quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:00 schreef Doc het volgende:
Mijn buren weten nu ook dat LFC gewonnen heeft: op stadion volume (en da's redelijk hard bij mij de laatste minuten YNWA meegezongen.
Je borrel staat klaar in Hools.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:00 schreef Doc het volgende:
8:7
RAHFYC#HJBCRIHIUHJHGAIAKLKL:::::::::
LIVERPOOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mijn buren weten nu ook dat LFC gewonnen heeft: op stadion volume (en da's redelijk hard bij mij de laatste minuten YNWA meegezongen.
Straks de wedstrijd op video nakijken om zonder spanning de wedstrijd eens te zien
Inderdaad, die bal had erin gemoeten eigenlijk, maar sowieso op doel. Kezman en Gudjohnson kunnen niet mee met dit niveau.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Met als toppunt dat schot in de 96e minuut. Die moet toch minimaal op doel.
Laat ons maar hopen dan dat de omstandigheden rond hun laatste finale niet herleven ...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:55 schreef Againzender het volgende:
Liverpool in de finale van de europacup voor landskampioenen, oude tijden herleven
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:02 schreef Doc het volgende:
Van Carine kreeg ik te horen dat de meiden er een beetje wakker van waren geworden ...
Ze slapen nu weer ....
Staat Kezman straks weer bij Guus. Was juist zo blij van die etter af te zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Inderdaad, die bal had erin gemoeten eigenlijk, maar sowieso op doel. Kezman en Gudjohnson kunnen niet mee met dit niveau.
Roman moet volgend seizoen twee nieuwe spitsen halen en deze twee prutsers wegdoen.
Agh ze hebben vakantiequote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:02 schreef Doc het volgende:
Van Carine kreeg ik te horen dat de meiden er een beetje wakker van waren geworden ...
Ze slapen nu weer ....
De scheids geeft dit eerst door aan de 4de manquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
6 minuten blessuretijd word aangegeven door de 4e official dude![]()
Ik zie het niet gebeuren eigenlijk. Ik denk dat PSV stiekem niet ontevreden is dat ze van Kezman af zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:03 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Staat Kezman straks weer bij Guus. Was juist zo blij van die etter af te zijn.
Hij deed maar watquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:03 schreef mitt het volgende:
dat Huth in de spits moest gaan lopen was al vrij kansloos.
Shevchenko, landgenoot van Roman, die wil vast wel. Dat lijkt me iig wel een aanwinst voor Chelsea.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Inderdaad, die bal had erin gemoeten eigenlijk, maar sowieso op doel. Kezman en Gudjohnson kunnen niet mee met dit niveau.
Roman moet volgend seizoen twee nieuwe spitsen halen en deze twee prutsers wegdoen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |