Maar waren dat niet vooral gastarbeiders uit NW-Europa in Manchester? Sowieso moeten nu alle supporters bij vliegtuig reizen. Vliegveld heeft ook een bepaalde capaciteit.quote:Op woensdag 4 mei 2005 18:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Foute inschatting.
Onthou dat Istanbul bij wijze van spreken naast de deur is en AC Milan neemt altijd een grote following mee naar dit soort wedstrijden,zie CL Finales van 1994,1995 en 2003.
quote:ISTANBUL TICKETS
The Ataturk Olympic holds just under 70,000
Both clubs will be given a maximum of 20,000 tickets each
14,500 tickets have been allocated to the 'football family', including national associations
A further 7,500 tickets will be sold to Turkish nationals
The remaining 7,500 tickets have been sold to the general public via the Uefa website
Een beetje het PSV verhaal dus.quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:47 schreef Afwezig het volgende:
Manmanman .. HEER-LIJK wat een slechte verliezer is die José Mourinho.Ze waren beter, maar ik ben ZO blij dat het Liverpool is geworden! Die arrogante kut kwal van Chelsea .. muhuhahahaha
Er zullen er best wel bijgezeten hebben maar als ik zie hoeveel Italianen er vandaag weer waren....quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:50 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Maar waren dat niet vooral gastarbeiders uit NW-Europa in Manchester? Sowieso moeten nu alle supporters bij vliegtuig reizen. Vliegveld heeft ook een bepaalde capaciteit.
[..]
quote:hero John Arne Riise admits he almost totally stripped in front of the Anfield crowd at the end of their Champions League victory over Chelsea.
The Reds fans urged him to keep stripping following the 1-0 win - he ended up peeled down to his Y-fronts before heading for the dressing room.
Riise had promised to chuck the Anfield faithful a few souvenirs if Liverpool reached the Champions League final but he insisted he never intended going that far.
The Norwegian midfielder, 24, said: "I didn't know what I was doing.
"I just kept giving the fans everything I had on. I suppose I was lucky to escape with my modesty intact! I didn't intend stripping off that much but they kept yelling for more and I threw everything I could.
"I told the other players before the game that if we won I'd strip off and give my clothes to the fans. But I didn't mean all of them!
"It was just the greatest night of my life. You should have seen our dressing room.
"It was unbelievable. I was crying one minute and laughing the next. And I wasn't the only one."
The Norway international continued: "The fans gave us so much energy.
"The stadium was half full two hours before the game and the way they kept up the noise level was incredible.
"You wanted to do more and more for them. There was no way I could have run like that for 90 minutes if I hadn't been feeding off the crowd. They were our 12th man.
"But even though our fans were fantastic, we were probably making even more noise than they were when we got back to the dressing room.
"You should have heard the singing and the yelling and the cheering. It was the best night ever."
Ik snap wat je bedoelt hoor - het is dan ook niet alleen het geld maar ook of het kan met het gezin en het werk. Ik denk dan ook dat als ik vrijgezel geweest zou zijn en niet bepaalde verantwoordelijkheden had -en dus er makkelijk een weekje tussenuit zou kunnen- ik wel gegaan zou zijn. Daarnaast is het ook duidelijk dat hoewel ik behoorlijk lang en behoorlijk fanatiek fan van LFC het in de verste verte nog niet lijkt op hoe jij fan van AFC bent - en er zijn ook vele anderen veel meer fan van LFC dan ik die het wat dat betreft ook meer "verdienen" dan ik om daar te zijn. Mocht het me via mazzel lukken het precies zo te regelen dat ik kan binnen de mogelijkheden die ik heb dan ga ik, maar die kans acht ik niet extreem groot.quote:Op woensdag 4 mei 2005 18:05 schreef DutchGooner het volgende:
Tering zeg,sommige gasten hier zien hun club de finale van de CL halen en weten niet of ze gaan,Ik kan natuurlijk niet in de portemenee kijken maar toch.
Mocht mij zoiets ooit nog overkomen........zucht,het zal wel niet
Ja ja - typisch "volgevreten miljoenairs" ...quote:
http://www.thisisanfield.com/columnists0405.php?id=00000114quote:LFC 1-0 Chelsea
Champions League semi final, second leg, Anfield
Robbie Fowler, David James, Kenny Daglish, Roy Evans, John Toshack, David Fairclough, John Aldridge, Michael Owen, Steve McManaman to name just a few of the legends (Ok maybe not James!) that were there to support a team they still regard as "theirs".
96 minutes, 1 minute for every soul shouting down from the heavens. Still supporting their beloved reds long after they have gone.
1 slightly blind Eastern European referee's assistant that help bring back memories of England in 1966!
43,000 screaming reds supporters singing like Anfield has never heard before.
14 wannabe legends taking taking giant leaps to becoming them.
14 varied nationals from the Queens Road believing there own hype.
1 Iberian exstatically happy, 1 Iberian told to "SHHHHHHHHHHHHHHHH!" by 40000 Reds.
2,800 middle class twonks who will continue to believe their teams hype long into next season.
1 PFA Player of the year crying like a baby (Ahhhhh Diddums!)
Hundred's of Liverpool Travel agents having to tell reds that all main hotels in istanbul are currently full for May 25th 2005 and to call back in a few days.
Thousands of Londoners rushing home to cancel their rather cockey pre empted hotel bookings.
1 un-named Liverpool bar leaking the fact a representative from a London Football club had pre-booked the bar for a celebration
1 un-named bar realising at around 9.37pm that the bar was probably going to be empty!
1 spirited captain dropping a hint that he will stay
1, no 2, no 3, no 4 defenders who were outstanding.
2 Spanish 'bell-ends' jumping on the pitch (they were both from Barcelona!)
1 Iberian manager currently wondering how the "WORST" team won!
Too many people to mention laughing at sad cocky Chelsea fans still (almost 24 hours later!)
1 THIS IS ANFIELD columnist over the moon
Anyone fancy a genuine Shish Kebab!
Pidge
Wat niet inhoudt dat ik niet NU al zenuwachtig ben en nog nog steeds extreem blij en me gelukkig voel. Damn, het is ook heel verleidelijk om WEL naar Istanbul te gaan ...quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:03 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt hoor - het is dan ook niet alleen het geld maar ook of het kan met het gezin en het werk. Ik denk dan ook dat als ik vrijgezel geweest zou zijn en niet bepaalde verantwoordelijkheden had -en dus er makkelijk een weekje tussenuit zou kunnen- ik wel gegaan zou zijn. Daarnaast is het ook duidelijk dat hoewel ik behoorlijk lang en behoorlijk fanatiek fan van LFC het in de verste verte nog niet lijkt op hoe jij fan van AFC bent - en er zijn ook vele anderen veel meer fan van LFC dan ik die het wat dat betreft ook meer "verdienen" dan ik om daar te zijn. Mocht het me via mazzel lukken het precies zo te regelen dat ik kan binnen de mogelijkheden die ik heb dan ga ik, maar die kans acht ik niet extreem groot.
quote:Goal Liverpool was ongeldig
De beslissende 1-0 van Liverpool speler Luís Garcia tegen Chelsea in de halve finale van de Champions League mocht volgens een Israëlisch computerprogramma nooit toegekend worden.
Virtual Replay, een speciaal Israëlisch computerprogramma dat oorspronkelijk bedoeld was om de baan van vijandelijke raketten op te sporen heeft volgens de Engelse krant de Daily Mirror uitgewezen dat de inzet Luís Garcia afgelopen dinsdag niet voor de volle 100% de doellijn is gepasseerd.
Virtual Replay stelt de gebruiker in staat een situatie vanuit een hoek van 360 graden te bekijken. Dit was nodig omdat in de oorspronkelijke tv-beelden het lichaam van Chelsea-verdediger William Gallas de bal net afschermde op het moment dat hij de bal van de lijn trapte.
Overigens maakte Virtual Replay ook duidelijk dat de assistent-scheidsrechter Slysko nooit heeft kunnen zien dat de bal over de lijn was, omdat ook zijn uitzicht werd belemmerd door het lichaam van Gallas.
En niet te vergeten slecht een (1!) schot op goal (vrije trap Lampard) gedurende de 96 minuten op Anfield (tegenover 4 van LFC).quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Natuurlijk was het geen goal, maar goed... Chelsea wist 180 minuten geen goal te maken, dan zit het er dik in dat je de finale niet gaat halen.
Het wordt tijd voor een paar fatsoenlijke spitsen zodat kranten als Drogba, Gudjohnson en Kezman kunnen oprotten.
Ja, het was geen beste wedstrijd van Chelsea. Na die bal van Garcia die niet over de lijn was, had Chelsea ook nog zo'n anderhalf uur om de stand recht te trekken, waarbij één goaltje genoeg was. Als je die niet maakt, dan moet je gewoon niet zeuren vind ik en je verlies nemen, want dan heb je gewoon gefaald.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:36 schreef Doc het volgende:
[..]
En niet te vergeten slecht een (1!) schot op goal (vrije trap Lampard) gedurende de 96 minuten op Anfield (tegenover 4 van LFC).
Natuurlijk!quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:38 schreef methodmich het volgende:
Doc, ben jij fan van Luis García?
Je kan dan natuurlijk wel alsnog een kaart geven...quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:44 schreef ASSpirine het volgende:
Ik weet me nog een dergelijk geval te herrineren
had dan niks te maken met een bal die over het doellijn is gegaan of niet
maar over het feit dat de speler die kon scoren door de keeper werd neergehaald
in de FA cup (dacht ik)
ManU tegen een of andere ploeg
Ruud was doorgebroken en stond oog in oog met de keeper, bal wordt hardhandig weggehaald bij Ruud door de keeper.
bal komt voor de voeten van Schoels te liggen die aan kwam stormen en mist een lege doel
Scheids gaf voordeel ipv penalty, toen die kans niet werd benut speelden ze gewoon door
geen penalty
Daar heb ik ook last van ...quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:06 schreef Fakir het volgende:
Ik durf niet naar Istanboel. Als ik de routine van de afgelopen wedstrijden doorbreek, zou dat verkeerd kunnen uitpakken. Het klinkt stom, maar ik ben erg bijgelovig als het om voetbal gaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |