Heerlijk die overschattingquote:Op woensdag 4 mei 2005 01:28 schreef Doc het volgende:
. Ze hebben het verdient. NERGENS, maar dan ook NERGENS hebben ze zulk publiek als bij LFC.
Gun het me deze avondquote:
Graag gedaanquote:Op woensdag 4 mei 2005 01:27 schreef DutchGooner het volgende:Chelsea blijft dus forever in our shadow,thank you LFC!
Ik gun jou alles zolang het maar niet ten koste gaat van mijn club,en dat weet je!!!!!!!quote:Op woensdag 4 mei 2005 01:31 schreef Doc het volgende:
[..]
Gun het me deze avond
Maar geef toe - er is weinig publiek zo trouw en fanatiek als dat van LFC - zeker op Europese avonden.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:07 schreef Cruoninga het volgende:
Vanwege Robben was het leuk geweest als Chelsea gewonnen had
....maar om nou alleen vanwege hem te hopen dat die opgeschoten, verwaande en decadente rijkelui's club met hun extreemrechtse aanhang die graag sympathiseert met hun simplistische koningsblauwe vriendjes van de Rangers en Linfield en het fascistische rijkelui tuig van Lazio en zich tegenwoordig manifesteert door buitenlandse centen en een arrogante trainer zou winnen van een echte volksclub als Liverpool...... neuh....
Nee, maar wel zien.quote:Op woensdag 4 mei 2005 02:07 schreef APK het volgende:
Kon je dat publiek horen dan, in die discotheek
Nou. zo prachtig vond ik ze er niet uitzien hoor.quote:
Die ontlading vond ik prachtig hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2005 02:11 schreef APK het volgende:
[..]
Nou. zo prachtig vond ik ze er niet uitzien hoor.
Lelijke witte puistenwijfen en nagelbijtende bierbuiken.
Maar ze maakten een hoop lawaai, zoals je op video kunt horen.
Mobieltje was aan het opladen ...quote:Op woensdag 4 mei 2005 01:38 schreef DutchGooner het volgende:
en als je nou de volgende keer gewoon je foon aan zet had ik het persoonlijk gedaan pipo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |