Robben begon nog goed en had twee goede passes, Kezman was inderdaad niks en Gudjohnson vond ik de hele wedstrijd ongeinspireerd en dramatisch slecht spelen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Robben en Kezman waren echt een drama ja.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:57 schreef Doc het volgende:
WHOEHOEARGAAARGEHERAGEJKHRFEHJKO IOP UWEVJKO HV@#R U*_V!%)[9kl;jvreiouy
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!! *:7
Met als toppunt dat schot in de 96e minuut. Die moet toch minimaal op doel.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:58 schreef APK het volgende:
[..]
Robben begon nog goed en had twee goede passes, Kezman was inderdaad niks en Gudjohnson vond ik de hele wedstrijd ongeinspireerd en dramatisch slecht spelen.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:00 schreef Doc het volgende:
Mijn buren weten nu ook dat LFC gewonnen heeft: op stadion volume (en da's redelijk hard bij mij de laatste minuten YNWA meegezongen.
Je borrel staat klaar in Hools.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:00 schreef Doc het volgende:
8:7
RAHFYC#HJBCRIHIUHJHGAIAKLKL:::::::::
LIVERPOOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mijn buren weten nu ook dat LFC gewonnen heeft: op stadion volume (en da's redelijk hard bij mij de laatste minuten YNWA meegezongen.
Straks de wedstrijd op video nakijken om zonder spanning de wedstrijd eens te zien
Inderdaad, die bal had erin gemoeten eigenlijk, maar sowieso op doel. Kezman en Gudjohnson kunnen niet mee met dit niveau.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Met als toppunt dat schot in de 96e minuut. Die moet toch minimaal op doel.
Laat ons maar hopen dan dat de omstandigheden rond hun laatste finale niet herleven ...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:55 schreef Againzender het volgende:
Liverpool in de finale van de europacup voor landskampioenen, oude tijden herleven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |