idd, zeer complete telefoon.quote:Op donderdag 28 april 2005 14:59 schreef Dr_Crouton het volgende:
Had Nokia eerder moeten doen, maar de 6230i is eindelijk up-to-date
6230 was en is ook gewoon een topper, zeker qua verkoopcijfers.quote:Op donderdag 28 april 2005 14:59 schreef Dr_Crouton het volgende:
Had Nokia eerder moeten doen, maar de 6230i is eindelijk up-to-date
ja dat staat in de OP al vermeld, in de eerste zin.quote:
Ow, da zag ik niequote:Op vrijdag 29 april 2005 09:02 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
ja dat staat in de OP al vermeld, in de eerste zin.
ik heb hem al namelijk![]()
denk het wel, zo te zien het is "matje" exact dezelfde maat. Een van de redenenen dat ik zeker geen gewoon 6230 wilde is dat in het midden klikken daarmee aardig lastig is.quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:48 schreef ROG het volgende:
Zou een 6230i keypad op een 6230 passen?Ik wil ook zo'n middelste knopje op m'n vierpuntsdruktoets.. met m'n huidige 6230 is dat precies in het midden klikken nogal drama soms.
Ik vermoed van niet, maar ik ga het morgen voor je proberen en dan laat ik het je wetenquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:48 schreef ROG het volgende:
Zou een 6230i keypad op een 6230 passen?Ik wil ook zo'n middelste knopje op m'n vierpuntsdruktoets.. met m'n huidige 6230 is dat precies in het midden klikken nogal drama soms.
nou ergens kan dat kloppen, heb de OP weer een beetje aangepast.. nu staat het er niet meer... maar zal het ff weer heen zettenquote:
ikke? eeeuuuhhhh... neequote:Op vrijdag 29 april 2005 23:23 schreef Kluupkluup het volgende:
[TR] Nokia 6260 + 32mb & 512mb MMC
Interesse? Is een telefoon mét Symbian..
Sorry, heb die rechten alleen voor de FP.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:11 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
nou ergens kan dat kloppen, heb de OP weer een beetje aangepast.. nu staat het er niet meer... maar zal het ff weer heen zetten
update: uhm, de maximale tijd is verstreken voor aanpassen. wellicht dat jij dat er ff heen kan zetten als Modje?
Je spreekt uit ervaring? Dat schelt morgen namelijk wat moeitequote:Op zaterdag 30 april 2005 19:20 schreef Ruis het volgende:
dat toetsenbord matje van een 6230i past trouwens gewoon in een 6230.
ja, collega heeft t ff geprobeerd toen we de 6230i nieuw binnenkregen.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:28 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Je spreekt uit ervaring? Dat schelt morgen namelijk wat moeite
ja ik moet nog ff kijken hoe ik de donkerheid wellicht nog iets kan aanpassen, ben nog niet 100% op kennis met de telefoon, maar morgen heb ik ff tijd om er lekker mee te prutsen..quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:17 schreef TimmyAsd het volgende:
Leuke foto trouwens. goeie kwaliteit
En een leuk reclamebord
altijd handig als je bij de .... werkt.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:29 schreef Ruis het volgende:
[..]
ja, collega heeft t ff geprobeerd toen we de 6230i nieuw binnenkregen.
Puur nieuwsgierigheid: waar werk je?quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:29 schreef Ruis het volgende:
[..]
ja, collega heeft t ff geprobeerd toen we de 6230i nieuw binnenkregen.
als je t echt wil weten, vraag t ff op MSN of via de mail ofzo, zulke info gooi ik liever niet op t forum.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:55 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Puur nieuwsgierigheid: waar werk je?
quote:
Dat is me heus wel al gelukt hoorquote:Op zaterdag 30 april 2005 20:17 schreef TimmyAsd het volgende:
Zal eerst de achterkant er ff afdoen als ik jou was
hier ook moeilijk de eerste keren, maar ff techniek voor vindenquote:Op zaterdag 30 april 2005 20:18 schreef Mister-Me het volgende:
[..]
Dat is me heus wel al gelukt hoor(eerste keren ging het moeizaam
)
Okay, thnx!quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:20 schreef Ruis het volgende:
dat toetsenbord matje van een 6230i past trouwens gewoon in een 6230.
Zolang het maar een RS MMC is..quote:Op zondag 15 mei 2005 19:30 schreef Flipper01 het volgende:
Ik zit er ook aan te denken om deze telefoon te kopen, vooral de mp3 functie lijkt me erg handig. Hiervoor wil ik wel graag een 512mb MMC kaart erbij kopen, maar ik vroeg me af of je elke willekeurige MMC kaart (zoals deze) erin kan stoppen of heb je nog speciale nokia cards nodig? En hoe zit het met de kwaliteit van de mp3 speler?
uhm ik geloof dat je bij elke 6230i er gratis een 512 MB MMC kaart bij krijgt, tenminste ik krijg hem wel. en gezien de advertentie's die ik zie en lees bij andere providers ook. waarschijnlijk een actie van NOKIA zelf... dus check dat ff..quote:Op zondag 15 mei 2005 19:30 schreef Flipper01 het volgende:
Ik zit er ook aan te denken om deze telefoon te kopen, vooral de mp3 functie lijkt me erg handig. Hiervoor wil ik wel graag een 512mb MMC kaart erbij kopen, maar ik vroeg me af of je elke willekeurige MMC kaart (zoals deze) erin kan stoppen of heb je nog speciale nokia cards nodig? En hoe zit het met de kwaliteit van de mp3 speler?
nee hoor hoeft geen RS MMC te zijn zit een gewone MMC card in, kan van elke willekeurige maker zijn...quote:Op zondag 15 mei 2005 19:33 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Zolang het maar een RS MMC is..
En de kwaliteit van de mp3 speler.. hmm.. ik heb wel de 6260 gehad en daarvan was de mp3-kwaliteit echt bagger (mono) ik weet niet of deze ook mono is. Zo ja, dan hoef je er niet veel van te verwachten.
Dat is iets van T-mobile volgens mijquote:Op zondag 15 mei 2005 19:49 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
uhm ik geloof dat je bij elke 6230i er gratis een 512 MB MMC kaart bij krijgt, tenminste ik krijg hem wel. en gezien de advertentie's die ik zie en lees bij andere providers ook. waarschijnlijk een actie van NOKIA zelf... dus check dat ff..
uhm IK weet het wel zeker, hou de advertentie's maar eens in de gaten, orange e.d. staat vaak bij nu met gratis 512 MB mmc card...quote:Op zondag 15 mei 2005 20:06 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat is iets van T-mobile volgens mij
- edit: Dat weet ik trouwens zeker. Anders krijg je er een 32mb kaartje bij
Dat zijn dan waarschijnlijk gesimlockte paketten. Bij een Belcompany bijvoorbeeld zit er maar 32 mb bij.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:29 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
uhm IK weet het wel zeker, hou de advertentie's maar eens in de gaten, orange e.d. staat vaak bij nu met gratis 512 MB mmc card...
32 krijg je er ALTIJD BIJ, dat was ook al zo bij de 6230...
Dat denk ik ook, want de advertentie die ik gezien heb betreft een Orange free 32,50 abo van 1 jr en daar staat niks bij over een mmc card.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:47 schreef TimmyAsd het volgende:
Dat zijn dan waarschijnlijk gesimlockte paketten. Bij een Belcompany bijvoorbeeld zit er maar 32 mb bij.
ja idd wel gesimlocked maar dat maakt mij niet uit, na een jaar is het abbo afgelopen, ff bellen en ik heb hem vrij, toch?quote:Op zondag 15 mei 2005 20:47 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat zijn dan waarschijnlijk gesimlockte paketten. Bij een Belcompany bijvoorbeeld zit er maar 32 mb bij.
Je laptop weigert, of? Ik had dat toendertijd al met de Nokia PC Suite die ik bij mijn 6610 kreeg, gewoon een versie ergens op het inet opzoeken, werkte daarna uitstekend bij mij (via infrarood toen nog, traag maar doeltreffend)quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:00 schreef Man_Made_God het volgende:
Het enige nadeel is dat ik de nokia software niet op mijn laptop krijg....
Ik heb speciaal een USB-kabel (à ¤36) gekocht, dus het MOET via die kabel.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:07 schreef Miguel het volgende:
[..]
Je laptop weigert, of? Ik had dat toendertijd al met de Nokia PC Suite die ik bij mijn 6610 kreeg, gewoon een versie ergens op het inet opzoeken, werkte daarna uitstekend bij mij (via infrarood toen nog, traag maar doeltreffend)
PS2 heb ik eraf geflikkerd, maar dat mocht niet baten. Dat het aan mijn laptop ligt had ik ook al door. Maar ja, ik heb Nokia gemaild met het probleem, dus ik hoop dat zij wat voor me kunnen betekenen.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:04 schreef TimmyAsd het volgende:
Ergens anders doet de software het wel? Dan ligt het iig aan jouw pc/laptop. SP2 ff dumpen kan idd al helpen.
Eh.. omdat de originele 6230 uit oktober 2003 stamt, en dus aan vernieuwing toe was, maar het model bleek nog mateloos populair vandaar enkel een interne upgrade, waarmee het nieuwe model 6230i geboren wasquote:Op zondag 22 mei 2005 18:43 schreef pascalheister het volgende:
waarom brengen ze die nou niet gelijk uit, het is ook altijd hetzelfde met nokia
Toestel pas zo'n 35 uur in bezit, maar was me nog niet opgevallen, die functie gebruikte ik vroeger toch nog wel regelmatigquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:12 schreef Flipper01 het volgende:
Ik vind het een erg fijn telefoontje, maar ik heb tot nu toe een paar kleine nadelen ontdekt mbt het SMSen:
- De mogelijkheid om T9 te gebruiken met eerst een hoofdletter en dan kleine letters
nou een collega waarmee ik afstudeer heeft de gewone 6230. ik zie een heleboel verschillen waardoor ik wel zeg dat ik de i versie wil. Ok, hij is iets langzamer in het gebruik, maar het scherm is zoveel duidelijker en helderder, en de menu is beter en je kunt meer aanpassen. Tis wel degelijk een veranderingquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:30 schreef Kjew het volgende:
Ik zie het al: ik hoef toch geen 6230i...Wat bagger... een upgrade die het gebruiksgemak verslechterd... gewoon een misstap dus... laat mij maar lekker met mn 6230 blijven...
Ik zou eens teruggaan naar de winkel, misschien software update? Mijne is gewoon snel hoor, mappen worden in een oogwenk geopend en hij reageert verder net zo snel als de normale 6230 van een maat van me...quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:55 schreef Sandradeboer het volgende:
Ik heb hem ook. Op zich en ik erg tevreden, maar ik heb wel een aantal nadelen:
Hij opent heel traag het mapje met afbeeldingen, het duurt bijna 8 sec (grootte: 3,3 MB). Sowieso reageert hij erg langzaam, hebben jullie dat ook? (helemaal vergeleken met de 6230!)
Je kunt dezelfde gebruiken als een 6230 (dan heb je het puntje niet) maar voor de rest gaat dat lukken. misschien zijn ze al wel te krijgen hoor...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:36 schreef DABAMaster het volgende:
zijn die losse toetsenbordmatjes ook te koop?
`quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:09 schreef Miguel het volgende:
[..]
Ik zou eens teruggaan naar de winkel, misschien software update? Mijne is gewoon snel hoor, mappen worden in een oogwenk geopend en hij reageert verder net zo snel als de normale 6230 van een maat van me...
ik heb een 6230 matje, ik wil de i versiequote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:38 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
Je kunt dezelfde gebruiken als een 6230 (dan heb je het puntje niet) maar voor de rest gaat dat lukken. misschien zijn ze al wel te krijgen hoor...
dat snap ik, met puntje scheelt welquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:29 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
ik heb een 6230 matje, ik wil de i versiemet dat puntje
http://forum.fok.nl/topic/699641quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:59 schreef Sigmund_Freud het volgende:
Dag mensen![]()
Ik ben al tijden een trotse bezitter van een nokia 6230 en nou zat ik me laatst iets af te vragen op het gebied van bluetooth.
Is het mogelijk om gratis (dus zonder sms mms of gprs) via bluetooth een tekst berichtje te sturen naar een vriend van me met de dezelfde telefoon als deze binnen bluetooth bereik zit ?? Ik bedoel dus een soort van instant messaging programma of iets dergelijks ? Er moet vast wel een of andere nerd zijn geweest die zoiets geschreven heeft...
Heb al een beetje gezocht bij GoT maar kwam er daar ook niet helemaal uit:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/968712
http://www.getjar.com/software/Nokia/6230
Messenger voor de 40series - Door mol99 wat bedoelen we met 40serie ? heb ik dat ook ?
Mailclient - Door mol99
Mailclient nummertje 2 - Door mol99
Tja nja ik hoor het wel,
we wachten af,
Groeten S
Is toch eigenlijk een beetje belachelijk? Ik koop dat liedje via Internet om het op m'n MP3-speler te zetten en dan gaat dat dus niet lukken..... Ach ja, geld kwijt dus.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:28 schreef CybPraetorian het volgende:
tja converteren van een mp3 met DRM is dus niet mogelijk (niet legaal) omdat je het legaal gekocht hebt, mag je hem alleen maar luisteren...
dus je kan alleen maar gewone mp3's luisteren op je nokia, WMV kent hij niet
tja tis een WMV dus dan moet je een MP3 speler hebben die ook WMV kan spelen. Ik heb een Philips Key 013 (256MB) en die kan ook WMV spelen, dus das al de opossingquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is toch eigenlijk een beetje belachelijk? Ik koop dat liedje via Internet om het op m'n MP3-speler te zetten en dan gaat dat dus niet lukken..... Ach ja, geld kwijt dus.
Ik dacht juist met dit mobieltje een dubbele slag te slaan. Ik wilde al een MP3 speler en het geluid van dit ding is gewoon súper!!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:04 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
tja tis een WMV dus dan moet je een MP3 speler hebben die ook WMV kan spelen. Ik heb een Philips Key 013 (256MB) en die kan ook WMV spelen, dus das al de opossing
Dat van die batterij is vooral in het begin, omdat je er dan veel mee bezig bent, als je hem 'normaal' gebruikt gaat hij best 5 dagen mee geloof ik. Hoeveel stroom die vreet als mp3-speler weet ik niet, want ik heb van de week maar een iPod gekochtquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:24 schreef flugeltje het volgende:
Ik dacht juist met dit mobieltje een dubbele slag te slaan. Ik wilde al een MP3 speler en het geluid van dit ding is gewoon súper!!
Echt een geweldig toestel dit! Heb 'm nu een aantal dagen en ben nog lang niet uitgespeeld. De eerste foto's heb ik ook al op m'n computer staan, erg goeie kwaliteit moet ik zeggen. Wat ik wel jammer vind is dat de batterij niet echt lang meegaat... Ook het menutoetsje vergt nog wat oefening. Hoewel het een betere is dan de 6230 heb ik nog wel moeite met het precies in het midden tikken. Ik vraag mezelf af of mensen met dikkere vingers er wel mee uit de voeten kunnen....
quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:19 schreef flugeltje het volgende:
Okay, ik ben nu ook de trotse bezitter van deze gsm. Echt supercool dingetje...
Heb alleen een vraagje. Ik heb via FreeRecordShop een liedje gekocht, maar dat zet hij standaard in een Windows Media file. Deze worden dus niet herkend door mijn MP3 speler... Nu heb ik zo'n converterprogrammatje gedownload, maar die wil 'm niet converteren omdat er een DRM beveiliging opzit...
Nu vond ik het al vrij knap van mezelf dat ik het converterprogramma gevonden had, maar wat ik hier nu weer mee moet... Iemand??
Zitten die er altijd standaard gratis bij? Gewoon in de doos? Ik kan die info nergens terugvinden.quote:Op zondag 15 mei 2005 19:49 schreef CybPraetorian het volgende:
Oordopjes krijg je er gratis bij en zitten prima...
Wat bedoel je precies? Dat je er sowieso altijd een 32 MB MMC bij krijgt, en soms ook nog een 512 MB MMC (2 MMC's dus)? Of doel je op het interne geheugen?quote:Op zondag 15 mei 2005 20:29 schreef CybPraetorian het volgende:
32 krijg je er ALTIJD BIJ, dat was ook al zo bij de 6230...
1e: ja oordopjes zitten er altijd bij, gratis, maar er zit een speciale koppeling aan die alleen werkt op nokia telefoonsquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:00 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Zitten die er altijd standaard gratis bij? Gewoon in de doos? Ik kan die info nergens terugvinden.
Want ik ben namelijk al aan het kijken naar een goed headsetje, maar dat is dan niet nodig.
[..]
Wat bedoel je precies? Dat je er sowieso altijd een 32 MB MMC bij krijgt, en soms ook nog een 512 MB MMC (2 MMC's dus)? Of doel je op het interne geheugen?
Wat is trouwens de snelste manier om data over te pompen van deze telefoon naar mijn PC? Via IR, Bluetooth of USB 1.1? Want dan weet ik wat ik moet halen voor me PC.
Oh oke, bedankt! Een cardreader moet ik hebben dusquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:32 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
1e: ja oordopjes zitten er altijd bij, gratis, maar er zit een speciale koppeling aan die alleen werkt op nokia telefoons
2e: dat eerste, er zit een MMC card bij van 32 mb, en bij soms krijg je er een 512 mb MMC card bij idd, die heb ik ondertussen al binnen. Wanneer kaartje helemaal leeg is, resolutie op 1280*1024 en kwaliteit op hoog kan je er 1680 foto's mee maken, dus dat moet genoeg zijn...
Ik zet de informatie over via de MMCcard, die haal ik er ff uit en doe hem in mn cardreader
Ik kan je het morgen vertellenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:45 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Maar als ik het dus goed begrijp krijg ik 2 MMC kaarten, van 32 en van 512 MB? Ik heb ook die T-Mobile aanbieding zegmaar.
tja ik doe er ook weinig meer mee, maar het hoort wel officieel bij, en tja hoeveel denk je er voor te krijgen/?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:45 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Oh oke, bedankt! Een cardreader moet ik hebben dus.
Dat van die koppeling van die oordopjes is inderdaad normaal. Alleen moest ik bij m'n oude vertrouwde 6510 altijd zelf oordoppen kopen in de winkel, die zaten er niet bij. Ben alweer aan m'n 2de setje bezig.
Maar als ik het dus goed begrijp krijg ik 2 MMC kaarten, van 32 en van 512 MB? Ik heb ook die T-Mobile aanbieding zegmaar.
Is zo'n kaart uitwisselbaar/verkoopbaar? Want die 32 MB MMC heb je dan weinig meer aan toch?
Mijn T-mobile contract was al een half jaar verlopen, en ik was al drie keer benaderd voor een contractvernieuwing, maar was er niet op in gegaan.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik kan je het morgen vertellenZelfde aanbieding gedaan waarschijnlijk.
Ze zijn erg rielekst daar bij T-Mobilequote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:20 schreef CybPraetorian het volgende:
ja zo heb ik mn abbo ook verlengd, 6230i erbij...
nou, ik heb het goedkoopste abbo en moest flink bijbetalen... maar goed dat is mijn keuze...quote:
Als je muziek of films op je MMC wilt zetten is dat wel aan te raden ja. Volgens mij hebben ze een aanbieding bij Paradigit voor ongeveer 6 euro. Ik heb 'm ook, goed dingetje.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:45 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Oh oke, bedankt! Een cardreader moet ik hebben dus.
Hoeveel telefoons heb je wel niet manquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:17 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik zou zowiezo een cardreader kopenSupersnel. Koop gelijk een multicardreader, dus geschikt voor meerdere kaarten (SD bijvoorbeeld.)
Dat is wel pijnlijk duidelijk geworden vandaag.. We hadden m'n 6230i als radiootje (op speaker dus, niet oordopjes) en ik denk dat hij zo'n 7 uur heeft aangestaan en hij viel uit op de terugweg zo leeg dat hij was... Gisteravond dus nog vol opgeladen!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:14 schreef G-NiLES het volgende:
batterij gaat niet zo lang mee ( ik luister veel radio/mp3 )
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:30 schreef TimmyAsd het volgende:
Meer dan mijn portemonnee aankan
Nu heb ik er trouwens 3.
Vanzelfsprekend.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:48 schreef Miguel het volgende:
[..]
Ik heb er niet alleen 3 gsm's op het moment, maar ook 3 simkaarten en 3 nummers
![]()
Laat ik maar niks zeggen danquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:06 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
nou, ik heb het goedkoopste abbo en moest flink bijbetalen... maar goed dat is mijn keuze...
Welke firmware zit er nu op? En hoe kom je daarachter?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:14 schreef G-NiLES het volgende:
ben wel tevreden opzich. ga morgen wel even mijn firmware upgraden denk ik.
sommige dingetjes zijn toch nog niet flex.
Tanx voor de tipquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:09 schreef vbmot het volgende:
[..]
Als je muziek of films op je MMC wilt zetten is dat wel aan te raden ja. Volgens mij hebben ze een aanbieding bij Paradigit voor ongeveer 6 euro. Ik heb 'm ook, goed dingetje.
3.30 als het goed isquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:37 schreef Lemmeb het volgende:
Welke firmware zit er nu op?
*#0000#quote:En hoe kom je daarachter?
Dat kan ja, of een ander service punt. Is gratis, neem wel de bon ff meequote:En waar kun je die laten upgraden, Nokia-store ofzo? En is dat gratis?
quote:V 03.23
15-03-05
rm-72
gsm p1.1
Aha, wel raar dat er dan evengoed een T-Mobile simlock op zit. En vraag me dan ook af of dan de extra t-mobile software erop staat.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:52 schreef CybPraetorian het volgende:
yup heb het er op staan. Komt omdat ik het gekocht heb met verlenging van mn tmobile, als je koopt of verlengt bij belcompany e.d. dan heb je dat niet (geloof ik)
Neuh, boeit me ook weinig.quote:ik kreeg hem dan ook aangeleverd in een doos van tmobile...
niet echt storend en hoop dat het er ooit nog eens afschuurd
Ach, is waarschijnlijk gewoon een kwestie van ff jaartje wachten, unlocken, en de hele boel wegflashen bij een upgrade van de firmwarequote:Op woensdag 8 juni 2005 16:08 schreef CybPraetorian het volgende:
ik heb er wel extra dingen op van Tmobile (achtergrond, ringtone, T-zones logo)
Nee, maar dan zit er ook geen T-Mobile lock op denk ik, en krijg je ook geen 512 MB MMC. En betaal je ook véél meer.quote:belcompany zit er waarschijnlijk niks extra's bij...
Check anders hier eensquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:34 schreef Sandradeboer het volgende:
Hai, ik had al eerder in dit topic een berichtje geschreven, nl:
Hij opent heel traag het mapje met afbeeldingen, het duurt bijna 8 sec (grootte: 3,3 MB). Sowieso reageert hij erg langzaam (helemaal vergeleken met de 6230!)
En als ik een kader of icoontje in een afbeelding wil voegen, geeft hij aan: 'niet toegestaan door activeringssleutel'.
Nu er wat meer gebruikers zijn van de 6230i was ik benieuwd of jullie telefoon ook zo traag is. Bij de winkel kunnen ze er nix aan doen, zeggen ze. En dat met die afbeeldingen, enig idee?
Tja als je de 6310i gewend bent... Hij is wel een heel stuk kleiner en minder handzamer maar ik vind hem wel lekker in de hand liggen(de 6230 dan).quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:38 schreef Guusie het volgende:
Ik zit er ook over te denken om hem aan te schaffen. Die camera vind ik allemaal maar niks, maar de rest is zoo mooi! Werkt alles lekker enzo? Voelt hij goed aan?(in een winkel krijg je zo'n stomme dummie) Ik ben namelijk fan van 6310I is ie daarmee te vergelijken? Het goedkoopste is toch nogsteeds: 289? Thnx alvast!
Kijk, mijn moeder is gejatquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:45 schreef Remzz het volgende:
[..]
Tja als je de 6310i gewend bent... Hij is wel een heel stuk kleiner en minder handzamer maar ik vind hem wel lekker in de hand liggen(de 6230 dan).
quote:
Mijn vader is ook van 6110/6210/6310 naar de 6230 gegaan en het is hem ook heel goed bevallen. Ik denk trouwens dat je de 6020 bedoelt die vind ik er idd niet zo lekker uitzien. Bovendien zit er geen Bluetooth op wat toch wel heel erg makkelijk is.quote:Dus ik moet mijne inleveren omdat die 6310I alleen in der carkit past!
Ik zoek dus een vervanger eigenlijk, men raad mij aan: 6021, maar die vind ik nergens op lijkenDus ,tja, ik zit met een dillema.
Nee, ik bedoel de 6021, daar zit dan wel bleuthoot op, maar qua style vind ik het absoluut lelijk! Denken jullie eigenlijk dat ie snel in waarde zal dalen 6230I dus als ik hem over een maand koop dat ie dan 50 euro goedkoper is ofzo?quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:49 schreef Remzz het volgende:
[..]
Tja daar kan ik niets aan doen
[..]
Mijn vader is ook van 6110/6210/6310 naar de 6230 gegaan en het is hem ook heel goed bevallen. Ik denk trouwens dat je de 6020 bedoelt die vind ik er idd niet zo lekker uitzien. Bovendien zit er geen Bluetooth op wat toch wel heel erg makkelijk is.
Denk het niet...quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:03 schreef Guusie het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel de 6021, daar zit dan wel bleuthoot op, maar qua style vind ik het absoluut lelijk! Denken jullie eigenlijk dat ie snel in waarde zal dalen 6230I dus als ik hem over een maand koop dat ie dan 50 euro goedkoper is ofzo?
nokia software? als je een cardreader hebt kun je gewoon slepen naar het kaartje en plaatsen in mapjes, speelt hij ze prima achterelkaar aan...quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Telefoon is echt te relaxed voor woorden. Ik heb heel lang gedaan met de 6210, dus alle verbeteringen qua camera, radio en mp3 is nieuw voor mij persoonlijk
Camerakwaliteit op de hoogste stand is echt bizar hoe goed die eigenlijk is. Geluid is wel ok, gelukkig kun je hem ook op luidspreker zetten, die oordopjes beginnen me toch gauw te irriteren. Hij ligt lekker in de hand, keypad is prima te bedienen. Relaxt dingetje
Ga zo maar eens kloten met die 512mb kaart en die Nokia software om wat playlisten te maken.
Dat heb ik ook gedaan. Maar ik wil er ook playlisten van maken. En die moet je wel via de nokiasoftware erop zetten met usb of bluetooth. Want in de mediaspeler moet ik nu nummer voor nummer aanzetten en in de musicplayer duurt het laden nu veeeeeeels te lang en staat nog steeds alles bij elkaar in 1 lijst.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:22 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
nokia software? als je een cardreader hebt kun je gewoon slepen naar het kaartje en plaatsen in mapjes, speelt hij ze prima achterelkaar aan...
ja opstarten van die musicplayer duurt idd 1e keer nadat je hem hebt aangezet wat langer, maar daarna niet meer. En als je die liedjes nu eens gewoon in een mapje bijelkaar zet, dan speelt hij ze gewoon achter elkaar af.. is ook een optie...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan. Maar ik wil er ook playlisten van maken. En die moet je wel via de nokiasoftware erop zetten met usb of bluetooth. Want in de mediaspeler moet ik nu nummer voor nummer aanzetten en in de musicplayer duurt het laden nu veeeeeeels te lang en staat nog steeds alles bij elkaar in 1 lijst.
Ik heb nu gemerkt dat ie niet lang hoeft te laden jaquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:34 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
ja opstarten van die musicplayer duurt idd 1e keer nadat je hem hebt aangezet wat langer, maar daarna niet meer. En als je die liedjes nu eens gewoon in een mapje bijelkaar zet, dan speelt hij ze gewoon achter elkaar af.. is ook een optie...
Hij is volgens mij nog niet uit in amerikaquote:Op maandag 13 juni 2005 18:19 schreef Guusie het volgende:
weet iemand hoeveel die dingen kosten in amerika?
Ja in mijn 6610 konden zo'n 200 smsjes geloof ik, maar daar had ik gewoon die 'overschrijf-optie' aan staan, dus dan verwijderd hij altijd het oudste smsje om plek te maken voor nieuwequote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:16 schreef CybPraetorian het volgende:
je sms geheugen vol? tjee ik heb in 2 jaar geen sms weggegooid toen ik mn 6610 nog had,...
En jij denkt dat ik dat nog niet heb gedaan... Ook m'n hele gsm doorspitten op alle opties biedt geen uitkomst, dus dan zal het er wel niet op zittenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:32 schreef CybPraetorian het volgende:
het boekje even nalezen is natuurlijk ook een optie
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:14 schreef nils7 het volgende:
En weet iemand hoe ik die achterlijke ringtones uit de muziekspeler kan krijgen zonder ze van de nokia af te krijgen?
-edit- toch wel.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:20 schreef Lemmeb het volgende:
En is er iemand die weet hoe je iets van 'playlists' kunt maken, of er op een andere manier voor kunt zorgen dat het ding maar een deel van de mp3'tjes afspeelt, zonder de overige mp3's weg te moeten gooien
Tweakers topic+helpquote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:20 schreef Lemmeb het volgende:
Ik heb hem gisteren thuisbezorgd gekregen en ben er in het algemeen dik tevreden over. Maarja, ik was dan ook een oud wrak van een 6510 gewend
.
[..]
Dat vroeg ik me ook al af.
En is er iemand die weet hoe je iets van 'playlists' kunt maken, of er op een andere manier voor kunt zorgen dat het ding maar een deel van de mp3'tjes afspeelt, zonder de overige mp3's weg te moeten gooien
Eigelijk is die markt van nokia voor de headset zeer slecht. Ik heb er meerdere geprobeerd en ze zijn net zo teleurstellend als die meegeleverd wordt.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:30 schreef whoops het volgende:
Ik heb dit toestel ook en ik ben er zeer tevreden mee... Hiervoor had ik een PDA met foon ingebouwd, wat een verademing om weer met een klein nokiaatje te kunnen bellen/sms-en...
Alleen had ik nog een vraagje, weet iemand toevallig van een fijne headset bij dit toestel? De headset die erbij zit past niet goed, of eigenlijk, zit niet echt lekker (de oortjes zijn me te groot)...
Ik doe dat met 1 keer de [ 1 ], dan 3 keer [ * ]...quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het alleen mateloos irritant dat als ik een smsje schrijf en ik heb 'm op de T9 staan en ik wil dan een uitroepteken o.i.d. invoegen dat ik de *-toets zo lang ingedrukt moet houden. Als je 'm op de ouderwetse stand hebt staan hoeft dat niet.
Hee goeie tip! Dankje!quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:04 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik doe dat met 1 keer de [ 1 ], dan 3 keer [ * ]...
Wat ik irritant vind aan het smsen is dat het hekje [ # ] werkt als caps-lock (je moet hem na de eerste letter weer uitzetten), bij mijn vorige nokia's werkte het als een shift (dus de eerste letter groot, dan weer normaal)...
Vreemd... misschien nog ff wachten en anders een email sturen? Ze zullen je heus niet bewust willen naaien daar.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:19 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe werkt die Nokia site? Net 2 games gekocht maar nog niks ontvangen.
WinAviquote:Op zondag 10 juli 2005 16:46 schreef struiser_1 het volgende:
Is er ook een converter om bijvoorbeeld .avi filmpjes om te zetten naar mpeg voor de 6230i en zoja welk programma is dat? Mocht er iemand nog leuke filmpjes voor de 6230i hebben dan mail maar naar struiser@gmail.com
Is het al gelukt?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:19 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe werkt die Nokia site? Net 2 games gekocht maar nog niks ontvangen.
Ja, als telefoonnummer 00316....... ingevuldquote:Op maandag 11 juli 2005 05:33 schreef Lemmeb het volgende:
Is het al gelukt?
Tering, of je leest het topic even. Sterker nog: of je leest deze pagina evenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:08 schreef struiser_1 het volgende:
Ik heb de nokia 6230i met bleu tooth het werkt allemaal prima alleen heeft een vriend van de de D500 en hij kan via zijn bleutooth in mijn telefoon mappen bekijken en die bestanden naar zichzelf sturen. Het enigste wat ik met mijn 6230i kan is dingen versturen. Dus mijn vraag, kan de nokia dit gewoon niet of ligt het aan mij
Ja idd zeg m'n excuus :S, maar nu weet ik nog steeds niet of het nu wel of niet kan. Nogmaals mijn excuusquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Tering, of je leest het topic even. Sterker nog: of je leest deze pagina even.
Joh, zo erg is het nou ook weer niet. Maar soms is het wel ff handig om ff verder te kijken dan je neus lang isquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:17 schreef struiser_1 het volgende:
[..]
Ja idd zeg m'n excuus :S, maar nu weet ik nog steeds niet of het nu wel of niet kan. Nogmaals mijn excuus
ik neem aan dat je vraag 2 & 3 na het lezen van de handleiding wel hebt uitgevogeld?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:02 schreef Histocasa het volgende:
3 vraagjes over dit toestel. Ik heb 'm nu 24 uuren hij is helemaal top. Maar ik zou nog graag het volgende willen weten:
1 hoe kan ik mijn contactpersonen op achternaam rangschikken?
2 hoe kan ik het knopje LIVE (van vodafone) op het startscherm vervangen door een andere functie?
3 hoe kan ik de favorieten (staat nu links onder op het startscherm) indelen?
Alvast bedankt!
Yepquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:42 schreef Dandelion het volgende:
[..]
ik neem aan dat je vraag 2 & 3 na het lezen van de handleiding wel hebt uitgevogeld?
ja software updaten is wel mogelijk, wanneer je de benodigde kabeltje hebt.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:22 schreef DonSauza het volgende:
Ik zou hem dus wel gewoon kunnen updaten met software?
Wat raad jij mij aan?
Een T-mobile abbo in een gsmshop (bv Belcompany) of gewoon bij T-mobile zelf?
Het mobieltje krijg je bij een Vodafone City Point wel gelijk mee, maar je hebt tijdelijk een ander nummer totdat je nummer overgezet is.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:41 schreef DonSauza het volgende:
Oke, maar je krijgt wel gelijk je mobieltje mee enzo?
Of moet je daar dan ook op wachten?
Bij dit toestel heb je ook een aparte headset nodig. Je hebt namelijk een aparte aansluiting nodig. Deze headset wordt standaard bijgeleverd.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:43 schreef richie29 het volgende:
Zal de vraag hier ook maar ff stellen dan.
Zit te twijfelen tussen de Samsung E730, Z500 en nu ook de Nokia 6230i. Bij de Samnsung E730 blijkt dat je daar alleen maar die headset op kan aansluiten om je mp3-tjes te luisteren terwijl ik graag mijn eigen oordopjes op wil aansluiten.
Kan dit?
(in die stomme oren van mij passen namelijk zo'n beetje alleen die fontopia groove oordopjes van Sony)
Bij Belcompany zelf natuurlijkquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:22 schreef DonSauza het volgende:
Ik zou hem dus wel gewoon kunnen updaten met software?
Wat raad jij mij aan?
Een T-mobile abbo in een gsmshop (bv Belcompany) of gewoon bij T-mobile zelf?
Zelfde ge-etter dus. Waarom kunnen ze niet op het idee komen dat mensen misschien hunnie eigen koptelefoon/oordopjes willen aansluiten?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:51 schreef Carport het volgende:
Bij dit toestel heb je ook een aparte headset nodig. Je hebt namelijk een aparte aansluiting nodig. Deze headset wordt standaard bijgeleverd.
Zodat je alleen hun dure koptelefoontjes kan kopen als de bijgeleverde stuk gaatquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:58 schreef richie29 het volgende:
[..]
Zelfde ge-etter dus. Waarom kunnen ze niet op het idee komen dat mensen misschien hunnie eigen koptelefoon/oordopjes willen aansluiten?
omdat het niet alleen een koptelefoon is maar een headsetje met microfoon en knop om op te nemen?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:58 schreef richie29 het volgende:
[..]
Zelfde ge-etter dus. Waarom kunnen ze niet op het idee komen dat mensen misschien hunnie eigen koptelefoon/oordopjes willen aansluiten?
Tof..dat kan ik ook nog welquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:02 schreef remlof het volgende:
omdat het niet alleen een koptelefoon is maar een headsetje met microfoon en knop om op te nemen?
je kan natuurlijk wel altijd zelf gaan modden.
yep dat kan ook, je kan het volume toch met de knoppen aan de linkerkant van je foon regelen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:14 schreef richie29 het volgende:
Op die site die jij net gaf plaatst diegene er toch alleen een volume regelaar tussen, maar je had er net zo goed gelijk je oordopjes op kunnen zetten toch?
nou wil ik je niet uit je gedachtengang storen, maar 3 december is echt pas over 4 maanden, gelukkig...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:18 schreef DonSauza het volgende:
Ik haal hem toch zelf uit de winkel.
Mijn contract van Vodafone loopt 3 december af, dat is vandaag precies over 3 maanden.
Ik kan dus vandaag een nieuwe contract afsluiten en mijn nr meenemen?
http://www.nokia.nl/nl/support/telefoons/settings/settings.htmlquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:21 schreef H.Flick het volgende:
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Alvast bedankt.
3 december is idd over 4 maanden maar mijn contract loopt 3 november af ipv 3 december, had me 1 maand vergistquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:03 schreef Dandelion het volgende:
[..]
nou wil ik je niet uit je gedachtengang storen, maar 3 december is echt pas over 4 maanden, gelukkig...
Geluktquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:02 schreef Dandelion het volgende:
[..]
http://www.nokia.nl/nl/support/telefoons/settings/settings.html
daar kan je ook de instellingen oplaten sturen
Link?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:18 schreef tijntjethf het volgende:
op tweakers is een groot topic over deze telefoon.. staat ook wat met een bug van een carkit
dmv een datakabel, bluetooth, infrarood of een cardreader moet je mp3's op je mmc kaartje zetten. Die doe je vervolgensin je telefoon.Vervolgens ga je via MENU --> MEDIA (7) --> MUSICPLAYER (3) naar de muziekspeler, en druk je op play.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:08 schreef Bhaartje het volgende:
Ik heb een vraagje, ik heb m sinds gister in mijn bezit en ik wil er ook een mp3 speler van maken, ik heb al een 512 mmc kaartje. Maar ik heb geen flauw idee hoe het moet! Kan iemand mij een eindje op weg helpen, ik lees van alles over software enzo, maar hoe kom ik eraan enzo?! Alvast bedankt!
in de hierboven al ergens genoemde topics op tweakers wordt verwezen naar ebay voor de kabels, ook staat daar een lijst met kaartjes die okay zijn. Kaarten groter dan 512 MB kunnen officieel geloof ik niet in de 6230i.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:09 schreef DonSauza het volgende:
Oke bedankt,
Ik denk dat 512 MB ook wel voldoende is voor mij.
Heb je nog tips voor waar ik het kabeltje en MB kaart kan halen en welk merk of wat..
officieel staat dat ook in het boekje. Maar ik denk dat het meer in de zin van een zekerheid inbouwen dat niet ineens alle mensen een 1GB erin proppen en Nokia gaan (aan)klagen omdat hij te langzaam wordt. Ik weet niet of iemand het hier al eens heeft geprobeerd, een 1GB erin?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:55 schreef Dandelion het volgende:
[..]
in de hierboven al ergens genoemde topics op tweakers wordt verwezen naar ebay voor de kabels, ook staat daar een lijst met kaartjes die okay zijn. Kaarten groter dan 512 MB kunnen officieel geloof ik niet in de 6230i.
op tweakers zijn er wat die het hebben en met sommige kaarten werkt het wel hoor, maar t wordt inderdaad wat trager.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:08 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
officieel staat dat ook in het boekje. Maar ik denk dat het meer in de zin van een zekerheid inbouwen dat niet ineens alle mensen een 1GB erin proppen en Nokia gaan (aan)klagen omdat hij te langzaam wordt. Ik weet niet of iemand het hier al eens heeft geprobeerd, een 1GB erin?
Er zijn nog genoeg mensen die dat ding los kopen, blijf ik vreemd vinden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:36 schreef DonSauza het volgende:
Ik ben van plan morgen de 6230i te gaan kopen.
Maar nu heb ik nog wel een paar vraagjes aan jullie:
Ik heb gelezen in dit topic dat als ik mijn telefoon bij T-mobile haal dat hij dan gelockt is en ik hem niet kan updaten ofzo, is dat waar?
Zo ja, waar hebben jullie je telefoon gekocht en waar zijn leuke aanbiedingen op dit moment?
Alvast bedankt voor de antwoorden!
Als je torrents weet te gebruiken: type op een torrent-search engine maar eens java games inquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:58 schreef du_ke het volgende:
Kan je overigens die java games ook downloaden op een andere manier dan via die betaalsites?
Dit toestel is gewoon echt een topper (als je het mij vraagt...)quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Vandaag kpn gebeld dat ik mijn hi abo opzeg omdat ik goedkoper uit ben met een nieuwe abo dan een verlenging met mijn ouwe klassieke 3310. Meteen boden ze mij een verlenging aan met een nieuw toestel.Dus ik mocht kiezen en hun regelen een verlening met korting enzo.
Dus nu ben ik ben ik aan het rondkijken wat een mooi toestelletje kan zijn voor mij. Ik blijf graag bij Nokia omdat ik met de 3310 toch een aantal jaartjes heb gedaan. En deze lijkt me een mooie optie. Dus ik blijf dit topic in de gaten houden voor de in en outs van dit toestel.
Oftewel een TVP
BT bestanden worden automatisch op het intern geheugen geplaatst misschien?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:01 schreef superheist het volgende:
hm, ik wil een mp3tje als ringtone hebben. Dmv. die op m'n palm zetten, en dan met BT op mn 6230i Nu heb ik een 512 mb MMC kaart erin zitten, dus ruimte zat (400 over) Maar nu zegt ie als ik het bestand erop wil zetten dat er geen ruimte meer voor is.. het bestand is 5 mb groot (een mp3 van 1 mb lukte wel..)
alvast bedankt
Hijs al binnen en ligt nu in de oplader. Straks ff kijken naar de functies en het gemakquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:37 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik heb 'm besteld
En binnen een week binnen. Met een Hi abbo. Beetje korting kunnen krijgen enzo. Dus ik wacht af
Volgens mij hangt dat af van de grootte van je mmc kaartje. Standaard krijg je er 32 mb bij.quote:Op maandag 12 september 2005 15:00 schreef GrupoBalanca het volgende:
Ik heb hm besteld+mn abo verlengt. Ik heb 2 vraagjes weet niet als ze al langs waren geweest.
1: Hoeveel smsjes (inbox)(outbox)(SIM)(Toestel) passen er in Nokia 6230i ?
2: Ik ben benieuwd wat voor kwaliteit qua foto's ie heeft, kan iemand misschien een fototje maken met zijn of haar Nokia 6230i en hier willen posten, als dat kan?
Thnx
sms slaat ie volgens mij in het vaste geheugen van de telefoon op.quote:Op maandag 12 september 2005 17:09 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Volgens mij hangt dat af van de grootte van je mmc kaartje. Standaard krijg je er 32 mb bij.
- Als je standaard doet is het 25 sec. (je ziet 'm ook aftellen als je opneemt) En maximaal is gewoon nog de ruimte die je over hebt om op te nemen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:57 schreef Gurb het volgende:
Ik heb ff een vraagje aan de 6230i experts alhier
sinds gisteren heb ik een 6230i in mijn bezit (abbo verlengd, en deze was gratis)
bij video-instellingen kan ik kiezen voor standaard duur van de film, of maximaal? zit er alleen verschil in de opname tijd dan, of ook in de kwaliteit?
waar kan ik ergens leuke thema's en achtergronden vinden, of is dat zelf te maken?
Ik heb geen datakabel erbij gekregen of infrarood of bluetooth op mijn pc, dus dat moet ik ff kopen, maar nu vraag ik me af of ik met bluetooth hetzelfde kan als via een kabel, iemand ervaring hiermee?
als laatste vraagje: waar vind ik goedkoop een mmc kaartje?
alvast bedankt!
Yhep.quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:55 schreef Gurb het volgende:
hartelijk dank
en met een bluetooth usb stick kan ik hetzelfde als met de datakabel?
Moest ik ook...maar het is het wachten waardquote:Op donderdag 22 september 2005 22:59 schreef GrupoBalanca het volgende:
ik moet &^%!@#!!2 weken wachten
op mijn foon
Abonnement van 2 jaar, maar die aktie is nu voorbij. Er komen aanbiedingen mee maar nog niet echt hele goedkope dingen. Aan de andere kant is het een erg goede telefoon dus zul je hem wel steeds vaker zien.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:43 schreef Miguel het volgende:
Ik zag hem van de week in een krantje staan bij een T-mobile abbo, dan dus de 6230i EN maar de helft van de abbo-kosten het gehele jaar... (ik weet niet zeker of het een of twee jaar is, maar volgens mij maar een jaar)
maybe it's meant to be..... of mischien kijk ik ook in meerdere fok forums...wie weetquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:21 schreef Djensen het volgende:
@lucienne2:
Vreemd: kzag je net bij het topic; iemand dit al eens gezien, de shit gewoon; nam een kijkje op je weblog, kijk weer (zoals de hele dag) naar nokia 6230i topic en daar ben je..;)
Waarschijnlijk dat tweedequote:Op dinsdag 27 september 2005 16:29 schreef lucienne2 het volgende:
[..]
maybe it's meant to be..... of mischien kijk ik ook in meerdere fok forums...wie weet
quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:27 schreef GrupoBalanca het volgende:
* GrupoBalanca is nu in bezit van de Nokia 6230i![]()
vanmiddag bij de post aangekomen
vrgje: waar kun je je sms geheugen zien?
\quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Kwam vandaag achter dat de oordopjes ook een headset is.![]()
Ontvangst is redelijk van de nokia. Alleen jammer dat visuele radio niet werkt in NLquote:Op woensdag 28 september 2005 10:48 schreef GrupoBalanca het volgende:
Radio functie vind ik leuk, ik was er vannacht mee in slaap gevallen.. ik had verwacht dat mijn batt. bijna op zou zijn.. maar niet dus![]()
Check dit ffquote:Op woensdag 28 september 2005 11:13 schreef GrupoBalanca het volgende:
Ontvangst bij mij is prima... visuele radio heb ik nog niet in verdiept, wel even snel doorheen gelezen in boekje, wat kun je er precies mee
Nee helaas, had wel ff gekeken toen je de vraag gister ofzo gesteld had.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:44 schreef GrupoBalanca het volgende:
Ah ok, weet jij toevallig waar je je sms geheugen kunt zien? kan niks vinden in t boekje
Via je nokia pc suite en dan "toepassing installeren'quote:Op woensdag 28 september 2005 12:41 schreef lucienne2 het volgende:
misschien een stomme vraag, maar hoe kan ik nieuwe games / applicaties installeren. Kan wel een .jar bestand via bluetooth naar mijn mobiel sturen, maar dan kan ik hem alleen maar opslaan en herkent de teleffon hem niet.
Bedoel je hoeveel er in kunnen of hoeveel je ontvangen/verzonden hebt?quote:Op woensdag 28 september 2005 11:44 schreef GrupoBalanca het volgende:
Ah ok, weet jij toevallig waar je je sms geheugen kunt zien? kan niks vinden in t boekje
....pc suite... ik hem een ibook (mac dus)quote:Op woensdag 28 september 2005 12:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Via je nokia pc suite en dan "toepassing installeren'
Dan kun je die .jar bestanden naar je telefoon plaatsen
En als de telefoon het niet pakt. Dan is die applicatie niet bedoeld voor de 6230i
160 las ik op het tweakers forum! (genoeg dusquote:Op woensdag 28 september 2005 11:44 schreef GrupoBalanca het volgende:
Ik ben bang van wel. Op de nokia site (zowel USA als Nederland) is niks te vinden van software voor de Mac.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:16 schreef lucienne2 het volgende:
[..]
....pc suite... ik hem een ibook (mac dus)
houdt het dan op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |