quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:45 schreef Moreno het volgende:
[..]
Ach de gemiddelde Ajax fan is net zo arrogant als Mourinho
Voor het eerst sinds heel veel jaar, klasse.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
PSV speelt in ieder geval nog voetbal.
De verdediging staat, het middenveld is ook goed, maar de aanval is relatief zwak. Drogba, Kezman en Gudjohnson zijn geen toppers.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:45 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat een bullshit, ze worden voor het eerst in 50 jaar kampioen, halen halve finale CL en nu ze eruit zijn ligt het opeens aan de spitsen...
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ja, Kezman een 5,0. Die gast deed werkelijk niets goed. Als hij in het Servische leger zo lam en slordig zou acteren dan zou niemand ooit nog van hem horen. Hoogstens zijn familie als ze een pot as thuis gestuurd krijgen en de nota van z'n crematie.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
PSV speelt in ieder geval nog voetbal.
Drogba vind ik wel goed, Kezman en Gudjohnson zijn prutsersquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De verdediging staat, het middenveld is ook goed, maar de aanval is relatief zwak. Drogba, Kezman en Gudjohnson zijn geen toppers.
Ik ben wel gecharmeerd van Gusjohnson. Hij liet het nu alleen even liggenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Drogba vind ik wel goed, Kezman en Gudjohnson zijn prutsers
Tom is Ajax publiek gewendquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
dat heet nou stadiongeluid, tom.
Tom komt alleen in die synagoge in duivendrecht. daar is het altijd stilquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
dat heet nou stadiongeluid, tom.
Net alsof je zoiets bij Feyenoord hoortquote:
Zelden zoveel en zolang durend gezang en geluid gehoord.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:45 schreef Leatherface het volgende:
Ik denk dat er vandaag een record aantal decibellen is bereikt bij een voetbalwedstrijd.
Anfield schudde op zijn grondvesten.
Drogba vind ik overschat. 21 mio pond is er betaald voor die kerel en in de CL bakt hij er niets van.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Drogba vind ik wel goed, Kezman en Gudjohnson zijn prutsers
en zo is iedereen weer blij vanavondquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |