De enome kolonne LFC supporters zal de prijs aardig opdrijven (als je al aan kaarten kan komen) en de verhalen die ik tot dusver over de reiskosten gehoord heb waren niet bepaald hoopgevend ...quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:59 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Stedentripje is prima te betalen en kaarten zullen daar toch niet al te duur zijn?
Met Corendon zijn volgens mij de tickets nog aardig te betalen. Vliegt vanaf Amsterdam en Eindhoven.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:02 schreef Doc het volgende:
[..]
De enome kolonne LFC supporters zal de prijs aardig opdrijven (als je al aan kaarten kan komen) en de verhalen die ik tot dusver over de reiskosten gehoord heb waren niet bepaald hoopgevend ...
Sowieso waren/zijn stedentripjes met arke, d-reizen etc ook goedkoop. Nu zit je op vanaf 250 inc 2 overnachtingen (in een kuthotel). Stadion kan 60.000man in, in zon uithoek van Europa, in zon 3e wereldland, tegen een tegenstander die echt geen tienduizenden meeneemt, zullen die kaarten best te betalen zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:25 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Met Corendon zijn volgens mij de tickets nog aardig te betalen. Vliegt vanaf Amsterdam en Eindhoven.
Ja, want als Milan de finale haalt zullen denk echt niet alle kaarten voor de Italianen uitverkocht zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:30 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Sowieso waren/zijn stedentripjes met arke, d-reizen etc ook goedkoop. Nu zit je op vanaf 250 inc 2 overnachtingen (in een kuthotel). Stadion kan 60.000man in, in zon uithoek van Europa, in zon 3e wereldland, tegen een tegenstander die echt geen tienduizenden meeneemt, zullen die kaarten best te betalen zijn.
Die Huth is achterin ook een drama.... Volgens mij is dat ook de allergoedkoopste 1e elftalspeler van Chelsea.. om daar nou al je hoop aan op de hangen...quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:54 schreef jojomen4 het volgende:
Zo zie je maar weer dat het best een goeie trainer zal zijn enzo maar op het moment dat ie achter staat en ze het moeilijk brengen z'n "tactiek" is het in de spits brengen van een lange verdediger. Dat doet onderhand elke coach. Met al het geld dat ie te besteden heeft en met zijn superieure kwaliteiten (als we hem mogen geloven) had ie wat beters mogen verzinnen.
Als je een korte vakantie ervan maakt zit je 8 dagen in Istanbul, zat.21 mei weg 7 nachten incl ontbijt, hotel Topkapi. Voordeel zat tijd om een kaartje daar te bemachtigen en wat van de stad te zien.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:32 schreef Doc het volgende:
Die condendon tip is wel OK. Heen en terug vanaf Eindhoven voor 260 eurootjes. En dan vooral hopen dat PSV het dan NIET haalt ...
Daar zit je dan met je Liverpool-shirtje en -sjaaltje.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:32 schreef Doc het volgende:
Die condendon tip is wel OK. Heen en terug vanaf Eindhoven voor 260 eurootjes. En dan vooral hopen dat PSV het dan NIET haalt ...
Klinkt leuk alleen zit dat er wegens verplichtingen niet in ...quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:10 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Als je een korte vakantie ervan maakt zit je 8 dagen in Istanbul, zat.21 mei weg 7 nachten incl ontbijt, hotel Topkapi. Voordeel zat tijd om een kaartje daar te bemachtigen en wat van de stad te zien.
Slechts 326 euro pp incl vlucht.
http://www.corendon.nl/Te(...)?accommodationId=378
UEFA Cup Finale kaarten worden amper verkocht tot op heden,komt omdat het geen aansprekende clubs zijn die in de semi's staan.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:11 schreef jojomen4 het volgende:
Ik las gister dat kaarten voor de UEFA cup finale nu al rond de 500 Euro zijn op de zwarte markt. Dan zullen die van de CL misschien naar de 1000 gaan.. Wat is voor Doc niet "te duur" ??![]()
Foute inschatting.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:32 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ja, want als Milan de finale haalt zullen denk echt niet alle kaarten voor de Italianen uitverkocht zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |