Die had zo maar kunnen zitten, wanneer Drogba er tegenaan was gelopen. Of hij had beter op goal gemoeten, maar Drogba zat er ook nog wel dichtbij.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:16 schreef Dos37 het volgende:
Dudek had wel zijn gebruikelijke foutje maarja liverpool is door
Ik was al haast weer vergeten dat carlsberg een pilsener wasquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:12 schreef Doc het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik hier doe![]()
![]()
![]()
![]()
M'n Carlsberg-pint glas is tot de nok gevuld met gin-lime
heef tdaarzo zijn redenen voor?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:26 schreef Grimm het volgende:
robben moet niet zeiken, hij wilde zelf niet vanaf het begin spelen
Ja, en als elke club zonder geld zou zitten, was 't maar een saaie bedoeling. Wat wil je nou eik zeggen?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:29 schreef Shreyas het volgende:
Heel goed dat Chelsea eruit ligt. Ik heb totaal geen respect voor die club, ze zijn alleen maar wat waard door die Abramovitsj en zijn miljoenen, zonder hem en zijn geld zijn ze nog steeds 4e van Engeland en tellen ze nogsteeds niet mee in Europa
Geldwolf??quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:31 schreef BennieK het volgende:
[..]
ach, ons liefste geldwolfje heeft een keer verloren![]()
als ManU zo dom is om hem niet te kopen ,dan was Chelsea the next best thing, dat hij daar mss meer verdient dan hij in ManU kon is mooi meegenomenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:31 schreef BennieK het volgende:
[..]
ach, ons liefste geldwolfje heeft een keer verloren![]()
jij kwam toch slim opmerken dat de 4de man de extra tijd bepaalde?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:39 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Geldwolf??
Die gozer kan gewoon goed voetballen.....
voor het geval je het nog niet wist...iedereen die bij Chelsea kwam, nadat Abramovic de boel overnam, is een hoertjequote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:41 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
als ManU zo dom is om hem niet te kopen ,dan was Chelsea the next best thing, dat hij daar mss meer verdient dan hij in ManU kon is mooi meegenomen
maar geldwolf?
Ja dat slaat ook weer als een tang op een varkenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:42 schreef BennieK het volgende:
[..]
jij kwam toch slim opmerken dat de 4de man de extra tijd bepaalde?![]()
Een kut op een varken. Dat is het spreekwoord toch?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:45 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja dat slaat ook weer als een tang op een varken
Wij kennen hem hier als een tang op een varken en een kut op een gebakkiequote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:48 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Een kut op een varken. Dat is het spreekwoord toch?
![]()
hahaquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:47 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik zette 'm op. Zag een shot van Mourinho, in Chelsea outfit. Toen wist ik 't, dit gaan ze verliezen.
Het is de jas.
De jas van het succes.
Ik weet 't niet. Maar dit is de eerste keer dat ik 'm zonder die grijze jas zie. Dat kan niet goed gaan.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |