quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Counter van die schooier.
Is dat dezelfde?quote:
quote:
hij heeft z'n stunt dus dat kan niet meer stuk voor hemquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:25 schreef Djekko het volgende:
Die mogen de komende jaren niet meer een stadion binnen
Nooit gedacht dat ik daar nog blij mee zou zijn...quote:
Dan moet ie niet opgesteld worden als breekijzer... sim-pel....quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Robben maakt zijn eerste minuten na maanden blessureleed en iedereen verwacht al wonderen van hem. Give the lad a break!
Het was geen goalquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:29 schreef Zwansen het volgende:
Door zo'n kutgoal door...
Engelse stijl!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Er zit helemaal geen idee meer achter bij Chelsea. Het is lukraak pompen, zo werkt het niet natuurlijk.
Inderdaad; Dat Liverpool maar gigantisch hard onderuit mag gaan in de finale.quote:
Door is doorquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:29 schreef Zwansen het volgende:
Door zo'n kutgoal door...
Mwah, je avatar ...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Inderdaad; Dat Liverpool maar gigantisch hard onderuit mag gaan in de finale.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:29 schreef Dos37 het volgende:
alloh nog even volhouden ik wil die rotkop van die portugees wel zien als die eruit ligt
Anders was het wel een penalty geweest..quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Inderdaad; Dat Liverpool maar gigantisch hard onderuit mag gaan in de finale.
Maakt het des te leuker voor Liverpool.quote:
of iemand heeft er veel geld in gestokenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:31 schreef Nashje het volgende:
6 minuten. Hahaha Mourinho zal wel weer een woordje hebben gedaan.
Dat is Jimmy Jumper dat is geen supporterquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hadden die supporters van LFC maar niet op het veld moeten komen.![]()
96e minuut 1-1 door Kezman.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:31 schreef VoreG het volgende:
6 minuten zijn ze gek geworden!?
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hadden die supporters van LFC maar niet op het veld moeten komen.![]()
96e minuut 1-1 door Kezman.
Nou nou jij ziet het wel heel positief inquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:32 schreef T1andonly het volgende:
[..]Ik zou het briljant vinden als het gebeurt, maar zoals het nu eruit ziet maakt Liverpool eerder de 2-0
6 minutenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:31 schreef Johan-Derksen het volgende:
Hoeveel blessuretijd is er eigenlijk?
![]()
Terecht hij trapt hem de bal in de ballenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:32 schreef T1andonly het volgende:
en wat doet die blonde honing nu onnodig aggressief
Ach kom, druk maken ? Je hebt nooit Raymond Goethals in zijn glorieperiode zien coachen zeker, daar mochten ze op zo'n moment met 4 stewards aanhangen om hem van het veld af te houdenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
kerel, maak je niet zo druk (die coach dus).
Ja de ruimtes worden groter voor Liverpoolquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:32 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nou nou jij ziet het wel heel positief in
Hoezo die staat toch zo'n beetje onder contract?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:35 schreef cultheld het volgende:
Chelsea mist een Alex.
Dat is wel het minste wat ze missenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:35 schreef cultheld het volgende:
Chelsea mist een Alex.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaadquote:
Denk het ook.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nou, de winnaar van PSV - AC Milaan wint ook de CL.
Geweldig.quote:
precies ik ben zelf niet voor liverpool maar geweldig publiekquote:
Ja, zo'n kans krijgt PSV nooit meer. Als ze Milan uitschakelen ligt de beker voor het oprapen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:38 schreef TheVulture het volgende:
Als PSV morgen eens zou stunten... Liverpool is te pakken zeker weten..
weer een Cup erbij in Eindhovenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nou, de winnaar van PSV - AC Milaan wint ook de CL.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Die Servische hond moet meteen naar een of andere club in Siberië worden gestuurd. Wat een waardeloze kutspeler zeg.
Aldus spuit elf.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
YES YES WAHAHAHAHA ANTI VOETBAL ERUIT WAHAHAHAHA WWWWWWWWWWWWWWAHAHAHAH
Zat die er? Zag net wel een spandoek met Liverpool FC Dutch Branch eropquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
Tof dit.
Doc helemaal uit z'n plaat natuurlijk..
Valt me inderdaad mee.quote:
Nee zit lekker op de bank, of tenminste inmiddels in het plafondquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:41 schreef keeper het volgende:
[..]
Zat die er? Zag net wel een spandoek met Liverpool FC Dutch Branch erop.
Iets wat chelsea elke wedstrijd deed? Niet janken die mongool is eruit, die hele klote ploeg is eruit geregtichheid!!!!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Aldus spuit elf.
Liverpool ging met 11 man achter de bal staan na de 1-0.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
YES YES WAHAHAHAHA ANTI VOETBAL ERUIT WAHAHAHAHA WWWWWWWWWWWWWWAHAHAHAH
Ga nu maar aan je huiswerk.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:41 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Iets wat chelsea elke wedstrijd deed? Niet janken die mongool is eruit, die hele klote ploeg is eruit geregtichheid!!!!
Zeiden ze vorig jaar ookquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Volgend jaar pakt hij de CL, zeker weten.
Tsjah misschien welquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:41 schreef TopStyle het volgende:
[..]
Valt me inderdaad mee.
Misschien ist best een aardige vent
Kan je ze eens ongelijk geven?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Aldus spuit elf.
Liverpool ging met 11 man achter de bal staan na de 1-0.
Des te leukerquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat Liverpool vanavond ook niet heeft gescoord ...
Ik blijf erbij, net zoals Raymond Goethals dat vroeger bij Marseille ed ook altijd deed speelt die Mourinho gewoon een spelletje om de druk bij zijn spelers weg te houden. Nu valt die druk opeens weg en is hij gewoon een vriendelijke vent.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:41 schreef TopStyle het volgende:
[..]
Valt me inderdaad mee.
Je zou je ook af kunnen vragen wat Chelsea in de finale zou moeten doen, ze "domineren" de hele wedstrijd maar creëren geen enkele echte kans (behalve die ene keer ver in de blessuretijd). Zegt genoeg denk ik zo. Liverpool is gewoon een degelijke ploeg met een uitstekend georganiseerde verdedigingquote:
Bek dicht svp!quote:
Bij Chelsea lopen bestuur en spelers met hem weg.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:41 schreef TopStyle het volgende:
[..]
Valt me inderdaad mee.
Vind ik ookquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat Liverpool vanavond ook niet heeft gescoord ...
Ik neem even aan dat je dit al verkondige alvorens youri ermee kwam?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:42 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik blijf erbij, net zoals Raymond Goethals dat vroeger bij Marseille ed ook altijd deed speelt die Mourinho gewoon een spelletje om de druk bij zijn spelers weg te houden. Nu valt die druk opeens weg en is hij gewoon een vriendelijke vent.
Het is nu duidelijk waar het aan schort. Scorende spitsen. Gudjohnson is een leuke speler voor de bank, maar hij komt gewoon echt tekort. Drogba is een overschatte prutser die in dit soort wedstrijden nooit uitblinkt en Kezman mag naar een werkkamp in Siberië worden gestuurd.quote:
Een beetje een Feyenoord antwoord dit. Die roepen ook elk jaar weer dat ze het volgende seizoen weer eens kampioen worden. En dat al 6 jaar.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Sportief van Mourinho
Als je naar het aantal kansen kijkt hebben ze beiden net zo weinig kansen gehad. Dus dan had niemand 't verdiend...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:42 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Je zou je ook af kunnen vragen wat Chelsea in de finale zou moeten doen, ze "domineren" de hele wedstrijd maar creëren geen enkele echte kans (behalve die ene keer ver in de blessuretijd). Zegt genoeg denk ik zo. Liverpool is gewoon een degelijke ploeg met een uitstekend georganiseerde verdediging![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:41 schreef keeper het volgende:
[..]
Zat die er? Zag net wel een spandoek met Liverpool FC Dutch Branch erop.
Het zou hoog tijd worden met al die miljoenen waar hij mee mag smijten...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Sportief van Mourinho
Nee, maar dan moet ie niet zeiken over anti-voetbal.quote:
Thuis of in de kroeg.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:42 schreef pascalheister het volgende:
Is Doc naar de wedstrijd of zit ie thuis?
Kijk het maar na, ik verkondig dit hier al sinds iedereen die vent is beginnen te hatenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:43 schreef TopStyle het volgende:
[..]
Ik neem even aan dat je dit al verkondige alvorens youri ermee kwam?
alsof iemand jou serieus neemtquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Cijferrapport Chelsea:
Cech - 6,5
Gallas - 5,0
Carvalho - 5,0
Terry - 5,5
Geremi - 6,0
Huth 5,0
Tiago - 5,0
Lampard - 6,5
Makalele - 7,0
J. Cole - 5,0
Gudjohnson - 5,0
Drogba - 5,0
Robben - 5,0
Kezman - 5,0
Wel, het is niet alsof Liverpool alleen maar eigen kweek heeft staan... Ik ben nog steeds blij hoor, want Chelsea is helemaal een patjepeeërsclub.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:39 schreef ThomasBerge het volgende:
Jaaaaa! Geweldig Liverpool
Gelukkig is niet alles te koop
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Kijk het maar na, ik verkondig dit hier al sinds iedereen die vent is beginnen te haten![]()
Het wordt tijd dat hij eens een fatsoenlijke spits haalt, want met figuren als Drogba, Gudjohnson en Kezman win je natuurlijk nooit de CL.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het zou hoog tijd worden met al die miljoenen waar hij mee mag smijten...![]()
Weet je morgen gaat er nog een club uit die anti voetbal speelt, te weten PSV!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee, maar dan moet ie niet zeiken over anti-voetbal.
Gudjohnson 5? toch wel een voldoende hoor was de enige met dreigingquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Cijferrapport Chelsea:
Cech - 6,5
Gallas - 5,0
Carvalho - 5,0
Terry - 5,5
Geremi - 6,0
Huth 5,0
Tiago - 5,0
Lampard - 6,5
Makalele - 7,0
J. Cole - 5,0
Gudjohnson - 5,0
Drogba - 5,0
Robben - 5,0
Kezman - 5,0
Wat een bullshit, ze worden voor het eerst in 50 jaar kampioen, halen halve finale CL en nu ze eruit zijn ligt het opeens aan de spitsen...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het is nu duidelijk waar het aan schort. Scorende spitsen. Gudjohnson is een leuke speler voor de bank, maar hij komt gewoon echt tekort. Drogba is een overschatte prutser die in dit soort wedstrijden nooit uitblinkt en Kezman mag naar een werkkamp in Siberië worden gestuurd.
Ach de gemiddelde Ajax fan is net zo arrogant als Mourinhoquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:43 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Een beetje een Feyenoord antwoord dit. Die roepen ook elk jaar weer dat ze het volgende seizoen weer eens kampioen worden. En dat al 6 jaar.
Helaas moet er toch ééntje doorquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als je naar het aantal kansen kijkt hebben ze beiden net zo weinig kansen gehad. Dus dan had niemand 't verdiend...
Ja, Kezman een 5,0. Die gast deed werkelijk niets goed. Als hij in het Servische leger zo lam en slordig zou acteren dan zou niemand ooit nog van hem horen. Hoogstens zijn familie als ze een pot as thuis gestuurd krijgen en de nota van z'n crematie.quote:
PSV speelt in ieder geval nog voetbalquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:45 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Weet je morgen gaat er nog een club uit die anti voetbal speelt, te weten PSV!
Een stadion vol kleine Mourinho'tjesquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:45 schreef Moreno het volgende:
[..]
Ach de gemiddelde Ajax fan is net zo arrogant als Mourinho
Halve finale CLquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:45 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
raar voetbal dan de 2e helft tegen Milanquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:45 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:45 schreef Moreno het volgende:
[..]
Ach de gemiddelde Ajax fan is net zo arrogant als Mourinho
Voor het eerst sinds heel veel jaar, klasse.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
PSV speelt in ieder geval nog voetbal.
De verdediging staat, het middenveld is ook goed, maar de aanval is relatief zwak. Drogba, Kezman en Gudjohnson zijn geen toppers.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:45 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat een bullshit, ze worden voor het eerst in 50 jaar kampioen, halen halve finale CL en nu ze eruit zijn ligt het opeens aan de spitsen...
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ja, Kezman een 5,0. Die gast deed werkelijk niets goed. Als hij in het Servische leger zo lam en slordig zou acteren dan zou niemand ooit nog van hem horen. Hoogstens zijn familie als ze een pot as thuis gestuurd krijgen en de nota van z'n crematie.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
PSV speelt in ieder geval nog voetbal.
Drogba vind ik wel goed, Kezman en Gudjohnson zijn prutsersquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De verdediging staat, het middenveld is ook goed, maar de aanval is relatief zwak. Drogba, Kezman en Gudjohnson zijn geen toppers.
Ik ben wel gecharmeerd van Gusjohnson. Hij liet het nu alleen even liggenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Drogba vind ik wel goed, Kezman en Gudjohnson zijn prutsers
Tom is Ajax publiek gewendquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
dat heet nou stadiongeluid, tom.
Tom komt alleen in die synagoge in duivendrecht. daar is het altijd stilquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
dat heet nou stadiongeluid, tom.
Net alsof je zoiets bij Feyenoord hoortquote:
Zelden zoveel en zolang durend gezang en geluid gehoord.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:45 schreef Leatherface het volgende:
Ik denk dat er vandaag een record aantal decibellen is bereikt bij een voetbalwedstrijd.
Anfield schudde op zijn grondvesten.
Drogba vind ik overschat. 21 mio pond is er betaald voor die kerel en in de CL bakt hij er niets van.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Drogba vind ik wel goed, Kezman en Gudjohnson zijn prutsers
en zo is iedereen weer blij vanavondquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |