Yup, kwam van Valenciaquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:52 schreef Rev- het volgende:
Is Benitiz geen spanjaard? Hij praat wel heel erg engels engels zegmaar
Je had ook Hans Kraaij JR. daar kunnen hebbenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Je hebt de finale van de CL gehaald en het eerste wat je gaat doen, is een interview hebben met Jack van Gelder.
Altijd nog beter dan opgewacht worden door een Hans Kraay jrquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Je hebt de finale van de CL gehaald en het eerste wat je gaat doen, is een interview hebben met Jack van Gelder.
6 minuten blessuretijd word aangegeven door de 4e official dudequote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:52 schreef Ambrosius het volgende:
Mooie club naar de finale. Wedstrijd vond ik niet zo geweldig, de sfeer maakte veel goed.
Drie waardeloze gasten op het veld:
- Robben (niks goeds gedaan, had beter niet in kunnen vallen)
- Kezman (nog slechter dan Robben)
- De scheidsrechter (het leek er wel érg op dat hij voor Chelsea was: geen penalty bij die handsbal, geen kaart voor Carvalho, 6 minuten blessuretijd)
Idd.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De scheidsrechter beslist niet over het aantal minuten blessuretijd.
Viel wel mee hoor. Twee "streakers" plus wissels plus altijd een minuutje ergens. Kom je toch al gauw rond de 5 a 6 minuten.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:52 schreef Ambrosius het volgende:
Mooie club naar de finale. Wedstrijd vond ik niet zo geweldig, de sfeer maakte veel goed.
Drie waardeloze gasten op het veld:
- De scheidsrechter (het leek er wel érg op dat hij voor Chelsea was: geen penalty bij die handsbal, geen kaart voor Carvalho, 6 minuten blessuretijd)
Is het niet de scheidsrechter die aangeeft aan de 4e man hoeveel erbij komt?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
6 minuten blessuretijd word aangegeven door de 4e official dude![]()
Europees niet... heeft de 4e man ook wat te doen...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Is het niet de scheidsrechter die aangeeft aan de 4e man hoeveel erbij komt?
Er is 6 keer gewisseld, er zijn twee mensen op het veld geweest... dan is 6 minuten wel terecht.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd.
En gezien het aantal wissels (1 minuut per wissel toch? Of 30 seconden?) en die twee mensen op 't veld waren die 6 minuten niet heel erg overdreven. Vaak wordt te weinig tijd erbij geteld ...
Enne,Doc, mate? Are u still with us?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:50 schreef golfer het volgende:
Zelden zoveel en zolang durend gezang en geluid gehoord.
Indrukwekkend.
Alleen al voor zo'n publiek, die vandaag echt als 12e man fungeerde, gun ik het Liverpool.
Robben begon nog goed en had twee goede passes, Kezman was inderdaad niks en Gudjohnson vond ik de hele wedstrijd ongeinspireerd en dramatisch slecht spelen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Robben en Kezman waren echt een drama ja.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:57 schreef Doc het volgende:
WHOEHOEARGAAARGEHERAGEJKHRFEHJKO IOP UWEVJKO HV@#R U*_V!%)[9kl;jvreiouy
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!! *:7
Met als toppunt dat schot in de 96e minuut. Die moet toch minimaal op doel.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:58 schreef APK het volgende:
[..]
Robben begon nog goed en had twee goede passes, Kezman was inderdaad niks en Gudjohnson vond ik de hele wedstrijd ongeinspireerd en dramatisch slecht spelen.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:00 schreef Doc het volgende:
Mijn buren weten nu ook dat LFC gewonnen heeft: op stadion volume (en da's redelijk hard bij mij de laatste minuten YNWA meegezongen.
Je borrel staat klaar in Hools.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:00 schreef Doc het volgende:
8:7
RAHFYC#HJBCRIHIUHJHGAIAKLKL:::::::::
LIVERPOOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mijn buren weten nu ook dat LFC gewonnen heeft: op stadion volume (en da's redelijk hard bij mij de laatste minuten YNWA meegezongen.
Straks de wedstrijd op video nakijken om zonder spanning de wedstrijd eens te zien
Inderdaad, die bal had erin gemoeten eigenlijk, maar sowieso op doel. Kezman en Gudjohnson kunnen niet mee met dit niveau.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Met als toppunt dat schot in de 96e minuut. Die moet toch minimaal op doel.
Laat ons maar hopen dan dat de omstandigheden rond hun laatste finale niet herleven ...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:55 schreef Againzender het volgende:
Liverpool in de finale van de europacup voor landskampioenen, oude tijden herleven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |