En door die ene uitgespeelde kans verdiende Liverpool het meer dan Chelsea om te winnenquote:Op woensdag 4 mei 2005 00:18 schreef Radegast het volgende:
Mourinho: "De beste club heeft vanavond verloren"
Wat een loser, Chelsea heeft geen uitgespeelde kans gehad, Lampard was onzichtbaar, Gudjohnson en Drogba hebben nauwelijks een bal goed geraakt, Kezman was dramatisch, Robben die opeens als spelmaker op het middenveld liep, een grote lompe mof in de spits die niks kan.
Alle ballen kansloos door het midden. Sloeg tactisch nergens op. Wat een toptrainer zeg die José, met z'n afbraakvoetbal...
Hulde voor Liverpool, schitterende aanval na drie minuten.
Keeper Cech had ook wel rood mogen krijgen eigenlijk...
Ja. Eén uitgespeelde kans is meer dan nul.quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En door die ene uitgespeelde kans verdiende Liverpool het meer dan Chelsea om te winnen![]()
.
Preciessssssssssssssss, en daardoor kan ik ook uitslapenquote:
Weer een goed argument tegen de nieuwe competitie-opzet van de eredivisie overigens.quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:23 schreef Radegast het volgende:
Ja. Eén uitgespeelde kans is meer dan nul.
Ze hebben Turijn ook overlleefd hoor ....quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:19 schreef Bayswater het volgende:
Waarom wordt uberhaupt die finale in Istanbul gespeeld? Kan me van een paar jaar terug nog een wedstrijd herinneren daar tussen Galatasaray en Leeds United waar het de avond daarvoor wel oorlog leek met 2 engelse doden. Brrrr, nu moet net Liverpool 20 jaar na dato daarheen.
Kom je er, nu wat minder dor de spanning gegrepen, nu ook achter dat ze eigenlijk een kut 2e helft hebben gespeeld en op grond van neutrale beelden, hoezeer ik het ze ook gun, die andere club beter was?quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:28 schreef Doc het volgende:
Ook op video heerlijk om weer te zien die wedstrijd van net
quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:08 schreef golfer het volgende:
Ik zit nog steeds na te genieten.
Vooral van het mental image dat ik heb gehad van Doc tijdens de wedstrijd.
Ik zal wat dat fanatisme van hem betreft onze enige wedstrijd die we van LFC in Amsterdam samen met Tong hebben gezien nooit meer vergeten.
Proost mate! Ook proost aan StevenGerrard (de user) en Fakir!!!!!!!!!quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:09 schreef FrisianReds het volgende:
Carra speelde ook weer super. Na zoveel jaren eindelijk weer eens succes op het hoogste niveau. De afgelopen jaren veel kritiek moeten doorstaan van Arsenal- en ManUgloryhunters(en sinds kort ook van Chelsea-'supporters'), maar naarmate Liverpool verder kwam in de CL verminderde dit steeds meer Geweldig! Ik heb er inmiddels ook al een paar op gedronken. Proost Doc![]()
Als je de wedstrijden LFC -CFC tot nu toe gezien had die CFC gewonnen had hadden ze zeker twee keer met bere mazzel gewonnen (op Anfield in de competitie -twee keer een blatante pingel onthouden aan LFC en de LC finale waar een eigen doelpunt van SG nodig was voor een verlening.quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En door die ene uitgespeelde kans verdiende Liverpool het meer dan Chelsea om te winnen![]()
.
ik zit nog in de eerste helftquote:Op woensdag 4 mei 2005 00:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Kom je er, nu wat minder dor de spanning gegrepen, nu ook achter dat ze eigenlijk een kut 2e helft hebben gespeeld en op grond van neutrale beelden, hoezeer ik het ze ook gun, die andere club beter was?
quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:34 schreef golfer het volgende:
Nou ja, maakt ook niet uit. Als morgen 1 van die 2 andere verkeerde clubs hun tegenstander wordt, ben ik in de finale solidair met je en hoop ik dat LFC de CL wint.
Waarom? Liverpool is niet kansloos tegen Milan...quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:51 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik ben eigenlijk blijer dat Chelsea er niet in zit dan dat Liverpool door is.
Maar aan de andere kant kun je nu dus gewoon al stellen dat Milan een plaatsje vrij kan maken in de prijzenkast
Zeker weten.quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:49 schreef Doc het volgende:
Tiago mazzelt dat-ie geen kaart krijgt ...
In theorie niet neequote:Op woensdag 4 mei 2005 00:52 schreef Radegast het volgende:
[..]
Waarom? Liverpool is niet kansloos tegen Milan...
Eensquote:Op woensdag 4 mei 2005 00:18 schreef Radegast het volgende:
Mourinho: "De beste club heeft vanavond verloren"
Wat een loser, Chelsea heeft geen uitgespeelde kans gehad, Lampard was onzichtbaar, Gudjohnson en Drogba hebben nauwelijks een bal goed geraakt, Kezman was dramatisch, Robben die opeens als spelmaker op het middenveld liep, een grote lompe mof in de spits die niks kan.
Alle ballen kansloos door het midden. Sloeg tactisch nergens op. Wat een toptrainer zeg die José, met z'n afbraakvoetbal...
Hulde voor Liverpool, schitterende aanval na drie minuten.
Keeper Cech had ook wel rood mogen krijgen eigenlijk...
Wat een atmosfeer, wat een superpubliek. Ik heb genoten![]()
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:56 schreef Doc het volgende:
Volgens de BBC site Jamie C net als vorige week de man van de wedstrijd
Heerlijk die overschattingquote:Op woensdag 4 mei 2005 01:28 schreef Doc het volgende:
. Ze hebben het verdient. NERGENS, maar dan ook NERGENS hebben ze zulk publiek als bij LFC.
Gun het me deze avondquote:
Graag gedaanquote:Op woensdag 4 mei 2005 01:27 schreef DutchGooner het volgende:Chelsea blijft dus forever in our shadow,thank you LFC!
Ik gun jou alles zolang het maar niet ten koste gaat van mijn club,en dat weet je!!!!!!!quote:Op woensdag 4 mei 2005 01:31 schreef Doc het volgende:
[..]
Gun het me deze avond
Maar geef toe - er is weinig publiek zo trouw en fanatiek als dat van LFC - zeker op Europese avonden.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:07 schreef Cruoninga het volgende:
Vanwege Robben was het leuk geweest als Chelsea gewonnen had
....maar om nou alleen vanwege hem te hopen dat die opgeschoten, verwaande en decadente rijkelui's club met hun extreemrechtse aanhang die graag sympathiseert met hun simplistische koningsblauwe vriendjes van de Rangers en Linfield en het fascistische rijkelui tuig van Lazio en zich tegenwoordig manifesteert door buitenlandse centen en een arrogante trainer zou winnen van een echte volksclub als Liverpool...... neuh....
Nee, maar wel zien.quote:Op woensdag 4 mei 2005 02:07 schreef APK het volgende:
Kon je dat publiek horen dan, in die discotheek
Nou. zo prachtig vond ik ze er niet uitzien hoor.quote:
Die ontlading vond ik prachtig hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2005 02:11 schreef APK het volgende:
[..]
Nou. zo prachtig vond ik ze er niet uitzien hoor.
Lelijke witte puistenwijfen en nagelbijtende bierbuiken.
Maar ze maakten een hoop lawaai, zoals je op video kunt horen.
Mobieltje was aan het opladen ...quote:Op woensdag 4 mei 2005 01:38 schreef DutchGooner het volgende:
en als je nou de volgende keer gewoon je foon aan zet had ik het persoonlijk gedaan pipo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |