Denk het ook.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nou, de winnaar van PSV - AC Milaan wint ook de CL.
Geweldig.quote:
precies ik ben zelf niet voor liverpool maar geweldig publiekquote:
Ja, zo'n kans krijgt PSV nooit meer. Als ze Milan uitschakelen ligt de beker voor het oprapen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:38 schreef TheVulture het volgende:
Als PSV morgen eens zou stunten... Liverpool is te pakken zeker weten..
weer een Cup erbij in Eindhovenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nou, de winnaar van PSV - AC Milaan wint ook de CL.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Die Servische hond moet meteen naar een of andere club in Siberië worden gestuurd. Wat een waardeloze kutspeler zeg.
Aldus spuit elf.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
YES YES WAHAHAHAHA ANTI VOETBAL ERUIT WAHAHAHAHA WWWWWWWWWWWWWWAHAHAHAH
Zat die er? Zag net wel een spandoek met Liverpool FC Dutch Branch eropquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
Tof dit.
Doc helemaal uit z'n plaat natuurlijk..
Valt me inderdaad mee.quote:
Nee zit lekker op de bank, of tenminste inmiddels in het plafondquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:41 schreef keeper het volgende:
[..]
Zat die er? Zag net wel een spandoek met Liverpool FC Dutch Branch erop.
Iets wat chelsea elke wedstrijd deed? Niet janken die mongool is eruit, die hele klote ploeg is eruit geregtichheid!!!!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Aldus spuit elf.
Liverpool ging met 11 man achter de bal staan na de 1-0.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
YES YES WAHAHAHAHA ANTI VOETBAL ERUIT WAHAHAHAHA WWWWWWWWWWWWWWAHAHAHAH
Ga nu maar aan je huiswerk.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:41 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Iets wat chelsea elke wedstrijd deed? Niet janken die mongool is eruit, die hele klote ploeg is eruit geregtichheid!!!!
Zeiden ze vorig jaar ookquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Volgend jaar pakt hij de CL, zeker weten.
Tsjah misschien welquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:41 schreef TopStyle het volgende:
[..]
Valt me inderdaad mee.
Misschien ist best een aardige vent
Kan je ze eens ongelijk geven?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Aldus spuit elf.
Liverpool ging met 11 man achter de bal staan na de 1-0.
Des te leukerquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat Liverpool vanavond ook niet heeft gescoord ...
Ik blijf erbij, net zoals Raymond Goethals dat vroeger bij Marseille ed ook altijd deed speelt die Mourinho gewoon een spelletje om de druk bij zijn spelers weg te houden. Nu valt die druk opeens weg en is hij gewoon een vriendelijke vent.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:41 schreef TopStyle het volgende:
[..]
Valt me inderdaad mee.
Je zou je ook af kunnen vragen wat Chelsea in de finale zou moeten doen, ze "domineren" de hele wedstrijd maar creëren geen enkele echte kans (behalve die ene keer ver in de blessuretijd). Zegt genoeg denk ik zo. Liverpool is gewoon een degelijke ploeg met een uitstekend georganiseerde verdedigingquote:
Bek dicht svp!quote:
Bij Chelsea lopen bestuur en spelers met hem weg.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:41 schreef TopStyle het volgende:
[..]
Valt me inderdaad mee.
Vind ik ookquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat Liverpool vanavond ook niet heeft gescoord ...
Ik neem even aan dat je dit al verkondige alvorens youri ermee kwam?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:42 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik blijf erbij, net zoals Raymond Goethals dat vroeger bij Marseille ed ook altijd deed speelt die Mourinho gewoon een spelletje om de druk bij zijn spelers weg te houden. Nu valt die druk opeens weg en is hij gewoon een vriendelijke vent.
Het is nu duidelijk waar het aan schort. Scorende spitsen. Gudjohnson is een leuke speler voor de bank, maar hij komt gewoon echt tekort. Drogba is een overschatte prutser die in dit soort wedstrijden nooit uitblinkt en Kezman mag naar een werkkamp in Siberië worden gestuurd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |