niet mee met dit niveau.
Roman moet volgend seizoen twee nieuwe spitsen halen en deze twee prutsers wegdoen.
Belachelijk eigenlijk met zo'n miljoenenelftal. Dat je dan zo'n Duitse verdediger in de spits moet gaan zetten. Het zijn de F'jes toch niet?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:03 schreef mitt het volgende:
dat Huth in de spits moest gaan lopen was al vrij kansloos.
shev gaat nooit meer bij milan weg zei die laatst en als hij d'r wel weg gaat is die knetter gek.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Shevchenko, landgenoot van Roman, die wil vast wel. Dat lijkt me iig wel een aanwinst voor Chelsea.
Ik hoop dat Shevchenko gehaald kan worden. Een goede spits lijkt me noodzakelijk voor Chelsea, want Drogba, Gudjohnson en Kezman bakken er niet veel van in dit soort wedstrijden.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Shevchenko, landgenoot van Roman, die wil vast wel. Dat lijkt me iig wel een aanwinst voor Chelsea.
Inderdaad, ze vielen behoorlijk door de mand. Van Kezman wist ik al dat hij waardeloos is voor topwedstrijden, maar Drogba dus ook...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik hoop dat Shevchenko gehaald kan worden. Een goede spits lijkt me noodzakelijk voor Chelsea, want Drogba, Gudjohnson en Kezman bakken er niet veel van in dit soort wedstrijden.
Kezman was al bekend inderdaad, Drogba heeft dit seizoen in de CL ook heel weinig laten zien. Snel verkopen of weggeven die figuren.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:08 schreef BennieK het volgende:
[..]
Inderdaad, ze vielen behoorlijk door de mand. Van Kezman wist ik al dat hij waardeloos is voor topwedstrijden, maar Drogba dus ook...
ben ik met je eens dat dit een overwinning is voor het voetbal, dat je met inzet en goed spel nog steeds van de vele miljoenen kunt winnen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:06 schreef Doc het volgende:
verhaal
Wat denk je dat ik hier doequote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:03 schreef kamagurka het volgende:
Doc: als je hier was zou ik je volgieten met een fust gin en guiness
Foggin' hell!
Die had zo maar kunnen zitten, wanneer Drogba er tegenaan was gelopen. Of hij had beter op goal gemoeten, maar Drogba zat er ook nog wel dichtbij.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:16 schreef Dos37 het volgende:
Dudek had wel zijn gebruikelijke foutje maarja liverpool is door
Ik was al haast weer vergeten dat carlsberg een pilsener wasquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:12 schreef Doc het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik hier doe![]()
![]()
![]()
![]()
M'n Carlsberg-pint glas is tot de nok gevuld met gin-lime
heef tdaarzo zijn redenen voor?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:26 schreef Grimm het volgende:
robben moet niet zeiken, hij wilde zelf niet vanaf het begin spelen
Ja, en als elke club zonder geld zou zitten, was 't maar een saaie bedoeling. Wat wil je nou eik zeggen?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:29 schreef Shreyas het volgende:
Heel goed dat Chelsea eruit ligt. Ik heb totaal geen respect voor die club, ze zijn alleen maar wat waard door die Abramovitsj en zijn miljoenen, zonder hem en zijn geld zijn ze nog steeds 4e van Engeland en tellen ze nogsteeds niet mee in Europa
Geldwolf??quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:31 schreef BennieK het volgende:
[..]
ach, ons liefste geldwolfje heeft een keer verloren![]()
als ManU zo dom is om hem niet te kopen ,dan was Chelsea the next best thing, dat hij daar mss meer verdient dan hij in ManU kon is mooi meegenomenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:31 schreef BennieK het volgende:
[..]
ach, ons liefste geldwolfje heeft een keer verloren![]()
jij kwam toch slim opmerken dat de 4de man de extra tijd bepaalde?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:39 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Geldwolf??
Die gozer kan gewoon goed voetballen.....
voor het geval je het nog niet wist...iedereen die bij Chelsea kwam, nadat Abramovic de boel overnam, is een hoertjequote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:41 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
als ManU zo dom is om hem niet te kopen ,dan was Chelsea the next best thing, dat hij daar mss meer verdient dan hij in ManU kon is mooi meegenomen
maar geldwolf?
Ja dat slaat ook weer als een tang op een varkenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:42 schreef BennieK het volgende:
[..]
jij kwam toch slim opmerken dat de 4de man de extra tijd bepaalde?![]()
Een kut op een varken. Dat is het spreekwoord toch?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:45 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja dat slaat ook weer als een tang op een varken
Wij kennen hem hier als een tang op een varken en een kut op een gebakkiequote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:48 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Een kut op een varken. Dat is het spreekwoord toch?
![]()
hahaquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:47 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik zette 'm op. Zag een shot van Mourinho, in Chelsea outfit. Toen wist ik 't, dit gaan ze verliezen.
Het is de jas.
De jas van het succes.
Ik weet 't niet. Maar dit is de eerste keer dat ik 'm zonder die grijze jas zie. Dat kan niet goed gaan.quote:
En door die ene uitgespeelde kans verdiende Liverpool het meer dan Chelsea om te winnenquote:Op woensdag 4 mei 2005 00:18 schreef Radegast het volgende:
Mourinho: "De beste club heeft vanavond verloren"
Wat een loser, Chelsea heeft geen uitgespeelde kans gehad, Lampard was onzichtbaar, Gudjohnson en Drogba hebben nauwelijks een bal goed geraakt, Kezman was dramatisch, Robben die opeens als spelmaker op het middenveld liep, een grote lompe mof in de spits die niks kan.
Alle ballen kansloos door het midden. Sloeg tactisch nergens op. Wat een toptrainer zeg die José, met z'n afbraakvoetbal...
Hulde voor Liverpool, schitterende aanval na drie minuten.
Keeper Cech had ook wel rood mogen krijgen eigenlijk...
Ja. Eén uitgespeelde kans is meer dan nul.quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En door die ene uitgespeelde kans verdiende Liverpool het meer dan Chelsea om te winnen![]()
.
Preciessssssssssssssss, en daardoor kan ik ook uitslapenquote:
Weer een goed argument tegen de nieuwe competitie-opzet van de eredivisie overigens.quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:23 schreef Radegast het volgende:
Ja. Eén uitgespeelde kans is meer dan nul.
Ze hebben Turijn ook overlleefd hoor ....quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:19 schreef Bayswater het volgende:
Waarom wordt uberhaupt die finale in Istanbul gespeeld? Kan me van een paar jaar terug nog een wedstrijd herinneren daar tussen Galatasaray en Leeds United waar het de avond daarvoor wel oorlog leek met 2 engelse doden. Brrrr, nu moet net Liverpool 20 jaar na dato daarheen.
Kom je er, nu wat minder dor de spanning gegrepen, nu ook achter dat ze eigenlijk een kut 2e helft hebben gespeeld en op grond van neutrale beelden, hoezeer ik het ze ook gun, die andere club beter was?quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:28 schreef Doc het volgende:
Ook op video heerlijk om weer te zien die wedstrijd van net
quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:08 schreef golfer het volgende:
Ik zit nog steeds na te genieten.
Vooral van het mental image dat ik heb gehad van Doc tijdens de wedstrijd.
Ik zal wat dat fanatisme van hem betreft onze enige wedstrijd die we van LFC in Amsterdam samen met Tong hebben gezien nooit meer vergeten.
Proost mate! Ook proost aan StevenGerrard (de user) en Fakir!!!!!!!!!quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:09 schreef FrisianReds het volgende:
Carra speelde ook weer super. Na zoveel jaren eindelijk weer eens succes op het hoogste niveau. De afgelopen jaren veel kritiek moeten doorstaan van Arsenal- en ManUgloryhunters(en sinds kort ook van Chelsea-'supporters'), maar naarmate Liverpool verder kwam in de CL verminderde dit steeds meer Geweldig! Ik heb er inmiddels ook al een paar op gedronken. Proost Doc![]()
Als je de wedstrijden LFC -CFC tot nu toe gezien had die CFC gewonnen had hadden ze zeker twee keer met bere mazzel gewonnen (op Anfield in de competitie -twee keer een blatante pingel onthouden aan LFC en de LC finale waar een eigen doelpunt van SG nodig was voor een verlening.quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En door die ene uitgespeelde kans verdiende Liverpool het meer dan Chelsea om te winnen![]()
.
ik zit nog in de eerste helftquote:Op woensdag 4 mei 2005 00:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Kom je er, nu wat minder dor de spanning gegrepen, nu ook achter dat ze eigenlijk een kut 2e helft hebben gespeeld en op grond van neutrale beelden, hoezeer ik het ze ook gun, die andere club beter was?
quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:34 schreef golfer het volgende:
Nou ja, maakt ook niet uit. Als morgen 1 van die 2 andere verkeerde clubs hun tegenstander wordt, ben ik in de finale solidair met je en hoop ik dat LFC de CL wint.
Waarom? Liverpool is niet kansloos tegen Milan...quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:51 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik ben eigenlijk blijer dat Chelsea er niet in zit dan dat Liverpool door is.
Maar aan de andere kant kun je nu dus gewoon al stellen dat Milan een plaatsje vrij kan maken in de prijzenkast
Zeker weten.quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:49 schreef Doc het volgende:
Tiago mazzelt dat-ie geen kaart krijgt ...
In theorie niet neequote:Op woensdag 4 mei 2005 00:52 schreef Radegast het volgende:
[..]
Waarom? Liverpool is niet kansloos tegen Milan...
Eensquote:Op woensdag 4 mei 2005 00:18 schreef Radegast het volgende:
Mourinho: "De beste club heeft vanavond verloren"
Wat een loser, Chelsea heeft geen uitgespeelde kans gehad, Lampard was onzichtbaar, Gudjohnson en Drogba hebben nauwelijks een bal goed geraakt, Kezman was dramatisch, Robben die opeens als spelmaker op het middenveld liep, een grote lompe mof in de spits die niks kan.
Alle ballen kansloos door het midden. Sloeg tactisch nergens op. Wat een toptrainer zeg die José, met z'n afbraakvoetbal...
Hulde voor Liverpool, schitterende aanval na drie minuten.
Keeper Cech had ook wel rood mogen krijgen eigenlijk...
Wat een atmosfeer, wat een superpubliek. Ik heb genoten![]()
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:56 schreef Doc het volgende:
Volgens de BBC site Jamie C net als vorige week de man van de wedstrijd
Heerlijk die overschattingquote:Op woensdag 4 mei 2005 01:28 schreef Doc het volgende:
. Ze hebben het verdient. NERGENS, maar dan ook NERGENS hebben ze zulk publiek als bij LFC.
Gun het me deze avondquote:
Graag gedaanquote:Op woensdag 4 mei 2005 01:27 schreef DutchGooner het volgende:Chelsea blijft dus forever in our shadow,thank you LFC!
Ik gun jou alles zolang het maar niet ten koste gaat van mijn club,en dat weet je!!!!!!!quote:Op woensdag 4 mei 2005 01:31 schreef Doc het volgende:
[..]
Gun het me deze avond
Maar geef toe - er is weinig publiek zo trouw en fanatiek als dat van LFC - zeker op Europese avonden.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:07 schreef Cruoninga het volgende:
Vanwege Robben was het leuk geweest als Chelsea gewonnen had
....maar om nou alleen vanwege hem te hopen dat die opgeschoten, verwaande en decadente rijkelui's club met hun extreemrechtse aanhang die graag sympathiseert met hun simplistische koningsblauwe vriendjes van de Rangers en Linfield en het fascistische rijkelui tuig van Lazio en zich tegenwoordig manifesteert door buitenlandse centen en een arrogante trainer zou winnen van een echte volksclub als Liverpool...... neuh....
Nee, maar wel zien.quote:Op woensdag 4 mei 2005 02:07 schreef APK het volgende:
Kon je dat publiek horen dan, in die discotheek
Nou. zo prachtig vond ik ze er niet uitzien hoor.quote:
Die ontlading vond ik prachtig hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2005 02:11 schreef APK het volgende:
[..]
Nou. zo prachtig vond ik ze er niet uitzien hoor.
Lelijke witte puistenwijfen en nagelbijtende bierbuiken.
Maar ze maakten een hoop lawaai, zoals je op video kunt horen.
Mobieltje was aan het opladen ...quote:Op woensdag 4 mei 2005 01:38 schreef DutchGooner het volgende:
en als je nou de volgende keer gewoon je foon aan zet had ik het persoonlijk gedaan pipo
Nou inderdaad. En dan Mourinho beweren van wel. (tenminste als je die misser van Gudjonhnsen niet merekent als schot op doel)quote:Op woensdag 4 mei 2005 02:42 schreef Doc het volgende:
Voor de critici: CFC had 1 (ja, EEN) schot op doel in heel de wedstrijd 9vrije trap Lampard). Dan ben je NIET de beste ploeg hoor....
quote:"The best team lost. After they scored only one team played, the other one just defended for the whole game."
Die ging niet op doel hoorquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:06 schreef Gunner het volgende:
Nou inderdaad. En dan Mourinho beweren van wel. (tenminste als je die misser van Gudjonhnsen niet merekent als schot op doel)
Hij heeft wel gelijk.quote:
Zit jij ook al met een beregoed humeur achter de computer?quote:Op woensdag 4 mei 2005 08:21 schreef stevengerrard het volgende:
Doc gefeliciteerd en Thanx....Heb wel ff wat spanningsmomenten gehad gister en het was nog bijna kantje boord maar nu richting Arsenal en Aston villa en dan opladen voor Ac milaan.
Fijn voor je joh!quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:27 schreef Lemmeb het volgende:
Ik weet meteen weer waarom ik ook alweer nooit meer naar dat domme voetbal keek.
Er stond daar gisteravond verd*mme voor ongeveer een miljard euro aan spelers op het veld. En de enige goal die men gedurende 90 minuten scoort is van het allerlaagste niveau, en bovendien nog twijfelachtig ook.
Ben ik ff blij dat ik het na 5 minuten voor gezien heb gehouden. Wat een suf spelletje.
Bedankt voor je gewelidge inzicht. Ik denk dat ik het ook eens ga melden als ik 5 minuten (zou ik dat volhouden?) naar Gerard Joling gekeken heb en dat ik er echt weinig aan vond. Top info!quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:27 schreef Lemmeb het volgende:
Ik weet meteen weer waarom ik ook alweer nooit meer naar dat domme voetbal keek.
Er stond daar gisteravond verd*mme voor ongeveer een miljard euro aan spelers op het veld. En de enige goal die men gedurende 90 minuten scoort is van het allerlaagste niveau, en bovendien nog twijfelachtig ook.
Ben ik ff blij dat ik het na 5 minuten voor gezien heb gehouden. Wat een suf spelletje.
Ik denk dat-ie het fluitje al in de mond had en toen z'n grensrechter al de beslissing voor hem zag nemenquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:30 schreef jojomen4 het volgende:
Waarom gebruiken ze bij de NOS geen IJzeren Rinus meer? Daarmee kun je toch gelijk zien of de bal over de lijn was of niet? Vond het wel een handig programma
En is het nou zo dat de scheids geen overtreding zag van Cech of liet ie doorspelen vanwege "voordeel"?
Dat heet "taktiek"quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:33 schreef aldostuta het volgende:
Prachtige atmosfeer, prachtig publiek, prachtige spanning.
Alleen jammer van dat ongeevenaard laffe paupervoetbal...
En dan te bedenken dat ik het vroeger nog een leuk spelletje vond ook, en nota bene zelf ook gevoetbald heb. Maar toen was ik waarschijnlijk nog geïndoctrineerd door m'n vaderquote:
Daar denk ik ook wel eens aan ja. Voor het geld dat ze hebben uitgegeven (ook afgelopen seizoen met Mourinho) is het aankoop beleid toch wel wat baggertjes.quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:29 schreef zjroentje het volgende:
Heeft Chelsea voor 100 miljoenen euro's ingekocht aan spelers, staat Gallas er nog steeds linksback.Wat een drama die kerel.
Tiago, Kezman, Gallas, Geremi. Die gingen toch mooi door het ijs gisteren. En dan Huth in de spits gooien.quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:37 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Daar denk ik ook wel eens aan ja. Voor het geld dat ze hebben uitgegeven (ook afgelopen seizoen met Mourinho) is het aankoop beleid toch wel wat baggertjes.
Die had ook het lichaam van Gallas in zn zichtlijn.quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:34 schreef Doc het volgende:
[..]
De grens stond opde lijn en is een van de weinige die het echt gezien kan hebben.
Nee. Want die wedstrijd van gisteravond illustreerde perfect wat er mis is met het hedendaagse voetbal.quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:39 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
En Lemmeb, open lekker n ander topic![]()
Ze hebben geen waardige vervangers voor de basis 11 op de volgende posities: Linksback, rechtsback, 2x centrum verdediging, linkshalf en van alle spitsen vind ik er niet 1 helemaal top, ze scoren wel eens maar ze hebben er niet 1 die er 25/30 inschiet per seizoen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:38 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Tiago, Kezman, Gallas, Geremi. Die gingen toch mooi door het ijs gisteren. En dan Huth in de spits gooien.
Echt wel. Zeer beperkte speler. Vooral opbouwend/voetballend gezien.quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:29 schreef zjroentje het volgende:
Heeft Chelsea voor 100 miljoenen euro's ingekocht aan spelers, staat Gallas er nog steeds linksback.Wat een drama die kerel.
Zo kun je het ook noemen jaquote:
Ik ben blij dat je je verlichtte visie als man van de wereld men ons hebt willen delen. Als jij ons dit niet verteld had waren bij ons nooit de schellen van de ogen gevallen. Vooral die mooie bewoordingen waar jij mensen als "apen" weet te neer te zetten is een ongeëvenaard teken hoe geweldig erudiet en verheven JIJ dan wel niet bent. Hulde!quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:37 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik het vroeger nog een leuk spelletje vond ook, en nota bene zelf ook gevoetbald heb. Maar toen was ik waarschijnlijk nog geïndoctrineerd door m'n vader.
Later ben ik de wijde wereld ingetrokken, heb verre buitenlanden mogen aanschouwen, en ben ik tot de onvermijdelijke conclusie gekomen dat voetbal werkelijk het allerdomste en allersaaiste spelletje is op deze hele aardkloot.
Waarom er zoveel geld in omgaat mag Joost weten. Je ziet het er in elk geval niet aan af. Ik geef nog geen stuiver voor dat stelletje volgevreten apen dat er gisteren op het veld stond.
Nee hoorquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:40 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee. Want die wedstrijd van gisteravond illustreerde perfect wat er mis is met het hedendaagse voetbal.
Alsof ik wel voor mijn lol naar Gerard Joling kijkquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:19 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je je verlichtte visie als man van de wereld men ons hebt willen delen. Als jij ons dit niet verteld had waren bij ons nooit de schellen van de ogen gevallen. Vooral die mooie bewoordingen waar jij mensen als "apen" weet te neer te zetten is een ongeëvenaard teken hoe geweldig erudiet en verheven JIJ dan wel niet bent. Hulde!
Maar goed: ik heb dus WEL genoten!Heel erg genoten! Ik ben BLIJ!!! En dat is ook wat waard
Als jij het niet leuk vind kijk je niet - ik kijk niet voor mijn lol naar Gerard Joling maar valde mensen die er wel van houden daar ook niet mee lastig.
Als ik dat laatste wil zien, kijk ik nog liever naar een balletvoorstelling. Die staat iha bol van de strijd, passie en emotie. Volgens mij ben jij nog nooit naar een balletvoorstelling geweest, want anders zou je wel anders piepen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:21 schreef Doc het volgende:
[..]
Nee hoor
Als je een balletvoorstelling wil zien moet je geen voetbal wedstrijd zien - wil je strijd, passie en emotie wil zien wel.
Hahaha!! Die onderste! Niet dat Mourinho ooit naar little britain heeft gekeken, sterker... dit suggereert bijna dat ie ook een scouser isquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:21 schreef Doc het volgende:
Rafael Benitez (Liverpool)
"We know how good our supporters will be and hearing them against Olympiacos, Bayer Leverkusen and Juventus we know they are very important to us. We have the best supporters in England and in Europe and we have a clear idea about what to do. I am sure we can win."
[afbeelding]
[afbeelding]
yeah but no but yeah i know....because theyre rubbishquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:25 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Hahaha!! Die onderste! Niet dat Mourinho ooit naar little britain heeft gekeken, sterker... dit suggereert bijna dat ie ook een scouser is![]()
Wat ben jij een sukkel dat je zoiets nu wijs probeert te maken aan een supporter van Liverpool.quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:24 schreef Lemmeb het volgende:
Als ik dat laatste wil zien, kijk ik nog liever naar een balletvoorstelling. Die staat iha bol van de strijd, passie en emotie. Volgens mij ben jij nog nooit naar een balletvoorstelling geweest, want anders zou je wel anders piepen.
Het enige dat het voetbal nog spannend maakt, zijn de grote financiële belangen die meespelen.
Weet je wat - post er over in een Gerard Joling topicquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:22 schreef Lemmeb het volgende:
Alsof ik wel voor mijn lol naar Gerard Joling kijk
LFC heeft gewonnen van CFC ...quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:22 schreef Lemmeb het volgende:
Ik snap echt niet waarom je zo krampachtig doet en niet gewoon toe wil geven dat het hedendaagse voetbal helemaal verpest is door het grote geld.
Ik wordt blij dat LFC wint - een club die mij ongeveer 25 jaar na aan het hart ligt. Als je op het publiek lette weet je wat LFC betekent!quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:22 schreef Lemmeb het volgende:
Dat je blij kunt worden van een aantal volgevreten multimiljonairs een potje uiterst beroerd voetbal te zien spelen.
En ADO haalt nog 60 punten in de laatste 3 wedstrijden waardoor ze alsnog kampioen van Nederland zijnquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:31 schreef Ludacriss het volgende:
Sjow en nu gaat LFC verliezen van PSV in de finale waardoor Everton toch CL gaat spelen en de Everton supporters feest gaan vieren met de supporters van PSV
Ik zou dat niet zeggen als ik nooit naar een balletvoorstelling was geweest, suffie.quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:24 schreef Lemmeb het volgende:
Volgens mij ben jij nog nooit naar een balletvoorstelling geweest, want anders zou je wel anders piepen.
En opnieuw helemaal fout. Het gaat over eer en strijd en passie. Maar goed. Als je dat niet wilzien dan niet.quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:24 schreef Lemmeb het volgende:
Het enige dat het voetbal nog spannend maakt, zijn de grote financiële belangen die meespelen.
hmmm aan welke teams doet me dat ook al weer denken...quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:06 schreef Gunner het volgende:
Mourinho:
"The best team lost. After they scored only one team played, the other one just defended for the whole game."
Man je gelooft in sprookjes. Je lijkt wel een Jehova's Getuigequote:Op woensdag 4 mei 2005 11:33 schreef Doc het volgende:
Ik wordt blij dat LFC wint - een club die mij ongeveer 25 jaar na aan het hart ligt. Als je op het publiek lette weet je wat LFC betekent!
Als je de spelers na afloop zag, dan zag je dat dit niet zomaar "volgevreten multimiljonairs" (kan je het NOG clichématiger opschrijven?) maar spelers die tot ophet bot gingen. Een man als Gerrard die als jochie fan was van LFC en met DIE club prijzen wil pakken en deze zomer het grote geld van CFC weerstaan heeft. Jamie C. - ook uit Liverpool zelf- die wedstrijd op wedstrijd alles geeft en zowel heen als terug tegen CFC man van de wedstrijd was. John Terry die na afloop moest huilen omdat het niet gelukt was die finale te spelen. Riise die van volkomen gekte shirt, ondershirt en short het publiek ingooit en het veld in onderbroek moet verlaten. Nee, jij hebt niet door in die 5 minuutjes dat je hier naar gekeken hebt. Da's wel duidelijk.
Gister was een sprookjequote:
Met dat verschil dat ik helemaal niet vind dat jij hetzelfde moet denken als ik Nu ik blijkbaar er niet hetzelfde over denk als jij noem je me iemand die in sprookjes gelooft of een jehova getuige. Niet alleen heb je een mening - maarje vind iemand die die mening niet deelt blijkbaar een kind en een drammende gelovige. Persoonlijk vind ik DAT juist kinderachtig en drammerigquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:33 schreef Doc het volgende:
[..]
Weet je wat - post er over in een Gerard Joling topic
[..]
LFC heeft gewonnen van CFC ...
[..]
Ik wordt blij dat LFC wint - een club die mij ongeveer 25 jaar na aan het hart ligt. Als je op het publiek lette weet je wat LFC betekent!
Als je de spelers na afloop zag, dan zag je dat dit niet zomaar "volgevreten multimiljonairs" (kan je het NOG clichématiger opschrijven?) maar spelers die tot ophet bot gingen. Een man als Gerrard die als jochie fan was van LFC en met DIE club prijzen wil pakken en deze zomer het grote geld van CFC weerstaan heeft. Jamie C. - ook uit Liverpool zelf- die wedstrijd op wedstrijd alles geeft en zowel heen als terug tegen CFC man van de wedstrijd was. John Terry die na afloop moest huilen omdat het niet gelukt was die finale te spelen. Riise die van volkomen gekte shirt, ondershirt en short het publiek ingooit en het veld in onderbroek moet verlaten. Nee, jij hebt niet door in die 5 minuutjes dat je hier naar gekeken hebt. Da's wel duidelijk.
Ik vind het knap hoor dat je in 5 minuten zien dat een hele wedtrijd bagger is en dat het "volgevreten multimiljonairs" zijn. Het doet me eerder vermoeden dat dit een vooroordeel is van iemand die niet van voetbal houdt dan iemand die echt deze wedstrijd gevolgd heeft.
Die overwinning van LFC maakt helemaal duidelijk dat het grote geld alles verpest natuurlijkquote:Building for two hours from the moment the turnstiles clicked open, a wave of unbelievable noise had rolled into Chelsea's players, knocking them back, scrambling their senses and lifting Liverpool, who immediately seized the initiative in this all-Premiership passion play through Garcia's lightning strike.
John Terry and company had not needed to glance up at the sign in the tunnel reminding them that "This is Anfield". The pillars and rafters of this famous stadium were shaking as the songs, screams and chants cascaded down from all sides. This could only be Anfield on a major European evening. Even Roman Abramovich, the man with all the riches, looked on awestruck. Money cannot buy tradition like this.
Ja ja, het is me wat met die "volgevreten miljoenairs"...quote:Liverpool were put under intense pressure from Jose Mourinho's men, particularly in the second half, but they stood firm to carve out one of the best results in the club's history to trigger scenes of delirium in the stands.
Gerrard said: "The ground was shaking 50 minutes before the game when we went out for the warm-up. I have never known anything like it.
"At the end I felt like jumping in and celebrating with the fans. They are the best in the country by miles and I just hope they enjoy the final as much as they enjoyed this evening.
"I can't take it in. This is the best night of my life by a million miles and it will be the proudest moment of my career when I lead these incredible men out in Istanbul.
Mooie zin dit.quote:Money cannot buy tradition like this.
Cool! Mocht je toevallig tegen iets aanlopen dat betaalbaar is en je kan twee kaarten regelen - laat het me weten (je hebt e-mail adres dacht ik)! Mocht het niet lukken dan kijk ik thuis - ik ben dan te zenuwachtig om ergens anders te kijken. Als LFC wint dan zie ik je wel in O'Connels! (als je niet in Istanbul zitquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:23 schreef stevengerrard het volgende:
Uiteraard heb ik mijn nieuwe polo aangetrokken (afgelopen weekend voor lfc-boro gekocht) en ben ik nu bezig met een vlucht + kaartje te regelen voor 25 mei. Als het te duur wordt dan misschien na o 'connels
Stedentripje is prima te betalen en kaarten zullen daar toch niet al te duur zijn?quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:54 schreef Doc het volgende:
[..]
Cool! Mocht je toevallig tegen iets aanlopen dat betaalbaar is en je kan twee kaarten regelen - laat het me weten (je hebt e-mail adres dacht ik)! Mocht het niet lukken dan kijk ik thuis - ik ben dan te zenuwachtig om ergens anders te kijken. Als LFC wint dan zie ik je wel in O'Connels! (als je niet in Istanbul zit)
De enome kolonne LFC supporters zal de prijs aardig opdrijven (als je al aan kaarten kan komen) en de verhalen die ik tot dusver over de reiskosten gehoord heb waren niet bepaald hoopgevend ...quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:59 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Stedentripje is prima te betalen en kaarten zullen daar toch niet al te duur zijn?
Met Corendon zijn volgens mij de tickets nog aardig te betalen. Vliegt vanaf Amsterdam en Eindhoven.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:02 schreef Doc het volgende:
[..]
De enome kolonne LFC supporters zal de prijs aardig opdrijven (als je al aan kaarten kan komen) en de verhalen die ik tot dusver over de reiskosten gehoord heb waren niet bepaald hoopgevend ...
Sowieso waren/zijn stedentripjes met arke, d-reizen etc ook goedkoop. Nu zit je op vanaf 250 inc 2 overnachtingen (in een kuthotel). Stadion kan 60.000man in, in zon uithoek van Europa, in zon 3e wereldland, tegen een tegenstander die echt geen tienduizenden meeneemt, zullen die kaarten best te betalen zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:25 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Met Corendon zijn volgens mij de tickets nog aardig te betalen. Vliegt vanaf Amsterdam en Eindhoven.
Ja, want als Milan de finale haalt zullen denk echt niet alle kaarten voor de Italianen uitverkocht zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:30 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Sowieso waren/zijn stedentripjes met arke, d-reizen etc ook goedkoop. Nu zit je op vanaf 250 inc 2 overnachtingen (in een kuthotel). Stadion kan 60.000man in, in zon uithoek van Europa, in zon 3e wereldland, tegen een tegenstander die echt geen tienduizenden meeneemt, zullen die kaarten best te betalen zijn.
Die Huth is achterin ook een drama.... Volgens mij is dat ook de allergoedkoopste 1e elftalspeler van Chelsea.. om daar nou al je hoop aan op de hangen...quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:54 schreef jojomen4 het volgende:
Zo zie je maar weer dat het best een goeie trainer zal zijn enzo maar op het moment dat ie achter staat en ze het moeilijk brengen z'n "tactiek" is het in de spits brengen van een lange verdediger. Dat doet onderhand elke coach. Met al het geld dat ie te besteden heeft en met zijn superieure kwaliteiten (als we hem mogen geloven) had ie wat beters mogen verzinnen.
Als je een korte vakantie ervan maakt zit je 8 dagen in Istanbul, zat.21 mei weg 7 nachten incl ontbijt, hotel Topkapi. Voordeel zat tijd om een kaartje daar te bemachtigen en wat van de stad te zien.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:32 schreef Doc het volgende:
Die condendon tip is wel OK. Heen en terug vanaf Eindhoven voor 260 eurootjes. En dan vooral hopen dat PSV het dan NIET haalt ...
Daar zit je dan met je Liverpool-shirtje en -sjaaltje.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:32 schreef Doc het volgende:
Die condendon tip is wel OK. Heen en terug vanaf Eindhoven voor 260 eurootjes. En dan vooral hopen dat PSV het dan NIET haalt ...
Klinkt leuk alleen zit dat er wegens verplichtingen niet in ...quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:10 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Als je een korte vakantie ervan maakt zit je 8 dagen in Istanbul, zat.21 mei weg 7 nachten incl ontbijt, hotel Topkapi. Voordeel zat tijd om een kaartje daar te bemachtigen en wat van de stad te zien.
Slechts 326 euro pp incl vlucht.
http://www.corendon.nl/Te(...)?accommodationId=378
UEFA Cup Finale kaarten worden amper verkocht tot op heden,komt omdat het geen aansprekende clubs zijn die in de semi's staan.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:11 schreef jojomen4 het volgende:
Ik las gister dat kaarten voor de UEFA cup finale nu al rond de 500 Euro zijn op de zwarte markt. Dan zullen die van de CL misschien naar de 1000 gaan.. Wat is voor Doc niet "te duur" ??![]()
Foute inschatting.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:32 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ja, want als Milan de finale haalt zullen denk echt niet alle kaarten voor de Italianen uitverkocht zijn.
Maar waren dat niet vooral gastarbeiders uit NW-Europa in Manchester? Sowieso moeten nu alle supporters bij vliegtuig reizen. Vliegveld heeft ook een bepaalde capaciteit.quote:Op woensdag 4 mei 2005 18:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Foute inschatting.
Onthou dat Istanbul bij wijze van spreken naast de deur is en AC Milan neemt altijd een grote following mee naar dit soort wedstrijden,zie CL Finales van 1994,1995 en 2003.
quote:ISTANBUL TICKETS
The Ataturk Olympic holds just under 70,000
Both clubs will be given a maximum of 20,000 tickets each
14,500 tickets have been allocated to the 'football family', including national associations
A further 7,500 tickets will be sold to Turkish nationals
The remaining 7,500 tickets have been sold to the general public via the Uefa website
Een beetje het PSV verhaal dus.quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:47 schreef Afwezig het volgende:
Manmanman .. HEER-LIJK wat een slechte verliezer is die José Mourinho.Ze waren beter, maar ik ben ZO blij dat het Liverpool is geworden! Die arrogante kut kwal van Chelsea .. muhuhahahaha
Er zullen er best wel bijgezeten hebben maar als ik zie hoeveel Italianen er vandaag weer waren....quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:50 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Maar waren dat niet vooral gastarbeiders uit NW-Europa in Manchester? Sowieso moeten nu alle supporters bij vliegtuig reizen. Vliegveld heeft ook een bepaalde capaciteit.
[..]
quote:hero John Arne Riise admits he almost totally stripped in front of the Anfield crowd at the end of their Champions League victory over Chelsea.
The Reds fans urged him to keep stripping following the 1-0 win - he ended up peeled down to his Y-fronts before heading for the dressing room.
Riise had promised to chuck the Anfield faithful a few souvenirs if Liverpool reached the Champions League final but he insisted he never intended going that far.
The Norwegian midfielder, 24, said: "I didn't know what I was doing.
"I just kept giving the fans everything I had on. I suppose I was lucky to escape with my modesty intact! I didn't intend stripping off that much but they kept yelling for more and I threw everything I could.
"I told the other players before the game that if we won I'd strip off and give my clothes to the fans. But I didn't mean all of them!
"It was just the greatest night of my life. You should have seen our dressing room.
"It was unbelievable. I was crying one minute and laughing the next. And I wasn't the only one."
The Norway international continued: "The fans gave us so much energy.
"The stadium was half full two hours before the game and the way they kept up the noise level was incredible.
"You wanted to do more and more for them. There was no way I could have run like that for 90 minutes if I hadn't been feeding off the crowd. They were our 12th man.
"But even though our fans were fantastic, we were probably making even more noise than they were when we got back to the dressing room.
"You should have heard the singing and the yelling and the cheering. It was the best night ever."
Ik snap wat je bedoelt hoor - het is dan ook niet alleen het geld maar ook of het kan met het gezin en het werk. Ik denk dan ook dat als ik vrijgezel geweest zou zijn en niet bepaalde verantwoordelijkheden had -en dus er makkelijk een weekje tussenuit zou kunnen- ik wel gegaan zou zijn. Daarnaast is het ook duidelijk dat hoewel ik behoorlijk lang en behoorlijk fanatiek fan van LFC het in de verste verte nog niet lijkt op hoe jij fan van AFC bent - en er zijn ook vele anderen veel meer fan van LFC dan ik die het wat dat betreft ook meer "verdienen" dan ik om daar te zijn. Mocht het me via mazzel lukken het precies zo te regelen dat ik kan binnen de mogelijkheden die ik heb dan ga ik, maar die kans acht ik niet extreem groot.quote:Op woensdag 4 mei 2005 18:05 schreef DutchGooner het volgende:
Tering zeg,sommige gasten hier zien hun club de finale van de CL halen en weten niet of ze gaan,Ik kan natuurlijk niet in de portemenee kijken maar toch.
Mocht mij zoiets ooit nog overkomen........zucht,het zal wel niet
Ja ja - typisch "volgevreten miljoenairs" ...quote:
http://www.thisisanfield.com/columnists0405.php?id=00000114quote:LFC 1-0 Chelsea
Champions League semi final, second leg, Anfield
Robbie Fowler, David James, Kenny Daglish, Roy Evans, John Toshack, David Fairclough, John Aldridge, Michael Owen, Steve McManaman to name just a few of the legends (Ok maybe not James!) that were there to support a team they still regard as "theirs".
96 minutes, 1 minute for every soul shouting down from the heavens. Still supporting their beloved reds long after they have gone.
1 slightly blind Eastern European referee's assistant that help bring back memories of England in 1966!
43,000 screaming reds supporters singing like Anfield has never heard before.
14 wannabe legends taking taking giant leaps to becoming them.
14 varied nationals from the Queens Road believing there own hype.
1 Iberian exstatically happy, 1 Iberian told to "SHHHHHHHHHHHHHHHH!" by 40000 Reds.
2,800 middle class twonks who will continue to believe their teams hype long into next season.
1 PFA Player of the year crying like a baby (Ahhhhh Diddums!)
Hundred's of Liverpool Travel agents having to tell reds that all main hotels in istanbul are currently full for May 25th 2005 and to call back in a few days.
Thousands of Londoners rushing home to cancel their rather cockey pre empted hotel bookings.
1 un-named Liverpool bar leaking the fact a representative from a London Football club had pre-booked the bar for a celebration
1 un-named bar realising at around 9.37pm that the bar was probably going to be empty!
1 spirited captain dropping a hint that he will stay
1, no 2, no 3, no 4 defenders who were outstanding.
2 Spanish 'bell-ends' jumping on the pitch (they were both from Barcelona!)
1 Iberian manager currently wondering how the "WORST" team won!
Too many people to mention laughing at sad cocky Chelsea fans still (almost 24 hours later!)
1 THIS IS ANFIELD columnist over the moon
Anyone fancy a genuine Shish Kebab!
Pidge
Wat niet inhoudt dat ik niet NU al zenuwachtig ben en nog nog steeds extreem blij en me gelukkig voel. Damn, het is ook heel verleidelijk om WEL naar Istanbul te gaan ...quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:03 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt hoor - het is dan ook niet alleen het geld maar ook of het kan met het gezin en het werk. Ik denk dan ook dat als ik vrijgezel geweest zou zijn en niet bepaalde verantwoordelijkheden had -en dus er makkelijk een weekje tussenuit zou kunnen- ik wel gegaan zou zijn. Daarnaast is het ook duidelijk dat hoewel ik behoorlijk lang en behoorlijk fanatiek fan van LFC het in de verste verte nog niet lijkt op hoe jij fan van AFC bent - en er zijn ook vele anderen veel meer fan van LFC dan ik die het wat dat betreft ook meer "verdienen" dan ik om daar te zijn. Mocht het me via mazzel lukken het precies zo te regelen dat ik kan binnen de mogelijkheden die ik heb dan ga ik, maar die kans acht ik niet extreem groot.
quote:Goal Liverpool was ongeldig
De beslissende 1-0 van Liverpool speler Luís Garcia tegen Chelsea in de halve finale van de Champions League mocht volgens een Israëlisch computerprogramma nooit toegekend worden.
Virtual Replay, een speciaal Israëlisch computerprogramma dat oorspronkelijk bedoeld was om de baan van vijandelijke raketten op te sporen heeft volgens de Engelse krant de Daily Mirror uitgewezen dat de inzet Luís Garcia afgelopen dinsdag niet voor de volle 100% de doellijn is gepasseerd.
Virtual Replay stelt de gebruiker in staat een situatie vanuit een hoek van 360 graden te bekijken. Dit was nodig omdat in de oorspronkelijke tv-beelden het lichaam van Chelsea-verdediger William Gallas de bal net afschermde op het moment dat hij de bal van de lijn trapte.
Overigens maakte Virtual Replay ook duidelijk dat de assistent-scheidsrechter Slysko nooit heeft kunnen zien dat de bal over de lijn was, omdat ook zijn uitzicht werd belemmerd door het lichaam van Gallas.
En niet te vergeten slecht een (1!) schot op goal (vrije trap Lampard) gedurende de 96 minuten op Anfield (tegenover 4 van LFC).quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Natuurlijk was het geen goal, maar goed... Chelsea wist 180 minuten geen goal te maken, dan zit het er dik in dat je de finale niet gaat halen.
Het wordt tijd voor een paar fatsoenlijke spitsen zodat kranten als Drogba, Gudjohnson en Kezman kunnen oprotten.
Ja, het was geen beste wedstrijd van Chelsea. Na die bal van Garcia die niet over de lijn was, had Chelsea ook nog zo'n anderhalf uur om de stand recht te trekken, waarbij één goaltje genoeg was. Als je die niet maakt, dan moet je gewoon niet zeuren vind ik en je verlies nemen, want dan heb je gewoon gefaald.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:36 schreef Doc het volgende:
[..]
En niet te vergeten slecht een (1!) schot op goal (vrije trap Lampard) gedurende de 96 minuten op Anfield (tegenover 4 van LFC).
Natuurlijk!quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:38 schreef methodmich het volgende:
Doc, ben jij fan van Luis García?
Je kan dan natuurlijk wel alsnog een kaart geven...quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:44 schreef ASSpirine het volgende:
Ik weet me nog een dergelijk geval te herrineren
had dan niks te maken met een bal die over het doellijn is gegaan of niet
maar over het feit dat de speler die kon scoren door de keeper werd neergehaald
in de FA cup (dacht ik)
ManU tegen een of andere ploeg
Ruud was doorgebroken en stond oog in oog met de keeper, bal wordt hardhandig weggehaald bij Ruud door de keeper.
bal komt voor de voeten van Schoels te liggen die aan kwam stormen en mist een lege doel
Scheids gaf voordeel ipv penalty, toen die kans niet werd benut speelden ze gewoon door
geen penalty
Daar heb ik ook last van ...quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:06 schreef Fakir het volgende:
Ik durf niet naar Istanboel. Als ik de routine van de afgelopen wedstrijden doorbreek, zou dat verkeerd kunnen uitpakken. Het klinkt stom, maar ik ben erg bijgelovig als het om voetbal gaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |