abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 mei 2005 @ 08:21:42 #151
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_26718288
Doc gefeliciteerd en Thanx....Heb wel ff wat spanningsmomenten gehad gister en het was nog bijna kantje boord maar nu richting Arsenal en Aston villa en dan opladen voor Ac milaan.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  woensdag 4 mei 2005 @ 09:06:02 #152
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_26718720
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 02:42 schreef Doc het volgende:
Voor de critici: CFC had 1 (ja, EEN) schot op doel in heel de wedstrijd 9vrije trap Lampard). Dan ben je NIET de beste ploeg hoor....
Nou inderdaad. En dan Mourinho beweren van wel. (tenminste als je die misser van Gudjonhnsen niet merekent als schot op doel)
quote:
"The best team lost. After they scored only one team played, the other one just defended for the whole game."
Where law ends, tyrrany begins.
  woensdag 4 mei 2005 @ 09:57:18 #153
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_26719641
Geweldig! Voetballend was het 96 minuten werkelijk helemaal niks, maar wat een strijd, beleving, tempo. Met als apotheose na het fluitsignaal. YNWA. Kippenvel, en dat als Manc.

Doc, stevengerrard en alle andere LFC'ers gefeliciteerd. Maar niet de finale winnen he.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 4 mei 2005 @ 09:58:24 #154
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26719661
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 09:06 schreef Gunner het volgende:
Nou inderdaad. En dan Mourinho beweren van wel. (tenminste als je die misser van Gudjonhnsen niet merekent als schot op doel)
Die ging niet op doel hoor
  woensdag 4 mei 2005 @ 09:58:29 #155
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_26719665
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 01:29 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Heerlijk die overschatting
Hij heeft wel gelijk.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 mei 2005 @ 10:10:01 #156
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_26719841
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 08:21 schreef stevengerrard het volgende:
Doc gefeliciteerd en Thanx....Heb wel ff wat spanningsmomenten gehad gister en het was nog bijna kantje boord maar nu richting Arsenal en Aston villa en dan opladen voor Ac milaan.
Zit jij ook al met een beregoed humeur achter de computer?

Ik ben maar een uurtje later naar m'n werk gegaan - LFC shirt aan natuurlijk
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  woensdag 4 mei 2005 @ 10:27:12 #157
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26720158
Ik weet meteen weer waarom ik ook alweer nooit meer naar dat domme voetbal keek .

Er stond daar gisteravond verd*mme voor ongeveer een miljard euro aan spelers op het veld. En de enige goal die men gedurende 90 minuten scoort is van het allerlaagste niveau, en bovendien nog twijfelachtig ook .

Ben ik ff blij dat ik het na 5 minuten voor gezien heb gehouden. Wat een suf spelletje .
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_26720189
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 10:27 schreef Lemmeb het volgende:
Ik weet meteen weer waarom ik ook alweer nooit meer naar dat domme voetbal keek .

Er stond daar gisteravond verd*mme voor ongeveer een miljard euro aan spelers op het veld. En de enige goal die men gedurende 90 minuten scoort is van het allerlaagste niveau, en bovendien nog twijfelachtig ook .

Ben ik ff blij dat ik het na 5 minuten voor gezien heb gehouden. Wat een suf spelletje .
Fijn voor je joh!
  woensdag 4 mei 2005 @ 10:29:45 #159
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_26720219
Heeft Chelsea voor 100 miljoenen euro's ingekocht aan spelers, staat Gallas er nog steeds linksback. Wat een drama die kerel.
  woensdag 4 mei 2005 @ 10:30:14 #160
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_26720226
Waarom gebruiken ze bij de NOS geen IJzeren Rinus meer? Daarmee kun je toch gelijk zien of de bal over de lijn was of niet? Vond het wel een handig programma

En is het nou zo dat de scheids geen overtreding zag van Cech of liet ie doorspelen vanwege "voordeel"?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueņos" Alfredo Di Stefano
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 mei 2005 @ 10:33:14 #161
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_26720289
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 10:27 schreef Lemmeb het volgende:

Bedankt voor je gewelidge inzicht. Ik denk dat ik het ook eens ga melden als ik 5 minuten (zou ik dat volhouden?) naar Gerard Joling gekeken heb en dat ik er echt weinig aan vond. Top info!

Joh! Ik heb een moordavond gehad en heb de wedstrijd twee keer gezien en heb me daarbij prima vermaakt. Zo zie je maarweerdat smaken verschillen.
pi_26720295
Prachtige atmosfeer, prachtig publiek, prachtige spanning.
Alleen jammer van dat ongeevenaard laffe paupervoetbal...
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  woensdag 4 mei 2005 @ 10:34:46 #163
66130 Erasmusch
easy easy
pi_26720321
Liverpool heeft die korte corners nog niet helemaal onder controle. Misschien moeten ze wat vaker in de Kuip komen kijken
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 mei 2005 @ 10:34:56 #164
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_26720323
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 10:30 schreef jojomen4 het volgende:
Waarom gebruiken ze bij de NOS geen IJzeren Rinus meer? Daarmee kun je toch gelijk zien of de bal over de lijn was of niet? Vond het wel een handig programma

En is het nou zo dat de scheids geen overtreding zag van Cech of liet ie doorspelen vanwege "voordeel"?
Ik denk dat-ie het fluitje al in de mond had en toen z'n grensrechter al de beslissing voor hem zag nemen

De grens stond opde lijn en is een van de weinige die het echt gezien kan hebben.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 mei 2005 @ 10:35:52 #165
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_26720342
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 10:33 schreef aldostuta het volgende:
Prachtige atmosfeer, prachtig publiek, prachtige spanning.
Alleen jammer van dat ongeevenaard laffe paupervoetbal...
Dat heet "taktiek"
  woensdag 4 mei 2005 @ 10:37:27 #166
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26720382
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 10:28 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Fijn voor je joh!
En dan te bedenken dat ik het vroeger nog een leuk spelletje vond ook, en nota bene zelf ook gevoetbald heb. Maar toen was ik waarschijnlijk nog geīndoctrineerd door m'n vader .

Later ben ik de wijde wereld ingetrokken, heb verre buitenlanden mogen aanschouwen, en ben ik tot de onvermijdelijke conclusie gekomen dat voetbal werkelijk het allerdomste en allersaaiste spelletje is op deze hele aardkloot.

Waarom er zoveel geld in omgaat mag Joost weten. Je ziet het er in elk geval niet aan af. Ik geef nog geen stuiver voor dat stelletje volgevreten apen dat er gisteren op het veld stond.
  woensdag 4 mei 2005 @ 10:37:37 #167
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_26720383
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 10:29 schreef zjroentje het volgende:
Heeft Chelsea voor 100 miljoenen euro's ingekocht aan spelers, staat Gallas er nog steeds linksback. Wat een drama die kerel.
Daar denk ik ook wel eens aan ja. Voor het geld dat ze hebben uitgegeven (ook afgelopen seizoen met Mourinho) is het aankoop beleid toch wel wat baggertjes.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueņos" Alfredo Di Stefano
  woensdag 4 mei 2005 @ 10:38:37 #168
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_26720403
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 10:37 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Daar denk ik ook wel eens aan ja. Voor het geld dat ze hebben uitgegeven (ook afgelopen seizoen met Mourinho) is het aankoop beleid toch wel wat baggertjes.
Tiago, Kezman, Gallas, Geremi. Die gingen toch mooi door het ijs gisteren. En dan Huth in de spits gooien.
  woensdag 4 mei 2005 @ 10:39:44 #169
66130 Erasmusch
easy easy
pi_26720428
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 10:34 schreef Doc het volgende:

[..]

De grens stond opde lijn en is een van de weinige die het echt gezien kan hebben.
Die had ook het lichaam van Gallas in zn zichtlijn.

En Lemmeb, open lekker n ander topic
  woensdag 4 mei 2005 @ 10:40:55 #170
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26720459
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 10:39 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

En Lemmeb, open lekker n ander topic
Nee. Want die wedstrijd van gisteravond illustreerde perfect wat er mis is met het hedendaagse voetbal.
  woensdag 4 mei 2005 @ 10:42:08 #171
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_26720486
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 10:38 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Tiago, Kezman, Gallas, Geremi. Die gingen toch mooi door het ijs gisteren. En dan Huth in de spits gooien.
Ze hebben geen waardige vervangers voor de basis 11 op de volgende posities: Linksback, rechtsback, 2x centrum verdediging, linkshalf en van alle spitsen vind ik er niet 1 helemaal top, ze scoren wel eens maar ze hebben er niet 1 die er 25/30 inschiet per seizoen.
pi_26720858
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 10:29 schreef zjroentje het volgende:
Echt wel. Zeer beperkte speler. Vooral opbouwend/voetballend gezien.
The gum you like, is coming back in style.
pi_26720981
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 10:35 schreef Doc het volgende:

[..]

Dat heet "taktiek"
Zo kun je het ook noemen ja
Het blijkt nog te werken ook...
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 mei 2005 @ 11:19:25 #174
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_26721492
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 10:37 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat ik het vroeger nog een leuk spelletje vond ook, en nota bene zelf ook gevoetbald heb. Maar toen was ik waarschijnlijk nog geīndoctrineerd door m'n vader .

Later ben ik de wijde wereld ingetrokken, heb verre buitenlanden mogen aanschouwen, en ben ik tot de onvermijdelijke conclusie gekomen dat voetbal werkelijk het allerdomste en allersaaiste spelletje is op deze hele aardkloot.

Waarom er zoveel geld in omgaat mag Joost weten. Je ziet het er in elk geval niet aan af. Ik geef nog geen stuiver voor dat stelletje volgevreten apen dat er gisteren op het veld stond.
Ik ben blij dat je je verlichtte visie als man van de wereld men ons hebt willen delen. Als jij ons dit niet verteld had waren bij ons nooit de schellen van de ogen gevallen. Vooral die mooie bewoordingen waar jij mensen als "apen" weet te neer te zetten is een ongeëvenaard teken hoe geweldig erudiet en verheven JIJ dan wel niet bent. Hulde!

Maar goed: ik heb dus WEL genoten! Heel erg genoten! Ik ben BLIJ!!! En dat is ook wat waard

Als jij het niet leuk vind kijk je niet - ik kijk niet voor mijn lol naar Gerard Joling maar valde mensen die er wel van houden daar ook niet mee lastig.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 mei 2005 @ 11:21:19 #175
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_26721556
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 10:40 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Nee. Want die wedstrijd van gisteravond illustreerde perfect wat er mis is met het hedendaagse voetbal.
Nee hoor

Als je een balletvoorstelling wil zien moet je geen voetbal wedstrijd zien - wil je strijd, passie en emotie wil zien wel.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 mei 2005 @ 11:21:55 #176
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_26721577
Rafael Benitez (Liverpool)
"We know how good our supporters will be and hearing them against Olympiacos, Bayer Leverkusen and Juventus we know they are very important to us. We have the best supporters in England and in Europe and we have a clear idea about what to do. I am sure we can win."

woensdag 4 mei 2005 @ 11:22:03 #177
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26721582
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 11:19 schreef Doc het volgende:

[..]

Ik ben blij dat je je verlichtte visie als man van de wereld men ons hebt willen delen. Als jij ons dit niet verteld had waren bij ons nooit de schellen van de ogen gevallen. Vooral die mooie bewoordingen waar jij mensen als "apen" weet te neer te zetten is een ongeëvenaard teken hoe geweldig erudiet en verheven JIJ dan wel niet bent. Hulde!

Maar goed: ik heb dus WEL genoten! Heel erg genoten! Ik ben BLIJ!!! En dat is ook wat waard

Als jij het niet leuk vind kijk je niet - ik kijk niet voor mijn lol naar Gerard Joling maar valde mensen die er wel van houden daar ook niet mee lastig.
Alsof ik wel voor mijn lol naar Gerard Joling kijk

Ik snap echt niet waarom je zo krampachtig doet en niet gewoon toe wil geven dat het hedendaagse voetbal helemaal verpest is door het grote geld.

Dat je blij kunt worden van een aantal volgevreten multimiljonairs een potje uiterst beroerd voetbal te zien spelen .
  woensdag 4 mei 2005 @ 11:24:13 #178
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26721630
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 11:21 schreef Doc het volgende:

[..]

Nee hoor

Als je een balletvoorstelling wil zien moet je geen voetbal wedstrijd zien - wil je strijd, passie en emotie wil zien wel.
Als ik dat laatste wil zien, kijk ik nog liever naar een balletvoorstelling. Die staat iha bol van de strijd, passie en emotie. Volgens mij ben jij nog nooit naar een balletvoorstelling geweest, want anders zou je wel anders piepen.

Het enige dat het voetbal nog spannend maakt, zijn de grote financiële belangen die meespelen.
  woensdag 4 mei 2005 @ 11:25:24 #179
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_26721654
quote:
Rafael Benitez (Liverpool)
"We know how good our supporters will be and hearing them against Olympiacos, Bayer Leverkusen and Juventus we know they are very important to us. We have the best supporters in England and in Europe and we have a clear idea about what to do. I am sure we can win."

[afbeelding]

[afbeelding]
Hahaha!! Die onderste! Niet dat Mourinho ooit naar little britain heeft gekeken, sterker... dit suggereert bijna dat ie ook een scouser is
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  woensdag 4 mei 2005 @ 11:26:22 #180
66130 Erasmusch
easy easy
pi_26721677
quote:

[afbeelding]
"Don't give me evos!"
  woensdag 4 mei 2005 @ 11:27:35 #181
66130 Erasmusch
easy easy
pi_26721708
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 11:25 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Hahaha!! Die onderste! Niet dat Mourinho ooit naar little britain heeft gekeken, sterker... dit suggereert bijna dat ie ook een scouser is
yeah but no but yeah i know....because theyre rubbish
pi_26721809
Sjow en nu gaat LFC verliezen van PSV in de finale waardoor Everton toch CL gaat spelen en de Everton supporters feest gaan vieren met de supporters van PSV
  woensdag 4 mei 2005 @ 11:33:03 #183
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26721846
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 11:24 schreef Lemmeb het volgende:
Als ik dat laatste wil zien, kijk ik nog liever naar een balletvoorstelling. Die staat iha bol van de strijd, passie en emotie. Volgens mij ben jij nog nooit naar een balletvoorstelling geweest, want anders zou je wel anders piepen.

Het enige dat het voetbal nog spannend maakt, zijn de grote financiële belangen die meespelen.
Wat ben jij een sukkel dat je zoiets nu wijs probeert te maken aan een supporter van Liverpool.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 mei 2005 @ 11:33:18 #184
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_26721852
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 11:22 schreef Lemmeb het volgende:

Alsof ik wel voor mijn lol naar Gerard Joling kijk
Weet je wat - post er over in een Gerard Joling topic
quote:
Ik snap echt niet waarom je zo krampachtig doet en niet gewoon toe wil geven dat het hedendaagse voetbal helemaal verpest is door het grote geld.
LFC heeft gewonnen van CFC ...
quote:
Dat je blij kunt worden van een aantal volgevreten multimiljonairs een potje uiterst beroerd voetbal te zien spelen .
Ik wordt blij dat LFC wint - een club die mij ongeveer 25 jaar na aan het hart ligt. Als je op het publiek lette weet je wat LFC betekent!

Als je de spelers na afloop zag, dan zag je dat dit niet zomaar "volgevreten multimiljonairs" (kan je het NOG clichématiger opschrijven?) maar spelers die tot ophet bot gingen. Een man als Gerrard die als jochie fan was van LFC en met DIE club prijzen wil pakken en deze zomer het grote geld van CFC weerstaan heeft. Jamie C. - ook uit Liverpool zelf- die wedstrijd op wedstrijd alles geeft en zowel heen als terug tegen CFC man van de wedstrijd was. John Terry die na afloop moest huilen omdat het niet gelukt was die finale te spelen. Riise die van volkomen gekte shirt, ondershirt en short het publiek ingooit en het veld in onderbroek moet verlaten. Nee, jij hebt niet door in die 5 minuutjes dat je hier naar gekeken hebt. Da's wel duidelijk.

Ik vind het knap hoor dat je in 5 minuten zien dat een hele wedtrijd bagger is en dat het "volgevreten multimiljonairs" zijn . Het doet me eerder vermoeden dat dit een vooroordeel is van iemand die niet van voetbal houdt dan iemand die echt deze wedstrijd gevolgd heeft.
  woensdag 4 mei 2005 @ 11:34:11 #185
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26721879
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 11:31 schreef Ludacriss het volgende:
Sjow en nu gaat LFC verliezen van PSV in de finale waardoor Everton toch CL gaat spelen en de Everton supporters feest gaan vieren met de supporters van PSV
En ADO haalt nog 60 punten in de laatste 3 wedstrijden waardoor ze alsnog kampioen van Nederland zijn
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 mei 2005 @ 11:36:48 #186
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_26721937
quote:

Volgens mij ben jij nog nooit naar een balletvoorstelling geweest, want anders zou je wel anders piepen.
Ik zou dat niet zeggen als ik nooit naar een balletvoorstelling was geweest, suffie.
quote:

En opnieuw helemaal fout. Het gaat over eer en strijd en passie. Maar goed. Als je dat niet wilzien dan niet.
pi_26721959
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 09:06 schreef Gunner het volgende:

Mourinho:
"The best team lost. After they scored only one team played, the other one just defended for the whole game."
hmmm aan welke teams doet me dat ook al weer denken... ooja: Porto en Chelsea zelf: Mourinho moet niet zo zeuren.
  woensdag 4 mei 2005 @ 11:41:20 #188
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26722054
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 11:33 schreef Doc het volgende:
Ik wordt blij dat LFC wint - een club die mij ongeveer 25 jaar na aan het hart ligt. Als je op het publiek lette weet je wat LFC betekent!

Als je de spelers na afloop zag, dan zag je dat dit niet zomaar "volgevreten multimiljonairs" (kan je het NOG clichématiger opschrijven?) maar spelers die tot ophet bot gingen. Een man als Gerrard die als jochie fan was van LFC en met DIE club prijzen wil pakken en deze zomer het grote geld van CFC weerstaan heeft. Jamie C. - ook uit Liverpool zelf- die wedstrijd op wedstrijd alles geeft en zowel heen als terug tegen CFC man van de wedstrijd was. John Terry die na afloop moest huilen omdat het niet gelukt was die finale te spelen. Riise die van volkomen gekte shirt, ondershirt en short het publiek ingooit en het veld in onderbroek moet verlaten. Nee, jij hebt niet door in die 5 minuutjes dat je hier naar gekeken hebt. Da's wel duidelijk.
Man je gelooft in sprookjes. Je lijkt wel een Jehova's Getuige .
  woensdag 4 mei 2005 @ 11:46:12 #189
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_26722174
Lemmeb, bedankt voor je bijdrages tot nu toe.
We weten nu wel dat je niet van voetbal houdt. Je hebt je punt gemaakt.
Ga daarom maar lekker verder posten in fora waar je interesse wel ligt en vervuil dit topic verder niet met jouw niet ter zake doende opmerkingen?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 mei 2005 @ 11:51:32 #190
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_26722316
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 11:41 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Man je gelooft in sprookjes.
Gister was een sprookje
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 11:41 schreef Lemmeb het volgende:
Je lijkt wel een Jehova's Getuige .
Met dat verschil dat ik helemaal niet vind dat jij hetzelfde moet denken als ik Nu ik blijkbaar er niet hetzelfde over denk als jij noem je me iemand die in sprookjes gelooft of een jehova getuige. Niet alleen heb je een mening - maarje vind iemand die die mening niet deelt blijkbaar een kind en een drammende gelovige. Persoonlijk vind ik DAT juist kinderachtig en drammerig

Ik weet een leuke volgende missie voor je: ga naar Rome en probeer iedereen te overtuigen dat jij als wereldwijs man weet dat de paus echt niet meer is dan alleen maar een man in een jurk.
pi_26722753
Dat publiek...You'll Never Walk Alone....geweldig Kippenvel gister
pi_26723060
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 11:33 schreef Doc het volgende:

[..]

Weet je wat - post er over in een Gerard Joling topic
[..]

LFC heeft gewonnen van CFC ...
[..]

Ik vind het knap hoor dat je in 5 minuten zien dat een hele wedtrijd bagger is en dat het "volgevreten multimiljonairs" zijn . Het doet me eerder vermoeden dat dit een vooroordeel is van iemand die niet van voetbal houdt dan iemand die echt deze wedstrijd gevolgd heeft.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 mei 2005 @ 12:29:09 #193
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_26723274
quote:
Building for two hours from the moment the turnstiles clicked open, a wave of unbelievable noise had rolled into Chelsea's players, knocking them back, scrambling their senses and lifting Liverpool, who immediately seized the initiative in this all-Premiership passion play through Garcia's lightning strike.

John Terry and company had not needed to glance up at the sign in the tunnel reminding them that "This is Anfield". The pillars and rafters of this famous stadium were shaking as the songs, screams and chants cascaded down from all sides. This could only be Anfield on a major European evening. Even Roman Abramovich, the man with all the riches, looked on awestruck. Money cannot buy tradition like this.
Die overwinning van LFC maakt helemaal duidelijk dat het grote geld alles verpest natuurlijk
quote:
Liverpool were put under intense pressure from Jose Mourinho's men, particularly in the second half, but they stood firm to carve out one of the best results in the club's history to trigger scenes of delirium in the stands.

Gerrard said: "The ground was shaking 50 minutes before the game when we went out for the warm-up. I have never known anything like it.

"At the end I felt like jumping in and celebrating with the fans. They are the best in the country by miles and I just hope they enjoy the final as much as they enjoyed this evening.

"I can't take it in. This is the best night of my life by a million miles and it will be the proudest moment of my career when I lead these incredible men out in Istanbul.
Ja ja, het is me wat met die "volgevreten miljoenairs"...
  woensdag 4 mei 2005 @ 12:33:48 #194
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_26723385
quote:
Money cannot buy tradition like this.
Mooie zin dit.
pi_26724690
Dit is nu de reden waarom ik al jaren fan ben van Liverpool.
Dat publiek zie je echt bijna nergens meer. Over 2 jaar mag ik naar Engeland en ik weet al precies waarheen
Koning.
  woensdag 4 mei 2005 @ 13:23:29 #196
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_26724698
doc schreef: Zit jij ook al met een beregoed humeur achter de computer?
Ik ben maar een uurtje later naar m'n werk gegaan - LFC shirt aan natuurlijk

Uiteraard heb ik mijn nieuwe polo aangetrokken (afgelopen weekend voor lfc-boro gekocht) en ben ik nu bezig met een vlucht + kaartje te regelen voor 25 mei. Als het te duur wordt dan misschien na o 'connels
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 mei 2005 @ 13:54:59 #197
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_26725589
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 13:23 schreef stevengerrard het volgende:
Uiteraard heb ik mijn nieuwe polo aangetrokken (afgelopen weekend voor lfc-boro gekocht) en ben ik nu bezig met een vlucht + kaartje te regelen voor 25 mei. Als het te duur wordt dan misschien na o 'connels
Cool! Mocht je toevallig tegen iets aanlopen dat betaalbaar is en je kan twee kaarten regelen - laat het me weten (je hebt e-mail adres dacht ik)! Mocht het niet lukken dan kijk ik thuis - ik ben dan te zenuwachtig om ergens anders te kijken. Als LFC wint dan zie ik je wel in O'Connels! (als je niet in Istanbul zit )
pi_26725600
Ik blijf gewoon kippenvel krijgen van de reacties van spelers, supporters en alles en iedereen. Geweldig echt waar
  woensdag 4 mei 2005 @ 13:59:49 #199
66130 Erasmusch
easy easy
pi_26725758
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 13:54 schreef Doc het volgende:

[..]

Cool! Mocht je toevallig tegen iets aanlopen dat betaalbaar is en je kan twee kaarten regelen - laat het me weten (je hebt e-mail adres dacht ik)! Mocht het niet lukken dan kijk ik thuis - ik ben dan te zenuwachtig om ergens anders te kijken. Als LFC wint dan zie ik je wel in O'Connels! (als je niet in Istanbul zit )
Stedentripje is prima te betalen en kaarten zullen daar toch niet al te duur zijn?
pi_26725826
Is het dan nog niet uitverkocht in Istanbul?
Koning.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')